anonn Skrevet 9. mars 2017 #601 Del Skrevet 9. mars 2017 Men hun skriver hun fjernet innleggene pga. "personvern/taushetsplikt." Jeg tror egentlig Nettavisen/Side2 tok litt til vett og skjønte at hey... kanskje ikke så lurt å la en blogger spre mer dritt enn en gjødselmaskin uten at personen som blir angrepet har sjansen til å forsvare seg engang. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Putti Skrevet 9. mars 2017 #602 Del Skrevet 9. mars 2017 4 timer siden, Linnpinn9 skrev: Jeg er faktisk helt sjokkert. Hun deler privat informasjon på sosiale medier UTEN hans tillatelse! Det er ikke greit. Nå har hun virkelig sunket ned. Hun fikk vel litt panikk nå og derfor slettet hun alt, men skaden er allerede gjort. Pierre aner ingen ting om hva eksen har stelt i stand. Ikke kan han forsvare seg eller noe. Sorry, men jeg får IKKE vondt av dama. Vi har kun hørt hennes versjon. Dette gjør hun kun for å få flere klikk på bloggen. Jeg trodde faktisk ikke Side2 kunne synke mer, men joda! Jeg er ikke fan av Pierre, men jeg er team Pierre nå. Jeg er helt enig med deg 🖒 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Putti Skrevet 9. mars 2017 #603 Del Skrevet 9. mars 2017 34 minutter siden, anonn skrev: Men hun skriver hun fjernet innleggene pga. "personvern/taushetsplikt." Jeg tror egentlig Nettavisen/Side2 tok litt til vett og skjønte at hey... kanskje ikke så lurt å la en blogger spre mer dritt enn en gjødselmaskin uten at personen som blir angrepet har sjansen til å forsvare seg engang. Jeg skrev mail til side2 om dette. Fikk aldri noe svar. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnpinn9 Skrevet 9. mars 2017 #604 Del Skrevet 9. mars 2017 35 minutter siden, Putti skrev: Jeg skrev mail til side2 om dette. Fikk aldri noe svar. Viser bare hvor useriøse de faktisk er. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 9. mars 2017 #605 Del Skrevet 9. mars 2017 Som sagt, gleder meg til å høre Pierre sin versjon. Tror den kommer til å være veldig annerledes 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
verpesyk Skrevet 9. mars 2017 #606 Del Skrevet 9. mars 2017 På 8.3.2017 den 12.51, BeverTramp skrev: Jeg tror ikke bruddet er et konstruert. Jeg tror forholdet var konstruert. Fordi at det er viktig med fasade, fasade, fasade. Og trygge, lykkelig par har ikke behov for å rope og hoie så høyt om hvor perfekte de er sammen. Jeg er enig. Jeg tror at ved å rope det ut som isabell har gjort på bloggen, så er det egentlig bare seg selv hun prøver å overbevise. Og når hun da skriver det på bloggen så er det jo gjeldende. Jeg tror ikke forholdet deres var så veldig fruktbart. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 9. mars 2017 #607 Del Skrevet 9. mars 2017 Men ganske hysterisk hvor dobbelmoralsk hun er. Altså hun mente på at det var så unødvendig av Martine å henge de to ut på bloggen sin, og nå gjør hun akkurat det samme med Pierre. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
verpesyk Skrevet 9. mars 2017 #608 Del Skrevet 9. mars 2017 23 timer siden, Putti skrev: Synes det er merkelig om ingen av hans nære venner reagerer på hennes oppførsel om dette stemmer. Broren f.eks. Hvis noen hadde gått slik ut i media om min søster, hadde jeg kontaktet media for å få stopp på dette. Derfor er jeg veldig i tvil på om alt hun skriver er sant, og at dette er et pr-stunt. Ja, men det spørs jo også litt da. Personlig hadde jeg stått opp for broren min (om det var tilfellet), men ikke gjennom media. Det holder med at det allerede er der ute, på flere plattformer. Jeg hadde ikke ønska enda mer oppmerksomhet på det, det holder med at Sraad har nådd ut til ganske mange. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
verpesyk Skrevet 9. mars 2017 #609 Del Skrevet 9. mars 2017 21 timer siden, Onbothsides skrev: Selv om det er noe som skurrer høyere enn en FM-radio så tenker jeg: hvis virkelig Pierre har latt som han elsker Isabel og utnyttet henne, både følelsesmessig og økonomisk, så syns jeg faktisk synd i henne. Selv om hun kanskje fortjener å møte seg selv i døren så er nok dette hardt for en jente som er så plaget av dårlig selvfølelse fra før. Og det er jo ikke sånn man går å fryder seg over. Så, hvis Isabel leser her så håper jeg hun er veldig ærlig og ikke driter seg ut nå. Når hun får litt sympati til og med fra meg så er det dumt om hun lyver. Og hun må virkelig holde seg alene en stund og droppe de partyvenninnene før de også begynner å utnytte henne. Jeg tror ikke nødvendigvis at han bevisst har gått inn for å utnytte henne. Jeg tror de fant tonen men at de hadde lite å basere forholdet på. Isabell har flere ganger skrevet om sexlivet dems, og jeg har sjæl holdt på gutter fordi sexen er bra, selv om gutten ikke er bra. At Isabell har god økonomi har kommet underveis, og det har vært jævlig gunstig for han. Jeg tror ikke han gikk inn i noe med en intensjon om å spise opp pengene hennes. Og jeg tror ikke at han heller gikk inn for å utnytte at hun var keen, men at han, som flere har nevnt, trengte en grunn til å rømme ut av forholdet. De har begge prøvd å overbevise hverandre om at de har det så jævlig bra, via andre plattformer og ikke dem i mellom. De har sikkert trodd at det er alle andre enn dem selv de har prøvd å overbevise. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smash00 Skrevet 9. mars 2017 #610 Del Skrevet 9. mars 2017 Lett å henge ut en person som ikke er tilstede ja, dame. Gleder meg til Pierre kommer tilbake og setter ho på plass. Så fegt gjort. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 9. mars 2017 #611 Del Skrevet 9. mars 2017 2 timer siden, Smash00 skrev: Smalt fra den største spammeren i denne tråden her. At jeg mener at det er bullshit, er det noe ille å mene det? Er jo bare negative kommentater rundt henne her inne fra folk. Atte hæ? Blar man gjennom de 3-4 siste sidene her har du skrevet 6 innlegg og jeg 2 (ops - dette blir nr 3). 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Breakeven Skrevet 9. mars 2017 #612 Del Skrevet 9. mars 2017 (endret) Jeg er ikke overrasket over at hun gjør akkurate det samme som hun kritiserte Martine for. Hun motsier seg selv stadig og gjør ting hun tidligere har kritisert og slått hardt ned på. Jeg tror ikke bruddet er fake, og jeg tror heller ikke at Pierre bevisst har utnyttet Isabel, men jeg tror han har levd fint på pengene hennes, og bare vært en sidekick til bloggen og nytt godt av det. Han er ung, han mistet interessen så enkelt er det. Han meldte seg på PH bak ryggen hennes virker det som hvis man skal tro det hun skriver. Jeg skjønner at hun er såret og sint, MEN han er faktisk single nå og kan gjøre som han vil. Han er ung, han mistet interessen, må være kjipt for henne og føle at alt har vært en løgn og at hun har blitt brukt, men syns hun burde ha prøvd og fremstå som den mer voksne og holdt seg for god til og publisere altfor private detaljer (men nå er hun ikke akkurat kjent for og holde tilbake heller) De fleste av oss har vært der, sagt ting i sinne til eksen eller whatever da vi var unge og saret, MEN det er en forskjell og si dette til motparten, det er en helt annen ting og publisere det på en blogg med 60 000+ lesere, Hun burde ha holdt hodet kaldt og ventet 1 uke og sett om hun fortsatt satt med det samme sinne, og da hadde hun fått tenkt som om ikke bare 2 ganger, men 100 ganger og hadde sikkert latt være da det virkelig ikke er verdt det. Samtidig skriver hun nå at hun er 'so over it', vi vet jo at ikke dette er sant. Jeg tror igjen hun prøver og overbevise seg selv, samme som hun gjorde for og prøve og overbevise seg selv at de hadde det så fantastisk sammen. Det er greit og være lei seg, og det er greit og ta tiden sin med og komme over et brudd, vi vet alle at det ikke tar 2 uker og komme over en du elsket over alt på jord og som du planla og gifte deg med, få barn med, kjøpe hus med, det tror jeg alle som har hatt kjærlighetssorg kan skrive under på. Jeg får vondt av jenta ogsa, men tror hun burde holde litt lav profil fremover. Med henne er enten ting helt fantastisk eller helt på sånn, hun har det aldri bare okey liksom, det er ikke normalt. Endret 9. mars 2017 av Breakeven 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Putti Skrevet 9. mars 2017 #613 Del Skrevet 9. mars 2017 57 minutter siden, Breakeven skrev: Jeg er ikke overrasket over at hun gjør akkurate det samme som hun kritiserte Martine for. Hun motsier seg selv stadig og gjør ting hun tidligere har kritisert og slått hardt ned på. Jeg tror ikke bruddet er fake, og jeg tror heller ikke at Pierre bevisst har utnyttet Isabel, men jeg tror han har levd fint på pengene hennes, og bare vært en sidekick til bloggen og nytt godt av det. Han er ung, han mistet interessen så enkelt er det. Han meldte seg på PH bak ryggen hennes virker det som hvis man skal tro det hun skriver. Jeg skjønner at hun er såret og sint, MEN han er faktisk single nå og kan gjøre som han vil. Han er ung, han mistet interessen, må være kjipt for henne og føle at alt har vært en løgn og at hun har blitt brukt, men syns hun burde ha prøvd og fremstå som den mer voksne og holdt seg for god til og publisere altfor private detaljer (men nå er hun ikke akkurat kjent for og holde tilbake heller) De fleste av oss har vært der, sagt ting i sinne til eksen eller whatever da vi var unge og saret, MEN det er en forskjell og si dette til motparten, det er en helt annen ting og publisere det på en blogg med 60 000+ lesere, Hun burde ha holdt hodet kaldt og ventet 1 uke og sett om hun fortsatt satt med det samme sinne, og da hadde hun fått tenkt som om ikke bare 2 ganger, men 100 ganger og hadde sikkert latt være da det virkelig ikke er verdt det. Samtidig skriver hun nå at hun er 'so over it', vi vet jo at ikke dette er sant. Jeg tror igjen hun prøver og overbevise seg selv, samme som hun gjorde for og prøve og overbevise seg selv at de hadde det så fantastisk sammen. Det er greit og være lei seg, og det er greit og ta tiden sin med og komme over et brudd, vi vet alle at det ikke tar 2 uker og komme over en du elsket over alt på jord og som du planla og gifte deg med, få barn med, kjøpe hus med, det tror jeg alle som har hatt kjærlighetssorg kan skrive under på. Jeg får vondt av jenta ogsa, men tror hun burde holde litt lav profil fremover. Med henne er enten ting helt fantastisk eller helt på sånn, hun har det aldri bare okey liksom, det er ikke normalt. Hun er vel helt og holdenr ute etter sympati, og masse penger på kontoen. Slik at hun kan vise omverden og Pierrre hvor "lykkelig" hun er om kort stund 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 9. mars 2017 #614 Del Skrevet 9. mars 2017 Tråden er ryddet for materiale med opphavsrett og spekulasjoner, samt svar til dette. /lillesky (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anno1 Skrevet 9. mars 2017 #615 Del Skrevet 9. mars 2017 Fortsatt overbevist om at bruddet ikke er reelt. De har lenge jobbet hardt for å komme med i ett eller annet reality-program. Nå fikk sikkert bare en av dem napp. Så da er det enkelt å fake et brudd når de likevel skal være adskilt. Soon står det under bilde av han på stranda. Der hun under har skrevet bekreftende kommentarer. De kommentarene har hun nå plutselig slettet. Hvorfor det tro... Nei dette er kun penger. Merk mine ord! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørøye Skrevet 9. mars 2017 #616 Del Skrevet 9. mars 2017 24 minutter siden, anno1 skrev: Fortsatt overbevist om at bruddet ikke er reelt. De har lenge jobbet hardt for å komme med i ett eller annet reality-program. Nå fikk sikkert bare en av dem napp. Så da er det enkelt å fake et brudd når de likevel skal være adskilt. Soon står det under bilde av han på stranda. Der hun under har skrevet bekreftende kommentarer. De kommentarene har hun nå plutselig slettet. Hvorfor det tro... Nei dette er kun penger. Merk mine ord! Mener å ha lest at dette forklarte hun med at de hadde nettopp bestilt tur til Thailand, og det var derfor hun ikke reagerte på dette bildet. Tror ikke de har planlagt dette, hvertfall ikke sammen. Isåfall tenker de ikke lengre enn til nesen. Hun melker hvertfall situasjonen for det den er verd, masse klikk på bloggen om dagen. Men nå er det vel ikke lenge til hun daler ned på lista igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentefranorge Skrevet 9. mars 2017 #617 Del Skrevet 9. mars 2017 44 minutter siden, Smørøye skrev: Mener å ha lest at dette forklarte hun med at de hadde nettopp bestilt tur til Thailand, og det var derfor hun ikke reagerte på dette bildet. Tror ikke de har planlagt dette, hvertfall ikke sammen. Isåfall tenker de ikke lengre enn til nesen. Hun melker hvertfall situasjonen for det den er verd, masse klikk på bloggen om dagen. Men nå er det vel ikke lenge til hun daler ned på lista igjen. Bare fordi hun sier hun mente Thailand så betyr det ikke at det stemmer, hvis dette bare er tull - så lyver hun såklart. Ikke vet jeg, men noe skurrer her 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hummingbird2 Skrevet 9. mars 2017 #618 Del Skrevet 9. mars 2017 1 time siden, anno1 skrev: Fortsatt overbevist om at bruddet ikke er reelt. De har lenge jobbet hardt for å komme med i ett eller annet reality-program. Nå fikk sikkert bare en av dem napp. Så da er det enkelt å fake et brudd når de likevel skal være adskilt. Soon står det under bilde av han på stranda. Der hun under har skrevet bekreftende kommentarer. De kommentarene har hun nå plutselig slettet. Hvorfor det tro... Nei dette er kun penger. Merk mine ord! Jeg er så enig! De ler hele veien til banken de to! Jeg er også HELT (!!!) sikker på at dette er et godt planlagt stunt! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 9. mars 2017 #619 Del Skrevet 9. mars 2017 1 time siden, Hummingbird2 skrev: Jeg er så enig! De ler hele veien til banken de to! Jeg er også HELT (!!!) sikker på at dette er et godt planlagt stunt! Hvis det et sant, så har jeg ikke ord! Kan de virkelig synke så lavt ved å planlegge noe sånt?Pierre går faktisk med på at han skal være årets douch av en kjæreste og Isabel skal henga han ut på nettet? Jeg tror ikke hun har vært gravid. Da hadde hun GARANTERT gått ut med tidligere. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 9. mars 2017 #620 Del Skrevet 9. mars 2017 2 timer siden, anno1 skrev: Fortsatt overbevist om at bruddet ikke er reelt. De har lenge jobbet hardt for å komme med i ett eller annet reality-program. Nå fikk sikkert bare en av dem napp. Så da er det enkelt å fake et brudd når de likevel skal være adskilt. Soon står det under bilde av han på stranda. Der hun under har skrevet bekreftende kommentarer. De kommentarene har hun nå plutselig slettet. Hvorfor det tro... Nei dette er kun penger. Merk mine ord! Ja er litt i tvil jeg og, men kommentaren til Isabel står under det bildet ennå? En kysse-Emoji Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå