Othelia08 Skrevet 23 timer siden #31881 Skrevet 23 timer siden Teflonhjernen skrev (1 time siden): På tide å hinte om graviditet 🫣 Blitt en månedlig greie det🙄 Nok at mensen er én time forsinka så kommer de store gule clickbait-overskriftene på snap 13
Lzzy Skrevet 22 timer siden #31882 Skrevet 22 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): Ååå jada… hun har fått seg nye tenner og botox i Dubai 🙄 Snart bare tenner, pupper og rumpe igjen på det mennesket der.. 5
agent Skrevet 22 timer siden #31883 Skrevet 22 timer siden Er det normalt å legge ut absolutt alt på SoMe, når mann er på tur med love of my life. Som samtidig skal holdes skjult. Hun skal jabbe,posere, poste reklame. Han må filme henne 24/7, virker som han er på jobbtur. Samtidig skal hun også dele 💩🤢🤮, hvem orker dette i lengden? 6 1
agent Skrevet 22 timer siden #31884 Skrevet 22 timer siden Lzzy skrev (6 minutter siden): Snart bare tenner, pupper og rumpe igjen på det mennesket der.. 💯👍 4
vilas Skrevet 22 timer siden #31885 Skrevet 22 timer siden (endret) Trueout skrev (På 5.4.2026 den 16.39): Opp med neeebbet @Tuppenoglillemor12🤣🥂 Kan ho ikke gape opp nebbet sitt selv da ? Fa....¢€¥•|√÷ 🤬 så tynn nå at nebbet hennes ligner denne ... Endret 7 timer siden av vilas 4 4
Tuppenoglillemor12 Skrevet 22 timer siden #31886 Skrevet 22 timer siden Jeg syns det er så gale… Her går hun rundt som ett vandrende reklameflagg for sf. Bikini, 💩, mer bikini, lever på koffein 50 ganger daglig, popper piller, bikini, bikini, speilbilder, vinkler hvor tynn hunner blitt, mer speilbilder hvor man seg kllærne er altfor store blitt… 🚩 Burde ikke vært lov! 12 6
agent Skrevet 22 timer siden #31887 Skrevet 22 timer siden (endret) vilas skrev (9 minutter siden): Kan ho ikke gape opp nebbet sitt selv da ? Fa....¢€¥•|√÷ 🤬 så tynn nå at nebbet hennes ligner denne ... Hadde hun sluttet med filter , hadde det vært tydligere. Bare se på hånden hennes, som ikke er i filter sone. Gjelder det bilde av henne Endret 22 timer siden av agent 5 1
agent Skrevet 22 timer siden #31888 Skrevet 22 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (1 minutt siden): Jeg syns det er så gale… Her går hun rundt som ett vandrende reklameflagg for sf. Bikini, 💩, mer bikini, lever på koffein 50 ganger daglig, popper piller, bikini, bikini, speilbilder, vinkler hvor tynn hunner blitt, mer speilbilder hvor man seg kllærne er altfor store blitt… 🚩 Burde ikke vært lov! 🎯Det er skremmende 🤔 4 2
refill Skrevet 22 timer siden #31889 Skrevet 22 timer siden Om dere i fullt alvor mener at hun har både sf og psykiske problemer, hvorfor driver dere og gjør narr av utseende hennes da? Nå må dere ta en runde med moralkompasset deres. @Sol Rampelyset jeg rapporterer meg selv for brukerdebatt og de over for krenkende innlegg. 10
agent Skrevet 22 timer siden #31890 Skrevet 22 timer siden (endret) Tuppenoglillemor12 skrev (8 minutter siden): Jeg syns det er så gale… Her går hun rundt som ett vandrende reklameflagg for sf. Bikini, 💩, mer bikini, lever på koffein 50 ganger daglig, popper piller, bikini, bikini, speilbilder, vinkler hvor tynn hunner blitt, mer speilbilder hvor man seg kllærne er altfor store blitt… 🚩 Burde ikke vært lov! Hva skal mann si🚩🚩 Men her er jeg enig med I🫣😂 Endret 22 timer siden av agent 4 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 22 timer siden #31891 Skrevet 22 timer siden refill skrev (10 minutter siden): Om dere i fullt alvor mener at hun har både sf og psykiske problemer, hvorfor driver dere og gjør narr av utseende hennes da? Nå må dere ta en runde med moralkompasset deres. @Sol Rampelyset jeg rapporterer meg selv for brukerdebatt og de over for krenkende innlegg. Hun har sf. Dette er både tydelig og hun sier det selv… Kommentarer om at hun likner en fugl blir for dumt.. enig der 2
Teflonhjernen Skrevet 22 timer siden #31892 Skrevet 22 timer siden vilas skrev (30 minutter siden): Kan ho ikke gape opp nebbet sitt selv da ? Fa....¢€¥•|√÷ 🤬 så tynn nå at nebbet hennes ligner denne ... Dette blir bare så altfor dumt! Hvis det var et forsøk på på være morsom, så traff det hvertfall ikke hos meg. 9
Cami9 Skrevet 21 timer siden #31893 Skrevet 21 timer siden baremeg skrev (2 timer siden): Var noe med ansiktet hennes? Fått nye fake tenner eller operet noe? Jeg aner ikke , syns bare hun så annerledes ut 🤭 Ser ut som hun har vært i Tyrkia og fått nye blåhvite legokloss-tenner 7
Nobetterthanaman Skrevet 21 timer siden #31894 Skrevet 21 timer siden vilas skrev (45 minutter siden): Kan ho ikke gape opp nebbet sitt selv da ? Fa....¢€¥•|√÷ 🤬 så tynn nå at nebbet hennes ligner denne ... Hvor gammel er du? Noe så kleint.. 3
Princess_81 Skrevet 21 timer siden #31895 Skrevet 21 timer siden Lzzy skrev (1 time siden): Snart bare tenner, pupper og rumpe igjen på det mennesket der.. Sorry men syns hun har blitt fæl å se på…. Tennene står ut.., å påstår hun ikke kan fikse de…. Girl SPIS!!!! Så tusen ganger bedre ut før nå forfaller hun og slutta sminka seg ser syk ut 1 3
smiiiley Skrevet 21 timer siden #31896 Skrevet 21 timer siden vilas skrev (1 time siden): Kan ho ikke gape opp nebbet sitt selv da ? Fa....¢€¥•|√÷ 🤬 så tynn nå at nebbet hennes ligner denne ... Og du mener at slike innlegg som dette skal hjelpe henne med å bli bedre? Fy f***, skulle ikke trodd det var voksne folk her inne. 7
smiiiley Skrevet 21 timer siden #31897 Skrevet 21 timer siden Håper tråden her blir ryddet litt opp i nå, for nå ble det barnehageoppførsel her 😱 Det er ikke vits å påpeke daglig at hun har sf. Tror alle har fått det med seg, og jo mer dere skriver om vekt og utseende, jo mer vil den trigges om hun leser her inne. Sf er en livslang kamp og ikke noe man blir kvitt på 1/2 år. Tro meg! 😢 så be kind da folkens!! 6 1 1
Lzzy Skrevet 21 timer siden #31898 Skrevet 21 timer siden Princess_81 skrev (28 minutter siden): Sorry men syns hun har blitt fæl å se på…. Tennene står ut.., å påstår hun ikke kan fikse de…. Girl SPIS!!!! Så tusen ganger bedre ut før nå forfaller hun og slutta sminka seg ser syk ut Huff ja, jeg liker ikke å si at mennesker er stygge.. men det er jo trist å se på, at jenta forfaller så veldig. Skulle tro at hun kanskje nå, som hun tilsynelatende er så lykkelig, hadde hatt en litt annen glød.. men er vel som alltid, mest fasade 🤷♀️ 2 1
vilas Skrevet 21 timer siden #31899 Skrevet 21 timer siden refill skrev (1 time siden): Om dere i fullt alvor mener at hun har både sf og psykiske problemer, hvorfor driver dere og gjør narr av utseende hennes da? Nå må dere ta en runde med moralkompasset deres. @Sol Rampelyset jeg rapporterer meg selv for brukerdebatt og de over for krenkende innlegg. Det er da vel for fa... pga at hun selv provoserer og lyver hele tiden. 5 1
refill Skrevet 21 timer siden #31900 Skrevet 21 timer siden Princess_81 skrev (32 minutter siden): Sorry men syns hun har blitt fæl å se på…. Tennene står ut.., å påstår hun ikke kan fikse de…. Girl SPIS!!!! Så tusen ganger bedre ut før nå forfaller hun og slutta sminka seg ser syk ut Hun gikk til tannlegen for typ 6 mnd siden for å sjekke om hun kunne fikse tennene sine nettopp pga slike kommentarer som dette. Heldigvis nektet tannlegen å fikse fine tenner. 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå