Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Teflonhjernen skrev (1 time siden):

På tide å hinte om graviditet 🫣IMG_3820.thumb.jpeg.d5561954572422163ffa786d035dcfca.jpeg

Blitt en månedlig greie det🙄 Nok at mensen er én time forsinka så kommer de store gule clickbait-overskriftene på snap

• Liker 15
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden):

Ååå jada… hun har fått seg nye tenner og botox i Dubai 🙄

Snart bare tenner, pupper og rumpe igjen på det mennesket der.. 

IMG_7390.jpeg

• Liker 5
Skrevet

Er det normalt å legge ut absolutt alt på SoMe,  når mann er på tur med love of my life. Som samtidig skal holdes skjult. Hun skal jabbe,posere, poste reklame. 

Han må filme henne 24/7, virker som han er på jobbtur.

Samtidig skal hun også dele 💩🤢🤮:humpe:, hvem orker dette i lengden?

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
Lzzy skrev (6 minutter siden):

Snart bare tenner, pupper og rumpe igjen på det mennesket der.. 

IMG_7390.jpeg

💯👍

• Liker 4
Skrevet
baremeg skrev (2 timer siden):

Var noe med ansiktet hennes? Fått nye fake tenner eller operet  noe? Jeg aner ikke , syns bare hun så annerledes ut 🤭

Ser ut som hun har vært i Tyrkia og fått nye blåhvite legokloss-tenner

• Liker 8
Skrevet
Othelia08 skrev (3 timer siden):

Blitt en månedlig greie det🙄 Nok at mensen er én time forsinka så kommer de store gule clickbait-overskriftene på snap

Jeg blir litt sånn - At hun ikke skjønner at mtp vekten hennes så kan det klusse veldig til med mensen 😵‍💫 hun kan jo faktisk være så uheldig å miste den pga vekt. Stress og alt annet kommer jo også inni bildet. Blir for dumt at RS sitter å hyper henne opp med alt av ååå håper du er gravid osv😬 

• Liker 5
Skrevet

Jeg var spent på maskaraen men ble litt skuffet.Dein virket tørr og drysset endel,noen andre?

• Liker 4
Skrevet
Tears in heaven skrev (2 minutter siden):

Jeg var spent på maskaraen men ble litt skuffet.Dein virket tørr og drysset endel,noen andre?

Ja! Tørreste mascaraen jeg har prøvd faktisk og jeg har prøvd maaange

• Liker 3
Skrevet
Cami9 skrev (Akkurat nå):

Ja enig.Jeg liker den rosa maskaraen til sophie Elise,den passer meg,har også prøvd mange.

• Liker 2
Skrevet
Othelia08 skrev (3 timer siden):

Hun sa igår at hun IKKE var klar for barn ennå. Så ja dette bruke hun bevisst for content. D nærmer vel seg eggløsningstid nå , for ca 1 uke / 14 dgr siden siste mens.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Cami9 skrev (22 minutter siden):

Det er ikke rart at hennes mascara ble " kåret" som best når man har RS som stemmer på den. Jeg har jobbet innen kosmetikk og hudpleie i 25 år og vet hva som finnes på markedet, bra el dårlig.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Tears in heaven skrev (7 timer siden):

Ja enig.Jeg liker den rosa maskaraen til sophie Elise,den passer meg,har også prøvd mange.

Glöd har noen gode produkter, men liker ikke å bruke pengene mine på henne…. 

Skrevet
Cami9 skrev (26 minutter siden):

Glöd har noen gode produkter, men liker ikke å bruke pengene mine på henne…. 

Kun mascaraen jeg har prøvd,ble anbefalt av en venninne.Jeg følger ikke S.E

Skrevet

Fikk hun ikke gave? Kun rosene? For regner med oppholdet og alt det andre er det sugar mom Isabel som har betalt selv for hun og Jack 😏husker hun sa det da det ble slutt at hun hadde betalt alt men lata som han hadde betalt… så turn off 

• Liker 4
Skrevet
Princess_81 skrev (5 minutter siden):

Fikk hun ikke gave? Kun rosene? For regner med oppholdet og alt det andre er det sugar mom Isabel som har betalt selv for hun og Jack 😏husker hun sa det da det ble slutt at hun hadde betalt alt men lata som han hadde betalt… så turn off 

I dag fikk hun visst ett par sko som hun har ønsket seg vist.. 

han må jo "gi" noe utover bursdagen vettu 

Skrevet
Princess_81 skrev (3 timer siden):

Han har ikke råd til Birkin vet du..  👀😎

• Liker 3
Skrevet
Princess_81 skrev (3 timer siden):

Altså HVEM gjør det?😳😅 Så jævli flaut å måtte lyve på seg noe sånt?! Og enda flauere å innrømme etterpå… Og nå topper det seg jo med reprise😂

• Liker 6
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (57 minutter siden):

Han har ikke råd til Birkin vet du..  👀😎

Fikk hun ikke en rosa Prada veske av naboen, som hun ga bort like etter til en i RS? Eller tar jeg feil nå 😅

• Liker 1
Skrevet
Lzzy skrev (42 minutter siden):

Fikk hun ikke en rosa Prada veske av naboen, som hun ga bort like etter til en i RS? Eller tar jeg feil nå 😅

Tror hun gav bort en sort Chanel. For noen år siden. Har dog aldri sett henne bruke den rosa Prada vesken fra naboen.  Den var sikkert ikke dyr nok for den kosten sånn ca 20.000 bare..

• Liker 6
Skrevet (endret)

Hva i alle dager er dette greiene her?😳🙈

IMG_1262.jpeg

Endret av Tuppenoglillemor12
  • Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...