Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For min del liker jeg Raad bedre enn SE og CBE fordi hun har selvinnsikt. Hun prøver ikke å være dyp, hun går ikke rundt og sier hun er miljøbevisst, hun skryter ikke på seg personligshetstrekk eller hjertesaker. Når hun først har en hjertesak virker det genuint, og så er hun ærlig om at hun ikke er opptatt av noe når hun ikke er det. Det er forfriskende. I motsetning til CBE og SE som er selvutnevnte miljø og dyreaktivister men driver på helt likt som Raad, så er Raad ihvertfall ærlig om at hun ikke har satt seg inn i slikt.

Raad prøver ikke hardt, hun er bare seg selv og set virker som at hun er fornøyd med seg selv, og selvsikkerhet gir god utstråling!

• Liker 43
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer jeg også på. Hun er ikke venn lenger med verken Newa, raija eller Ine.. 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Nypåkg2020 skrev:

Lurer jeg også på. Hun er ikke venn lenger med verken Newa, raija eller Ine.. 

Hun skrev i et blogginnlegg at noen som sto henne nær hadde sveket/skuffet henne veldig. Og slike folk ville hun ikke ha i livet sitt. Så da var det takk og farvel. Har skjønt at det var Newa siden hun aldri ble nevnt mer. 

• Liker 2
Skrevet
På 30.8.2020 den 23.57, Zenhouse skrev:

Hun skrev i et blogginnlegg at noen som sto henne nær hadde sveket/skuffet henne veldig. Og slike folk ville hun ikke ha i livet sitt. Så da var det takk og farvel. Har skjønt at det var Newa siden hun aldri ble nevnt mer. 

Er nok Newa ja. Så en snutt fra seher.no, der sier Newa rett ut at de ikke er venner mer.

• Liker 1
Gjest silikon123
Skrevet
På 27.8.2020 den 8.57, deedee_ skrev:

For min del liker jeg Raad bedre enn SE og CBE fordi hun har selvinnsikt. Hun prøver ikke å være dyp, hun går ikke rundt og sier hun er miljøbevisst, hun skryter ikke på seg personligshetstrekk eller hjertesaker. Når hun først har en hjertesak virker det genuint, og så er hun ærlig om at hun ikke er opptatt av noe når hun ikke er det. Det er forfriskende. I motsetning til CBE og SE som er selvutnevnte miljø og dyreaktivister men driver på helt likt som Raad, så er Raad ihvertfall ærlig om at hun ikke har satt seg inn i slikt.

Raad prøver ikke hardt, hun er bare seg selv og set virker som at hun er fornøyd med seg selv, og selvsikkerhet gir god utstråling!

Gode poeng! Enig med deg der.

Skrevet

Noen som vet hvor mange episoder det har pleid å være i  71° nord kjendis? Ser ut som at hun er hjemme igjen nå 😊

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, 1995m skrev:

Noen som vet hvor mange episoder det har pleid å være i  71° nord kjendis? Ser ut som at hun er hjemme igjen nå 😊

Så det men jeg tenkte det var bilder fra før hun dro? Tror ikke de har lov å legge ut bilder hjemme fra før for da røper hun seg jo med at hun har reist hjem tidlig. De spiller jo inn over lengre tid  enn det hun har vært borte nå😄

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, iansak skrev:

Så det men jeg tenkte det var bilder fra før hun dro? Tror ikke de har lov å legge ut bilder hjemme fra før for da røper hun seg jo med at hun har reist hjem tidlig. De spiller jo inn over lengre tid  enn det hun har vært borte nå😄

Syns bare hun legger ut bilder/story veldig aktivt i forhold til de andre deltagerene 

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, 1995m skrev:

Syns bare hun legger ut bilder/story veldig aktivt i forhold til de andre deltagerene 

Ser at det står «fra kamerarullen» oppe i hjørnet. Da er det kanskje bilder tatt før hun dro da? 

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, Zenhouse skrev:

Ser at det står «fra kamerarullen» oppe i hjørnet. Da er det kanskje bilder tatt før hun dro da? 

Det kan godt hende, men da er det nok en venninne av Isabel som poster for det er veldig ofte

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, 1995m skrev:

Det kan godt hende, men da er det nok en venninne av Isabel som poster for det er veldig ofte

Hun er hjemme...

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, Cocogirl skrev:

Hun er hjemme...

Ojj, da var hun virkelig ikke med lenge... 

• Liker 2
Skrevet
På 6.9.2020 den 7.18, Cocogirl skrev:

Hun er hjemme...

Hvordan vet du det?

• Liker 4
Skrevet

Altså, dette er ikke Farmen. Man får tilgang på mobil og kontakt med omverdenen her.  Så innlegg er null problem for henne å legge ut, bare ikke noe som direkte viser at hun har røket ut. 

• Liker 3
Skrevet

Tror det er ganske tydelig at hun er hjemme igjen?

• Liker 2
Skrevet (endret)

Da har Isabel skaffet seg hund. Bare håper ikke dette blir SE tilstand impulskjøp, men at hun faktisk har satt seg ordentlig inn i dette og blir å ta vare på hunden. Ikke bare omplasserer den når hun blir lei eller hun må reise mye og ingen kan passe den. 

Utenom det har jeg mye sans for henne og gjør mye bra :) 

Endret av Cherilyn
  • Liker 8
Skrevet
3 minutter siden, Cherilyn skrev:

Da har Isabel skaffet seg hund. Bare håper ikke dette blir SE tilstand impulskjøp, men at hun faktisk har satt seg ordentlig inn i dette og blir å ta vare på hunden. Ikke bare omplasserer den når hun blir lei eller hun må reise mye og ingen kan passe den. 

Utenom det har jeg mye sans for henne og gjør mye bra :) 

Tror hun er stikk motsatt av SE! Hun har jo mange i Oslo som kan passe på når hun skal på jobb/ferier 😊 

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, 1995m skrev:

Tror hun er stikk motsatt av SE! Hun har jo mange i Oslo som kan passe på når hun skal på jobb/ferier 😊 

Det vet jeg, men håper allikevel hun har gjort dette godt gjennomtenkt🙈

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...