Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 timer siden, Moi04 skrev:

For noen er det det viktigste i livet, ja, for andre er det ikke det.

jeg har måttet klare meg selv stort sett hele livet og mitt forhold til familien er ikke godt. Gjennom hele min skolegang ble jeg mobbet både fysisk og psykisk, jeg har derfor ingen venner fra tiden frem til jeg ble 20. I dag er jeg 30 og har så smått begynt et "nytt" liv, jeg aksepterer at tingene er som de er men det har tatt meg nesten 10 år med profesjonell behandling og et veldig dårlig forhold til å komme dit jeg er i dag. Familie og venner har vært nærmest ikke-eksisterende gjennom hele livet mitt og de få relasjonene jeg har hatt har vært ekstremt giftige for meg. Derfor har jeg endt opp med dårlige valg, relasjonsmessig, hvor vennskapene har vært korte og turbulente og langt i fra gode. 

Jeg vet at jeg ikke er den eneste i Norge og verden hvor det finnes andre ting enn venner og familie som er det viktigste. Vi er alle forskjellige. Og av alle tingene du kan dømme Isabell for, er dette det siste du skal basere deg på. Det er som regel en grunn til at folk er som de er, husk det!

Tommel opp!:lillesky2:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som er imponert over storyen hennes på snap? 

Har ikke lest bloggen. 

Men måten hun snakker om deltagerne på er direkte ufint av henne. 

Er det negativt å ha mål med livet etter paradise?

Har hun glemt av hvor gammel hun selv var da hun var med? 

Og hvorfor hun ble med? 

• Liker 3
Skrevet

For det første skjønner jeg ikke at hun får lov til å slenge med leppa på den måten, når hun har fått betalt for å være med. 

Vet jo også at hun ikke vant, i og med at hun var hjemme i god tid før sesongen var ferdig spilt inn. Aner jeg et snev av bitterhet? Tror også at hun ble mer negativt innstilt til hele opplegget når Pierre ikke kunne være med. 

Argumetet om at alle de «nye» deltagerne et så unge faller på sin egen urimelighet. «Legebdene» er med på å skape et aldersspenn. Hun skryter også over hvor mye bedre svensk og dansk PH er, men der er jo snittalderen på deltagere enda lavere, og i årets DK-sesong er majoriteten 18-20 år. Det viser bare hvor irrelevant alder er, for det hun mener er «god TV».

Selv mener jeg at god reality er mer enn bare drama og knulling. Jeg tror det blir bra trøkk i år, men at Isabell hausser det ned fordi hun ikke får nok oppnerksomhet og/eller kommer langt i spillet. 

• Liker 13
Skrevet
11 timer siden, Putti skrev:

Noen som er imponert over storyen hennes på snap? 

Har ikke lest bloggen. 

Men måten hun snakker om deltagerne på er direkte ufint av henne. 

Er det negativt å ha mål med livet etter paradise?

Har hun glemt av hvor gammel hun selv var da hun var med? 

Og hvorfor hun ble med? 

Folk som må rakke ned på andre har det tydelig ikke bra med seg selv. Isabel har latt fame gå til hode hennes og må komme seg ned på jorda. Hun må også slutte å tro hun er bedre enn andre. Hun er faktisk ikke all that. 

Ser ikke ut som hun har kommet så godt overens med de nye deltagerne 🙊 Ser meg for henne som en arrogant bitch der inne. Gleder meg til det begynnner

• Liker 3
Skrevet

Takk og pris for at hun ikke vant. Da hadde egoet hennes blitt 100 ganger verre 🙈

• Liker 10
Skrevet

Haha, hun fremstår skikkelig bitter! 🤣🤣

• Liker 6
Gjest thejohan
Skrevet
6 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Haha, hun fremstår skikkelig bitter! 🤣🤣

Oh yes! 😂

Hun som «fronter» at alle må være snille med hverandre, ikke baksnakke, være ærlige osv, men det gjelder ikke på TV? Bare for at det er TV så skal man oppføre seg som komplett idiot? 

Gjest Samme
Skrevet

Hun ryker jo ut i uke 4 og ble drit sur på hun ene jenta, så ja hun er bare ekstremt bitter for at hun ble sendt ut så tidlig. Derfor er det såååå kjedelig:) 

Skrevet

Dårlig taper

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Samme skrev:

Hun ryker jo ut i uke 4 og ble drit sur på hun ene jenta, så ja hun er bare ekstremt bitter for at hun ble sendt ut så tidlig. Derfor er det såååå kjedelig:) 

Hvilken uke sjekket hun inn i? Hadde vært så sykt lattis om hun sjekket inn i uke 4 og røyk ut samme uka :skratte:

Men jeg tror hun er ganske grumpy over at Pierre ikke kunne være med. Hun hadde nok sett for seg de to som årets store Paradise par. Så den planen gikk i vasken :P

• Liker 5
Gjest Samme
Skrevet
1 time siden, Christy89 skrev:

Hvilken uke sjekket hun inn i? Hadde vært så sykt lattis om hun sjekket inn i uke 4 og røyk ut samme uka :skratte:

Men jeg tror hun er ganske grumpy over at Pierre ikke kunne være med. Hun hadde nok sett for seg de to som årets store Paradise par. Så den planen gikk i vasken :P

Trooor hun ble med fra start, men ikke helt sikker på det. Men vet for sure at hun blir drit sur når hun må sjekke ut og skriver endel stygge ting på speilet til hun jenta som var med på å sende henne ut 😂

Skrevet
18 minutter siden, Samme skrev:

Trooor hun ble med fra start, men ikke helt sikker på det. Men vet for sure at hun blir drit sur når hun må sjekke ut og skriver endel stygge ting på speilet til hun jenta som var med på å sende henne ut 😂

Oi, denne sesongen må jeg se 😂 husker hvor forbanna hun ble i sin seesong. "Jævla fitte" hun har tydeligvis ikke endret seg 😂

• Liker 1
Skrevet (endret)
14 minutter siden, Honey Dew skrev:

Hva har det programmet med denne serien å gjøre?

Debatten har vel ikke så mye med Paradise Hotel, men debatten er absolutt relevant for tråden og Isabel. Hun er jo kroneksempel på influencer som bidrar til kroppspress (som debatten i dagens program dreier seg om)

Endret av gjestgitt
  • Liker 14
Skrevet

Jeg så debatten på nett tv nå og kommentaren til Morten Hegseth var IKKE grei. Kjenner jeg blir mektig provosert over måten han omtaler Isabell på og hun er ikke tilstede for å forsvare seg. Ikke greit av en voksen såkalt seriøs journalist som selv startet som realitydeltaker og alltid har higet etter å bli kjent selv. Merkelig skrue som mener alle ler av Isabell? 

En kan mene mye om alle hennes operasjoner og higet etter å ligne Kardashians men å si på riksdekkende tv i en debatt at 90% ler av henne? WTF? Er det greit liksom? Jeg ler ikke av henne. Jeg ser usikkerheten hennes og higet etter aksept og det ligger nok dypere enn mange av oss evner å ta inn over oss. Å disse noen for valg de tar er ikke greit, men en må gjerne mene om valgene på generelt grunnlag. 

• Liker 36
Skrevet
5 timer siden, TøffeSnåkus skrev:

Jeg så debatten på nett tv nå og kommentaren til Morten Hegseth var IKKE grei. Kjenner jeg blir mektig provosert over måten han omtaler Isabell på og hun er ikke tilstede for å forsvare seg. Ikke greit av en voksen såkalt seriøs journalist som selv startet som realitydeltaker og alltid har higet etter å bli kjent selv. Merkelig skrue som mener alle ler av Isabell? 

En kan mene mye om alle hennes operasjoner og higet etter å ligne Kardashians men å si på riksdekkende tv i en debatt at 90% ler av henne? WTF? Er det greit liksom? Jeg ler ikke av henne. Jeg ser usikkerheten hennes og higet etter aksept og det ligger nok dypere enn mange av oss evner å ta inn over oss. Å disse noen for valg de tar er ikke greit, men en må gjerne mene om valgene på generelt grunnlag. 

Her er jeg ikke enig. De må navngis for at det skal få effekt. Isabell og SE skulle vært i denne debatten, ikke Kristine! Vi må åpne øynene våre for hva presset rundt plastisk kirurgi gjør! Silikon, rompeoperasjon, botox og restylane er normalt! Det er ikke greit. Verstingene skulle stilt opp og fått hørt det de trenger å høre. Ikke bare det de vil høre fra trofaste lesere og fans. De skal få ha en stemme, for all del, men de må tenke over hva de formidler til lesere nede i 10 årsalderen! Skremmende å tenke over at min datter skal vokse opp i ett samfunn der det er så enkelt å legge seg under kniven for ett kompleks. Alle har komplekser. Det er normalt. Plastisk kirurgi skal ikke være den nye normalen!

• Liker 6
Skrevet
4 minutter siden, boski skrev:

Her er jeg ikke enig. De må navngis for at det skal få effekt. Isabell og SE skulle vært i denne debatten, ikke Kristine! Vi må åpne øynene våre for hva presset rundt plastisk kirurgi gjør! Silikon, rompeoperasjon, botox og restylane er normalt! Det er ikke greit. Verstingene skulle stilt opp og fått hørt det de trenger å høre. Ikke bare det de vil høre fra trofaste lesere og fans. De skal få ha en stemme, for all del, men de må tenke over hva de formidler til lesere nede i 10 årsalderen! Skremmende å tenke over at min datter skal vokse opp i ett samfunn der det er så enkelt å legge seg under kniven for ett kompleks. Alle har komplekser. Det er normalt. Plastisk kirurgi skal ikke være den nye normalen!

Klart de skal navngis for at de fronter dårlige verdier, men å mobbe Isabell ved å si at 90% er der for å le av henne er lavmål og hadde ingenting med temaet å gjøre.

• Liker 13
Skrevet
2 minutter siden, Anonym2467 skrev:

Klart de skal navngis for at de fronter dårlige verdier, men å mobbe Isabell ved å si at 90% er der for å le av henne er lavmål og hadde ingenting med temaet å gjøre.

Enig. Det var en unødvendig kommentar. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...