Hatsumomo Skrevet 17. september 2022 #7521 Del Skrevet 17. september 2022 Er jo bare til å avfølge denne tråden, 90 prosent for tiden er nautene her inne som krangler seg imellom og moderator som er inne og rydder etterpå. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerKommerMummi Skrevet 17. september 2022 #7522 Del Skrevet 17. september 2022 Tipper de blir sammen igjen jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 17. september 2022 #7523 Del Skrevet 17. september 2022 (endret) . Endret 17. september 2022 av Honey Dew Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlikkFlakk Skrevet 18. september 2022 #7524 Del Skrevet 18. september 2022 Er litt glad for at jeg ikke er naboen til moren hennes, ser ut som de bråker sinnsykt mye 😂🤪😇 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 19. september 2022 #7525 Del Skrevet 19. september 2022 Meget spesielt å sitte å se storyen hennes om at hun har tapt 700 000 fordi et firma hun har jobbet for er gått konkurs, og dette er helt horribelt for henne og hun avslutter med «god jul»,mens for noen snutter siden lurte hun på om hun skulle ta en spontan tur til Ibiza eller hvor det var. Og her sitter jeg å snakker med familien om at vi bør ha et tak på 150,- til julegavene i år siden strømmen og mat er så jævla dyrt. Jeg har herved avfulgt. Dette blir for dumt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 19. september 2022 #7526 Del Skrevet 19. september 2022 Sprite skrev (51 minutter siden): Meget spesielt å sitte å se storyen hennes om at hun har tapt 700 000 fordi et firma hun har jobbet for er gått konkurs, og dette er helt horribelt for henne og hun avslutter med «god jul»,mens for noen snutter siden lurte hun på om hun skulle ta en spontan tur til Ibiza eller hvor det var. Og her sitter jeg å snakker med familien om at vi bør ha et tak på 150,- til julegavene i år siden strømmen og mat er så jævla dyrt. Jeg har herved avfulgt. Dette blir for dumt Jeg følger ingen men hun er vant til at millionene renner inn, men hun tjener nok flere millioner i år likevel.. Tror influenserne som håver inn i bøtter og spann, med tilsynelatende lite jobb, lever i sin egen boble og blir litt «blinde» for hvermannsen … 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Koskos Skrevet 19. september 2022 #7527 Del Skrevet 19. september 2022 Justlooking skrev (1 time siden): Jeg følger ingen men hun er vant til at millionene renner inn, men hun tjener nok flere millioner i år likevel.. Tror influenserne som håver inn i bøtter og spann, med tilsynelatende lite jobb, lever i sin egen boble og blir litt «blinde» for hvermannsen … Enig, hva med å bidra mer til samfunnet med slike inntekter? Jeg har hørt de deler ut poser med dagligvarer til trengende, kanskje det kunne være noe for IR nå når turen til Ibitza er avlyst? 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 19. september 2022 #7528 Del Skrevet 19. september 2022 Koskos skrev (9 minutter siden): Enig, hva med å bidra mer til samfunnet med slike inntekter? Jeg har hørt de deler ut poser med dagligvarer til trengende, kanskje det kunne være noe for IR nå når turen til Ibitza er avlyst? Det tror jeg aldri kommer til å skje 😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iso1 Skrevet 19. september 2022 #7529 Del Skrevet 19. september 2022 Koskos skrev (1 time siden): Enig, hva med å bidra mer til samfunnet med slike inntekter? Jeg har hørt de deler ut poser med dagligvarer til trengende, kanskje det kunne være noe for IR nå når turen til Ibitza er avlyst? Er vel pga dette at sånne som Røkke og andre flytter til Sveits.. man kan da ikke forvente at de skal bruke penger de tjener selv på fremmede folk? Hadde ikke jeg gjort.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gossip1 Skrevet 20. september 2022 #7530 Del Skrevet 20. september 2022 Nå påstår frøken Raad dronningen av filter, at hun ikke bruker filter lenger🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 <3 Skrevet 20. september 2022 #7531 Del Skrevet 20. september 2022 Gossip1 skrev (1 time siden): Nå påstår frøken Raad dronningen av filter, at hun ikke bruker filter lenger🤪 Falske bryn,vipper operert nese og resten er vel fillers,tilogmed hårfeste er fake.....klart hun trenger filter🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gossip1 Skrevet 20. september 2022 #7532 Del Skrevet 20. september 2022 <3 <3 skrev (4 minutter siden): Falske bryn,vipper operert nese og resten er vel fillers,tilogmed hårfeste er fake.....klart hun trenger filter🙈 Er forbildet sitt det🥴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 20. september 2022 #7533 Del Skrevet 20. september 2022 Tråden er ryddet for brukerangrep og svar til dette. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isvann Skrevet 20. september 2022 #7534 Del Skrevet 20. september 2022 Lillesøstra ser så annerledes ut plutselig? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gossip1 Skrevet 20. september 2022 #7535 Del Skrevet 20. september 2022 (endret) Isvann skrev (1 time siden): Lillesøstra ser så annerledes ut plutselig? Nydelig jente men er stygt redd lillesøster følger I😞 Vi har jo stadig sett hun pusher lillesøster hvorpå hun trekker seg unna. Håper hun lillesøster blir som hun er, vakker😊 Endret 20. september 2022 av Gossip1 . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stay Skrevet 20. september 2022 #7536 Del Skrevet 20. september 2022 Sprite skrev (På 19.9.2022 den 19.44): Meget spesielt å sitte å se storyen hennes om at hun har tapt 700 000 fordi et firma hun har jobbet for er gått konkurs, og dette er helt horribelt for henne og hun avslutter med «god jul»,mens for noen snutter siden lurte hun på om hun skulle ta en spontan tur til Ibiza eller hvor det var. Og her sitter jeg å snakker med familien om at vi bør ha et tak på 150,- til julegavene i år siden strømmen og mat er så jævla dyrt. Jeg har herved avfulgt. Dette blir for dumt Så fordi du er fattig skal ikke de som har satset i en annen bransje enn deg, og lykkes, få lov til å kose seg med egne veltjente penger? Snakk om å være bitter. Hva med å gjøre en innsats for å bedre økonomien, om du er så misfornøyd 🙄 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gossip1 Skrevet 21. september 2022 #7537 Del Skrevet 21. september 2022 (endret) <3 <3 skrev (6 timer siden): Falske bryn,vipper operert nese og resten er vel fillers,tilogmed hårfeste er fake.....klart hun trenger filter🙈 Søren jeg glemte rombeb og ribbenben😲 Endret 21. september 2022 av Gossip1 … Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gossip1 Skrevet 21. september 2022 #7538 Del Skrevet 21. september 2022 (endret) Stay skrev (11 timer siden): Så fordi du er fattig skal ikke de som har satset i en annen bransje enn deg, og lykkes, få lov til å kose seg med egne veltjente penger? Snakk om å være bitter. Hva med å gjøre en innsats for å bedre økonomien, om du er så misfornøyd 🙄 Jo det skal de som er ærlig! men I er den falskeskte kvinne, brand, uærlige kvinnemenneske jeg har fulgt noen gang! Endret 21. september 2022 av Gossip1 . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gossip1 Skrevet 21. september 2022 #7539 Del Skrevet 21. september 2022 Stay skrev (4 timer siden): Så fordi du er fattig skal ikke de som har satset i en annen bransje enn deg, og lykkes, få lov til å kose seg med egne veltjente penger? Snakk om å være bitter. Hva med å gjøre en innsats for å bedre økonomien, om du er så misfornøyd 🙄 Hjelpes meg, dummere enn dummest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 21. september 2022 #7540 Del Skrevet 21. september 2022 Stay skrev (5 timer siden): Så fordi du er fattig skal ikke de som har satset i en annen bransje enn deg, og lykkes, få lov til å kose seg med egne veltjente penger? Snakk om å være bitter. Hva med å gjøre en innsats for å bedre økonomien, om du er så misfornøyd 🙄 For en lavvanna idiotisk kommentar😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå