Consita Skrevet 24. mai 2021 #5361 Skrevet 24. mai 2021 spirå12 skrev (14 minutter siden): Men... er det realistisk å tro at nordmenn vil reise til Spania for å oppsøke henne ? Hun er vel ikke akkurat "kjendis" i Spania. Synes det blir ekstremt mye oppstyr for ingenting... Det er vel henne i ett nøtteskall...... 10
Jobbermedbarn Skrevet 24. mai 2021 #5362 Skrevet 24. mai 2021 Nå har hun jo lagt ut bildet selv i SoMe. Hadde vært annerledes om hun ikke hadde lagt ut noe selv. Og har hun glemt at vi andre fortsatt lever i en pandemi og følger reglene om unødvendige reiser? 17
Anonyym97 Skrevet 24. mai 2021 #5363 Skrevet 24. mai 2021 Miss perfect skrev (2 timer siden): Altså, nå må denne dama f meg gi seg! Hva er det hun liksom frykter? At alle i Norges land kommer til å valfarte ned dit og plage henne? Har jo selv lagt ut en hel vlogg om hvor hun skal bo.. snakk om å ha høye tanker om seg selv. Det er jo det hun IKKE har. Kun landet. 1
Velinda Skrevet 24. mai 2021 #5364 Skrevet 24. mai 2021 Trodde ikke mine egne øyne,sitter å hyler å skriker til VG om noe hun selv har lagt ut,er ikke mye redd når hun flasher pengene sine,smykker og vesker...og hva er det søstra ranter om,de sitter jo å skummer fløten alle mann,håper de blir værende i Spania lenge🤮 12
lillehammeren Skrevet 24. mai 2021 #5365 Skrevet 24. mai 2021 Hun viste et bilde av huset i en video. VG la ut informasjon som gjorde at det tok meg 30 sekunder å finne annonsen til huset. Det er en vesentlig forskjell. En kan mene mye om Isabel, men VG eier ikke skam og har aldri gjort det heller. 17
Plengionika Skrevet 24. mai 2021 #5366 Skrevet 24. mai 2021 lillehammeren skrev (5 minutter siden): Hun viste et bilde av huset i en video. VG la ut informasjon som gjorde at det tok meg 30 sekunder å finne annonsen til huset. Det er en vesentlig forskjell. En kan mene mye om Isabel, men VG eier ikke skam og har aldri gjort det heller. Jojo, men det er jo dette hun lever av. Å utlevere seg selv. Hun gjør jo mye for å få spalteplass i avisene, samtidig som det faktisk skjer så gnåler hun om at avisene burde ha viktigere ting å skrive om. Hun kunne latt være å vise bilde av huset i det hele tatt, og heller ta bilder/filme deler av det når hun flyttet for skjerme mer om det var viktig for henne. Jeg er også enig i at VG ikke eier skam, og ser egentlig ikke poenget av å lage en sak ut av dette, men jeg syns ikke det er så synd på Isabel. 10
Cocogirl Skrevet 24. mai 2021 #5367 Skrevet 24. mai 2021 Og der reiste hun med fly til en ukjent destinasjon 🤡 7
spirå12 Skrevet 24. mai 2021 #5368 Skrevet 24. mai 2021 Cocogirl skrev (7 minutter siden): Og der reiste hun med fly til en ukjent destinasjon 🤡 Herregud ! 8
Hvem er dette? Skrevet 24. mai 2021 #5369 Skrevet 24. mai 2021 lillehammeren skrev (57 minutter siden): Hun viste et bilde av huset i en video. VG la ut informasjon som gjorde at det tok meg 30 sekunder å finne annonsen til huset. Det er en vesentlig forskjell. En kan mene mye om Isabel, men VG eier ikke skam og har aldri gjort det heller. VG la jo ut bilde av selve annonsen ja
Dupers Skrevet 24. mai 2021 #5370 Skrevet 24. mai 2021 3 hours ago, Gjesten29 said: Isabel Raad har fortalt om stalkere og at leiligheten blir nedringt, dette er ikke greit. Jeg har full forståelse for hvorfor mennesker vil bevare rettigheter til privatliv-som det stedet der man bor. Det går på sikkerhet, det er mange farlige mennesker der ute og hjem skal faktisk være et trygt sted. Jeg er ganske enig, men når hun vet hvordan det er i Oslo og hun flytter til en by med flere gated communuties hvorfor leier hun ikke da heller en villa med høy sikkerhet? Om ikke for alltid så burde hun jo prøve ut det. Jeg forstår at hun ikke bor i et gated community i Norge siden vi ikke har noen, men det er flere i området hun flytter til. Hun kan få den sikkerheten hun ønsker (og det høres ut som hun trenger) om hun vil. 1
Miss perfect Skrevet 24. mai 2021 #5371 Skrevet 24. mai 2021 Anonyym97 skrev (1 time siden): Det er jo det hun IKKE har. Kun landet. Ok, så har hun lagt ut om bare landet da? Rimelig drøyt å hyle og skrike og grine allikevel. Og igjen, kommer folk til å plage henne der nede liksom? Uansett ser det ut som det går bra da mtp ut på tur igjen nå så.. herregud. 7
Tintina Skrevet 24. mai 2021 #5372 Skrevet 24. mai 2021 Fant jo lett ut fremdeles i VG artikkelen slik den er nå boligannonsen ved å se på Strand properties sine sider. Tok meg 20 sek ved å legge filter 218kvm på selskapets sider. Så ikke så stor forskjell på artikkelen nå. Selvom Isabel sier den er grei nå. Er jo «Gated community» så ikke akkurat krise dette da. https://strandproperties.com/malaga/mijas-costa/villa/STRAND3012/
CMHuser Skrevet 24. mai 2021 #5373 Skrevet 24. mai 2021 Cocogirl skrev (2 timer siden): Og der reiste hun med fly til en ukjent destinasjon 🤡 Det er til Kristiansand 😊
Cocogirl Skrevet 24. mai 2021 #5374 Skrevet 24. mai 2021 CMHuser skrev (15 minutter siden): Det er til Kristiansand 😊 Hvordan vet du destinasjonen?
CMHuser Skrevet 24. mai 2021 #5375 Skrevet 24. mai 2021 Cocogirl skrev (2 timer siden): Hvordan vet du destinasjonen? Jeg så det på enten snap eller insta litt tidligere i dag!
CMHuser Skrevet 24. mai 2021 #5376 Skrevet 24. mai 2021 Cocogirl skrev (2 timer siden): Hvordan vet du destinasjonen? Mulig det var i går også. Hun nevnte hvertfall at hun skulle dit
cactus_ Skrevet 24. mai 2021 #5377 Skrevet 24. mai 2021 Men at hun deler hvor hun bor må hun jo stå for? Hun har hatt serien sin som viste alt sv oppgang/inngang og hva ikke. Hun legger ut alt hva hun gjør og hva hun skal. Skjønner jo at det kan bli mye dersom noen ikke respekterer privatliv, men når du deler alt må hun jo regne med at disse fortsetter å oppsøke henne. Men å være redd for dette i Spania er jo å overdramatisere sin kjendisstatus noe..? 7
Sawyer Skrevet 25. mai 2021 #5378 Skrevet 25. mai 2021 Om hun vil vekk fra nordmenn osv, så ville jeg valgt alle andre steder enn Mijas.. ligger jo midt i "den norske ghettoen" nede i Andalucia, med norsk skole kort distanse unna og alt. 9
Isild Skrevet 25. mai 2021 #5379 Skrevet 25. mai 2021 Cocogirl skrev (17 timer siden): Fordi VG la ut hvor villaen er... sitter der og lager masse unødvendig drama. Velkommen til kjendis livet Frk Raad Og det er altså der hun drar advokater inn i bildet ? Kjære vene, hvem er det hun tror hun er... 10
Rosatoast Skrevet 25. mai 2021 #5380 Skrevet 25. mai 2021 Jobbermedbarn skrev (14 timer siden): Nå har hun jo lagt ut bildet selv i SoMe. Hadde vært annerledes om hun ikke hadde lagt ut noe selv. Og har hun glemt at vi andre fortsatt lever i en pandemi og følger reglene om unødvendige reiser? Hvis hun flytter ned dit, så er det jo ikke en "unødvendig reise" 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå