Hatsumomo Skrevet 28. januar 2024 #10101 Del Skrevet 28. januar 2024 Zenhouse skrev (22 minutter siden): Jeg har fått med meg at hun sier at hun ønsker å legge på seg, at vekttapet har vært ufrivillig pga reaksjoner etter operasjonene ( akkurat hvordan vet jeg ikke). Hun skal også i terapi nå i februar. Dette virker tilsynelatende greit nok, «alle» vet at hun har slitt før med anoreksi og bra at hun er innstilt på å jobbe med seg selv. Men- så er det dette som vises da i kanalen hennes… Ja hun tuller om kroppen sin nå, kaller seg for et beinrangel, viser den i ikke alltid flatterende lys. Hvem vil vel shame noen som viser seg så «sårbar»? Hvis dette var tilfelle- at hun virkelig ønsker å legge på seg, så hadde hun nok lagt på seg med den mengde og type mat hun viser. Det forteller meg at hun smaker, men ikke spiser opp. Var veldig tydelig med melkesjokoladen hun hadde med til Maldivene. Viste åpen pakke allerede på flyet- spiste en rute. Gjorde det samme flere ganger i hytta, «nå skal jeg kose meg dere» - en rute, nom nom. Det var samme pakken. For å si det sånn, spiser du en sjokoladerute om gangen/dagen- da begrenser du deg helt bevisst og har stålkontroll. Jeg skjønner ikke helt hva hun vil vise. At hun prøver å vise at hun koser seg med mat? At hun er flink som kan være så tynn selv om hun åpenbart spiser så mye? Jeg bare skjønner at det er noe åpenbart feil her. Hun prøver nok utifra det hun klarer å prøve. Hun bestiller mye kaloririk mat, men spiser bare litt av det. Men det er nok derfor hun skal i terapi, for hun klarer nok ikke å snu det uten hjelp. Hun har hatt anoreksia før, den kan nok ganske så garantert kontrollere henne der hun er nå uten at hun har ett direkte tilbakefall, men de samme teknikkene og mentaliteten er nok sterkt tilstede. Og det er vel det hun trenger terapi for å håndtere. jeg kan se av det hun snapper at hun har lagt bittelitt på seg, kragebeinet og ribbeina er ikke like synlig som de helt klart var for noen mnd tilbake. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 28. januar 2024 #10102 Del Skrevet 28. januar 2024 Uansett kan man på ingen måte forvente av ett menneske som har hatt anoreksia at de skal fyke opp i vekt som vanlige mennesker. Den sykdommen kan slumre i bakgrunnen resten av livet enten de vil eller ei. 2 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 29. januar 2024 #10103 Del Skrevet 29. januar 2024 (endret) . Endret 14. februar 2024 av Wald86 tillegg om grunnlag for link. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 29. januar 2024 #10104 Del Skrevet 29. januar 2024 Wald86 skrev (3 minutter siden): «They’re selling an unattainable fantasy: you can eat a high-fat, high-carb and high-calorie diet of not-very-good-for-you food and still look like a Hadid sister. And so the mental health problems ensue…» https://www.cosmopolitanme.com/opinion/please-stop-pretending-you-ate-that Kan du ikke heller lage en generell tråd om disse lenkene? Akkurat dette feks gjelder absolutt alle influencere og ikke én spesifikt. 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vålull Skrevet 30. januar 2024 #10105 Del Skrevet 30. januar 2024 Undrer meg over at på snap, så elsker de som kommenterer alle produktene og parfymene, men på kjøp og salg side av nudebeauty og ivory så selges «kun prøvd» nye produkter hele tiden. litt gøy å høre på snap at parfymene etc blir solgt med en gang på vita. men plutselig kommer kjærestene til de som følger raad plutselig hjem med produkter som typ er utsolgt overalt som snap sier😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 30. januar 2024 #10106 Del Skrevet 30. januar 2024 Må si at jeg har blitt litt nysgjerrig på den nyeste parfymen, men aldri i verden om jeg hadde kjøpt en parfyme uten å luktet på den. Vil nok bare tro at jeg er så "dum"at jeg faktisk blir litt påvirket av all reklamen 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 30. januar 2024 #10107 Del Skrevet 30. januar 2024 Hvorfor bor hun alene i Dubai?🤔 Hun ser ensom ut. Virker ikke ha mye nettverk. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornett Skrevet 31. januar 2024 #10108 Del Skrevet 31. januar 2024 De proteinbarene o. l, som hun reklamerer for nå er hvertfall ikke bra hvis noen tenker, ååå uten sukker. Er fulle i karbohydrater!!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citha Skrevet 31. januar 2024 #10109 Del Skrevet 31. januar 2024 7 minutter siden, Cornett said: De proteinbarene o. l, som hun reklamerer for nå er hvertfall ikke bra hvis noen tenker, ååå uten sukker. Er fulle i karbohydrater!!! Å gid hjelp, en karbohydrat 6 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 31. januar 2024 #10110 Del Skrevet 31. januar 2024 (endret) . Endret 8. februar 2024 av Wald86 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 31. januar 2024 #10111 Del Skrevet 31. januar 2024 Wald86 skrev (8 minutter siden): Shopping og shopping, nærbilder av kremkaker, prøver klær med fokus på smal midje, bestille mat, viser maten, tar en bit, knapt det, så mer bilder av mat og bilder av desserten, som er godteri og sjokolade. Like tynn. Tenk så mye mat som kastes når du ser de mengdene som bestilles i forhold til det hun mest sannsynlig inntar. I andre deler av verden sulter barn til døde og andre overlever ved å spise rotter… 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 31. januar 2024 #10112 Del Skrevet 31. januar 2024 (endret) . Endret 12. februar 2024 av Wald86 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 31. januar 2024 #10113 Del Skrevet 31. januar 2024 Wald86 skrev (35 minutter siden): Shopping og shopping, nærbilder av kremkaker, prøver klær med fokus på smal midje, bestille mat, viser maten, tar en bit, knapt det, så mer bilder av mat og bilder av desserten, som er godteri og sjokolade. Like tynn. Liker ikke å diskutere kropp, men nei ikke like tynn! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 31. januar 2024 #10114 Del Skrevet 31. januar 2024 Xmasclovn skrev (3 timer siden): Tenk så mye mat som kastes når du ser de mengdene som bestilles i forhold til det hun mest sannsynlig inntar. I andre deler av verden sulter barn til døde og andre overlever ved å spise rotter… Herlighet, ta deg en bolla 'a! Hun er da ikke noe annerledes enn alle andre som er småspiste av seg, jeg spiser da ikke opp all mat jeg evt bestiller på resturant eller hjemme, og det gjør ikke temmelig mange andre heller. Får da være grenser for hva slags dritt man skal pinne på denne influenseren. Så smålig og barnslig. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 31. januar 2024 #10115 Del Skrevet 31. januar 2024 Hatsumomo skrev (1 time siden): Herlighet, ta deg en bolla 'a! Hun er da ikke noe annerledes enn alle andre som er småspiste av seg, jeg spiser da ikke opp all mat jeg evt bestiller på resturant eller hjemme, og det gjør ikke temmelig mange andre heller. Får da være grenser for hva slags dritt man skal pinne på denne influenseren. Så smålig og barnslig. «Ta deg en bolle!» er litt sånn passé. Apropos mat, kanskje du kan sende en til Isabel, hun har muligens ikke bestilt nok på restauranten. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nice Skrevet 31. januar 2024 #10116 Del Skrevet 31. januar 2024 Aintnofun skrev (På 30.1.2024 den 7.40): Må si at jeg har blitt litt nysgjerrig på den nyeste parfymen, men aldri i verden om jeg hadde kjøpt en parfyme uten å luktet på den. Vil nok bare tro at jeg er så "dum"at jeg faktisk blir litt påvirket av all reklamen 😅 Jeg var også nysgjerrig på parfymene hennes, og jeg kom over dem på Vita her lokalt. Jeg liker litt søte parfymer og har nettopp kjøpt meg en Escada parfyme. Luktet tilfeldigvis på de tre som stod på Vita, og jeg må si at den ene var helt nydelig. Det var faktisk slik at jeg angret på at jeg nettopp hadde kjøpt meg en annen parfyme. Så det ser ut som jeg kanskje kommer til å kjøpe Isabella sin også. 🫣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 31. januar 2024 #10117 Del Skrevet 31. januar 2024 Tråden er ryddet for brudd på opphavsrett. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 31. januar 2024 #10118 Del Skrevet 31. januar 2024 Nice skrev (21 minutter siden): Jeg var også nysgjerrig på parfymene hennes, og jeg kom over dem på Vita her lokalt. Jeg liker litt søte parfymer og har nettopp kjøpt mVet ieg en Escada parfyme. Luktet tilfeldigvis på de tre som stod på Vita, og jeg må si at den ene var helt nydelig. Det var faktisk slik at jeg angret på at jeg nettopp hadde kjøpt meg en annen parfyme. Så det ser ut som jeg kanskje kommer til å kjøpe Isabella sin også. 🫣 Vet ikke hvem Isabella er, men i denne tråden handler det om Isabel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citha Skrevet 31. januar 2024 #10119 Del Skrevet 31. januar 2024 (endret) 7 minutter siden, Hatsumomo said: Vet ikke hvem Isabella er, men i denne tråden handler det om Isabel. Jeg tror @Nice var uheldig og hadde en skrivefeil i navnet der. Kan bare snakke for meg selv, men jeg forsto altså godt hvem det var snakk om her. Endret 31. januar 2024 av Citha og/å 18 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 1. februar 2024 #10120 Del Skrevet 1. februar 2024 apokryf skrev (På 24.1.2024 den 17.35): Jeg kjøper aldri parfymer uten å prøve. Men det gjorde jeg denne gangen fordi jeg var så DUM å trodde på gode anmeldelser! Men fy søren!!!! Altså for en scam! St Germain lukter utvannet escada parfyme, og lukten forsvinner etter 10 sekunder. Skuffa!! Lukter sånn billigparfyme fra jula. Styr unna spør du meg. Anmeldelsene jeg har lest må være fra pr teamet hennes eller noe. NiceOrNothing skrev (På 24.1.2024 den 21.27): Akkurat det samme tenkte jeg, utvannet escada . Opplevdes som en bodymistparfyme fra rituals til 250 kr. Så om duften var god , så er den kraftig utvannet , og ikke verd prisen . NiceOrNothing skrev (På 24.1.2024 den 22.12): Parfyme er jo smak og behag ☺️. Så hvis du liker den , og kjenner lukta lenge er jo det kjempebra . Jeg er ingen snobb innen parfymeverden , men opplevde at escada var «tyngre» les mindre utvannet , å varte lenger ☺️. Tipper at hun tjener ca 200-300 kr ( mer enn den egentlig er verdt ) pr flaske, bare pga navnet sitt . Men det er jo lov ☺️ Hvilken Escada er det som likner på Saint Germain? Jeg kjøpte dekant av den på Finn, siden jeg er kresen på parfymer, og får ofte hodepine av de, og jeg elsker den, men synes lukta forsvinner kjapt, som andre også påpeker. Så er litt på jakt etter en annen lik som varer lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå