Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

På 11.3.2017 den 23.42, albalbalb skrev:

TUSEN takk for at du ville svare meg :) nå tror jeg at jeg skal tenke mere på det 

Bare hyggelig kjære deg. Vent som sagt. Jeg var flatbrysta til jeg var 15, hadde såvidt antydning til pupper. Så vokste de e rekordfart fram til jeg ble 20, og ble til gigantiske ved begge svangerskap. (11 år mellom svangerskapene) Det var mange som spurte og trodde jeg hadde tatt silikon FØR jeg tok silikon, ironisk nok! Da jeg var gravid med nr 2 ble de så svære at jeg var FLAU! Likevel tok jeg silikon ca 3 år etterpå 🙈 HØYST unødvendig og bortkasta penger. Jeg har str 70F, og JA, jeg angrer! Selv om de står "i stil til høyde og vekt" Det ser ikke harry og oppblåst ut, heldigvis takket jeg nei til størrelsen kirurgen foreslo!! Jeg sover alltid med BH, livredd for å få lange bryster. 

Edit: hengepupper... (lange pupper) 

Endret av Vikinggirl
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

52 minutter siden, Vikinggirl skrev:

sover alltid med BH, livredd for å få lange bryster. 

Kan man få lange bryst hvis man sover uten bh? :klo: Aldri hørt om før

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti
5 timer siden, LeilaS skrev:

Jeg sover alltid uten bh, håper ikke dette stemmer 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, ashanti skrev:

Jeg sover alltid uten bh, håper ikke dette stemmer 😅

Ikke jeg heller :fnise: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
7 timer siden, Vikinggirl skrev:

Bare hyggelig kjære deg. Vent som sagt. Jeg var flatbrysta til jeg var 15, hadde såvidt antydning til pupper. Så vokste de e rekordfart fram til jeg ble 20, og ble til gigantiske ved begge svangerskap. (11 år mellom svangerskapene) Det var mange som spurte og trodde jeg hadde tatt silikon FØR jeg tok silikon, ironisk nok! Da jeg var gravid med nr 2 ble de så svære at jeg var FLAU! Likevel tok jeg silikon ca 3 år etterpå 🙈 HØYST unødvendig og bortkasta penger. Jeg har str 70F, og JA, jeg angrer! Selv om de står "i stil til høyde og vekt" Det ser ikke harry og oppblåst ut, heldigvis takket jeg nei til størrelsen kirurgen foreslo!! Jeg sover alltid med BH, livredd for å få lange bryster. 

Tipper det er mange menn som sover uten undikk etter å ha lest dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, LeilaS skrev:

Har hørt det motsatte. 

Har også hørt at hvis du aldri lar jentene "henge" selv og brystmuskulaturen blir vant med vekten, så er det større sannsynlighet for hengepupper. Men alt dette er udokumenterte påstander.

Det som derimot funker, med mindre man tar brystløft, er å trene brystmuskulaturen. :) 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble faktisk kun medlem på Kvinneguiden for å skrive dette innlegget her. Ja, teit ikke sant? Men føler jeg må få ut. Hun godkjente ikke kommentaren min på bloggen. Hun godkjenner jo kun støttende kommentarer. Jaja.......

Jeg må innrømme jeg var på Isabel sitt lag da dette trekantdramaet kom ut. Hun sa på bloggen det var unødvendig og bare dårlig gjort av Martine å dele det med hele Norge. Det var jeg enig i. Isabel sa også hun hadde takket nei til intervju med Seher, VG osv. Det var en privatsak. Hun virket fornuftig og Martine PR kåt.

Meeeen hva skjedde? Helt tydelig fame og penger gikk helt til hodet hennes. Jeg har følt hun ble veldig ego og cocky. Kom deg ned på jorden igjen. Hun har skryt av hvor mye penger hun har og at hun lever et kjendisliv. "Se hvor mye penger jeg har da dere" For ikke snakke om alle operasjonene. Så unødvendig. Hun skrøt jo på PH at hun var helt naturlig og stolt over det, men ikke nå lenger. Jeg tror hun har taklet kritikk og negative kommentarer svært dårlig. Det lyser dårlig selvtillit av henne, og usikkerhet. Håper for guds skyld hun IKKE kommer til å operere seg nok noe mer. Hun var jo veldig pen før. 

Dette at hun og Pierre er ferdige, tror jeg egentlig bare er et PR stunt. Ser noen skriver de ikke kan synke så lavt, men det tror jeg de kan. De er begge opptatt av å være i rampelyset og være relevant. De har jo prøvd lenge å komme med på et realityshow. Nå hadde Pierre sjansen å være med på PH SVERIGE,  men da må du være singel. Da tenkte de at de må fake bruddet så han kan være med. De fant på historien om at han liksom dumpa henne for å være med på PH. Sorry, i dont buy it!

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Snuppah00 skrev:

Jeg ble faktisk kun medlem på Kvinneguiden for å skrive dette innlegget her. Ja, teit ikke sant? Men føler jeg må få ut. Hun godkjente ikke kommentaren min på bloggen. Hun godkjenner jo kun støttende kommentarer. Jaja.......

Jeg må innrømme jeg var på Isabel sitt lag da dette trekantdramaet kom ut. Hun sa på bloggen det var unødvendig og bare dårlig gjort av Martine å dele det med hele Norge. Det var jeg enig i. Isabel sa også hun hadde takket nei til intervju med Seher, VG osv. Det var en privatsak. Hun virket fornuftig og Martine PR kåt.

Meeeen hva skjedde? Helt tydelig fame og penger gikk helt til hodet hennes. Jeg har følt hun ble veldig ego og cocky. Kom deg ned på jorden igjen. Hun har skryt av hvor mye penger hun har og at hun lever et kjendisliv. "Se hvor mye penger jeg har da dere" For ikke snakke om alle operasjonene. Så unødvendig. Hun skrøt jo på PH at hun var helt naturlig og stolt over det, men ikke nå lenger. Jeg tror hun har taklet kritikk og negative kommentarer svært dårlig. Det lyser dårlig selvtillit av henne, og usikkerhet. Håper for guds skyld hun IKKE kommer til å operere seg nok noe mer. Hun var jo veldig pen før. 

Dette at hun og Pierre er ferdige, tror jeg egentlig bare er et PR stunt. Ser noen skriver de ikke kan synke så lavt, men det tror jeg de kan. De er begge opptatt av å være i rampelyset og være relevant. De har jo prøvd lenge å komme med på et realityshow. Nå hadde Pierre sjansen å være med på PH SVERIGE,  men da må du være singel. Da tenkte de at de må fake bruddet så han kan være med. De fant på historien om at han liksom dumpa henne for å være med på PH. Sorry, i dont buy it!

Er godt mulig at de "finner tilbake sammen" når alt er over... Det gjenstår bare å se, det er uansett lenge til det sendes på tv så hun har god tid til bruke det for alt det er verdt! Uansett så blir jeg heller ikke overrasket dersom bruddet er ekte, det forholdet har aldri virket ekte eller sunt i mine øyne! 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, GlitterGlitter skrev:

Er godt mulig at de "finner tilbake sammen" når alt er over... Det gjenstår bare å se, det er uansett lenge til det sendes på tv så hun har god tid til bruke det for alt det er verdt! Uansett så blir jeg heller ikke overrasket dersom bruddet er ekte, det forholdet har aldri virket ekte eller sunt i mine øyne! 

Nja,  vi får se når Pierre kommer hjem igjen. Har en følelse på det kommer et innlegg om at de har blitt sammen igjen. Pierre har ingen jobb og hva skal leve av uten Isabel? NAV?

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Pierre har ingen jobb og hva skal leve av uten Isabel? NAV?

Pengene han vinner på ph vel..

:ironi: 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sitronmelis skrev:

Pengene han vinner på ph vel..

:ironi: 

Haha, ja så klart :fnise: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk lurt litt på det, får han penger fra nav når han er svensk? Skal vi virkelig bruke skattepengene våre på sånne som han?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz: Man får stønader selv om man er svensk. Han har like mye rett på stønad som andre, selv om du ikke liker han. Han er heller ikke 'my cup of tea', men han er fortsatt et menneske og ikke har han gjort noe ulovlig. 

Endret av gjestgitt
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Nutz skrev:

Har faktisk lurt litt på det, får han penger fra nav når han er svensk? Skal vi virkelig bruke skattepengene våre på sånne som han?

Jo, det får han. Men han må faktisk ha vært ansatt hos IR (eller annet sted) for å ha tjent retten til dagpenger. Han må ha tjent minstekravet og betalt skatt. Ikke bare levd på henne. Det er ikke bare å "gå på NAV". Har han ikke rett på dagpenger, så er det sosialstønad, men selv det krever at du ikke har formue osv. :laugh:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Milio skrev:

Jo, det får han. Men han må faktisk ha vært ansatt hos IR (eller annet sted) for å ha tjent retten til dagpenger. Han må ha tjent minstekravet og betalt skatt. Ikke bare levd på henne. Det er ikke bare å "gå på NAV". Har han ikke rett på dagpenger, så er det sosialstønad, men selv det krever at du ikke har formue osv. :laugh:

Jobbet han ingenting før PH? Altså PH Norge. 

Endret av Snuppah00
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Jobbet han ingenting før PH? Altså PH Norge. 

Spørs om det har noe å si nå.

Kravet er at du må ha tjent 1,5 G siste kalenderår, eller 3 G iløpet av de tre siste kalenderårene. Nå er det vel en stund siden han var med i PH. Har han vært ansatt hos IR (eller annet sted) og opptjent retten til dagpenger, så har han like mye krav på dem som alle andre. Trygdesystemet er der for alle for oppfyller kravene, uansett om du er en drittsekk eller ikke. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 timer siden, Nutz skrev:

Han kan ha rett på dagpenger. Man må huske på at arbeidsinnvandrere betaler skatt til den norske stat og da synes jeg ikke at man kan kalle dem snyltere.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Miranda16 skrev:

Han kan ha rett på dagpenger. Man må huske på at arbeidsinnvandrere betaler skatt til den norske stat og da synes jeg ikke at man kan kalle dem snyltere.

Har den fyren noensinne jobbet? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, clyde skrev:

Har den fyren noensinne jobbet? 

Det lurer jeg og på, og har han utdannelse? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...