Gjest SelinaKyle Skrevet 8. juli 2018 #3301 Skrevet 8. juli 2018 6 minutter siden, Rosasko skrev: WOW !!! 😍😍 der var hun rå flott 😍 Det bildet alle her sitter og lovpriser, er etter neseoperasjonen..bare sånn til informasjon, siden de aller fleste kritiserer alle operasjonene hennes. Er enig at hun var mye penere naturlig, og at når man ser på tidligere bilder av henne så er det helt forferdelig å se hva hun har gjort med seg selv. Hun burde stoppet for lenge siden.
Anonym2467 Skrevet 8. juli 2018 #3302 Skrevet 8. juli 2018 2 minutter siden, SelinaKyle skrev: Det bildet alle her sitter og lovpriser, er etter neseoperasjonen..bare sånn til informasjon, siden de aller fleste kritiserer alle operasjonene hennes. Er enig at hun var mye penere naturlig, og at når man ser på tidligere bilder av henne så er det helt forferdelig å se hva hun har gjort med seg selv. Hun burde stoppet for lenge siden. Det bildet er etter neseoperasjon OG filler i leppene. Jeg har ikke noe som helst i mot å fikse på utseendet og er enig i at hun var veldig pen på det bildet... For det bildet var FØR hun dro plastisk kirurgi for langt... Alt med måte. 13
Rosasko Skrevet 8. juli 2018 #3303 Skrevet 8. juli 2018 Med all den botoxen hun har i ansiktet nå når hun er så ung, hvordan blir det egentlig om 5-10 år? Eller når hun er i 40 åra? 🤔 5
Fjellmonkey Skrevet 8. juli 2018 #3304 Skrevet 8. juli 2018 28 minutter siden, SelinaKyle skrev: Det bildet alle her sitter og lovpriser, er etter neseoperasjonen..bare sånn til informasjon, siden de aller fleste kritiserer alle operasjonene hennes. Er enig at hun var mye penere naturlig, og at når man ser på tidligere bilder av henne så er det helt forferdelig å se hva hun har gjort med seg selv. Hun burde stoppet for lenge siden. 24 minutter siden, Anonym2467 skrev: Det bildet er etter neseoperasjon OG filler i leppene. Jeg har ikke noe som helst i mot å fikse på utseendet og er enig i at hun var veldig pen på det bildet... For det bildet var FØR hun dro plastisk kirurgi for langt... Alt med måte. Hehehe, samme tenkte jeg😅😂 2
Anonym2467 Skrevet 8. juli 2018 #3305 Skrevet 8. juli 2018 45 minutter siden, Rosasko skrev: Med all den botoxen hun har i ansiktet nå når hun er så ung, hvordan blir det egentlig om 5-10 år? Eller når hun er i 40 åra? 🤔 Botoxen går jo ut, så man kan jo håpe at hun innser at hun har dratt den for langt og trapper ned/slutter og da vil jo hun se menneskelig ut igjen og ikke som en voksfigur, selv om det sikkert er «goals» akkurat nå... 2
Variert skydekke Skrevet 8. juli 2018 #3306 Skrevet 8. juli 2018 1 time siden, SelinaKyle skrev: Det bildet alle her sitter og lovpriser, er etter neseoperasjonen..bare sånn til informasjon, siden de aller fleste kritiserer alle operasjonene hennes. Er enig at hun var mye penere naturlig, og at når man ser på tidligere bilder av henne så er det helt forferdelig å se hva hun har gjort med seg selv. Hun burde stoppet for lenge siden. Jeg er klar over det, men dette var ikke ekstremt. Jeg kan på mange måter skjønne hvorfor hun opererte nesen, for den var jo veldig karakteristisk. Og fillersene var moderate. 4
Justlooking Skrevet 8. juli 2018 #3307 Skrevet 8. juli 2018 1 time siden, Anonym2467 skrev: Det bildet er etter neseoperasjon OG filler i leppene. Jeg har ikke noe som helst i mot å fikse på utseendet og er enig i at hun var veldig pen på det bildet... For det bildet var FØR hun dro plastisk kirurgi for langt... Alt med måte. Alle vet vel det? Poenget er at der ser det naturlig ut, og ikke som nå hvor hun har dratt det så langt at det er mildest talt lite pent. 2
Justlooking Skrevet 8. juli 2018 #3308 Skrevet 8. juli 2018 1 time siden, thejohan skrev: Er nesten som å se lillesøsteren hennes. De er ikke mye lik nå.. Lillesøsteren er nydelig og nesten prikk lik. Isabel var også nydelig som hun var der før alt det mindre pene skjedde. Lurer på hva hun ville sagt om lillesøsteren vil gå samme vei som hun selv? Skal ikke se bort fra det for hun ser veldig opp til søsteren virker det som.
Anonym2467 Skrevet 8. juli 2018 #3309 Skrevet 8. juli 2018 21 minutter siden, Justlooking skrev: Alle vet vel det? Poenget er at der ser det naturlig ut, og ikke som nå hvor hun har dratt det så langt at det er mildest talt lite pent. Ta deg litt tid å les innlegget mitt en gang til så ser du kanskje at jeg mener akkurat det samme som deg 😉 1
GrenadeApple Skrevet 8. juli 2018 #3310 Skrevet 8. juli 2018 (endret) For en selvdestruktiv og arrogant person. Endret 9. juli 2018 av GrenadeApple . 2
Edie Skrevet 9. juli 2018 #3311 Skrevet 9. juli 2018 Ryddet for persondebatt, krenkende innlegg, innhold med opphavsrett og svar til dette. Edie, adm.
Snuppah00 Skrevet 9. juli 2018 #3312 Skrevet 9. juli 2018 På bildet som ble lagt er før hun tok helt av og på bilde ser hun mye mer naturlig ut enn hva hun gjør nå. Ser at nesen er operert og fyll i leppene, men det er greit. Alt med måte, men nå ser hun ut som en oversminket voksdukke. Hun har gått for langt og håper hun kan innse det snart 4
Milio Skrevet 9. juli 2018 #3313 Skrevet 9. juli 2018 Den store forskjellen fra bildet over og til dags dato er jo sminken og vippeextensions. Nå er det contouring over hele linja, drag queen sminke og en eyeliner som er tykkere enn den Amy Winehouse gikk rundt med. Det ser bare merkelig ut. 19
Gjest Janus Skrevet 9. juli 2018 #3314 Skrevet 9. juli 2018 1 time siden, Milio skrev: Den store forskjellen fra bildet over og til dags dato er jo sminken og vippeextensions. Nå er det contouring over hele linja, drag queen sminke og en eyeliner som er tykkere enn den Amy Winehouse gikk rundt med. Det ser bare merkelig ut. Syns ikke hun er så flink når det kommer til contouring,resultatet er ofte ikke pent. Håper inderli at hun toner ned stilen når hun blir 30+ for da vil hun bare se patetisk ut🙈
elisaday Skrevet 9. juli 2018 #3315 Skrevet 9. juli 2018 18 minutter siden, Oktnxbye skrev: Hvor lenge skal bloggere komme unna med alderen? Det er en gjenganger hos flere. Men newsflash: De er ikke 16 lengre og det er på tide å slutte å bruke alder som en unnskyldning på alt. Skulle til å skrive det samme. Da jeg var på alder med IR hadde jeg jobbet hardt og klart meg alene i mange år. Hun har ikke bakkekontakt I det hele tatt. 12
Minnie23 Skrevet 9. juli 2018 #3316 Skrevet 9. juli 2018 IR er nå 24 år og bør vokse opp. Hva er viktig for henne? Jo, shopping, se bra ut, flashe penger, sole seg, selfies, pupper, ræv, sminke og bare overfladiske ting. For et liv. Mora vasker klærne hennes og hun lager aldri mat selv, mener jeg hun har sagt. Hun hater hardt arbeid. Men likevel vil hun ha et kjempe stort overtop bryllup og bygge et svært mansion. Lol 😂 22
Justlooking Skrevet 9. juli 2018 #3317 Skrevet 9. juli 2018 11 timer siden, GrenadeApple skrev: For en selvdestruktiv og arrogant person. Må være tilbørlig til å være enig. Hun ødelegger seg selv med alt utseendefokus som virkelig ikke er pent. Og føler seg nok høyt hevet oss vanlige dødelige som har vanlige jobber og inntekter. 7
Potatopotato Skrevet 9. juli 2018 #3318 Skrevet 9. juli 2018 (endret) 17 hours ago, Justlooking said: Helt nydelig var hun! Modellvakker! Og nå ser hun 15 år eldre ut og veldig kunstig. Men det kan gjøres noe med. Ut med fillere og alt det kunstige. Slutt med sol og sminke. Men det triste er at hun liker å se ut som hun gjør.. Edit: Manglet det siste ordet. Sorry! Repetisjon. Ser at 10 pers har sagt det samme Endret 9. juli 2018 av Potatopotato 1
Gjest Kritt Skrevet 9. juli 2018 #3319 Skrevet 9. juli 2018 Det er jo bare trist, det er jo tydelig for alle at hun har et veldig dårlig selvbilde.
Justlooking Skrevet 9. juli 2018 #3320 Skrevet 9. juli 2018 3 minutter siden, Kritt skrev: Det er jo bare trist, det er jo tydelig for alle at hun har et veldig dårlig selvbilde. Det er mange som har dårlig selvbilde, men de aller fleste går ikke til de ytterpunktene likevel. Hun har tid og penger til å gjøre alt for mye, og det er lite pent. Det er flere andre bloggere som også har tid og penger, men likevel ikke går så langt. Skulle ønske familie eller nære venner turde fortelle henne at hun har gått alt for langt, og at hun vil da innse det selv. 9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå