Sol Rampelyset Skrevet 4. april 2022 #6622 Skrevet 4. april 2022 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin.
Strawberrie <3 Skrevet 4. april 2022 #6623 Skrevet 4. april 2022 Lady Lovelylocks skrev (1 time siden): Hvor er hun nå? Maldivene sikkert ...For n´te gang 1
Lady Lovelylocks Skrevet 4. april 2022 #6624 Skrevet 4. april 2022 Strawberrie <3 skrev (1 time siden): Maldivene sikkert ...For n´te gang Ja, sikkert det. Eller Dubai. Men er det noen som vet? 1
Velinda Skrevet 5. april 2022 #6625 Skrevet 5. april 2022 Strawberrie <3 skrev (19 timer siden): Maldivene sikkert ...For n´te gang Ser hun sitter å kaster rundt seg med Lv og Dior....same,same,sikkert en bursdags youtube på trappene snart,Jack the man uten fantasi,ikke mye å bli imponert over.... 4
Pust Skrevet 5. april 2022 #6626 Skrevet 5. april 2022 Det spiller liksom ingen rolle om designet er trasig, bare det er noe som andre vet er dyrt. Lurer på hvordan de store motehusene hadde klart seg uten en gjeng nyrike russere og influensere uten estetisk sans. 🤔 11
Strawberrie <3 Skrevet 5. april 2022 #6627 Skrevet 5. april 2022 Velinda skrev (2 timer siden): Ser hun sitter å kaster rundt seg med Lv og Dior....same,same,sikkert en bursdags youtube på trappene snart,Jack the man uten fantasi,ikke mye å bli imponert over.... Ikke sant..Nesten så jeg begynner å lure på om dette såkalte forholdet ikke bare er for syns skyld. Håper ikke det da, Ganske harry å sitte og flashe LV og Dior vesker som hun skulle være Beyonce e.l. 4
VEGAN forever Skrevet 5. april 2022 #6628 Skrevet 5. april 2022 4 hours ago, Velinda said: Ser hun sitter å kaster rundt seg med Lv og Dior....same,same,sikkert en bursdags youtube på trappene snart,Jack the man uten fantasi,ikke mye å bli imponert over.... Hahahaha well said 👍😂 1
VEGAN forever Skrevet 5. april 2022 #6629 Skrevet 5. april 2022 On 4/4/2022 at 2:16 PM, Pust said: Bare en liten replikk vedrørende «kvalitet fra Italia kontra ræl fra Kina»: Det finnes fabrikker i Italia som er eid og driftet av Kina og har kinesiske arbeidere som jobber for luselønn under umenneskelige forhold. Disse ligger i området nord-øst, hvor lokal lovgivning har åpnet for import av arbeidere fra Kina. Italia er et «nytt» land, det er tross alt bare drøyt hundre år siden de forskjellige statene på halvøya ble samlet, og noen av de gamle statene har klart å beholde en del av sine særegenheter, på godt og vondt, som i disse tilfellene - hvor utenlandske eiere nyter godt av at Italia har et godt rykte innen håndverk, og så kan de selge varer «made in Italy» mens de utnytter til dels illegal arbeidskraft og snyter staten for skatteinntekter. https://www.riverdalepress.com/stories/china-finds-new-way-to-invade,71607 https://ww.fashionnetwork.com/news/made-in-italy-by-chinese-workers,377237.html https://www.english-online.at/news-articles/business-economy/chinese-clothes-made-in-italy.htm https://www.newyorker.com/magazine/2018/04/16/the-chinese-workers-who-assemble-designer-bags-in-tuscany Hun sa fabrikken er i en annen tidssone enn Norge, så da er det utenfor Europa. 2
VEGAN forever Skrevet 5. april 2022 #6630 Skrevet 5. april 2022 3 hours ago, Pust said: Det spiller liksom ingen rolle om designet er trasig, bare det er noe som andre vet er dyrt. Lurer på hvordan de store motehusene hadde klart seg uten en gjeng nyrike russere og influensere uten estetisk sans. 🤔 Hadde ikke klart seg. 1
VEGAN forever Skrevet 5. april 2022 #6631 Skrevet 5. april 2022 3 hours ago, Pust said: Det spiller liksom ingen rolle om designet er trasig, bare det er noe som andre vet er dyrt. Lurer på hvordan de store motehusene hadde klart seg uten en gjeng nyrike russere og influensere uten estetisk sans. 🤔 Mesteparten av de klærene er drit stygge. De fleste som kjøper de merkene er fryktelig usikre på sin egen identitet som medføret at de "uniformerer" seg med såkalte luksus merker, som er basert på tortur og utnyttelse av stakkars dyr. Shirog er den typiske bruker av slike merker. Usikker, identites krise, uskolert om realiteten bak produksjonen av veskene, skoene etc. og egoistisk, bryr seg ikke om at dyr blir torturert for at hun skal ha en stygg veske laget av dyrets hud. 6
Aintnofun Skrevet 5. april 2022 #6632 Skrevet 5. april 2022 Det er jo en del av disse bloggerne som påstår at de gir bort klær til veldedighet osv. Men om jeg var fattig og trengte klær så vil jeg jo ikke han en "horete" kjole eller en genser som rekker til rett under puppene. Jeg ville jo hatt klær som jeg kan bruke til vanlig.. 16 2
Pust Skrevet 5. april 2022 #6633 Skrevet 5. april 2022 VEGAN forever skrev (1 time siden): Hun sa fabrikken er i en annen tidssone enn Norge, så da er det utenfor Europa. Jeg regner med at klærne er merket med opprinnelsesland? 1
Norja Skrevet 5. april 2022 #6634 Skrevet 5. april 2022 2 hours ago, VEGAN forever said: Hun sa fabrikken er i en annen tidssone enn Norge, så da er det utenfor Europa. Europa strekker seg over flere tidssoner. 5
VEGAN forever Skrevet 5. april 2022 #6635 Skrevet 5. april 2022 2 hours ago, Aintnofun said: Det er jo en del av disse bloggerne som påstår at de gir bort klær til veldedighet osv. Men om jeg var fattig og trengte klær så vil jeg jo ikke han en "horete" kjole eller en genser som rekker til rett under puppene. Jeg ville jo hatt klær som jeg kan bruke til vanlig.. Hahahaha 🤣 3
VEGAN forever Skrevet 5. april 2022 #6636 Skrevet 5. april 2022 1 hour ago, Norja said: Europa strekker seg over flere tidssoner. Hun sa hun kommuniserte med fabrikken på natten, fordi det da var dag for de, da er det jo ikke Europa!! 2
VEGAN forever Skrevet 5. april 2022 #6637 Skrevet 5. april 2022 (endret) Hun er på restaurant i Dubai kun iført undertøys body, ingen sosiale antenner og ingen selvrespekt 🤦 huff huff Og med den tradisjonelle rose buketten da, fra Jack the man hahahaha Endret 5. april 2022 av VEGAN forever 9
Velinda Skrevet 5. april 2022 #6638 Skrevet 5. april 2022 VEGAN forever skrev (58 minutter siden): Hun er på restaurant i Dubai kun iført undertøys body, ingen sosiale antenner og ingen selvrespekt 🤦 huff huff Og med den tradisjonelle rose buketten da, fra Jack the man hahahaha De er helt ute begge to.....svir i øynene av å se på🙈 4
Tough cookie Skrevet 6. april 2022 #6639 Skrevet 6. april 2022 Hva er det med denne damen og Dubai? 2
Aidensfield Skrevet 7. april 2022 #6640 Skrevet 7. april 2022 Hintes frempå om at hun er gravid på ett av bildene på instagram med overskriften mum and dad. Folk går rett på og gratulerer. Har null tro på det og tror det er nok en måte for og få flere lesere.. Tenker også med gru på hvor mye eventuelle fremtidige barn vil bli eksponert og solgt for fremtidige sponsorer😔😔 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå