Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da er Isabel hjemme igjen! Mannen oppgraderte henne til First class. En First class billett fra Dubai til Oslo en vei koster 49000 kr

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke for å være ufin....men den mannen har mest trolig tjent mye penger på denne turen. Han har fått mange nye følgere og solgt klær som aldri før (noen som har hørt om det klesmerket før nå?) Så oppgradering av flybillett er vel fortjent vil jeg si;)

• Liker 17
Skrevet

Hvorfor dro hun tilbake til Norge? 
Syntes hun sa at hun skulle bli i Dubai noen uker til, evt noen mnd, har hun sagt noe om hvorfor hun ombestemte seg? Så jo etter leilighet i Dubai osv.

• Liker 8
Skrevet
anno19 skrev (24 minutter siden):

Han har fått mange nye følgere og solgt klær som aldri før

Naive nordmenn dersom folk følger fyren og kjøpe klærne hans kun fordi hun er kjæreste med han. Herlighet.:dry:

• Liker 3
Skrevet
LoveMoschino skrev (5 timer siden):

Da er Isabel hjemme igjen! Mannen oppgraderte henne til First class. En First class billett fra Dubai til Oslo en vei koster 49000 kr

Hvor mye kan han tjene pr år? 1-2 mill?

• Liker 1
Skrevet
Mjauern skrev (1 time siden):

Hvor mye kan han tjene pr år? 1-2 mill?

Sikkert mye mer! Jeg tror neste status objekt blir en Birkin. Da har hun lykkes

• Liker 1
Skrevet

Virker som hun skal reise igjen i begynnelsen av februar.

Merker at jeg er lei av å høre hvor «ansvarlig» hun er som tester seg på storyen hennes.

Hva er det Isabel Raad ikke forstår? Tror hun oppriktig at all denne kritikken er fordi hun ikke følger smittevern? Ja hun følger regler og tester seg og bla bla bla.

Kritikken handler om solidaritet og at i den mørkeste tredje bølgen må vi stå sammen i denne pandemien. Medmenneskelighet. Hun kjører egoløp. 

Bare det at hun planlegger å reise igjen om noen uker viser hvordan hun er som menneske. 

• Liker 37
Gjest kleshengeren
Skrevet
Hatsumomo skrev (6 timer siden):

Naive nordmenn dersom folk følger fyren og kjøpe klærne hans kun fordi hun er kjæreste med han. Herlighet.:dry:

Klærne er fine de, så de kjøpes nok ikke utelukkende fordi de er kjærester. Økt salg skyldes nok heller økt publisitet ved at hun når ut til mange i Norge. Gratis reklame på den kanalen er naturligvis et pluss for klesmerket.

Skrevet (endret)

Altså den storyen på insta om kvinneundertrykking i Dubai nå... Selvfølgelig har hun aldri opplevd noe negativt, hun er en rik turist for svarte. Hun misser poenget, totalt! 

Endret av TulleJenny
  • Liker 36
Skrevet
TulleJenny skrev (3 minutter siden):

Altså den storyen på insta om kvinneundertrykking i Dubai nå... Selvfølgelig har hun aldri opplevd noe negativt, hun er en rik turist for svarte. Hun misser poenget, totalt! 

Med andre ord, hun har ingen anelse på noe ting... oppfører seg som en tenåring som alltid vet best.... 🙄

• Liker 19
Skrevet

Jeg unner virkelig den dama alt godt her i livet. Ingenting er bedre enn å være forelsket, bli behandlet som en prinsesse og reise til sol og varme. Men det skurrer litt..... «lykkelige mennesker trenger ikke blogg» er det noe som heter. Er du lykkelig så glemmer du tid og sted:)  Når behovet for å vise frem eksklusive reiser og dyre gaver er så stort.... Da håper jeg virkelig at hun ikke noen gang skal fronte feks fattige barn i u-land, når gavene hennes kunne redda opp til flere barn/familier. Ja, vi alle bruker penger på noe unyttig av og til - men i lang mindre omfang? Som influencer håper jeg at hun snart står for noe mer fornuftig enn et kraftig materielt forbruk. 

• Liker 17
Skrevet
anno19 skrev (Akkurat nå):

Jeg unner virkelig den dama alt godt her i livet. Ingenting er bedre enn å være forelsket, bli behandlet som en prinsesse og reise til sol og varme. Men det skurrer litt..... «lykkelige mennesker trenger ikke blogg» er det noe som heter. Er du lykkelig så glemmer du tid og sted:)  Når behovet for å vise frem eksklusive reiser og dyre gaver er så stort.... Da håper jeg virkelig at hun ikke noen gang skal fronte feks fattige barn i u-land, når gavene hennes kunne redda opp til flere barn/familier. Ja, vi alle bruker penger på noe unyttig av og til - men i lang mindre omfang? Som influencer håper jeg at hun snart står for noe mer fornuftig enn et kraftig materielt forbruk. 

++ er hun virkelig ikke redd for å bli ranet? Hadde jeg vært med disse luksus merkene! 

• Liker 3
Skrevet
Cocogirl skrev (På 31.12.2020 den 10.36):

HUN ER IKKE IRANER!!!! Ingen av de er det! Ingen av de snakker persisk!!!!! 

Dette var nytt for meg... er verken faren hennes eller moren iraner? Isåfall kjenner jeg at jeg blir provosert. Er selv iraner, og fikk med meg når hun gjestet en eller annen podcast (eller så var det kanskje et eget innlegg) og refererte til en oppdragelse fylt med vold som en ''iransk oppdragelse'' hvor hun henviste til faren.... altså. Wow

• Liker 3
Skrevet
loveli skrev (På 17.1.2021 den 10.30):

Man får vel ikke alle pengene når man trekker seg etter 1 episode? Noen som vet?

På reklamen ser det ut som hun fortsetter videre da, så dramaet ble vel bare klippet til.

Lurer på hva hun fikk uansett. 😛

Hun snakket visst om det i en av YouTube-videoene sine. Har ikke sett den selv, men har hørt andre som har snakket om den.

• Liker 1
Skrevet
solskinn_ skrev (10 minutter siden):

Hun snakket visst om det i en av YouTube-videoene sine. Har ikke sett den selv, men har hørt andre som har snakket om den.

Men sier hun hvor mye hun fikk? Trodde det var taushetsbelagt. Men kanskje hun sier nok til at man skjønner det? 

Skrevet
16 hours ago, Bærblå said:

Virker som hun skal reise igjen i begynnelsen av februar.

Merker at jeg er lei av å høre hvor «ansvarlig» hun er som tester seg på storyen hennes.

Hva er det Isabel Raad ikke forstår? Tror hun oppriktig at all denne kritikken er fordi hun ikke følger smittevern? Ja hun følger regler og tester seg og bla bla bla.

Kritikken handler om solidaritet og at i den mørkeste tredje bølgen må vi stå sammen i denne pandemien. Medmenneskelighet. Hun kjører egoløp. 

Bare det at hun planlegger å reise igjen om noen uker viser hvordan hun er som menneske. 

Pluss at influenser-bedrifter har mulighet til å reise nettopp fordi de fleste av oss bidrar til dugnaden og sitter hjemme. Jeg bor selv i utlandet og har ikke besøkt familien i Norge siden jula 2019 fordi jeg ikke vil dra med meg den muterte britiske versjonen hjem. 

Dersom alle oss andre følger tankegangen til «influensere» om at «det er jo ikke forbud», da blir med ett smittetrykket så høyt at det blir mye strengere tiltak. Som Kristin Gjelsvik sa,  «hvis alle reiser rundt... blir det ikke lenger trygt nok til at jeg kan reise dit jeg vil». 

Folk er oppgitte og ler av frekkheten her over også:

https://www.theguardian.com/media/2021/jan/14/covid-uk-influencers-scramble-to-justify-exotic-getaways

• Liker 13
Skrevet
loveli skrev (3 timer siden):

Men sier hun hvor mye hun fikk? Trodde det var taushetsbelagt. Men kanskje hun sier nok til at man skjønner det? 

Hun har vel sagt hun fikk veldig godt betalt, mer enn Jon almås i fjor. John Arne Riise fikk en halv million da han var med for et par år siden.

• Liker 1
Skrevet (endret)
loveli skrev (På 17.1.2021 den 10.30):

Man får vel ikke alle pengene når man trekker seg etter 1 episode? Noen som vet?

På reklamen ser det ut som hun fortsetter videre da, så dramaet ble vel bare klippet til.

Lurer på hva hun fikk uansett. 😛

Jeg tror også at hun får mye mindre når hun velger å trekke seg. For tviler på 71 grader nord er dum nok til å gi en halv million til noen som gir opp med en gang. Du må vel oppfylle visse kriterier for å motta summen i kontrakten. Tipper du får mer utifra hvor langt du kommer. Er nok også derfor hun ble overtalt til å fortsette. Pengene. 

Endret av Bærblå
  • Liker 4
Skrevet
Justlooking skrev (1 time siden):

Hun har vel sagt hun fikk veldig godt betalt, mer enn Jon almås i fjor. John Arne Riise fikk en halv million da han var med for et par år siden.

Håper du kødder nå? En halv mill?? Da forstår jeg hvorfor hun fortsatte ja.. hun fikk nok mer enn det. For en syk verden!

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...