Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Oh! skrev (2 minutter siden):

Hvor fant du denne gladnyheten? 🤣

Jeg fikk svar på mail.

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
spirå12 skrev (15 minutter siden):

Lyko samarbeider ikke lenger med Isabel Raad 👏👏👏

Nelly er neste, hvis de bryr seg.

• Liker 8
Skrevet
spirå12 skrev (På 20.1.2021 den 14.47):

Da har jeg sendt mail til Nelly og Lyko.

Honey Dew skrev (20 timer siden):

Det eldste barnebarnet mitt hadde fortalt foreldrene at de aldri skulle handle i disse butikkene siden IR ikke respekterer leserne sine og gjør som hun vil.

Det er stolthet å få være bestemor til en slik klok tenåring.

spirå12 skrev (13 minutter siden):

Lyko samarbeider ikke lenger med Isabel Raad 👏👏👏

Helt seriøst, har dere lite å gjøre på? Å prøve å ødelegge arbeidet til folk, fordi hun har reist på ferie? Hun har ikke gjort noe ulovlig, og til og med Nakstad var jo langt i fra kritisk til at hun reiser nå. Hun jobber, og tar ansvar iht regler og anbefalinger. Skjønner godt at hun ikke gidder å stille opp i media. 

Slutte å handle i spesifikke butikker fordi en kjent dame har samarbeid med dem? Selv om du ønsket noe fra den butikken? Haha jeg blir flau. Det er da ikke noe å være stolt over. Barna har fått innprintet at influencere skal motgås, så lenge de ikke reklamerer for dyrevelferd og miljø. Det må være lov å ha andre interesser! 

Selv er jeg voksen, og har ingen problem med at et fåtall influencere reiser. Jeg har jo ikke lyst til å reise kun pga deres bilder. Jeg NYTER å se litt strand og sol på skjermen, her jeg sitter hjemme i mitt hus i stormen. Kjempefint for IR at hun har funnet kjærligheten i denne kjedelige tida.

• Liker 16
Skrevet
LastSummer skrev (4 minutter siden):

Helt seriøst, har dere lite å gjøre på? Å prøve å ødelegge arbeidet til folk, fordi hun har reist på ferie? Hun har ikke gjort noe ulovlig, og til og med Nakstad var jo langt i fra kritisk til at hun reiser nå. Hun jobber, og tar ansvar iht regler og anbefalinger. Skjønner godt at hun ikke gidder å stille opp i media. 

Slutte å handle i spesifikke butikker fordi en kjent dame har samarbeid med dem? Selv om du ønsket noe fra den butikken? Haha jeg blir flau. Det er da ikke noe å være stolt over. Barna har fått innprintet at influencere skal motgås, så lenge de ikke reklamerer for dyrevelferd og miljø. Det må være lov å ha andre interesser! 

Selv er jeg voksen, og har ingen problem med at et fåtall influencere reiser. Jeg har jo ikke lyst til å reise kun pga deres bilder. Jeg NYTER å se litt strand og sol på skjermen, her jeg sitter hjemme i mitt hus i stormen. Kjempefint for IR at hun har funnet kjærligheten i denne kjedelige tida.

Hun ødelegger jo SELV samarbeidet.. Tenker Lyko hadde gitt fint og flott en stor f i innkommende mail om ikke de selv synes det er dårlig reklame for de. Så bare sitt der og vær flau over oss andre du. Kjenner det MIDT bak

• Liker 29
Skrevet
Oh! skrev (16 minutter siden):

Hun ødelegger jo SELV samarbeidet.. Tenker Lyko hadde gitt fint og flott en stor f i innkommende mail om ikke de selv synes det er dårlig reklame for de. Så bare sitt der og vær flau over oss andre du. Kjenner det MIDT bak

Greit nok at de forskjellige bedriftene kutter ut samarbeid, det skjer jo hele tiden uansett. Reagerer mest på at brukere her inne bruker tiden sin på dette. Er det virkelig en så viktig sak for dere? 😆 

• Liker 4
Skrevet
LastSummer skrev (23 minutter siden):

Greit nok at de forskjellige bedriftene kutter ut samarbeid, det skjer jo hele tiden uansett. Reagerer mest på at brukere her inne bruker tiden sin på dette. Er det virkelig en så viktig sak for dere? 😆 

Vel, du sitter på andre enden og kjemper for Isabel? Tidsbruken er vel den samme, eller?

• Liker 27
Skrevet
BLOMSTERKVAST skrev (16 timer siden):

Hvorfor sier de Isabel Rad ? Navnet skrives med 2 aa ,blir det ikke uttalt Råd da? 

Etternavnet hennes er ikke norsk, derfor blir det ikke "å".

BLOMSTERKVAST skrev (15 timer siden):

Hun het ikke Isabel Raad før . 

Hun har vel alltid hett Raad? Hun het Shirog til fornavn før, nå har hun det vel som mellomnavn.

• Liker 5
Skrevet
LastSummer skrev (57 minutter siden):

Du har din mening og jeg har min. 

Jeg unner absolutt Isabel å finne kjærlighet, og all mulig annen glede i livet. 

Men å bryte myndighetenes anbefalinger vedr pandemien vi har gående, og legge det ut for hundretusener av unge følgere og deretter gjøre narr av journalister, og hevde at journalistene bruker henne for egen "fame". Det har jeg ingen respekt for. 

Jeg har handlet hos Lyko, riktignok aldri brukt rabattkoder, men jeg mener jeg er i min fulle rett til å be dem vurdere sine samarbeidspartnere som deres kunde.

Jeg bekymrer meg stort for barn og unge som lever under en massiv påvirkning fra influensere som svært ofte bryter med den solidariske samfunnsdugnaden vi alle er tjent med å følge. 

Jeg er, som alle andre, drittlei av pandemien og følger retningslinjene så godt jeg bare kan, slik at vi ALLE kan leve som normalt så snart som mulig....

• Liker 26
Skrevet
LastSummer skrev (1 time siden):

Ja det er fa helt normalt, man boikotter jo kjeder man ikke liker hva står for 

• Liker 9
Skrevet
Elhaym skrev (19 timer siden):

Sorry, men kan ikke ta sammenlignen Isabelle/Trump seriøst. Glad jeg ikke er så opptatt av bloggere at jeg faktisk føler det går for det samme. 

Jeg sammenligner reaksjonene deres på kritiske spørsmål fra pressen, og der er det likheter ute og går. Denne typen reaksjoner er symptomer på et dypere problem i den offentlige debatten, nemlig at stadig flere nekter å forholde seg til pressen på en voksen måte. I stedet svarer de som det passer dem i egne kanaler. Sånn kan vi ikke ha det. At Isabell er blogger gir henne ikke noe frikort. Hun når ut til flere folk enn de fleste lokalaviser i landet gjør. Jeg er opptatt av alle tendenser i offentlig debatt, enten det dreier seg om politikere eller bloggere. 

• Liker 7
Skrevet
1995m skrev (På 20.1.2021 den 15.32):

Premium white, Clas ohlson/ braun, wearefit, Coop extra

Takk for info! Da skal jeg holde meg unna disse.

• Liker 5
Skrevet
Frottis skrev (50 minutter siden):

Takk for info! Da skal jeg holde meg unna disse.

Gi også gjerne beskjed til dem om hvorfor. Jeg skrev hyggelige, men tydelige mailer og har fått høflige svar.

• Liker 3
Skrevet
spirå12 skrev (4 timer siden):

Jeg fikk svar på mail.

Fordi de bryr seg, eller har de bare ikke et pågående samarbeid med henne? To veldig forskjellige ting.

• Liker 4
Skrevet

Nå kan man vel forvente en " stakkars meg , dere er så dumme" gråtevideo igjen..

• Liker 5
Gjest Jeeeeeeea
Skrevet

Hun svarer på rykter på instastory nå og der bekrefter hun at hun har hatt Covid-19 🤔 

Skrevet
Jeeeeeeea skrev (2 timer siden):

Hun svarer på rykter på instastory nå og der bekrefter hun at hun har hatt Covid-19 🤔 

Ikke overraskende.

• Liker 1
Skrevet
Arabella3 skrev (7 timer siden):

Etternavnet hennes er ikke norsk, derfor blir det ikke "å".

Hun har vel alltid hett Raad? Hun het Shirog til fornavn før, nå har hun det vel som mellomnavn.

Trodde Raad var av det norske Raad etternavnet 🤔

Skrevet
spirå12 skrev (7 timer siden):

Du har din mening og jeg har min. 

Jeg unner absolutt Isabel å finne kjærlighet, og all mulig annen glede i livet. 

Men å bryte myndighetenes anbefalinger vedr pandemien vi har gående, og legge det ut for hundretusener av unge følgere og deretter gjøre narr av journalister, og hevde at journalistene bruker henne for egen "fame". Det har jeg ingen respekt for. 

Jeg har handlet hos Lyko, riktignok aldri brukt rabattkoder, men jeg mener jeg er i min fulle rett til å be dem vurdere sine samarbeidspartnere som deres kunde.

Jeg bekymrer meg stort for barn og unge som lever under en massiv påvirkning fra influensere som svært ofte bryter med den solidariske samfunnsdugnaden vi alle er tjent med å følge. 

Jeg er, som alle andre, drittlei av pandemien og følger retningslinjene så godt jeg bare kan, slik at vi ALLE kan leve som normalt så snart som mulig....

Hun har tidligere reist under pandemien, men ikke skrevet/postet noe om det faktisk. Nettopp på grunn av dette. 
Og hun har Espen Nakstad ved sin side her uansett. 

Det med journalistene forstår jeg. Det skjer historiske ting i verden nå som du ikke leser noe om i norske medier fordi de heller «må» skrive om Isabel. 

Og samfunnsdugnaden? Den bryter jeg også. Det er riktig nok fordi jeg jobber på ikea da... Der kommer kunder som aldri før, og enda mer faktisk. Det er umulig å holde avstand på en avdeling når det er fult av folk og alle står «oppå» deg. Jeg har sikkert pådratt meg korona eller gjør det snart og smitter mange hundre kunder videre igjen🤷🏽‍♀️ Så den samfunnsdugnaden handler lite om en utenlandsreise å gjøre. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...