vilas Skrevet 3 timer siden #31921 Skrevet 3 timer siden (endret) agent skrev (26 minutter siden): Skjønner det er mange som trenger en utblåsning i kveld. Men ta det litt med ro. IR lever av å vise frem kroppen sin. Filmingen hennes har kroppsfokus hele tiden. Det blir veldig rart da, at mann ikke kan komme med en kommentar ang. det. Hun viser oss bare det hun vil ha fokus på Fortiden er det kroppen og Bikiniene fra Ivorie. Som hun selv er modell for. At mann ikke kan ha en sakelig diskusjon rundt det mann observerer med henne blir for galt. Hun er ett forbilde for mange både unge og gamle. Det som mange ser nå er at hun er veldig kroppsfokusert dvs. hun legger ut filmer og bilder som fokusere på det mange mener er tabu å snakke om. Det er veldig skremmende, kanskje hun trenger å lese det. For å skjønne det og gjøre noe med det. At det kom opp ett bilde av en kalkun i samme setning som opp med nebbet kommentaren. Nebbet er IR utrykk 🤷♀️ Men vi er mange her inne som har syndet på godt og vondt. Både elsk og hat siden. Let's make peace ❤️ Ja det var på grunn av at hun provoserte frem ett nytt " opp med nebbet" elsklinger ! Gjør det selv var meningen. Endret 3 timer siden av vilas 3 2
refill Skrevet 3 timer siden #31922 Skrevet 3 timer siden agent skrev (8 minutter siden): Skjønner det er mange som trenger en utblåsning i kveld. Men ta det litt med ro. IR lever av å vise frem kroppen sin. Filmingen hennes har kroppsfokus hele tiden. Det blir veldig rart da, at mann ikke kan komme med en kommentar ang. det. Hun viser oss bare det hun vil ha fokus på Fortiden er det kroppen og Bikiniene fra Ivorie. Som hun selv er modell for. At mann ikke kan ha en sakelig diskusjon rundt det mann observerer med henne blir for galt. Hun er ett forbilde for mange både unge og gamle. Det som mange ser nå er at hun er veldig kroppsfokusert dvs. hun legger ut filmer og bilder som fokusere på det mange mener er tabu å snakke om. Det er veldig skremmende, kanskje hun trenger å lese det. For å skjønne det og gjøre noe med det. At det kom opp ett bilde av en kalkun i samme setning som opp med nebbet kommentaren. Nebbet er IR utrykk 🤷♀️ Men vi er mange her inne som har syndet på godt og vondt. Både elsk og hat siden. Let's make peace ❤️ Utblåsning ja? det sitter voksne folk her inne og prøver å overgå hverandre i latterliggjøring og stygge kommentarer. Dette er gjentagende med jevne mellomrom. Hun er syk, en løgner, snylter, prostituert og gudene vet hva. Foreldrene er snyltere. Har ingenting her å gjøre. Utnytter det norske samfunn. Om man oppriktig er bekymret for et menneske sin helse så er det veldig merkelig å snakke stygt om utseende deres på et anonym forum. Om man ikke liker innholdet, eller produktene, hvorfor følge og kjøpe? Blokker dem da? Ikke gi dem views eller trigg andre til å gi views her inne. Tror noen helt seriøst at Isabel skal lese her inne og bare "ååh, jeg ser ut som en stygg fugl og en hest - la meg legge meg inn på en klinikk". For all del, la oss diskutere hvilken påvirkninger influencere har på enkeltpersoner og samfunnet, men ikke kom og fortell meg at de siste sidene her inneholder det. Ærlig talt. Voksne folk, kanskje med unger, sitter og preiker drit på et forum. Det er ikke av bekymring for verken Isabel eller egne barn. Og om det faktisk er det? Les en bok om emosjonsfokusert foreldreveiledning. For det opplegget her? Det er den atferden dere ikke ønsker at deres egne barn skal bli utsatt for. Forhåpentligvis. Og nå skal jeg ta mitt eget råd om å fjerne meg fra input som provoserer meg. God natt. 1 1
agent Skrevet 3 timer siden #31923 Skrevet 3 timer siden (endret) refill skrev (15 minutter siden): Utblåsning ja? det sitter voksne folk her inne og prøver å overgå hverandre i latterliggjøring og stygge kommentarer. Dette er gjentagende med jevne mellomrom. Hun er syk, en løgner, snylter, prostituert og gudene vet hva. Foreldrene er snyltere. Har ingenting her å gjøre. Utnytter det norske samfunn. Om man oppriktig er bekymret for et menneske sin helse så er det veldig merkelig å snakke stygt om utseende deres på et anonym forum. Om man ikke liker innholdet, eller produktene, hvorfor følge og kjøpe? Blokker dem da? Ikke gi dem views eller trigg andre til å gi views her inne. Tror noen helt seriøst at Isabel skal lese her inne og bare "ååh, jeg ser ut som en stygg fugl og en hest - la meg legge meg inn på en klinikk". For all del, la oss diskutere hvilken påvirkninger influencere har på enkeltpersoner og samfunnet, men ikke kom og fortell meg at de siste sidene her inneholder det. Ærlig talt. Voksne folk, kanskje med unger, sitter og preiker drit på et forum. Det er ikke av bekymring for verken Isabel eller egne barn. Og om det faktisk er det? Les en bok om emosjonsfokusert foreldreveiledning. For det opplegget her? Det er den atferden dere ikke ønsker at deres egne barn skal bli utsatt for. Forhåpentligvis. Og nå skal jeg ta mitt eget råd om å fjerne meg fra input som provoserer meg. God natt. Der ser du, det er greit med en utblåsning. God natt NB. Hun leser her inne 🫣 Endret 3 timer siden av agent 1 1
refill Skrevet 2 timer siden #31924 Skrevet 2 timer siden agent skrev (22 minutter siden): Der ser du, det er greit med en utblåsning. God natt NB. Hun leser her inne 🫣 Og likevel er hun ikke frisk fra alle problemene sine, til tross for alle de kjærlige, konstruktive tilbakemeldingene hun får. I'll see myself out. Again. 1
Princess_81 Skrevet 15 minutter siden #31925 Skrevet 15 minutter siden refill skrev (2 timer siden): Og likevel er hun ikke frisk fra alle problemene sine, til tross for alle de kjærlige, konstruktive tilbakemeldingene hun får. I'll see myself out. Again. Okei Shehed sidra eller Isabel. Dere bør søke hjelp alle 3 faktisk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå