Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Velinda skrev (32 minutter siden):

Klart man kan skamme seg på hennes vegne,når hun har valgt å leve som influencer så har man et enormt ansvar,Isabel har i hovedsak veldig unge følgere som ser det er kult å drite i miljø å overforbruk,kaste rundt seg med penger,feriere halve året og rakke ned på andre....kjenner jeg gremmes sjøl

Mener du at alle influencere skal leve et pietistisk liv fordi de har følgere? Noen kan bli negativt påvirket? Det er jeg faktisk uenig i, og jeg syns tildels at det er å undervurdere den oppvoksende generasjonen.

Det er vel faktisk nettopp denne (for de fleste) uoppnåelige livsstilen som gjør at så

mange følger influencerne, altså er det å vise det ekstravagante livet deres det som er kjernen i hele forretningsideen deres. At de burde være kritiske til hva de legger ut av bilder som m.a bidrar til økt kroppspress, som hvordan de fronter plastisk kirurgi, bruk av kropp, retusjering av kropp o.l - helt klart. Men helt alvorlig - hvor suksessfulle hadde de vært i yrket sitt om de frontet et gjennomsnittlig liv? Stå opp 7, spise havregrøt til frokost, dra med på 9-16 jobben som er helt middels, dra hjem, lage kjøttkaker til middag, dra på gymmen… 🥱

Hadde jeg hatt mulighet så hadde jeg valgt å reise på ferie halve året og la firmaet mitt ta regningen for det jeg også. Hadde det hopet seg opp med penger, så hadde jeg sannsynligvis unnet meg mer luksusartikler eller opplevelser jeg også. Hva drittslenging angår, så har jeg ikke inntrykk av at dette er noe IR gjør så mye av. Jada, Foodora er trege og det er kjipt å betale moms. Noe jeg forsåvidt er enig i, selv om jeg ikke ranter om det offentlig. Og innerst inne så vet jeg at skatt og avgifter er det velferdsstaten er bygget på, så jeg aksepterer det.

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så den siste vloggen hennes fra Dubai nettopp der hun og søsteren sitter i baksetet på en bil i fart, og ingen av de har sikkerhetsbelter på!

Ikke så smart🤔

• Liker 3
Skrevet
Tripptrapp1 skrev (2 timer siden):

Mener du at alle influencere skal leve et pietistisk liv fordi de har følgere? Noen kan bli negativt påvirket? Det er jeg faktisk uenig i, og jeg syns tildels at det er å undervurdere den oppvoksende generasjonen.

Det er vel faktisk nettopp denne (for de fleste) uoppnåelige livsstilen som gjør at så

mange følger influencerne, altså er det å vise det ekstravagante livet deres det som er kjernen i hele forretningsideen deres. At de burde være kritiske til hva de legger ut av bilder som m.a bidrar til økt kroppspress, som hvordan de fronter plastisk kirurgi, bruk av kropp, retusjering av kropp o.l - helt klart. Men helt alvorlig - hvor suksessfulle hadde de vært i yrket sitt om de frontet et gjennomsnittlig liv? Stå opp 7, spise havregrøt til frokost, dra med på 9-16 jobben som er helt middels, dra hjem, lage kjøttkaker til middag, dra på gymmen… 🥱

Hadde jeg hatt mulighet så hadde jeg valgt å reise på ferie halve året og la firmaet mitt ta regningen for det jeg også. Hadde det hopet seg opp med penger, så hadde jeg sannsynligvis unnet meg mer luksusartikler eller opplevelser jeg også. Hva drittslenging angår, så har jeg ikke inntrykk av at dette er noe IR gjør så mye av. Jada, Foodora er trege og det er kjipt å betale moms. Noe jeg forsåvidt er enig i, selv om jeg ikke ranter om det offentlig. Og innerst inne så vet jeg at skatt og avgifter er det velferdsstaten er bygget på, så jeg aksepterer det.

Nei det mener jeg ikke,det finnes mangen influensere som vet å leve livet uten å flashe sin "rikdom"og nei jeg er ikke misunnelig......du mener tydelivis at det er fritt fram i den bransjen og at ingen trenger å bry seg,vi får vere enig om å vere uenig her tror jeg

• Liker 3
Skrevet
Tough cookie skrev (2 timer siden):

Jeg så den siste vloggen hennes fra Dubai nettopp der hun og søsteren sitter i baksetet på en bil i fart, og ingen av de har sikkerhetsbelter på!

Ikke så smart🤔

Ikke sikkert det er påbudt med bilbelte i Dubai.

Skrevet
Velinda skrev (2 timer siden):

Nei det mener jeg ikke,det finnes mangen influensere som vet å leve livet uten å flashe sin "rikdom"og nei jeg er ikke misunnelig......du mener tydelivis at det er fritt fram i den bransjen og at ingen trenger å bry seg,vi får vere enig om å vere uenig her tror jeg

Om du faktisk leste det jeg skrev, så fikk du gjerne med deg at jeg definitivt ikke syns at det er fritt fram for dem å poste hva som helst. De har et ansvar for hva de poster i some og hvordan det påvirker følgerne, men om IR vil utfolde seg og vise hvor mye penger hun har på en flashy og usmakelig nyrik måte, så er det faktisk hennes valg. Velbekomme! Det er hennes personlighet, og man skal ikke måtte tvinges til å anlegge en annen personlighet enn den man har bare fordi at man er kjendis. Det er en viss ironi over at alle blir oppfordret til å være den de er - du er god nok som du er! - men ikke hvis de ikke oppfører seg slik samfunnet forventer, da burde de ikke være seg selv. Da bør de undertrykke egen personlighet og late som de er mer lik de andre.

Og selv om hun ikke framsnakker plastiske operasjoner lengre (hurra), så er jeg mye mer kritisk til at hun flasher en tydelig operert og som regel veldig lettkledd kropp i monitor 6 dager i uken. Dette syns jeg at er mye verre og potensielt mer skadelig for følgerne enn at hun flyr rundt i verden,  velter seg i luksus og handler highend fashion annenhver dag.

• Liker 7
Skrevet
Honey Dew skrev (41 minutter siden):

Ikke sikkert det er påbudt med bilbelte i Dubai.

Det vet jeg ikke men jeg tar på meg sikkerhetsbeltet fordi jeg ønsker å være beskyttet hvis bilen kolliderer, ikke fordi det er påbudt..

• Liker 38
Skrevet

Den dama må bare hause opp ting så til de grader. Og henger ut små bedrifter støtt og stadig. Kan ikke leve uten drama virker det som…

• Liker 10
Skrevet

når man ser henne stå i bikini på Maldivene å reklamere for Nelly når resten av verden er opptatt å bekjempe en pandemi.....usj

• Liker 23
Gjest CecilieX
Skrevet
Velinda skrev (12 minutter siden):

når man ser henne stå i bikini på Maldivene å reklamere for Nelly når resten av verden er opptatt å bekjempe en pandemi.....usj

Men sånn rent forretningsmessig, hvordan er markedet for salg av bikinier vinterstid i Norge? 

Er det ikke mer logisk å reklamere for sesong-varer? 

Skrevet
CecilieX skrev (3 timer siden):

Men sånn rent forretningsmessig, hvordan er markedet for salg av bikinier vinterstid i Norge? 

😂

• Liker 5
Skrevet
CecilieX skrev (8 timer siden):

Det er jo bikini sesongen nå.... ❄😂

• Liker 4
Skrevet
Finlay skrev (8 minutter siden):

Miljødirektoratet avdekket flere avvik

Nylig utførte Miljødirektoratet et produkttilsyn hos Isabel Raad og Pierre Louis' nettbutikk.

https://www.dagbladet.no/kjendis/miljodirektoratet-avdekket-flere-avvik/74768223

Er det mulig🤔🤔 er så glad for at dette ble meldt inn av folk.. Dette er jo farlig for folk som er allergisk. Er en grunn for at folk spurte om det var nikkel i produktene

• Liker 14
Skrevet
Cocogirl skrev (4 timer siden):

Det er jo bikini sesongen nå.... ❄😂

I Australia ja.

Skrevet
Aidensfield skrev (34 minutter siden):

Er det mulig🤔🤔 er så glad for at dette ble meldt inn av folk.. Dette er jo farlig for folk som er allergisk. Er en grunn for at folk spurte om det var nikkel i produktene

Benektet ikke hun at det var nikkel i? Da har hun ikke så peiling som hun gir seg ut for å ha. Hun er jo ganske påståelig i måten hun svarer. 

• Liker 5
Skrevet

Jeg har hatt mistanke om at fr Raad ikke har spesielt gode rådgivere. Nå ble det bekreftet. Dette er et amatørmessig sammensurium. Ingen har satt seg inn i lover og regler som gjelder for omsetning av det de selger. Jeg tipper at det hele blir nedlagt prompte. Det blir for mye og for kostbart å få på plass alle kravene. Nei, Isabel! Dette viser at du egentlig ikke har kommet noen veg med dine business-planer. Det skal litt mer til enn affirmasjoner. 

• Liker 17
Skrevet
EtLiteTroll skrev (8 minutter siden):

Benektet ikke hun at det var nikkel i? Da har hun ikke så peiling som hun gir seg ut for å ha. Hun er jo ganske påståelig i måten hun svarer. 

Hun ville jo ikke svare på det spørsmålet.. Jeg spurte ett meget konstruktiv spørsmål på hennes IG konto men ble raskt blokkert. Å når hun gjør slikt så forstår man at det er nikkel i smykkene. Hun kunne fint svart nei, ja eller vet ikke 

• Liker 17
Skrevet
Havnefogden skrev (44 minutter siden):

Jeg har hatt mistanke om at fr Raad ikke har spesielt gode rådgivere. Nå ble det bekreftet. Dette er et amatørmessig sammensurium. Ingen har satt seg inn i lover og regler som gjelder for omsetning av det de selger. Jeg tipper at det hele blir nedlagt prompte. Det blir for mye og for kostbart å få på plass alle kravene. Nei, Isabel! Dette viser at du egentlig ikke har kommet noen veg med dine business-planer. Det skal litt mer til enn affirmasjoner. 

Amatørmessig er det rette ordet her ja,før man starter må man sette seg inn i alt av regler,ho sa at dette var learning by doing og det viser jo hvor lite insikt Raad har om business.....vil jo bare bli rik stakkar🙈

• Liker 11
Gjest CecilieX
Skrevet

Hvis jeg forstår det riktig så har man ikke avdekket at det er helseskadelige stoffer i smykkene. Problemet er at de ikke har systemer for kontroll eller dokumentasjon på HVA smykkene er laget av. De er pålagt å utføre tester av noen produkter for å kunne dokumentere hva smykkene er laget av. 

Mageplask, kalles dette. Det kan synes som om dette var enda en ide der man så for seg lett-tjente penger uten noen innsats. Som influencer-livet forøvrig. Og de som skal finansiere latmannslivet er nok en gang de «elsklingene» hennes. Det er takken sin det!

Skrevet
CecilieX skrev (16 minutter siden):

Hvis jeg forstår det riktig så har man ikke avdekket at det er helseskadelige stoffer i smykkene. Problemet er at de ikke har systemer for kontroll eller dokumentasjon på HVA smykkene er laget av. De er pålagt å utføre tester av noen produkter for å kunne dokumentere hva smykkene er laget av. 

Mageplask, kalles dette. Det kan synes som om dette var enda en ide der man så for seg lett-tjente penger uten noen innsats. Som influencer-livet forøvrig. Og de som skal finansiere latmannslivet er nok en gang de «elsklingene» hennes. Det er takken sin det!

Elsklingene sitter der i bikiniene sine med stygt eksem på hals å hud....

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...