Sol 75 Skrevet onsdag kl. 17:25 #31961 Skrevet onsdag kl. 17:25 (endret) Carrot skrev (22 minutter siden): hvilken tilstand? Og ikke minst, betyr det at alle som har lignende slank kropp nå har en tilstand? Meg selv inkludert bare fordi jeg har smal midje, lav fettprosent og er naturlig slank så er det basert på hvordan kroppen min ser ut, hvilke størrelse jeg bruker i lær osv en "tilstand" der jeg ikke skal kunne poste bilder av meg selv i sommerklær, vanlige klær, bikini fordi andre kan "bli trigget"?? Man kan ikke være en XS feller mindre ordi da er man syk og man kan ikke være XL eller større fordi da er man også syk.. For en verden enkelte lever i om så er.. Carrot skrev (9 minutter siden): innlegget ditt handlet om at hennes bilder er triggere for vanlige folk, du unngår å svare på hva ordene dine egentlig sier, det ksjnner jeg for det må være ille å ha slike tanker om andre når det er så tydelig. Det gjelder ikke bare IR, det gjelder en holdning om hva som er og ikke er greit å si rett og slett, spesielt om man i tillegg mener å vite at personen man sier det om kanskje er syk, da er det ennå verre. Vi diskuterer Isabel og ikke deg og andre som ikke sliter med SF. At I sliter med SF er vel ikke noen hemmelighet og dersom man ikke ser hva som skjer utifra bilder så får det være opp til de. De fleste som ser hva som skjer ønsker I skal få hjelp, at andre lukker øynene for det man ser er bare trist. At disse bildene hun har lagt ut er så klart en trigger for de som måtte slite med SF. Endret onsdag kl. 17:29 av Sol 75 17 2 7
Carrot Skrevet onsdag kl. 17:30 #31962 Skrevet onsdag kl. 17:30 (endret) Sol 75 skrev (6 minutter siden): Vi diskuterer Isabel og ikke deg og andre. At I sliter med SF er vel ikke noen hemmelighet og dersom man ikke ser hva som skjer utifra bilder så får det være opp til de. De fleste som ser hva som skjer ønsker I skal få hjelp, at andre lukker øynene for det man ser er bare trist. At disse bildene hun har lagt ut er så klart en trigger for de som måtte slite med SF. Nei det du skrev var at HUN ikke burde poste bilder av seg selv i bikini (du skrev halvnakne bilder som er ennå mer negativt vinklet) FORDI det kunne trigge noen andre av å se henne i bikini og linker det til spiseforstyrrlser.. Det er snakk om hva du mener du ser og hvordan du uttaler deg om noen som du mener er syk - det gjør det bare verre.. Endret onsdag kl. 17:31 av Carrot 1 5
Sol 75 Skrevet onsdag kl. 17:36 #31963 Skrevet onsdag kl. 17:36 (endret) Carrot skrev (7 minutter siden): Nei det du skrev var at HUN ikke burde poste bilder av seg selv i bikini (du skrev halvnakne bilder som er ennå mer negativt vinklet) FORDI det kunne trigge noen andre av å se henne i bikini og linker det til spiseforstyrrlser.. Det er snakk om hva du mener du ser og hvordan du uttaler deg om noen som du mener er syk - det gjør det bare verre.. SÅ jeg spurte o det da også gjelder for alle oss andre som er tynne.. Ja, det skrev jeg og står for det etter å ha sett bilder av I idag. Isabel burde absolutt ikke legge ut slike bilder fordi det er triggere for de med SF til sine 380 000 følgere. Hva andre gjør er helt opp til de. Skjønner at enkelte ikke forstår hva SF innebærer og hva det går ut på. Endret onsdag kl. 17:38 av Sol 75 12 4 3
Carrot Skrevet onsdag kl. 17:42 #31964 Skrevet onsdag kl. 17:42 Sol 75 skrev (3 minutter siden): Ja, det skrev jeg og står for det etter å ha sett bilder av I idag. Isabel burde absolutt ikke legge ut slike bilder fordi det er triggere for de med SF til sine 380 000 følgere. Hva andre gjør er helt opp til de. Skjønner at enkelte ikke forstår hva SF innebærer og hva det går ut på. det du sier er at tynne mennesker som IR ikke bør legge ut bilder av seg selv.. uavhengig av om de selv har spisevegring eller ikke og DET er et problem - det overrasker meg at ikke alle skjønner at det å dra slutninger om menneskers kropp og tillate seg meninger om dem basert på dette er like ille om man er en størrelse XS eller XL og spesielt om man samtidig drar konklusjoner til at de som er sånn eller slik er syk. 1 1 4
Sol 75 Skrevet onsdag kl. 17:44 #31965 Skrevet onsdag kl. 17:44 Carrot skrev (Akkurat nå): det du sier er at tynne mennesker som IR ikke bør legge ut bilder av seg selv.. uavhengig av om de selv har spisevegring eller ikke og DET er et problem - det overrasker meg at ikke alle skjønner at det å dra slutninger om menneskers kropp og tillate seg meninger om dem basert på dette er like ille om man er en størrelse XS eller XL og spesielt om man samtidig drar konklusjoner til at de som er sånn eller slik er syk. Nei, det har jeg ikke sagt.Ta å les mine innlegg engang til. 11 3 1
Classy Skrevet onsdag kl. 17:49 #31966 Skrevet onsdag kl. 17:49 Sol 75 skrev (1 minutt siden): Nei, det har jeg ikke sagt.Ta å les mine innlegg engang til. Nei, det har du helt rett i, for det har du IKKE skrevet.. At andre tolker det dit hen sier mer om dem enn deg.. Bare å overse disse kverulantene!. 11 2 1
Sol Rampelyset Skrevet onsdag kl. 18:08 #31967 Skrevet onsdag kl. 18:08 Tråden er ryddet for svar på slettet innhold.
Pigaloppa Skrevet onsdag kl. 18:13 #31968 Skrevet onsdag kl. 18:13 M.H85 skrev (5 timer siden): Hun spiser jo MYE. Hvor blir den maten av? Uten falsk rompe og pupper hadde hun nå vært en fugleunge Har aldri sett henne spise mye, derimot ser det ut som hun må holde seg for munnen for å holde maten inne. Noen smakebiter av det hun bestiller er det vi ser. 11 2 4
M.H85 Skrevet onsdag kl. 18:17 #31969 Skrevet onsdag kl. 18:17 Pigaloppa skrev (3 minutter siden): Har aldri sett henne spise mye, derimot ser det ut som hun må holde seg for munnen for å holde maten inne. Noen smakebiter av det hun bestiller er det vi ser. Det må være dyrt kaste... Men hun kan være syk. Bulimi. Trist. Håper hun blir bedre. 2
Sol 75 Skrevet onsdag kl. 18:22 #31970 Skrevet onsdag kl. 18:22 Classy skrev (27 minutter siden): Nei, det har du helt rett i, for det har du IKKE skrevet.. At andre tolker det dit hen sier mer om dem enn deg.. Bare å overse disse kverulantene!. Takk❤️ Er ikke lett når bildet som sier alt som jeg svarte på blir slettet 😅. Men selvfølgelig aksepterer jeg det. 1 2
Murukleiven Skrevet onsdag kl. 19:04 #31971 Skrevet onsdag kl. 19:04 Bendie skrev (3 timer siden): Tror det er mange, som er langt rikere og legger igjen langt mere penger på resorten. Hvorfor er det så vanskelig å se at noen setter pris på IR? Hun er sjenerøs med væremåten ovenfor absolutt alle hun møter, uansett rang. Og smiler og ser de. Samtidig som hun har et stort hjerte for skilpaddene der. Tror ikke mange skilpadder er oppkalt etter gjestene. IR skal absolutt få skryt for at hun er helt fantastisk med de som jobber i servicebransjen, og hun er veldig generøs. Hun har jo blitt venn med sin Jadugar og besøkt hans familie. Men tro ikke for et sekund at dette ikke er betalt for via hennes opphold. Ja, en kjempefin gest, men Joali vil jo selvfølgelig beholde IR som stamgjenst og hun er ikke den eneste de gjør dette for. 1 7
Tuppenoglillemor12 Skrevet onsdag kl. 19:07 #31972 Skrevet onsdag kl. 19:07 Murukleiven skrev (2 minutter siden): IR skal absolutt få skryt for at hun er helt fantastisk med de som jobber i servicebransjen, og hun er veldig generøs. Hun har jo blitt venn med sin Jadugar og besøkt hans familie. Men tro ikke for et sekund at dette ikke er betalt for via hennes opphold. Ja, en kjempefin gest, men Joali vil jo selvfølgelig beholde IR som stamgjenst og hun er ikke den eneste de gjør dette for. Hun er ikke så spesiell gjest som hun ønsker å tro desverre.. 🎯 8 2 5
Bendie Skrevet onsdag kl. 19:23 #31973 Skrevet onsdag kl. 19:23 (endret) Murukleiven skrev (21 minutter siden): IR skal absolutt få skryt for at hun er helt fantastisk med de som jobber i servicebransjen, og hun er veldig generøs. Hun har jo blitt venn med sin Jadugar og besøkt hans familie. Men tro ikke for et sekund at dette ikke er betalt for via hennes opphold. Ja, en kjempefin gest, men Joali vil jo selvfølgelig beholde IR som stamgjenst og hun er ikke den eneste de gjør dette for. Nå tviler jeg absolutt ikke på enhver gjest får en fantastisk service. Det har de betalt for. Den ansatte ville ikke gjort jobben sin om ikke. Men det er en forskjell på å like en gjest eller å yte service. Det er ikke vanskelig å se at de møter henne på en ekte og genuin måte. Hun får blomster når hun Kommer. Spesielt dekket frokost bord. Ekstra pyntet bungalow, med kaker og pynt ved inngangen. Hun får private invitasjoner. Skilpadder og og andre dyr oppkalt etter seg. Disse tingen får hun fordi hun er spesiell i deres øyne, ikke en ordinær gjest. Endret onsdag kl. 19:26 av Bendie 12 2
vilas Skrevet onsdag kl. 19:50 #31974 Skrevet onsdag kl. 19:50 Bendie skrev (21 minutter siden): Nå tviler jeg absolutt ikke på enhver gjest får en fantastisk service. Det har de betalt for. Den ansatte ville ikke gjort jobben sin om ikke. Men det er en forskjell på å like en gjest eller å yte service. Det er ikke vanskelig å se at de møter henne på en ekte og genuin måte. Hun får blomster når hun Kommer. Spesielt dekket frokost bord. Ekstra pyntet bungalow, med kaker og pynt ved inngangen. Hun får private invitasjoner. Skilpadder og og andre dyr oppkalt etter seg. Disse tingen får hun fordi hun er spesiell i deres øyne, ikke en ordinær gjest. Aldri i livet at Joali og Joali Beeing gir I sånn extra service uten at hun I selv har bestilt det og betalt for d selv. Tenk hva andre gjester kunne følt overfor hotellet om de ikke får samme servicen? Og d er jo ingen som vil godta dette. De andre gjestene kan godt ha betalt like mye for oppholder sitt der. Nei du Isabel Raad, d er nok INGEN som syns du er mere verdt enn andre. Slutt å lyve !! 8 11
Justlooking Skrevet onsdag kl. 19:52 #31975 Skrevet onsdag kl. 19:52 Jeg vet ikke snappen hennes. Men om hun er så tynn som det vises her, må det være noe veldig feil? eller? 1 4
Bendie Skrevet onsdag kl. 19:54 #31976 Skrevet onsdag kl. 19:54 vilas skrev (2 minutter siden): Aldri i livet at Joali og Joali Beeing gir I sånn extra service uten at hun I selv har bestilt det og betalt for d selv. Tenk hva andre gjester kunne følt overfor hotellet om de ikke får samme servicen? Og d er jo ingen som vil godta dette. De andre gjestene kan godt ha betalt like mye for oppholder sitt der. Nei du Isabel Raad, d er nok INGEN som syns du er mere verdt enn andre. Slutt å lyve !! Slutt å lyve? Bare det legger listen for hele innlegget. 3 3
agent Skrevet onsdag kl. 20:11 #31977 Skrevet onsdag kl. 20:11 (endret) Bendie skrev (17 minutter siden): Slutt å lyve? Bare det legger listen for hele innlegget. Tror du hun gir mer tips enn andre gjester? Hun er ikke den rikeste som reiser til Joali, sikkert flertall av andre som legger igjen mer enn henne. Personalet er opplært til å gi like god service til ALLE gjestene sine. Men de andre gjestene kaller dem ikke familien eller vennene mine, det tror jeg nesten hun kan være alene om. Det vi ser er hennes oppfattelse av ting, ikke virkeligheten. Hun tjener veldig godt på snapchat, men hun er ikke steinrik. Endret onsdag kl. 20:12 av agent 9 1 7
Solstråle1 Skrevet onsdag kl. 20:25 #31978 Skrevet onsdag kl. 20:25 Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): Hun er ikke så spesiell gjest som hun ønsker å tro desverre.. 🎯 Hvordan vet du dette? 7 1
Sol 75 Skrevet onsdag kl. 20:32 #31979 Skrevet onsdag kl. 20:32 agent skrev (18 minutter siden): Tror du hun gir mer tips enn andre gjester? Hun er ikke den rikeste som reiser til Joali, sikkert flertall av andre som legger igjen mer enn henne. Personalet er opplært til å gi like god service til ALLE gjestene sine. Men de andre gjestene kaller dem ikke familien eller vennene mine, det tror jeg nesten hun kan være alene om. Det vi ser er hennes oppfattelse av ting, ikke virkeligheten. Hun tjener veldig godt på snapchat, men hun er ikke steinrik. Så klart personalet gir like god service til alle gjester. Forskjellen på I og andre gjester er at andre gjester er på ferie og vil ha sitt rom for privatliv, Isabel er der for content og bruker seg og personalet for alt det er verdt. 5 3 7
agent Skrevet onsdag kl. 20:48 #31980 Skrevet onsdag kl. 20:48 Sol 75 skrev (9 minutter siden): Så klart personalet gir like god service til alle gjester. Forskjellen på I og andre gjester er at andre gjester er på ferie og vil ha sitt rom for privatliv, Isabel er der for content og bruker seg og personalet for alt det er verdt. Hun tror hun kan gjøre hva hun vil, det er så ufint av henne å sitte der med den sirupen. Skadelig for helsen er det også, men hun gjør som hun vil. Er kleint hele greia. Nå går hun rundt å blir fotografert og filmet av assistenten sin. (Love of her life) For content. Det var ikke så lenge siden hun gjorde narr av en influensere som filmet og fotograferte seg selv der nede. Hva gjør hun nå 😂😂😂😂 5 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå