Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Bærblå skrev (5 timer siden):

Syns egentlig ikke hun er så veldig smart når hun holder på sånn. Det funker 1 gang så er det gjort. Folk lar være å stole på det hun sier å dropper å klikke. 

Det skulle man trodd... Men hun mister jo ikke følgere !

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bærblå skrev (10 timer siden):

Syns egentlig ikke hun er så veldig smart når hun holder på sånn. Det funker 1 gang så er det gjort. Folk lar være å stole på det hun sier å dropper å klikke. 

Følgerskaren hennes består stortsett av ungdommer, de tenker ikke slik. De følger henne for underholdning, driter i clikkbite.

• Liker 6
Skrevet

Fatter ikke hva som fenger ved henne,står å sprayer selvbruning på ansiktet etter 3 uker i solen og påstår at dette klarer jeg meg ikke uten...Ole Henriksen krem"som du bare må ha i trynet"hadde aldri kjøpt noe hun reklamerer for,så lite troverdigt...og den stakkars lillebroren som må gå i de støgge"baby"klærene til kjæresten hennes,typen min måtte vert bevisstløs før jeg fikk på han de klærene der🤪

• Liker 15
Skrevet
On 4/29/2021 at 3:04 PM, Velinda said:

Fatter ikke hva som fenger ved henne,står å sprayer selvbruning på ansiktet etter 3 uker i solen og påstår at dette klarer jeg meg ikke uten...Ole Henriksen krem"som du bare må ha i trynet"hadde aldri kjøpt noe hun reklamerer for,så lite troverdigt...og den stakkars lillebroren som må gå i de støgge"baby"klærene til kjæresten hennes,typen min måtte vert bevisstløs før jeg fikk på han de klærene der🤪

Men så er produkter fra Ole Henriksen bra, ikke at hun overbeviste meg på det. 

Synes klærne er fine, men passer ikke til her i Norge. Stilen og materialene passer bedre til varmere strøk som: LA, Miami, Bali, Dubai, osv! Ser dumt ut å bruke den slags type klesstil her, selv på sommeren.. 😂

• Liker 12
Skrevet

Hva skjer med sminken hennes? Akkurat som en klovn jo 🤡

• Liker 3
Skrevet
37 minutter siden, Cocogirl said:

Hva skjer med sminken hennes? Akkurat som en klovn jo 🤡

Hva mener du? Synes hun sminker seg fint, litt for mye glam for min del når det kommer til hverdagen men absolutt ikke som en klovn. :) 

• Liker 17
Skrevet

Jeg synes folk er finest naturlig, og det gjelder ikke minst Isabel. Hun er så mye finere uten sminke/mindre sminke i mine øyne. Men skjønner at smaken er forskjellig 😊

• Liker 3
Gjest guttemusikken
Skrevet

Hun er kjempe vakker naturlig 

Skrevet
guttemusikken skrev (1 time siden):

Hun er kjempe vakker naturlig 

Kan ikke akkurat si naturlig.

• Liker 11
Gjest Anonym2019
Skrevet

Jeg synes Sandra Fjeldberg ble utrolig lik Isabell Raad etter at hun var å opererte nesa å tennene sine nå nylig, fasinerende eller skremmende... 

Skrevet

Jeg har ikke orka å se YouTube-videoen hennes, er det noen som kan fortelle meg hva «den store nyheten» er? Skal hun gifte seg, være modell eller skal hun i et annet bryllup? 

• Liker 3
Skrevet
13 minutter siden, Anonymous11 said:

Jeg har ikke orka å se YouTube-videoen hennes, er det noen som kan fortelle meg hva «den store nyheten» er? Skal hun gifte seg, være modell eller skal hun i et annet bryllup? 

Jeg gidda ikke se hele, så mulig jeg har spolt forbi masse. Tror det er storesøstera hennes som nå skal ha den vestlige bryllupsfesten sin. 

• Liker 3
Skrevet
2 hours ago, Anonym2019 said:

Jeg synes Sandra Fjeldberg ble utrolig lik Isabell Raad etter at hun var å opererte nesa å tennene sine nå nylig, fasinerende eller skremmende... 

Hvem er Sandra F? Og er hun opprinnelig norsk med mye selvbruning? Hun ser «vestlig» ut om det ikke hadde vært for hudfargen. 

• Liker 1
Skrevet
Kenelz skrev (6 timer siden):

Hvem er Sandra F? Og er hun opprinnelig norsk med mye selvbruning? Hun ser «vestlig» ut om det ikke hadde vært for hudfargen. 

Halvt serbisk iflg Google! «Kjent» etter å ha skjemt seg ut og gjort en latterlig dårlig figur på Ex On The Beach og i tiden etter.... Noen barn skulle vært skjermet for seg sjøl.........

• Liker 6
Skrevet
6 hours ago, Elisiaflisa said:

Halvt serbisk iflg Google! «Kjent» etter å ha skjemt seg ut og gjort en latterlig dårlig figur på Ex On The Beach og i tiden etter.... Noen barn skulle vært skjermet for seg sjøl.........

Åja, så mye selvbruning da. 😬

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.

Måne, admin.

• 2 uker senere...
Skrevet

Vet noen hvor hun skal flytte? 

• Liker 1
Skrevet
cactus_ skrev (1 time siden):

Vet noen hvor hun skal flytte? 

Ikke peiling men legger en hundrings på Marbella💃

• Liker 3
Skrevet
1 hour ago, Velinda said:

Ikke peiling men legger en hundrings på Marbella💃

Åh så deilig! Digg å bo i utlandet, men samtidig så er det skummelt da man mister så mange av de gode fordelene ved å bo i Norge, eks. gratis helseomsorg. :skya:

Men der igjen så har Spania gratis helseomsorg (?). 

Skrevet
Kenelz skrev (8 timer siden):

Åh så deilig! Digg å bo i utlandet, men samtidig så er det skummelt da man mister så mange av de gode fordelene ved å bo i Norge, eks. gratis helseomsorg. :skya:

Men der igjen så har Spania gratis helseomsorg (?). 

Eh... nei !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...