Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Dette er rart, han burde jo forklart seg for alle de beskyldningene, Isabel har ikke sletttet noen bilder av dem sammen på Instgram. Kanskje PH bare er dekk historie og Pierre egentlig er med på et annet TV-program? Synes bare det  er merkelig, alt sammen. 

Endret av jentefranorge
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror det bare er tull alt sammen jeg. Han har ikke vært i Mexico eller noe. Tipper han drøyer litt med forsvarstalen din. For det er jo den alle venter spent på. Eneste måten hun holder seg på topplisten er drama som dette.  Ellers er bloggen gørr kjedelig og hun mister lesere. Så de måtte komme med noe drama som dette.  Jeg har LENGE ventet på "det er slutt" innlegget. Gjett om de melker dette for alt det et verdt. Oppmerksomhetsyke som de er.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg syns han virker mer troverdig enn Isabel uten at jeg har satt meg noe særlig inn i det. Forstod det sånn at hun har vært utro? .. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galaxy X

Tja. Nå har en sak alltid 2 sider, og jeg syns begge "forklaringene" høres realistisk ut. Det er deres egne synspunkter, så de vil aldri stemme helt overens, men jeg ser flere likhetstrekk i forhold til hverandres forklaringer. Den hele og fulle sannheten vil vi aldri få. 

Jeg syns ingen her er verre enn den andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Alt handler om blogg for isabel" skriver han. Det har jeg ingen problemer med å tro på. For et ufattelig lite liv!

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides

Jeg heier ikke på noen av dem, jeg håper det som er mest sant kommer frem. At Isabel ikke tør nevne Pierre nå setter henne i et dårligere lys men håper det klmmer frem noe man tror på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og venter på at hun skal legge ut snap angående han. Men hun skjønner nok hvor mye hun dritt seg ut 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem i alle dager drar for å se på ultralyd og høre hjertelyd når man skal ta abort?!? Den var laaangt over streken for mitt vedkommende. Har selv tatt abort, men hadde nok ALDRI klart det om jeg hadde sett skapningen!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, anno1 skrev:

Hvem i alle dager drar for å se på ultralyd og høre hjertelyd når man skal ta abort?!? Den var laaangt over streken for mitt vedkommende. Har selv tatt abort, men hadde nok ALDRI klart det om jeg hadde sett skapningen!

Jeg  fikk ikke lov til det av jordmor,  da jeg tok abort!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jenny90

Sykehusene utfører som regel ultralyd før en abort for å se hvor langt man er på vei i tilfelle man er over grensa på 12 uker. Man kan ikke bare gå å si man feks er 8 uker på vei å da får noen piller så man aborterer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
8 timer siden, Sofiegj skrev:

Når tror man at han kommer med sin versjon? ;)

Han kommer vel med en ny youtubevideo, tenker jeg ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han gikk vel lei og var vel kanskje flau over livsstilen hennes. Hverdagene handlet vel om å dra han med ut for å ta bloggbilder, filme spørsmålsrunder, snappe, irritere for å lage pranks til bloggen, snappe og operere. Også så det jo litt ut som om han lagde all mat hjemme mens hun bare satt i sofaen med bloggen.

Hver minste ting måtte jo også dokumenteres og leggest ut på snap. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

Ikke lett å vite hva som er sannheten her. 

Jeg håper uansett noen bedre bloggere (Ida Wulf f.eksempel) kan ta over Isabel sin plass. Hun er så oppbrukt nå at jeg ikke har ord. Jeg har så lyst å spørre hvorfor folk gidder å klikke seg inn på bloggen, for den er bare et stort gjesp. Dessverre er det mange unge som nok digger henne. Pluss de enda faller for clickbaitene hennes. Selv etter snart 2 år! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, queensnella skrev:

Han kommer vel med en ny youtubevideo, tenker jeg ;) 

Håper det 😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...