Honey Dew Skrevet 30. september 2022 #7561 Del Skrevet 30. september 2022 Motelvibes skrev (1 time siden): Behandle henne som en kvinne. Være gentleman. Varte opp. Kurtisere. Og gi henne dyre smykker og vesker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 30. september 2022 #7562 Del Skrevet 30. september 2022 (endret) Honey Dew skrev (36 minutter siden): Og gi henne dyre smykker og vesker. Det kjøper hun like godt selv. La oss ikke glemme at hun spanderte reiser til 700K også.. Endret 30. september 2022 av J.. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 1. oktober 2022 #7563 Del Skrevet 1. oktober 2022 Rettetang som er innsatt med arganolje,hm....bullshit,mulig de har pensla det på så det er der ved første retting???klink umuligt at arganoljen blir fornya på en varm tang eller ska du kjøpe olje og smøre på selv??arganolje er det siste jeg hadde brukt sammen med rettetang....varmebeskytter er tingen😉hadde ikke brukt pengene mine på denne....men hva vet jeg elsklingen hennes går sikkert på limpinnen😂 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gull vaffel Skrevet 1. oktober 2022 #7564 Del Skrevet 1. oktober 2022 Velinda skrev (30 minutter siden): Rettetang som er innsatt med arganolje,hm....bullshit,mulig de har pensla det på så det er der ved første retting???klink umuligt at arganoljen blir fornya på en varm tang eller ska du kjøpe olje og smøre på selv??arganolje er det siste jeg hadde brukt sammen med rettetang....varmebeskytter er tingen😉hadde ikke brukt pengene mine på denne....men hva vet jeg elsklingen hennes går sikkert på limpinnen😂 Høres spesielt ut, hva er platene i tanga laget av ? Sto det noe om det ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 <3 Skrevet 1. oktober 2022 #7565 Del Skrevet 1. oktober 2022 Gull vaffel skrev (21 minutter siden): Høres spesielt ut, hva er platene i tanga laget av ? Sto det noe om det ? Keramik???er tull hele greia,hun sier arganolje er varmebeskyttende,er vist støvsugd i hodet hun også... 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 1. oktober 2022 #7566 Del Skrevet 1. oktober 2022 Velinda skrev (2 timer siden): Rettetang som er innsatt med arganolje,hm....bullshit,mulig de har pensla det på så det er der ved første retting???klink umuligt at arganoljen blir fornya på en varm tang eller ska du kjøpe olje og smøre på selv??arganolje er det siste jeg hadde brukt sammen med rettetang....varmebeskytter er tingen😉hadde ikke brukt pengene mine på denne....men hva vet jeg elsklingen hennes går sikkert på limpinnen😂 <3 <3 skrev (1 time siden): Keramik???er tull hele greia,hun sier arganolje er varmebeskyttende,er vist støvsugd i hodet hun også... Arganolje er varmebeskyttende 😉 Kanskje støvsugeren ikke fikk med seg alt......... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 1. oktober 2022 #7567 Del Skrevet 1. oktober 2022 Velinda skrev (4 timer siden): Rettetang som er innsatt med arganolje,hm....bullshit,mulig de har pensla det på så det er der ved første retting???klink umuligt at arganoljen blir fornya på en varm tang eller ska du kjøpe olje og smøre på selv??arganolje er det siste jeg hadde brukt sammen med rettetang....varmebeskytter er tingen😉hadde ikke brukt pengene mine på denne....men hva vet jeg elsklingen hennes går sikkert på limpinnen😂 Olje + høy varme hørtes ikke helt bra ut nei! 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 1. oktober 2022 #7568 Del Skrevet 1. oktober 2022 (endret) Cuddlegirl skrev (2 timer siden): Olje + høy varme hørtes ikke helt bra ut nei! jeg hadde aldri brukt arganolje sammen med rettetang hverken i mitt eget eller noen andre sitt hår,mulig noen bruker det som en ingridiens men olje,nope🙈 Endret 1. oktober 2022 av Velinda 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 1. oktober 2022 #7569 Del Skrevet 1. oktober 2022 Det er jo ikke olje som i olje. Herregud. Sier seg selv at det ikke går. Hun sier at keramikken på rettetanga og bølgetanga er laget med arganolje i seg, som gjør det mindre skadelig på håret. Ikke at det pumper olje ut😂😂😂 Dette er noe mange merker bruker, blant annet ghd. Mange rare tolkninger her inne😂 7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bulletproofhoware Skrevet 2. oktober 2022 #7570 Del Skrevet 2. oktober 2022 Herlighet så mange muligheter denne dama har, som blir fullstendig kastet bort på tull. Har vi virkelig behov for flere varmeverktøy til håret, bare fordi det knyttes til Isabel sitt navn? I tillegg til jalla smykker (trendythings) og billigproduserte klær i små størrelser av elendig kvalitet. ALT har vi sett før! Ali express, Ebay, Nelly.com. Så noen over her nevnte Skims, altså shapewear- hvorfor ihvertfall ikke fylle et hull som markedet faktisk har? Dette er dritt hun lager for å tjene raske, kortsiktige penger. Ingenting av dette vil sikre henne i fremtiden. 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heike72 Skrevet 2. oktober 2022 #7571 Del Skrevet 2. oktober 2022 Bulletproofhoware skrev (1 time siden): Herlighet så mange muligheter denne dama har, som blir fullstendig kastet bort på tull. Har vi virkelig behov for flere varmeverktøy til håret, bare fordi det knyttes til Isabel sitt navn? I tillegg til jalla smykker (trendythings) og billigproduserte klær i små størrelser av elendig kvalitet. ALT har vi sett før! Ali express, Ebay, Nelly.com. Så noen over her nevnte Skims, altså shapewear- hvorfor ihvertfall ikke fylle et hull som markedet faktisk har? Dette er dritt hun lager for å tjene raske, kortsiktige penger. Ingenting av dette vil sikre henne i fremtiden. Trendythings var en skikkelig skivebom, men det var nå like mye Pierre som sto bak det da. Ingen av dem hadde peiling og de gikk på en smell. Med klesmerke sitt har hun vel hatt veldig mye hjelp av Jack. Har ikke testet et eneste klesplagg av det hun har lansert jeg, men du har kanskje det siden du vet det er så billig og dårlig kvalitet? Ikke sikkert jeg på 178 cm finner noe som passer der heller 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 2. oktober 2022 #7572 Del Skrevet 2. oktober 2022 når man snakker ned andre brands for å fremme sitt eget da har man tapt,hennes rettetang er ifølge henne selv1000 ganger bedre en ghd(vikelig)bare det at den går opp til 230 gr viser at denne tangen er dritt.....om folk bruker pengene sine på dette er de stokk dum😂 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 <3 Skrevet 2. oktober 2022 #7573 Del Skrevet 2. oktober 2022 Maydis8 skrev (På 1.10.2022 den 23.55): Det er jo ikke olje som i olje. Herregud. Sier seg selv at det ikke går. Hun sier at keramikken på rettetanga og bølgetanga er laget med arganolje i seg, som gjør det mindre skadelig på håret. Ikke at det pumper olje ut😂😂😂 Dette er noe mange merker bruker, blant annet ghd. Mange rare tolkninger her inne😂 Hvem skriver at den pumper ut olje? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yellowstar Skrevet 3. oktober 2022 #7574 Del Skrevet 3. oktober 2022 Velinda skrev (13 timer siden): når man snakker ned andre brands for å fremme sitt eget da har man tapt,hennes rettetang er ifølge henne selv1000 ganger bedre en ghd(vikelig)bare det at den går opp til 230 gr viser at denne tangen er dritt.....om folk bruker pengene sine på dette er de stokk dum😂 😂😂😂😂😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heike72 Skrevet 3. oktober 2022 #7575 Del Skrevet 3. oktober 2022 Velinda skrev (14 timer siden): når man snakker ned andre brands for å fremme sitt eget da har man tapt,hennes rettetang er ifølge henne selv1000 ganger bedre en ghd(vikelig)bare det at den går opp til 230 gr viser at denne tangen er dritt.....om folk bruker pengene sine på dette er de stokk dum😂 Kan jo være greit å teste ting før man dømmer det til dritt og før man kaller andre dum. Og om du finner ut at den er dritt kan andre like den godt. Vi er alle forskjellig og liker forskjellige ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
h/k Skrevet 3. oktober 2022 #7576 Del Skrevet 3. oktober 2022 Heike72 skrev (37 minutter siden): Kan jo være greit å teste ting før man dømmer det til dritt og før man kaller andre dum. Og om du finner ut at den er dritt kan andre like den godt. Vi er alle forskjellig og liker forskjellige ting. Ser jo at den er fantastisk der den retter ut rett hår 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 3. oktober 2022 #7577 Del Skrevet 3. oktober 2022 Heike72 skrev (5 timer siden): Kan jo være greit å teste ting før man dømmer det til dritt og før man kaller andre dum. Og om du finner ut at den er dritt kan andre like den godt. Vi er alle forskjellig og liker forskjellige ting. Selger bare billig overprisa dritt ellers, hvorfor skal denne være så bra? 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 3. oktober 2022 #7578 Del Skrevet 3. oktober 2022 Heike72 skrev (5 timer siden): Kan jo være greit å teste ting før man dømmer det til dritt og før man kaller andre dum. Og om du finner ut at den er dritt kan andre like den godt. Vi er alle forskjellig og liker forskjellige ting. om man kjøper en rettetang til 1900 som blir markedsført med løgn og shaming av andre så er man dum etter min mening....selvfølgelig kan man like forskjellige ting,er ikke alle som har høye krav til ting heller å da er det synd at de må betale overpris 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klappe Skrevet 3. oktober 2022 #7579 Del Skrevet 3. oktober 2022 Hvorfor selger hun noe man kjøper ca 1 gang per 20 år? Jeg har fortsatt min rettetang fra vdg skole(er i 30-årene nå). Kan jo ikke være noe annet enn raske penger som fort tar slutt. hva med å lage bullet journal- feks med tre forskjellige temaer?(reise, økonomi, trening feks). Da treffer hun mange og folk kjøper ny hvert år. Litt som mina Jacobsen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 4. oktober 2022 #7580 Del Skrevet 4. oktober 2022 (endret) Klappe skrev (9 timer siden): Hvorfor selger hun noe man kjøper ca 1 gang per 20 år? Er jo bra å lage produkter man ikke må kjøpe ukentlig. Endret 4. oktober 2022 av J.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå