An0nymBruker Skrevet 13. desember 2017 #121 Skrevet 13. desember 2017 Akkurat nå, visningsnamn skrev: Håper pepperkakene var gode, @An0nymBruker. Ha en fin adventstid. Tusen takk Ja, de var gode
Gjest Hold the door Skrevet 13. desember 2017 #122 Skrevet 13. desember 2017 (endret) - Endret 9. juni 2018 av Hold the door
An0nymBruker Skrevet 14. desember 2017 #123 Skrevet 14. desember 2017 (endret) 14. desember Jeg sitter med kaffe og pepperkaker og planlegger de siste julegaveinnkjøpene for i år Endret 14. desember 2017 av An0nymBruker 1
MarianneE Skrevet 14. desember 2017 #124 Skrevet 14. desember 2017 Akkurat kommet hjem fra jobb etter å hatt stengevakt på nattåpent. Utrolig mange hyggelige mennesker ute og handlet i kveld. Har pakket inn julegaver i ettermiddag (blir vel strengt tatt igår ettermiddag) og koste meg. Jeg ligger dårlig ann til å få strikket ferdig sitteunderlag til kollega men jeg får prøve å få det til. Av julegaver mangler jeg en liten tilleggs ting til to kollegaer så er jeg der. Satser på at både gaver og baking kan strykes av to-do lista i løpet av helgen. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå