Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

1 time siden, Christy89 skrev:

Herregud jente, du ble stoppet som alle andre ville ha gjort og du ble ikke stoppet fordi de er rasister! Reglene gjelder for deg og. Snakk om å være kort! 🙈🙈

Noen har rasismekortet lett tilgjengelig. Ser dette både i en annen sak og denne saken

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Vitting skrev:

Hva skjedde med det lugubre firmaet som hun skulle reise verden rundt med?

Stemmer det, hva het det igjen? Ble veldig stille der. Hun var vel i Dubai to ganger og Bali?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Christy89 skrev:

Men tv3 betalte mer enn 20 000 per episode? :P siden hun fikk betalt for å være med på årets PH, men ville ikke være med på Bloggerne. Litt rart

Jeg aner ikke hva bloggerne betaler, om det er 20 000 per episode er vel det ganske bra? Hun mente hun ikke fikk det hun var verdt og tjente mye mer på andre ting. Hun tenkte aldri på reklameverdien i å være med i et slikt program kontra PH.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Justlooking skrev:

Jeg aner ikke hva bloggerne betaler, om det er 20 000 per episode er vel det ganske bra? Hun mente hun ikke fikk det hun var verdt og tjente mye mer på andre ting. Hun tenkte aldri på reklameverdien i å være med i et slikt program kontra PH.

Mener å ha lest de får 20 000 per episode. Hvor mye forventet hun å få da? 200 000 per episode? 🙄 Rart å takke nei til å være med på Bloggerne. Trodee alle ville være med på Bloggerne. Det får i alle fall mye klikk og oppmerksomhet 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marist
50 minutter siden, Christy89 skrev:

Mener å ha lest de får 20 000 per episode. Hvor mye forventet hun å få da? 200 000 per episode? 🙄 Rart å takke nei til å være med på Bloggerne. Trodee alle ville være med på Bloggerne. Det får i alle fall mye klikk og oppmerksomhet 

Tror de fikk forskjellig lønn pr episode, de største profilene før mer enn de mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner det å bli stramt i lommeboka til CBE da, siden hun takket ja? 20 000,- per episode? 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, Milio skrev:

Begynner det å bli stramt i lommeboka til CBE da, siden hun takket ja? 20 000,- per episode? 

 

4 timer siden, Christy89 skrev:

Mener å ha lest de får 20 000 per episode. Hvor mye forventet hun å få da? 200 000 per episode? 🙄 Rart å takke nei til å være med på Bloggerne. Trodee alle ville være med på Bloggerne. Det får i alle fall mye klikk og oppmerksomhet 

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/nzXdJ/skuffet-isabel-raad-langer-ut-mot-tv-2-serien-bloggerne

»noen få tusenlapper»

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Truka
26 minutter siden, Milio skrev:

Begynner det å bli stramt i lommeboka til CBE da, siden hun takket ja? 20 000,- per episode? 

Etter livsstilen å bedømme fylles den lommeboken kontinuerlig opp i stor fart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Justlooking skrev:

Stemmer det, hva het det igjen? Ble veldig stille der. Hun var vel i Dubai to ganger og Bali?

Dreamworld. Eksisterer enda ser det ut som. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun får selvfølgelig ha sin mening om hva som er «sykt fint, perfekt, goals» osv.. (jeg refererer til det siste innlegget der hun syntes at bildet var så perfekt). Hun sitter ved en fontene, ihjelsminket og med shoppingposer fra ekslusive butikker. Jeg synes ikke hun ser spesielt glad ut heller. Hva slags signaler sender hun ut? Tenk at i kraft av å ta bilder av seg selv, operere seg jevnlig og shoppe så det griner, så kan hun tjene millioner i året.. Hvilken retning tar blogging som dette egentlig? Jeg synes hun er en av de mest triste og overflatiske bloggerne som attpåtil leses av så mange. Trist, kun trist..

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Hun får selvfølgelig ha sin mening om hva som er «sykt fint, perfekt, goals» osv.. (jeg refererer til det siste innlegget der hun syntes at bildet var så perfekt). Hun sitter ved en fontene, ihjelsminket og med shoppingposer fra ekslusive butikker. Jeg synes ikke hun ser spesielt glad ut heller. Hva slags signaler sender hun ut? Tenk at i kraft av å ta bilder av seg selv, operere seg jevnlig og shoppe så det griner, så kan hun tjene millioner i året.. Hvilken retning tar blogging som dette egentlig? Jeg synes hun er en av de mest triste og overflatiske bloggerne som attpåtil leses av så mange. Trist, kun trist..

Synes også det er trist. Er heller ingen fan av ekstremsminke og hun er søtere uten alt dette.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Justlooking skrev:

Synes også det er trist. Er heller ingen fan av ekstremsminke og hun er søtere uten alt dette.

Ja, jeg har sett bilder der hun har ingen eller minimalt med sminke, og da ser hun jo nydelig ut..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jordbærogfløte skrev:

Ja, jeg har sett bilder der hun har ingen eller minimalt med sminke, og da ser hun jo nydelig ut..

Hadde hun droppet de tunge børstene hun har som vipper så hadde hun blitt enda penere. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan ikke folk roe seg litt ned med å dra operasjonskortet? Hun har ikke oprerert seg noe mer nå. Hun har jo til og med skrevet at hun angrer osv. Så det med at hun opererer seg i ny og ne blir kjedelig å lese. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Ritadesino skrev:

Slutt med Pierre igjen også eller? De to ass.. 

Blir nok sammen igjen sikkert. Har hun sagt det er slutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Truka

Jeg leser sjelden hennes blogg, men jeg tittet innom forrige dagen - og grøsser ev klørne hennes. Noe så uhygiensisk og stygt. Det må være enormt med bakterier under de neglene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...