Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Teflonhjernen skrev (1 time siden):

På tide å hinte om graviditet 🫣IMG_3820.thumb.jpeg.d5561954572422163ffa786d035dcfca.jpeg

Blitt en månedlig greie det🙄 Nok at mensen er én time forsinka så kommer de store gule clickbait-overskriftene på snap

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden):

Ååå jada… hun har fått seg nye tenner og botox i Dubai 🙄

Snart bare tenner, pupper og rumpe igjen på det mennesket der.. 

IMG_7390.jpeg

• Liker 5
Skrevet

Er det normalt å legge ut absolutt alt på SoMe,  når mann er på tur med love of my life. Som samtidig skal holdes skjult. Hun skal jabbe,posere, poste reklame. 

Han må filme henne 24/7, virker som han er på jobbtur.

Samtidig skal hun også dele 💩🤢🤮:humpe:, hvem orker dette i lengden?

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Lzzy skrev (6 minutter siden):

IMG_7390.jpeg

💯👍

• Liker 4
Skrevet (endret)
Trueout skrev (På 5.4.2026 den 16.39):

Opp med neeebbet @Tuppenoglillemor12🤣🥂

Screenshot_20260405_163740_Snapchat.jpg

Kan ho ikke gape opp nebbet sitt selv da ? Fa....¢€¥•|√÷ 🤬 så tynn nå at nebbet hennes ligner denne ...

Endret av vilas
  • Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg syns det er så gale… Her går hun rundt som ett vandrende reklameflagg for sf. Bikini, 💩, mer bikini, lever på koffein 50 ganger daglig, popper piller, bikini, bikini, speilbilder, vinkler hvor tynn hunner blitt, mer speilbilder hvor  man seg kllærne er altfor store blitt… 🚩 Burde ikke vært lov!  

• Liker 12
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)
vilas skrev (9 minutter siden):

Kan ho ikke gape opp nebbet sitt selv da ? Fa....¢€¥•|√÷ 🤬 så tynn nå at nebbet hennes ligner denne ...

Screenshot_20260406-185038.png

Hadde hun sluttet med filter , hadde det vært tydligere. Bare se på hånden hennes, som ikke er i filter sone.

Gjelder det bilde av henne:fnise:

Endret av agent
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (1 minutt siden):

Jeg syns det er så gale… Her går hun rundt som ett vandrende reklameflagg for sf. Bikini, 💩, mer bikini, lever på koffein 50 ganger daglig, popper piller, bikini, bikini, speilbilder, vinkler hvor tynn hunner blitt, mer speilbilder hvor  man seg kllærne er altfor store blitt… 🚩 Burde ikke vært lov!  

🎯Det er skremmende 🤔

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Om dere i fullt alvor mener at hun har både sf og psykiske problemer, hvorfor driver dere og gjør narr av utseende hennes da? Nå må dere ta en runde med moralkompasset deres. 

@Sol Rampelyset jeg rapporterer meg selv for brukerdebatt og de over for krenkende innlegg. 

• Nyttig 10
Skrevet (endret)
Tuppenoglillemor12 skrev (8 minutter siden):

Hva skal mann si🚩🚩

Men her er jeg enig med I🫣😂

Screenshot_20260406_211704_Snapchat.jpg

Endret av agent
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
refill skrev (10 minutter siden):

Om dere i fullt alvor mener at hun har både sf og psykiske problemer, hvorfor driver dere og gjør narr av utseende hennes da? Nå må dere ta en runde med moralkompasset deres. 

@Sol Rampelyset jeg rapporterer meg selv for brukerdebatt og de over for krenkende innlegg. 

Hun har sf. Dette er både tydelig og hun sier det selv… Kommentarer om at hun likner en fugl blir for dumt.. enig der

• Liker 2
Skrevet
vilas skrev (30 minutter siden):

Dette blir bare så altfor dumt! 
Hvis det var et forsøk på på være morsom, så traff det hvertfall ikke hos meg. 

• Liker 9
Skrevet
baremeg skrev (2 timer siden):

Var noe med ansiktet hennes? Fått nye fake tenner eller operet  noe? Jeg aner ikke , syns bare hun så annerledes ut 🤭

Ser ut som hun har vært i Tyrkia og fått nye blåhvite legokloss-tenner

• Liker 7
Skrevet
vilas skrev (45 minutter siden):

Hvor gammel er du? Noe så kleint..

• Liker 3
Skrevet
Lzzy skrev (1 time siden):

IMG_7390.jpeg

Sorry men syns hun har blitt fæl å se på…. Tennene står ut.., å påstår hun ikke kan fikse de…. Girl SPIS!!!! Så tusen ganger bedre ut før nå forfaller hun og slutta sminka seg ser syk ut 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
vilas skrev (1 time siden):

Og du mener at slike innlegg som dette skal hjelpe henne med å bli bedre? Fy f***, skulle ikke trodd det var voksne folk her inne. 

• Liker 7
Skrevet

Håper tråden her blir ryddet litt opp i nå, for nå ble det barnehageoppførsel her 😱

Det er ikke vits å påpeke daglig at hun har sf. Tror alle har fått det med seg, og jo mer dere skriver om vekt og utseende, jo mer vil den trigges om hun leser her inne. 
Sf er en livslang kamp og ikke noe man blir kvitt på 1/2 år. Tro meg! 😢 så be kind da folkens!! 

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Princess_81 skrev (28 minutter siden):

Sorry men syns hun har blitt fæl å se på…. Tennene står ut.., å påstår hun ikke kan fikse de…. Girl SPIS!!!! Så tusen ganger bedre ut før nå forfaller hun og slutta sminka seg ser syk ut 

Huff ja, jeg liker ikke å si at mennesker er stygge.. men det er jo trist å se på, at jenta forfaller så veldig. Skulle tro at hun kanskje nå, som hun tilsynelatende er så lykkelig, hadde hatt en litt annen glød.. men er vel som alltid, mest fasade 🤷‍♀️ 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
refill skrev (1 time siden):

Det er da vel for fa... pga at hun selv provoserer og lyver hele tiden.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Princess_81 skrev (32 minutter siden):

Hun gikk til tannlegen for typ 6 mnd siden for å sjekke om hun kunne fikse tennene sine nettopp pga slike kommentarer som dette. Heldigvis nektet tannlegen å fikse fine tenner. 

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...