Gjest Onbothsides Skrevet 8. april 2017 #801 Del Skrevet 8. april 2017 2 minutter siden, Elisiaflisa skrev: Pierre har en egen tråd på Rampelys, hva med å fortsette diskusjonen der?? Nå var dette relatert til bruddet/årsaken og har direkte tilknytning til Isabel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 8. april 2017 #802 Del Skrevet 8. april 2017 Dessuten er Pierre veldig brun, ref siste snap så det er nok Mexicofarge😊 Tipper Isabel har vært opp mot ærlig med hva som har skjedd, vi har jo sett han si hvor høyt han elsker henne på snapper helt opp til bruddet så han juger så det renner tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 8. april 2017 #803 Del Skrevet 8. april 2017 https://youtu.be/dffPYCkrDME Hadde helt glemt denne, hvordan han elsker Isabel fortfarande. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Putti Skrevet 8. april 2017 #804 Del Skrevet 8. april 2017 19 timer siden, kathrinerr skrev: Han har jo bodd i Norge i et par år nå, så er nok derfor han blander. Jeg har ei svensk venninne som har bodd her ca like lenge, hun blander også ord Utrolig hva folk skal henge seg oppi. Jeg tror han har vært i varmere strøk, for han har fått bra med farge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Putti Skrevet 8. april 2017 #805 Del Skrevet 8. april 2017 11 timer siden, Snuppah00 skrev: Pierre sa at han ikke dumpet Isabel for å være med på PH, men bare jeg som synes hun har virket utrolig bitter over å blitt dumpa av han? Siden hun har snakket mye stygt om han etter han dumpet henne. Nå vet jo ikke vi 100% hva som var grunnen, men har man ikke følelser mer, så er det ikke noe poeng i å fortsette forholdet. Og han hadde jo prøvd å få det til å funke. I følge han sin versjon. Og noe om at hun dro til Rodos bak ryggen hans? Uansett teit han får stygge kommentarer fra fansen hennes fordi han valgte å fra henne. Helt enig med deg. Han prøvde litt til for hennes del. Funket ikke. Han gjorde det slutt. Hun henger han ut for hun har kjærlighetssorg, og elsket han over alt på jord. Lettere å snakke dritt om han, istedenfor å innse at hun ikke var bra nok for han. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Putti Skrevet 9. april 2017 #806 Del Skrevet 9. april 2017 Noen som enda leser bloggen, og kan fortelle hva hun skriver angående Pierre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 9. april 2017 #807 Del Skrevet 9. april 2017 (endret) 38 minutter siden, Putti skrev: Noen som enda leser bloggen, og kan fortelle hva hun skriver angående Pierre? Mye blabla om at hun ikke skulle skrevet noe fordi hun skjønner jo plutselig hvorfor Pierre ikke orket mer og at de snakket igår og nå vil hun ikke snakke om han mer. alt tyder på at han har truet henne til å fjerne det skylaget hun har lagt på hans navn, han gjør vondt verre for seg selv. Trenger ikke være mye oppegående for å skjønne hvordan dette henger sammen. Pierre vet jo alt og kan fortelle alt han vet også. Nesten synd på Isabel. Hadde jeg vært henne hadde jeg ikke stolt på han, han forteller alt han vet og selger det billig til hvilken som helst sladreblekke Endret 9. april 2017 av Onbothsides Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saftisen Skrevet 9. april 2017 #808 Del Skrevet 9. april 2017 25 minutter siden, Putti skrev: Noen som enda leser bloggen, og kan fortelle hva hun skriver angående Pierre? Hun skriver at hun publiserte innleggene om Pierre i sinne, og burde tenkt seg om før hun hun publiserte det. At hun aldri skulle ha gjort det og skriver unnskyld for at hun dro offentligheten inn i situasjonen, i stedet for å holde det privat mellom henne og Pierre. At det var dårlig gjort ovenfor Pierre som ikke hadde mulighet til å forsvare seg selv. Hun har snakket med han nå og hun skriver at hun aldri burde ha publisert det hun skrev, men begeret rant over da hun hørte på løgner fra enkelte om hvor han befant seg og hvordan han hadde det. Hun fikk dårlig samvittighet med en gang innlegget var publisert og hun ønsker ikke at han skulle få hat eller at hun skulle svartmale han. Fordi sannheten hun skrev i innlegget var basert på hennes egne følelser og tanker, og det er ikke sikkert at den versjonen stemmer overens med hva han senere kom til å forklare. Hun vil også få frem at Pierre ikke er et forferdelig menneske, at han er et bra menneske og at hun har tross alt elsket han. I tillegg oppklarer hun litt rundt aborten. http://sraad.blogg.no 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 9. april 2017 #809 Del Skrevet 9. april 2017 33 minutter siden, Putti skrev: Noen som enda leser bloggen, og kan fortelle hva hun skriver angående Pierre? "Måtte" bare sjekke Hun skriver de har snakket sammen, hun angrer på alt hun delte, hun hadde misforstått at Pierre ville stifte familie (han ville bare beholde fordi det allerede var et foster og han mente abort var feil), hun synes fortsatt han har gjort feil blabla. Men hun nevnte ikke PH eller Mexico, kun at han ikke var i Sverige eller Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mounira76 Skrevet 9. april 2017 #810 Del Skrevet 9. april 2017 Det skinner igjennom at Pierre har truet henne til å komme med en offentlig unnskyldning på bloggen. For en type. Får så vondt av Isabell. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 9. april 2017 #811 Del Skrevet 9. april 2017 2 minutter siden, Mounira76 skrev: Det skinner igjennom at Pierre har truet henne til å komme med en offentlig unnskyldning på bloggen. For en type. Får så vondt av Isabell. Skulle ønske Isabel var tøff nok til å ikke la ham ha makt over henne. Hun hadde vunnet mye respekt på å vise at det er bedre å stå for "feil" man kanskje må innrømme - enn å vise at man skal la seg snakke rundt til slik flatlegging. Syns nesten synd på Isabel jeg også, men nå kan hun nesten vinne lesere/tvilere ved å være ekte ærlig, eller hun kan gjøre som nå og tape paniske skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisiaflisa Skrevet 9. april 2017 #812 Del Skrevet 9. april 2017 Hun gikk vel også relativt langt for å ikke tape ansikt da han valgte å slå opp med henne? Så mye dritt som han har fått pga hennes utlevering så forstår jeg at han lar henne få svi litt nå! 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 9. april 2017 #813 Del Skrevet 9. april 2017 Skjønner ikke hvorfor dere synes synd på henne. Det er helt på sin plass hun ber om unnskyld og legger seg flat. Uansett om Pierre har truet henne eller ikke. Synes det var drøyt av henne å synke så lavt ved å slenge dritt om han etter han gikk fra henne. Greit hun vsr såret og sånn, men veldig umodent gjort av henne. Jeg får ikke vondt av henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Putti Skrevet 9. april 2017 #814 Del Skrevet 9. april 2017 2 timer siden, Mounira76 skrev: Det skinner igjennom at Pierre har truet henne til å komme med en offentlig unnskyldning på bloggen. For en type. Får så vondt av Isabell. Hvorfor er det synd på henne? Synes det er på sin plass når hun skrev så mye stygt om han, uten at han kunne forsvare seg. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Putti Skrevet 9. april 2017 #815 Del Skrevet 9. april 2017 1 time siden, Elisiaflisa skrev: Hun gikk vel også relativt langt for å ikke tape ansikt da han valgte å slå opp med henne? Så mye dritt som han har fått pga hennes utlevering så forstår jeg at han lar henne få svi litt nå! Ja det skulle da bare mangle at det får svi litt for henne nå 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Putti Skrevet 9. april 2017 #816 Del Skrevet 9. april 2017 1 time siden, Rose11 skrev: Skjønner ikke hvorfor dere synes synd på henne. Det er helt på sin plass hun ber om unnskyld og legger seg flat. Uansett om Pierre har truet henne eller ikke. Synes det var drøyt av henne å synke så lavt ved å slenge dritt om han etter han gikk fra henne. Greit hun vsr såret og sånn, men veldig umodent gjort av henne. Jeg får ikke vondt av henne. Amen. Kunne ikke vært mer enig 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ashanti Skrevet 9. april 2017 #817 Del Skrevet 9. april 2017 3 timer siden, Mounira76 skrev: Det skinner igjennom at Pierre har truet henne til å komme med en offentlig unnskyldning på bloggen. For en type. Får så vondt av Isabell. Truet? Hun skriver at de har pratet sammen. Ting pleier ofte å bli litt klarere når man faktisk kommuniserer og kan prate sammen om hva som hendte. Jeg mener det er helt på sin plass at hun skrev det innlegget der og hun står jo fortsatt for noe av det hun skrev, men hun innser at det kanskje var enkelte ting som ikke var nødvendig å dele med alle bloggleserne. Og at det var ekstra ille å skrive noe sånt når han ikke kunne komme med sin side av saken før ukesvis etterpå. Jeg forstår forøvrig godt at hun ble såret og sint hvis det var slik at han plutselig bestemte seg for å gå. Har selv opplevd at en eks snakket om hvor høyt han elsket meg og at jeg var alt for han på en mandag, for så å dumpe meg tirsdagen (altså dagen etter) fordi han hadde møtt en annen. Man føler seg jo rimelig løyet for. Så forstår at hun falt for fristelsen med å trykke publiser, selv om det var rimelig idiotisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 10. april 2017 #818 Del Skrevet 10. april 2017 Ryddet for spekulasjoner. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 11. april 2017 #819 Del Skrevet 11. april 2017 Jeg får heller ikke så mye vondt av henne. Dette har hun fint stelt i stand selv og bra hun kom med et unnskyld innlegg på bloggen. Skulle bare mangle 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SelinaKyle Skrevet 11. april 2017 #820 Del Skrevet 11. april 2017 (endret) Tittelen på siste blogg-innlegg er "Hvordan kan hun gjøre dette mot meg?", altså veldig dramatisk... ...men det handler bare om at hun synes det er krise at skaperen av SKAM har bestemt at serien skal avsluttes etter den fjerde sesongen Endret 11. april 2017 av SelinaKyle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå