Jobbermedbarn Skrevet 14. desember 2021 #6002 Skrevet 14. desember 2021 CecilieX skrev (4 timer siden): Hvis jeg forstår det riktig så har man ikke avdekket at det er helseskadelige stoffer i smykkene. Problemet er at de ikke har systemer for kontroll eller dokumentasjon på HVA smykkene er laget av. De er pålagt å utføre tester av noen produkter for å kunne dokumentere hva smykkene er laget av. Mageplask, kalles dette. Det kan synes som om dette var enda en ide der man så for seg lett-tjente penger uten noen innsats. Som influencer-livet forøvrig. Og de som skal finansiere latmannslivet er nok en gang de «elsklingene» hennes. Det er takken sin det! Jepp. Så skuffende at IR bruker den unge gruppen av fans på denne måten. Mistet all respekt jeg hadde for henne. 9
Isvann Skrevet 17. desember 2021 #6003 Skrevet 17. desember 2021 Ånei ferien røyk så trist da….. Lurer på hvordan ting blir når hverdagen slår inn? Er ikke en dans på roser når man ikke har ferie og luksus lenger… og det maset om ring på fing??? Jeg føler hun lever i en fantasi verden, er jo ikke normalt å leve slik 17
deedee_ Skrevet 17. desember 2021 #6004 Skrevet 17. desember 2021 Merkelig at hun mener de er klare for å gifte seg og få barn i 2022 når de ikke engang har bodd sammen normalt en gang? Hvordan tenker hun livet deres kommer til å fungere? Han vil jo ikke til Oslo og hun vil ikke til UK, ikke kan de suse og duse i Dubai, Maldivene, Spania osv med barn når de når skolealder. Virker jo helt virkelighetsfjernt. Kanskje de burde satse på bo sammen først, istedenfor å konstant være på ferier. Så se etterhvert hvordan det fungerer... herregud så barnslig. Sykt å tenke at hun er 1 år yngre enn meg bare. 27
Tullball Skrevet 17. desember 2021 #6005 Skrevet 17. desember 2021 1 hour ago, deedee_ said: Merkelig at hun mener de er klare for å gifte seg og få barn i 2022 når de ikke engang har bodd sammen normalt en gang? Hvordan tenker hun livet deres kommer til å fungere? Han vil jo ikke til Oslo og hun vil ikke til UK, ikke kan de suse og duse i Dubai, Maldivene, Spania osv med barn når de når skolealder. Virker jo helt virkelighetsfjernt. Kanskje de burde satse på bo sammen først, istedenfor å konstant være på ferier. Så se etterhvert hvordan det fungerer... herregud så barnslig. Sykt å tenke at hun er 1 år yngre enn meg bare. Tror ikke hun er klar for de store utfordringene når det at det regner på Maldivene er nok til å synes at livet er skikkelig kjipt, ref. story der hun gjentar "fuck my life" 😅 25
Cocogirl Skrevet 17. desember 2021 #6006 Skrevet 17. desember 2021 Tullball skrev (27 minutter siden): Tror ikke hun er klar for de store utfordringene når det at det regner på Maldivene er nok til å synes at livet er skikkelig kjipt, ref. story der hun gjentar "fuck my life" 😅 Hahah hun er sååå virkelighets fjern at det er så vondt å se/høre på... 18
Gjest Rubbel og bit Skrevet 17. desember 2021 #6007 Skrevet 17. desember 2021 En dag får slike mennesker som IR døren midt i fleisen, og oppdager at livet er mer enn glamour og reiser. Hverdagslivet begynner for de fleste på et eller annet tidspunkt.
Pølsevann Skrevet 17. desember 2021 #6008 Skrevet 17. desember 2021 Isvann skrev (16 timer siden): Ånei ferien røyk så trist da….. Lurer på hvordan ting blir når hverdagen slår inn? Er ikke en dans på roser når man ikke har ferie og luksus lenger… og det maset om ring på fing??? Jeg føler hun lever i en fantasi verden, er jo ikke normalt å leve slik Hvorfor røyk ferien? 1
Tullball Skrevet 17. desember 2021 #6009 Skrevet 17. desember 2021 15 minutter siden, Pølsevann said: Hvorfor røyk ferien? Fordi det blant annet var dårlig vær der 😄 8
Pølsevann Skrevet 17. desember 2021 #6010 Skrevet 17. desember 2021 Tullball skrev (37 minutter siden): Fordi det blant annet var dårlig vær der 😄 Jaja det er jo slutten av regnsesongen der. Burde de kanskje sjekket først. 8
Gjest Jeeeeeeea Skrevet 17. desember 2021 #6011 Skrevet 17. desember 2021 Tenk å ha så mye penger at du ikke bare reiser til Maldivene, men også velger å avbryte ferien etter noen dager pga regn 😳 og attpåtil sutre over det dårlige været i SoMe. Altså, jeg skjønner at det er kjipt å ha dårlig vær når du er på din årlige ferie. Men hun her er jo på ferie halve året... Vanskelig å ha sympati med henne.
panzerpølsa Skrevet 17. desember 2021 #6012 Skrevet 17. desember 2021 Jeeeeeeea skrev (1 minutt siden): Tenk å ha så mye penger at du ikke bare reiser til Maldivene, men også velger å avbryte ferien etter noen dager pga regn 😳 og attpåtil sutre over det dårlige været i SoMe. Altså, jeg skjønner at det er kjipt å ha dårlig vær når du er på din årlige ferie. Men hun her er jo på ferie halve året... Vanskelig å ha sympati med henne. Hun blir jo bare mer og mer uspiselig. Alt dreier seg om penger, og flashe dyre merker, turer og selge billig dritt til naive følgere, for så kunne kjøpe seg mer lykke. 23
Dupers Skrevet 17. desember 2021 #6013 Skrevet 17. desember 2021 Hvordan kan en person som er såpass kresen i matveien klare spise trøffel? Det er jo en av de mest konsentrerte smakene i naturen. 11
MoKath Skrevet 17. desember 2021 #6014 Skrevet 17. desember 2021 1 hour ago, Dupers said: Hvordan kan en person som er såpass kresen i matveien klare spise trøffel? Det er jo en av de mest konsentrerte smakene i naturen. Det er vel dyrt da. 13
Gladidagogså Skrevet 18. desember 2021 #6015 Skrevet 18. desember 2021 Dupers skrev (5 timer siden): Hvordan kan en person som er såpass kresen i matveien klare spise trøffel? Det er jo en av de mest konsentrerte smakene i naturen. Spiste den sikkert ikke;) men ser fint ut på SOME 7
Aintnofun Skrevet 18. desember 2021 #6016 Skrevet 18. desember 2021 Syns det er helt vilt hvor mye penger hun bruker på merkeklær og annet dritt. Skjønner ikke at en person kan ha samvittighet til å sløse så mye med penger den dag i dag. Jeg er klar over at hun ikke er den eneste i verden som holder på sånn, men det er helt ubegripelig spør du meg. Jeg bruker flere måneder bare for å bestemme meg for å kjøpe en ny bukse. 14
h/k Skrevet 18. desember 2021 #6017 Skrevet 18. desember 2021 Hvor får hun alle pengene fra? Rik kjæreste eller tjener hun så mye på instagram? 2
Pølsevann Skrevet 18. desember 2021 #6018 Skrevet 18. desember 2021 Aintnofun skrev (25 minutter siden): Syns det er helt vilt hvor mye penger hun bruker på merkeklær og annet dritt. Skjønner ikke at en person kan ha samvittighet til å sløse så mye med penger den dag i dag. Jeg er klar over at hun ikke er den eneste i verden som holder på sånn, men det er helt ubegripelig spør du meg. Jeg bruker flere måneder bare for å bestemme meg for å kjøpe en ny bukse. Ser henne aldri bruke alle disse dyre luksusmerkene heller. Hun går jo stort sett kledd i Nelly billig-merker Litt sånn nyrik russer over henne. Flashing med penger. Jeg synes det er så fælt å sløse bort så mye penger på ting som ikke blir brukt. Om hun hadde satt alt det hun bruker på sånt i fond eller eiendom hadde hun nok kunnet pensjonere seg når hun er 40 eller noe. 15
J.. Skrevet 18. desember 2021 #6019 Skrevet 18. desember 2021 h/k skrev (21 minutter siden): Hvor får hun alle pengene fra? Rik kjæreste eller tjener hun så mye på instagram? Hun tjener mer enn han. Så kjedelig når folk antar at kvinnen alltid er underlegen mannen økonomisk.. ASet hennes fakturerer for 400K i mnd så hun har jo råd til det.. 8
Gjest Finlay Skrevet 18. desember 2021 #6020 Skrevet 18. desember 2021 Pølsevann skrev (5 minutter siden): Ser henne aldri bruke alle disse dyre luksusmerkene heller. Hun går jo stort sett kledd i Nelly billig-merker Litt sånn nyrik russer over henne. Flashing med penger. Jeg synes det er så fælt å sløse bort så mye penger på ting som ikke blir brukt. Om hun hadde satt alt det hun bruker på sånt i fond eller eiendom hadde hun nok kunnet pensjonere seg når hun er 40 eller noe. Linnea Myhre og IR har ca samme inntekt, hvem skulle trodd det? Linnea virker veldig nøktern, mens IR oppfører seg som ja - nyrik russer😂 https://www.vg.no/rampelys/i/nWBMXJ/skattelistene-funkygine-oekte-isabel-raad-og-sophie-elise-isachsen-tjente-mindre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå