Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

1. Paradise hotel gjorde IR til kjendis 

2. For å være med på PH må man være singel

3. De tenkte at Pierre fortjener litt kjendisstatus og kanskje kan IR leve litt på hans status i stedet for motsatt

4. Gjør det slutt, med masse klikkdrama.

5. bli med på PH, sank sympati

6. Bli kjendis - bli kjærester/venner igjen

Klart det er et spill!

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, Putti skrev:

Ser Haidar har lagt ut story for 2 timer siden, der Pierre og Isabel sitter og prater sammen rundt et bord. Andre folk også rundt bordet. 

Hva er snappen til denne haidar?

Edit: fant den. Haha ser ikke ut som at Isabelle og Pierre er uvenner nei.. busted!!

Endret av Sitronmelis
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Christy89 skrev:

Så nå er de plutselig venner igjen? Etter alt dramaet og driten de har sagt om hverandre. Jaja, kan være de har bestemt seg for å lege det hele bak seg. Det Kan umulig være et pr stunt. Så desperate kan de ikke være. 

Jo, det er nettopp det de kan. Synes det er fryktelig rart de henger sammen akkurat som ingenting har skjedd. Isabel som kalte han desperat og han forfulgte henne til Rodohs. Eneste måten de klarer å holde seg relevante er å lage drama.

Jeg trodde i starten dette var et pr stunt,  men så la jeg tanken fra meg. Nå er jeg ganske sikker på at det er et pr stunt. Nå er det vel ikke lenge til de blir sammen igjen 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
1 time siden, Prinsesse788 skrev:

1. Paradise hotel gjorde IR til kjendis 

2. For å være med på PH må man være singel

3. De tenkte at Pierre fortjener litt kjendisstatus og kanskje kan IR leve litt på hans status i stedet for motsatt

4. Gjør det slutt, med masse klikkdrama.

5. bli med på PH, sank sympati

6. Bli kjendis - bli kjærester/venner igjen

Klart det er et spill!

Isabel ble ikke skikkelig kjent før dramaet med Martine skjedde, og at hun opererte seg "offentlig"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
39 minutter siden, smalls skrev:

Jo, det er nettopp det de kan. Synes det er fryktelig rart de henger sammen akkurat som ingenting har skjedd. Isabel som kalte han desperat og han forfulgte henne til Rodohs. Eneste måten de klarer å holde seg relevante er å lage drama.

Jeg trodde i starten dette var et pr stunt,  men så la jeg tanken fra meg. Nå er jeg ganske sikker på at det er et pr stunt. Nå er det vel ikke lenge til de blir sammen igjen 

Jeg tror også det. Eller så fant de tilbake til hverandre igjen og må late som om det er drama. Så ordner det seg og de blir sammen. Leste på bloggombloggere om dette nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaktuspotte

Jeg sjekket bloggen hennes nå, og for et liv hun lever. Drikker og fester uke etter uke, shopper som en gal. Det er en ting å si - stakkars menneske for en overfladisk tilværelse.. Hva når hun våkner, hva når ikke alt vokser inn i himmelen lengre..., og alle jevnaldrende er gått forbi henne.

Jeg leser vanligvis ikke  den bloggen, og jeg blir nesten uvel av å tenke på at det er klikk som gjør henne i stand til å leve dette "plastlivet".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fatter ikke at noen tror at bruddet mellom de er et PH-stunt. Det er et halvt år siden bruddet, og bruddet har gitt minimalt med publisitet i etterkant.

At tidligere par prøver på nytt, eller roter sammen etter et brudd er ikke unaturlig. Jeg nekter å tro at de har bodd hver for seg, og satt livet og forholdet på vent et halvt år pga PR.

Noen clickbaits, ja, men hverken bruddet eller forholdet er melket nok til at det skal rettferdiggjøre et uekte brudd i et halvt år.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, BeverTramp skrev:

Jeg fatter ikke at noen tror at bruddet mellom de er et PH-stunt. Det er et halvt år siden bruddet, og bruddet har gitt minimalt med publisitet i etterkant.

Jeg fatter IKKE at noen er så naive og tror at dette IKKE er et PR-stunt

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Kaktuspotte skrev:

Jeg sjekket bloggen hennes nå, og for et liv hun lever. Drikker og fester uke etter uke, shopper som en gal. Det er en ting å si - stakkars menneske for en overfladisk tilværelse.. Hva når hun våkner, hva når ikke alt vokser inn i himmelen lengre..., og alle jevnaldrende er gått forbi henne.

Jeg leser vanligvis ikke  den bloggen, og jeg blir nesten uvel av å tenke på at det er klikk som gjør henne i stand til å leve dette "plastlivet".

Har hun ingen utdannelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kaktuspotte skrev:

Jeg aner ikke. 

Det er hvertfall det viktigste hun må tenke på før det er for sent

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Strikkeberta skrev:

Jeg fatter IKKE at noen er så naive og tror at dette IKKE er et PR-stunt

Enig. De to der er virkelig villig til å gå langt! Eneste måten hun kan holde seg oppe på topplisten. Den siste tiden har hun dalt på topplisten og måtte komme på noe for å holde på lesere. Hun har lagt ut "er det slutt?" clickbaits før flere ganger før dette. Nei, jeg er ikke overasket.  

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Honey Dew skrev:

Har hun ingen utdannelse?

Nei. Hun hoppet av vernepleiestudie nesten med en gang hun hadde begynt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 12.7.2017 den 16.14, Dragoste skrev:

Nesen... 😳

IMG_6713.PNG

La mer merke til den ujevne eyelineren jeg🙈

Endret av Monky
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dragoste
1 minutt siden, Monky skrev:

La mer merke til den ujevne etelineren jeg🙈

Haha!! Den er bedre enn noe jeg kan gjøre uansett 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thejohan
3 timer siden, Sitronmelis skrev:

Hva er snappen til denne haidar?

Edit: fant den. Haha ser ikke ut som at Isabelle og Pierre er uvenner nei.. busted!!

Ser nesten ut som at Pierre holder Isabelle igjen når hun reiser seg.. 

Ekke mye uvenner de der, as! Heihei draaama og PR-stunt! 🙋🏼👋🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 timer siden, Ananasjuice skrev:

Nei. Hun hoppet av vernepleiestudie nesten med en gang hun hadde begynt. 

Helt utrolig. Utdannelse er jo det viktigste du kan skaffe deg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett ariel sitt nye blogginnlegg med tittel: YASS PIERRE! det kan jeg tenke meg stikker litt i frøken sraad som har hatt en krangel med henne leeenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...