Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke av spesielt interesse for noen, og hadde hun holdt for seg selv hadde det vært en ikke sak!

Men når hun promoterer i vei for sine mange følgere, på alle sine SOME kanaler, det er det som er problemet.

Det mener jeg er å tråkke på alle som følger råd og anbefalinger, som har avstått å reise i snart et år nå av hensyn til fellesskapet!

• Liker 14
Skrevet
Elhaym skrev (1 time siden):

Men hun har jo egentlig et poeng. Når så mange aviser kontakter henne angående at hun blogger fra utlandet og lurer på om hun mener det er en nødvendig reise.. Altså. Er det egentlig spesielt interessant for folk hvor hun eller noen er? 

Anbefaler deg å lese artikkelen på Nettavisen som ble lagt ut i går 😊

• Liker 3
Skrevet
1995m skrev (1 minutt siden):

Anbefaler deg å lese artikkelen på Nettavisen som ble lagt ut i går 😊

Har lest den og føler ikke den forklarer noe annet enn litt butthurte journalister 😊😊😊😊😊

• Liker 1
Skrevet
Elhaym skrev (1 minutt siden):

Har lest den og føler ikke den forklarer noe annet enn litt butthurte journalister 😊😊😊😊😊

Butthurt? På hvilken måte da?

• Liker 7
Skrevet
spirå12 skrev (4 timer siden):

Da har jeg sendt mail til Nelly og Lyko.

Det eldste barnebarnet mitt hadde fortalt foreldrene at de aldri skulle handle i disse butikkene siden IR ikke respekterer leserne sine og gjør som hun vil.

Det er stolthet å få være bestemor til en slik klok tenåring.

• Liker 34
Skrevet
Elhaym skrev (36 minutter siden):

Så du synes det er ok at influensere ikke vil svare pressen, men heller bruker Some-kanalene sine til å styre budskapet sitt? Det er den samme strategien som Donald Trump har brukt de siste årene, og det er et sykdomstegn i samfunnet. Et av kjennetegnene på et demokrati er at pressen stiller kritiske spørsmål til de med makt og innflytelse. Så tragisk som det enn er så er Isabel en person med innflytelse, og da er det helt betimelig at hun blir stilt til ansvar av journalister. Denne typen oppførsel er skremmende umoden, og hun skjønner ikke rekkevidden av sine egne handlinger. 

• Liker 23
Skrevet
Honey Dew skrev (1 time siden):

Det eldste barnebarnet mitt hadde fortalt foreldrene at de aldri skulle handle i disse butikkene siden IR ikke respekterer leserne sine og gjør som hun vil.

Det er stolthet å få være bestemor til en slik klok tenåring.

Fantastisk 👏👏👏 

Håper mange, mange flere følger ditt barnebarns eksempel ! Vær stolt !!!

• Liker 12
Skrevet
Fju skrev (2 timer siden):

Så du synes det er ok at influensere ikke vil svare pressen, men heller bruker Some-kanalene sine til å styre budskapet sitt? Det er den samme strategien som Donald Trump har brukt de siste årene, og det er et sykdomstegn i samfunnet. Et av kjennetegnene på et demokrati er at pressen stiller kritiske spørsmål til de med makt og innflytelse. Så tragisk som det enn er så er Isabel en person med innflytelse, og da er det helt betimelig at hun blir stilt til ansvar av journalister. Denne typen oppførsel er skremmende umoden, og hun skjønner ikke rekkevidden av sine egne handlinger. 

Sorry, men kan ikke ta sammenlignen Isabelle/Trump seriøst. Glad jeg ikke er så opptatt av bloggere at jeg faktisk føler det går for det samme. 

• Liker 2
Gjest Twistdott
Skrevet

Hun virker rimelig selvopptatt og temmelig tanketom. 

Skrevet

Hvorfor sier de Isabel Rad ? Navnet skrives med 2 aa ,blir det ikke uttalt Råd da? 

Skrevet
BLOMSTERKVAST skrev (2 minutter siden):

Hvorfor sier de Isabel Rad ? Navnet skrives med 2 aa ,blir det ikke uttalt Råd da? 

Nei

• Liker 3
Skrevet
BLOMSTERKVAST skrev (7 minutter siden):

Jeg lurte på det samme:) men etternavnet hennes er jo ikke norsk, så da gjelder ikke den regelen:)

Skrevet
1995m skrev (6 minutter siden):

Nei

Hvorfor ikke? 

Skrevet
Hockeypulver skrev (På 18.12.2020 den 12.20):

Hvorfor sier hun at hun er perser og fra Iran hvis hun ikke er det? 

Kan det handle om beskyttelsesbehov? Isabel har en historie med vold, så det kan være være av sikkerhetsmessige årsaker om hun ikke er ærlig om identiteten sin. 

Skrevet
Kjøttmeisen skrev (Akkurat nå):

Jeg lurte på det samme:) men etternavnet hennes er jo ikke norsk, så da gjelder ikke den regelen:)

Hun het ikke Isabel Raad før . 

Skrevet
BLOMSTERKVAST skrev (Akkurat nå):

Hun het ikke Isabel Raad før . 

Åja, det vet jeg ingen ting om:)

• Liker 1
Skrevet
EtLiteTroll skrev (17 timer siden):

Jeg syns det å kun svare på kritikk og spørsmål i egne (lukkede) kanaler er en form for hersketeknikk. Og det at Raad og flere også fokuserer på å legge ut meldinger som viser støtten de får i "debatter" -  kan være direkte villedende for følgerne.  Ingen vet om denne personen som skrev til Raad faktisk er i helsevesenet og vet hva hun prater om. Men så fort Raad formidler slike meldinger videre til sine fans, så blir det som står der sannhet  for dem. 

Skremmende utvikling dette her. 

• Liker 17
Skrevet
Isild skrev (2 timer siden):

Jeg syns det å kun svare på kritikk og spørsmål i egne (lukkede) kanaler er en form for hersketeknikk. Og det at Raad og flere også fokuserer på å legge ut meldinger som viser støtten de får i "debatter" -  kan være direkte villedende for følgerne.  Ingen vet om denne personen som skrev til Raad faktisk er i helsevesenet og vet hva hun prater om. Men så fort Raad formidler slike meldinger videre til sine fans, så blir det som står der sannhet  for dem. 

Skremmende utvikling dette her. 

Brain dead raad 😅

• Liker 2
Skrevet

Lyko samarbeider ikke lenger med Isabel Raad 👏👏👏

• Liker 17
Skrevet
spirå12 skrev (4 minutter siden):

Lyko samarbeider ikke lenger med Isabel Raad 👏👏👏

Hvor fant du denne gladnyheten? 🤣

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...