Tantadi Skrevet 3. juni 2018 #3121 Skrevet 3. juni 2018 På 30.5.2018 den 16.39, Minnie23 skrev: Merker jeg er skikkelig nysgjerrig på hva hun skal være med på. Var vel i vinter hun sa hun skulle være med på tv. Utfordrer på kjendisfarmen...? 1
Snuppah00 Skrevet 3. juni 2018 #3122 Skrevet 3. juni 2018 31 minutter siden, Tantadi skrev: Utfordrer på kjendisfarmen...? Kjendis Farmen spilles inn nå. Hun sa vel hun var å se på tvn til høsten? Eller at hun skulle avsløre hva det var. De pleier ikke å avsløre utfordrende så tidlig
Honey Dew Skrevet 3. juni 2018 #3123 Skrevet 3. juni 2018 (endret) 32 minutter siden, Snuppah00 skrev: Kjendis Farmen spilles inn nå. Hun sa vel hun var å se på tvn til høsten? Eller at hun skulle avsløre hva det var. De pleier ikke å avsløre utfordrende så tidlig Skal bli spennende å se hvis hun skal være med. Lurer på om hun vil takle gårdsarbeidet og slaktingen Endret 3. juni 2018 av Honey Dew
Snuppah00 Skrevet 3. juni 2018 #3124 Skrevet 3. juni 2018 1 time siden, Honey Dew skrev: Lurer på om hun vil takle gårdsarbeidet og slaktingen Det kan jeg ikke se for meg 3
MoKath Skrevet 5. juni 2018 #3126 Skrevet 5. juni 2018 Isabel har kommentert Sommerkroppen-låta på instagram. Takker Hansen for at hun nå er på 1.plass. Under bildet av rumpa si selvfølgelig. Er positiv når hun drar fordeler av det?
Gjest Picketfence Skrevet 5. juni 2018 #3127 Skrevet 5. juni 2018 (endret) 4 timer siden, MoKath skrev: Endret 5. juni 2018 av Picketfence
smalls Skrevet 5. juni 2018 #3129 Skrevet 5. juni 2018 2 timer siden, MoKath skrev: Isabel har kommentert Sommerkroppen-låta på instagram. Takker Hansen for at hun nå er på 1.plass. Under bildet av rumpa si selvfølgelig. Er positiv når hun drar fordeler av det? Venta bare på hun skulle kommentere det Digger forrsten låta 1
smalls Skrevet 5. juni 2018 #3130 Skrevet 5. juni 2018 35 minutter siden, Rosasko skrev: Likte svaret han ga henne tilbake 😂😂😂 Hva sa han? 1
Rosasko Skrevet 5. juni 2018 #3131 Skrevet 5. juni 2018 22 minutter siden, smalls skrev: Hva sa han? selvsagt skal du få en cut, men lov meg at du ikke bruker alt på plastikke operasjoner 🤣 14
Andrea89 Skrevet 5. juni 2018 #3132 Skrevet 5. juni 2018 Ser hun angriper ham som far i instastory. Hun har vel endelig funnet ut at har har barn, og prøver å ta ham der hun tror det rammer mest, men jeg synes det er et tragisk forsøk på et comeback, og ganske trist at utsagn som «glad jeg ikke vokser opp med deg som far» kommer fra noen som har vært under barnevernets omsorg... 16
J.. Skrevet 5. juni 2018 #3133 Skrevet 5. juni 2018 (endret) 12 minutter siden, Andrea89 skrev: Ser hun angriper ham som far i instastory. Hun har vel endelig funnet ut at har har barn, og prøver å ta ham der hun tror det rammer mest, men jeg synes det er et tragisk forsøk på et comeback, og ganske trist at utsagn som «glad jeg ikke vokser opp med deg som far» kommer fra noen som har vært under barnevernets omsorg... Snakker om lavmål! Det er ikke barnets feil at de blir plassert under BV omsorg. Skjerpings. Endret 5. juni 2018 av J..
Andrea89 Skrevet 5. juni 2018 #3134 Skrevet 5. juni 2018 Akkurat nå, J.. skrev: Snakker om lavmål!!! Det er ikke barnets feil at de blir plassert under BV omsorg. Skjerpings. Jeg er enig i at det var en uheldig formulering. Poenget mitt var at hun vet ingenting om hvordan Mads Hansens barn har det eller hvordan han er som far. 10
J.. Skrevet 5. juni 2018 #3135 Skrevet 5. juni 2018 Akkurat nå, Andrea89 skrev: Jeg er enig i at det var en uheldig formulering. Poenget mitt var at hun vet ingenting om hvordan Mads Hansens barn har det eller hvordan han er som far. Det er jeg helt enig i. Men man kan ikke felle henne på noe hun selv ikke var skyld i. Det blir like idiotisk som hennes utsagn. 1
Andrea89 Skrevet 5. juni 2018 #3136 Skrevet 5. juni 2018 4 minutter siden, J.. skrev: Det er jeg helt enig i. Men man kan ikke felle henne på noe hun selv ikke var skyld i. Det blir like idiotisk som hennes utsagn. Ja, jeg tar kritikk for det. 7
Sassenach Skrevet 5. juni 2018 #3137 Skrevet 5. juni 2018 (endret) Etter siste innlegg på Insta og tiraden på Instastory i tillegg til konsekvent shady merking av reklame (reklamemerkingen bak navn og tid i snaps) og altfor mye av hva jeg oppfatter som en «se på resten av verden med en ovenfra-og-ned»-holding, så har jeg rett og slett sett meg nødt til å slette henne på både Instagram og Snapchat... Ja, den setningen ble uhorvelig lang, noe som reflekterer at nå har jeg det helt oppi halsen. Ikke at hun har bidratt til noe godt til beskuende som meg til å begynne med, og det har vært mest togkrasj-titting om jeg skal være ærlig, men når jeg faktisk klarer å bli irritert er det nok. Setter herved igang en total boikott på alle plattformene hennes og skal ikke bidra til ett eneste klikk på noen av dem for fremtiden. Bli med den som vil! Endret 5. juni 2018 av Sassenach Skriveleif 21
Christy89 Skrevet 6. juni 2018 #3138 Skrevet 6. juni 2018 9 timer siden, Andrea89 skrev: Jeg er enig i at det var en uheldig formulering. Poenget mitt var at hun vet ingenting om hvordan Mads Hansens barn har det eller hvordan han er som far. Nemlig. Skikkelig lavmål av henne. Prøver å ta igjen. 5
Christy89 Skrevet 6. juni 2018 #3139 Skrevet 6. juni 2018 8 timer siden, Sassenach skrev: Etter siste innlegg på Insta og tiraden på Instastory i tillegg til konsekvent shady merking av reklame (reklamemerkingen bak navn og tid i snaps) og altfor mye av hva jeg oppfatter som en «se på resten av verden med en ovenfra-og-ned»-holding, så har jeg rett og slett sett meg nødt til å slette henne på både Instagram og Snapchat... Ja, den setningen ble uhorvelig lang, noe som reflekterer at nå har jeg det helt oppi halsen. Ikke at hun har bidratt til noe godt til beskuende som meg til å begynne med, og det har vært mest togkrasj-titting om jeg skal være ærlig, men når jeg faktisk klarer å bli irritert er det nok. Setter herved igang en total boikott på alle plattformene hennes og skal ikke bidra til ett eneste klikk på noen av dem for fremtiden. Bli med den som vil! Har boikottet henne for lenge siden. Liker ikke jenta og orker ikke å lese bloggen og ha henne på Snapchat 10
Honey Dew Skrevet 6. juni 2018 #3140 Skrevet 6. juni 2018 12 timer siden, Rosasko skrev: Likte svaret han ga henne tilbake 😂😂😂 Hvor?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå