Gjest Kaktuspotte Skrevet 7. juli 2017 #1181 Del Skrevet 7. juli 2017 Jeg synes ikke noe om å uttale seg om kropp, jeg heller, hvis den er naturlig, men her det jo snakk om det ene "kunstige" etter det andre - det er det jeg kritiserer og reagerer på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rakelmaki Skrevet 7. juli 2017 #1182 Del Skrevet 7. juli 2017 (endret) Ser at Raad bruker Pierre`s tilbakekomst som click-bait for alt det er verdt. "Han kommer til Rhodos" - Sikkert kjæresten til en bekjent av en venninne, eller lillebroren som har sagt at han vil være med til Rhodos når han blir myndig. Endret 7. juli 2017 av Rakelmaki 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 7. juli 2017 #1183 Del Skrevet 7. juli 2017 1 time siden, Rakelmaki skrev: Ser at Raad bruker Pierre`s tilbakekomst som click-bait for alt det er verdt. "Han kommer til Rhodos" - Sikkert kjæresten til en bekjent av en venninne, eller lillebroren som har sagt at han vil være med til Rhodos når han blir myndig. Eventuelt en kompis. Eller kanskje hun drømte noe. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 7. juli 2017 #1184 Del Skrevet 7. juli 2017 9 timer siden, ashanti skrev: Det finnes mange damer med stor rumpe og slank kropp. (Naturlig ja). Mange somaliske damer har det f eks. Eller latinske damer. Men her i Norge er det ikke så vanlig nei. Jeg tror vel at hun får god respons fra mannfolka på den rumpen sin, så vi kan jo mene hva vi vil egentlig Hadde menn flest tenkt at det var turn off med opererte damer hadde det vel ikke flommet over av dem overalt (instagram osv). Ser jo mannfolka sikle på Sophie Elise også, til tross for at hun beklageligvis har operert seg til en kvinnelig utgave av Michael Jackson. De har lår som står til rumpa. Og fasongen på rumpa er helt annerledes enn fotballene det ser ut som et par norske bloggere har skaffet seg. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 7. juli 2017 #1185 Del Skrevet 7. juli 2017 2 timer siden, Rakelmaki skrev: Ser at Raad bruker Pierre`s tilbakekomst som click-bait for alt det er verdt. "Han kommer til Rhodos" - Sikkert kjæresten til en bekjent av en venninne, eller lillebroren som har sagt at han vil være med til Rhodos når han blir myndig. 1 time siden, Milio skrev: Eventuelt en kompis. Eller kanskje hun drømte noe. Neida, hun valgte bare å bruk verbet "komme" i presens i stedet for perfektum. Kompisen hun refererer til kommer ikke. Han hadde allerede kommet. Men fin clickbait etter siste tids hendelser 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 7. juli 2017 #1186 Del Skrevet 7. juli 2017 49 minutter siden, Rosalie skrev: De har lår som står til rumpa. Og fasongen på rumpa er helt annerledes enn fotballene det ser ut som et par norske bloggere har skaffet seg. Og en hvis programleder og modell 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
surge Skrevet 7. juli 2017 #1187 Del Skrevet 7. juli 2017 (endret) 13 timer siden, ashanti skrev: Det finnes mange damer med stor rumpe og slank kropp. (Naturlig ja). Mange somaliske damer har det f eks. Eller latinske damer. Men her i Norge er det ikke så vanlig nei. Jeg tror vel at hun får god respons fra mannfolka på den rumpen sin, så vi kan jo mene hva vi vil egentlig Hadde menn flest tenkt at det var turn off med opererte damer hadde det vel ikke flommet over av dem overalt. (...) De med naturlig ballongrumpe har nok litt mer fett på lår og legger enn de som legger inn fyllmasse. Etter min smak blir proporsjonene helt feil. Tror ikke det ligger i primalinstinktene å løpe etter kvinnfolk bare fordi stussen er stor (i motsetning til andre tegn på god fruktbarhet). Oppmerksomhet blir det masse av, men tror det er fåtallet som faktisk liker det. Blir litt vanskelig å kommentere utseende når det ikke er lov å diskutere slikt her (for ikke å snakke om å uttale seg på vegne av alle menn) - men tenk gammeldags sirkus og skjeggete dame. Host. Selv tror jeg at noen få gutter/menn synes det er veldig gøy en liten stund, og disse driver plastiquen til nye høyder. Etter noen år kommer nedturen, og så dukker de opp i Se og Hør for å advare den neste generasjonen. PS: Størrelse på brød og bakdekk, om jeg hadde hatt noen spesielle preferanser, hadde betydd mye mindre enn hvor god 'a hadde vært på kjøkkenet ...nei, mener selvsagt personligheten, men det er før middag p.t. Endret 7. juli 2017 av surge 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandin Skrevet 8. juli 2017 #1188 Del Skrevet 8. juli 2017 Har Pierre bekreftet at han skal til Rhodos? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
superdupermeg Skrevet 8. juli 2017 #1189 Del Skrevet 8. juli 2017 9 minutter siden, Sandin skrev: Har Pierre bekreftet at han skal til Rhodos? Han er der nå. Har vært der i noen dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandin Skrevet 8. juli 2017 #1190 Del Skrevet 8. juli 2017 1 minutt siden, superdupermeg skrev: Han er der nå. Har vært der i noen dager Spesielt, det må jeg innrømme. Verden er såpass stor at han vel kunne reist et annet sted. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
superdupermeg Skrevet 8. juli 2017 #1191 Del Skrevet 8. juli 2017 1 minutt siden, Sandin skrev: Spesielt, det må jeg innrømme. Verden er såpass stor at han vel kunne reist et annet sted. Ja enig, det gjør meg mer skeptisk til hele denne videoen hans merker jeg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 8. juli 2017 #1192 Del Skrevet 8. juli 2017 1 time siden, Sandin skrev: Spesielt, det må jeg innrømme. Verden er såpass stor at han vel kunne reist et annet sted. De er vel ikkje på samme plass? Er de på samme hotell/gate, så kan jeg skjønne det er litt spesielt. Hvis jeg hadde virkelig trives på Kreta (bare for å ta et eksempel) så hadde jeg reist ned selv om eksen var der, men hadde ikke bodd på hotell i samme gate da Hadde jeg hatt venner/bekjente i samme område han var i, så hadde jeg reist når han ikke var der Men var det ikke snakk om at han skulle flytte ditt? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 8. juli 2017 #1193 Del Skrevet 8. juli 2017 Hun er på 3 plass, så hun melker dette for alt det er verdt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calium Skrevet 8. juli 2017 #1194 Del Skrevet 8. juli 2017 2 timer siden, Sandin skrev: Spesielt, det må jeg innrømme. Verden er såpass stor at han vel kunne reist et annet sted. De har vel begge feriert og hatt betalte oppdrag på Rhodos i flere år. Vil tippe han også har et nettverk der nede, uavhengig av henne. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 8. juli 2017 #1195 Del Skrevet 8. juli 2017 1 time siden, calium skrev: De har vel begge feriert og hatt betalte oppdrag på Rhodos i flere år. Vil tippe han også har et nettverk der nede, uavhengig av henne. Enig. Han må da få lov til å reise ned han og. Så får hun heller holde seg hjemme hvis det er så ille da. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ssophie Skrevet 8. juli 2017 #1196 Del Skrevet 8. juli 2017 Hun skriver på bloggen at det er desperat av Pierre å komme til Rhodos. Altså, han er der med Haidar Juma og de andre deltakerne som er med i samme sesong av svenske PH som Pierre. Hun er der med deltakerne fra årets norske PH - to år etter at hun var med selv. Hvem er det egentlig som er desperat? 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandin Skrevet 8. juli 2017 #1197 Del Skrevet 8. juli 2017 Ah, han har tilknytning selv ja. Ja, hun har vel kanskje fått sine uker der nede nå. Hun har vel forlenget ferien x antall ganger allerede vel. Hvis han har planlagt dette lenge, så er det vel mer hun som er desperat ja. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 8. juli 2017 #1198 Del Skrevet 8. juli 2017 35 minutter siden, ssophie skrev: Hun skriver på bloggen at det er desperat av Pierre å komme til Rhodos. Altså, han er der med Haidar Juma og de andre deltakerne som er med i samme sesong av svenske PH som Pierre. Hun er der med deltakerne fra årets norske PH - to år etter at hun var med selv. Hvem er det egentlig som er desperat? Nettopp. Nekter å tro at han forfulgte henne ned dit. Det er en tullete ting å si at han er desperat. Er jo hun som er desperat. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomineB Skrevet 9. juli 2017 #1199 Del Skrevet 9. juli 2017 17 timer siden, ssophie skrev: Hun skriver på bloggen at det er desperat av Pierre å komme til Rhodos. Altså, han er der med Haidar Juma og de andre deltakerne som er med i samme sesong av svenske PH som Pierre. Hun er der med deltakerne fra årets norske PH - to år etter at hun var med selv. Hvem er det egentlig som er desperat? Haidar er ikke med i samme sesong som Pierre. Haidar var med i den siste, den som har gått på TV nå. Pierre er med i den som skal sendes til høsten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandin Skrevet 9. juli 2017 #1200 Del Skrevet 9. juli 2017 Er man helt sikker på at Pierre var med i den som skal sendes til høsten? Har man ikke bare Isabels ord for det? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå