Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Og det ser ut til at Jack er hos Nina i Dubai (ser ihvertfall slik ut på Nina’s story). Det var vel han som fant seg ei ny først, så at I flørter og dater for å komme seg videre er vel greit. Blir jo ikke noe bedre av å sitte alene hjemme og deppe heller. Den metoden har jeg prøvd og det tok lang tid og ble mentalt sliten. Bedre å gjøre noe annet og få fokus på noe annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heike72 skrev (3 minutter siden):

Og det ser ut til at Jack er hos Nina i Dubai (ser ihvertfall slik ut på Nina’s story). Det var vel han som fant seg ei ny først, så at I flørter og dater for å komme seg videre er vel greit. Blir jo ikke noe bedre av å sitte alene hjemme og deppe heller. Den metoden har jeg prøvd og det tok lang tid og ble mentalt sliten. Bedre å gjøre noe annet og få fokus på noe annet. 

Hvor ser du på Ninas story at Jack er hos henne? Ikke på den storyen jeg ser på. Ikke glem at det var I som gjorde det slutt! Helt enig at det ikke er lurt å sitte alene og deppe men det er da langtfra det I har gjort. Først dramarama med tabletter og lange foredrag hvor grusom Jack var med henne over flere dager. Igjen, I avsluttet forholdet. Jack festet med venner og gikk videre. Så er det fyll, fest, greske guder fra I og utleverer seg så det er pinlig. Det får jo være grenser for hva hun serverer sine unge følgere. Toppen var at mamma Raad ba i om å slutte å være idiot, ifølge I story. Det sier vel litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gossip1 skrev (3 timer siden):

Hvor ser du på Ninas story at Jack er hos henne? Ikke på den storyen jeg ser på. Ikke glem at det var I som gjorde det slutt! Helt enig at det ikke er lurt å sitte alene og deppe men det er da langtfra det I har gjort. Først dramarama med tabletter og lange foredrag hvor grusom Jack var med henne over flere dager. Igjen, I avsluttet forholdet. Jack festet med venner og gikk videre. Så er det fyll, fest, greske guder fra I og utleverer seg så det er pinlig. Det får jo være grenser for hva hun serverer sine unge følgere. Toppen var at mamma Raad ba i om å slutte å være idiot, ifølge I story. Det sier vel litt.

Er hans hånd i bakgrunnen på storyen, med klokken. Ingen av de er noe bedre 

Endret av nose99
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nose99 skrev (4 minutter siden):

Er hans hånd i bakgrunnen på storyen, med armbåndet 

Ok, ser en arm med en klokke på. Jaja, da er Jack på besøk da kanskje. Ser det nå på neste story, dæven dere er drevne 😂

Endret av Gossip1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gossip1 skrev (1 minutt siden):

Ok, ser en arm med en klokke på. Jaja, da er Jack på besøk da kanskje 

Hun la også ut story av han nå for noen minutter siden

Endret av nose99
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som om alle bare kan sette livet på vent her hjemme for å dra på en dyr ferie med venner når livet butter.

"Let them eat cake"...

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripptrapp1 skrev (13 timer siden):

Hvorfor spesifiserer du «mennesker med traumer»? Mennesker reagerer forskjellig, helt uavhengig av traumer eller ikke.

Dårlige opplevelser er forresten ikke en unnskyldning som rettferdiggjør det å oppføre seg som en idiot resten av livet, men det er nok behagelig å ha noe å skylde på. Enkelte later til å tro at de blir uangripelige og ikke kan kritiseres fordi de har opplevd motgang. Det er ikke slik det fungerer. Har man opplevd dritt, så får man deale med det og komme seg videre. Og Isabel er priviligert: Hun har penger og tid (hvis hun vil) til å få den beste hjelpen, men hun gidder ikke gjøre en innsats.

Referansen til traumer kom vel mest pga oppveksten til Isabel. Men ja, alle reagerer forskjellig, traumer eller ei, men man kan ikke benekte at de kan ha en tendens til å reagere sterkere på ting som mennesker med stødig baggasje ofte ville taklet bedre.

Det er ikke bare å gjøre en innsats for folk som sliter, er vel derfor det ofte er en vanskelig gruppe å hjelpe- de må være klar for det selv.

Er enig i at hun gjør mye rart, men poenget  mitt var at det ikke er en uvanlig reaksjon hun har (som ble nevnt tidligere her).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lija skrev (2 timer siden):

Å kjære alpakka. Denne Nina… der var det ikke mye ekte kropp igjen😬👀👄🍑

Vet Jack hvordan disse jentene han «dater» ser ut opprinnelig tro? 

Hun har vel stor nok thigh gap da til at Jack er fornøyd :filer:

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som syns hun virker virkelighetsfjern?? Skl leie villa i en måned her og der å gjøre ting som er det motsatte av bakkekontakt. Jobb med deg selv, bli stabil i hverdagen. Så får du kansje starte en familie og eb flott hverdag etterhvert.  Føler livet hennes bare et ekstremt overforbruk og alvorlig pengesløsing. 

og nei er ikke sjalu, synes synd i henne..

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isvann skrev (16 minutter siden):

Bare jeg som syns hun virker virkelighetsfjern?? Skl leie villa i en måned her og der å gjøre ting som er det motsatte av bakkekontakt. Jobb med deg selv, bli stabil i hverdagen. Så får du kansje starte en familie og eb flott hverdag etterhvert.  Føler livet hennes bare et ekstremt overforbruk og alvorlig pengesløsing. 

og nei er ikke sjalu, synes synd i henne..

Hun er helt ute i forhold til forbruk og verdier, men slik kan det kanskje lett bli når du kommer fra ingenting, plutselig har råd til det meste og mangler gode rådgivere.

Men jeg må si at det jeg respekterer med denne skrudde dama, det er at hun i alle fall ikke later som hun er noe hun ikke er. Hun driter i miljøet, driter i grunn i det meste utenom seg og sitt - og selv om jeg har null til overs for de verdiene hun har - så er det ganske deilig å se en influenser som ikke faker at de bryr seg om det ene og det andre for å kjøpe seg kred.

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Isvann skrev (26 minutter siden):

Trodde også det var henne😂😂sykt

Hun er jo ikke lik i det hele tatt. Utenom at begge er litt mørke i huden og at begge er tynne osv, så er det jo ikke likt.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aintnofun skrev (17 minutter siden):

Hun er jo ikke lik i det hele tatt. Utenom at begge er litt mørke i huden og at begge er tynne osv, så er det jo ikke likt.

Jeg er uenig. De har samme type kropp, samme farger, ca samme frisyre, samme opererte nese, store silikonpupper og rumpe. De sminker seg mye og i samme stil. Og de har også samme (tacky) klesstil. De ferierer på samme steder og i samme stil. 

Til og med instaene deres er mye like: Det går i sexy bilder av seg selv og det overfladiske livet de lever, stories av det samme + blomsterbuketter og matbilder av mat de sikkert ikke spiser.

• Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lotti__s skrev (51 minutter siden):

Ja sjukt 🫢bare Isabel er mye finere❤️

Enig. Synes hun Nina virker veldig skummel. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...