Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Heike72
Cocogirl skrev (31 minutter siden):

På date med en ukjent fyr 😅

Eller kanskje hun møter Jack for en prat. Mulig han har landet i UK i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cocogirl skrev (38 minutter siden):

På date med en ukjent fyr 😅

I følge Jodel så er det en reality-fyr. 
Jaques O’Neill 🤷‍♀️

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heike72
Dottie skrev (42 minutter siden):

Jaques O’Neill 🤷‍♀️

Ooooooo….. ja, holder seg til briter. Jack er vist fortsatt i Dubai ser jeg. Godt hun er ferdig med han. Disse over-vakre guttene hun plukker opp viser seg jo å være stygge innvendig gang etter gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<3 <3 skrev (21 timer siden):

Er han???sikker kan man jo ikke være.....etter alt tullet deres,så skulle han ringe uta det blå"hello its Jack,do you want to get back together"Nina er sikkert ikke så god i engelsk så hun bare smiler...nei nå er jeg så trøtt at jeg ble revet med:ninuskapus:

Ler 😂😂😂 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sladderkjerring

Jack er i Dubai. Tror dere virkelig på hva Isabel forteller om samtale og diverse 😂😂 Isabel fornekter seg ikke, ikke glem hvordan hun holdt på med sine ex tidligere…psyko🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dottie skrev (7 timer siden):

Jaques O’Neill 🤷‍♀️

Han var med på Love Island UK i år. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poppzy skrev (2 timer siden):

Han var med på Love Island UK i år. 

Stemmer , tror det er han hun er på besøk oss🫶🏻 Han virke nå ganske oki ut😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lotti__s skrev (19 timer siden):

Han virke nå ganske oki ut😀

Hva baserer du det på? Du kan umulig ha sett han på LI😅

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke lenger så mye om Isabel annet enn jeg leser her - men er hun på sin tredje britiske som alle har vært med på reality og er samme type utseendemessig? Virker som de er på samme overfladiske trend som henne selv - men er det noe å satse et langvarig forhold på om hun ønsker det?

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Justlooking skrev (12 timer siden):

Jeg vet ikke lenger så mye om Isabel annet enn jeg leser her - men er hun på sin tredje britiske som alle har vært med på reality og er samme type utseendemessig? Virker som de er på samme overfladiske trend som henne selv - men er det noe å satse et langvarig forhold på om hun ønsker det?

Det blir vel et nytt sammenbrudd snart,ikke lenge siden Jack var the man,målet er jo ring på fingeren samma søren hvilken Britiske mann det er🙈

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heike72
Breakeven skrev (4 timer siden):

https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-11293327/Love-Island-star-Jacques-ONeill-dating-Norwegian-influencer-Isabel-Raad.html

får hun hennes 15 min of fame i UK også. Hvem er det sim tipser disse tabloidene for så investert er de vel ikke i disse reality-kjendisene?

Ja, fint det 🙈 23 år faktisk. Utseendemessig er de jo ganske like disse britene hun har hatt. Ikke et hårstrå som ligger feil på noen av dem. Ja, ja, men da vet vi jo hvem som er neste typen til hun Nina også da 🤣😂

Endret av Heike72
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Heike72 skrev (35 minutter siden):

Ja, fint det 🙈 23 år faktisk. Utseendemessig er de jo ganske like disse britene hun har hatt. Ikke et hårstrå som ligger feil på noen av dem. Ja, ja, men da vet vi jo hvem som er neste typen til hun Nina også da 🤣😂

😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

<3 <3 skrev (1 time siden):

Det blir vel et nytt sammenbrudd snart,ikke lenge siden Jack var the man,målet er jo ring på fingeren,samma søren hvilken Britiske mann det er🙈

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

<3 <3 skrev (47 minutter siden):

Hadde hun bare sluttet å lete etter status-kjærester, hadde hun sikkert funnet skikkelig kjærlighet hun også, men det er ikke enkelt når det eneste som står i hodet hennes er status og penger.

• Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...