Gå til innhold

Maser videre

Weebs

Anbefalte innlegg

Hei Weebs! :vinke:  Jeg leste faktisk innlegget på face og ble oppgitt :roll: Jeg støtter deg fullt ut! 

Hvis dere som har spurt ikke har fått svar og vil vite hvilken gruppe det er snakk om så send en pm ;) Den er best! :hjerte: 

Kjedelig med refluks altså :grine: 

Edit: skulle si at det var megakoselig å se deg på face :strix: 

Endret av LilleMy1989
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

46 minutter siden, LilleMy1989 skrev:

Hei Weebs! :vinke:  Jeg leste faktisk innlegget på face og ble oppgitt :roll: Jeg støtter deg fullt ut! 

Hvis dere som har spurt ikke har fått svar og vil vite hvilken gruppe det er snakk om så send en pm ;) Den er best! :hjerte: 

Kjedelig med refluks altså :grine: 

Edit: skulle si at det var megakoselig å se deg på face :strix: 

Hei! Long time no see, travle dame :biggrin:

Takk for støtten! Det ordnet seg heldigvis så og si hjemme, men jeg har fremdeles lyst å sparke litt til den teite dama :dry:

Nå må du ikke oute meg til tilfeldige stalkere! :fnise: Bare folk vi kjenner, ikke sant!? :opplyser: Jeg har sendt navnet til flere, men husker ikke om alle fikk nå i farten. Skylder i tilfelle på tåka :rodme:

Søtt at vi er flere som henger både her og der uten at vi aner hvem vi er. Eller nå er det jo flere her som vet hvem jeg er da :fnise: Kanskje jeg bør skaffe ny bruker. Vil ikke ha noen crazies som ringer på døra midt på natta :bond:

OMG, nå kom jeg nettopp på Ludodama. Ble ikke hun trakassert av folk som fant ut hvem hun var? Husker jeg fikk litt angst etterpå og bestemte meg for å bli mer anonym. Og nå har jeg bare gått total motsatt vei. Bra jobba, Weebs :daane:

Endret av Weebs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, A4-livet skrev:

Vann? Eh, det har vi ikke prøvd. Får teste det ut i morgen kanskje. Sviskesaft drikker hun hvertfall :Nikke: 

Du kommer langt med sviskesaft ;) Her er det kun melk som er drikkbart! :jolie:

7 timer siden, Meley skrev:

E veldig vanlig med oppkast ved forstoppelse. Er maten som kommer i retur fra mage/tarm for den har ingen annen plass å gå. Men da kjenner man det veldig på lukta at oppkastet er fra tarm. Lukter heilt forj.... 

Veldig bra at legen var hjelpsom å kunne noe om refluks hos barn da. Synd med et slikt apotek... står ikke noen plass på felleskatalogen derimot at barn ikke kan få Gaviscon. Håper det funker på litjmor 😊

En sånn oppkast håper jeg at jeg slipper å oppleve :hakeslepp:

Apoteket gikk med på å selge det til meg så lenge dette bare var for en kort periode for å se om det hadde effekt. Jada, sa jeg ;) Hvis det har effekt så slutter vi selvsagt :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sisti

Hvis du er redd for at folk skal koble sammen hvem du er går det jo an å slette innlegget på facebook. Kan ofte være lurt å gjøre uansett på sånne grupper, så har man litt kontroll på hva som ligger ute i ens navn. Det pleier hvertfall jeg å gjøre når det er litt personlige innlegg. Venter til diskusjonen har dødd ut da, hater folk som sletter alt midt i kampens hete. :P

Men det er jo en liten gruppe som jeg tror tiltrekker seg "snille" folk i utgangspunktet, da, så det går nok fint. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Weebs skrev:

Takk for støtten! Det ordnet seg heldigvis så og si hjemme, men jeg har fremdeles lyst å sparke litt til den teite dama :dry:

Nå må du ikke oute meg til tilfeldige stalkere! :fnise: Bare folk vi kjenner, ikke sant!? :opplyser: Jeg har sendt navnet til flere, men husker ikke om alle fikk nå i farten. Skylder i tilfelle på tåka :rodme:

Søtt at vi er flere som henger både her og der uten at vi aner hvem vi er. Eller nå er det jo flere her som vet hvem jeg er da :fnise: Kanskje jeg bør skaffe ny bruker. Vil ikke ha noen crazies som ringer på døra midt på natta :bond:

OMG, nå kom jeg nettopp på Ludodama. Ble ikke hun trakassert av folk som fant ut hvem hun var? Husker jeg fikk litt angst etterpå og bestemte meg for å bli mer anonym. Og nå har jeg bare gått total motsatt vei. Bra jobba, Weebs :daane:

Det tror jeg stemmer ja, men det var i hovedsak fordi hun var ganske aktiv i de litt mer politisk ladede delene av forumet :) Og jeg tror det var noen år siden også, da med et tidligere brukernavn. Jeg innbiller meg at de antifeministiske muslimhatende folka ikke gidder å henge så masse i babydagbøkene :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sisti
6 minutter siden, miore skrev:

Det tror jeg stemmer ja, men det var i hovedsak fordi hun var ganske aktiv i de litt mer politisk ladede delene av forumet :) Og jeg tror det var noen år siden også, da med et tidligere brukernavn. Jeg innbiller meg at de antifeministiske muslimhatende folka ikke gidder å henge så masse i babydagbøkene :fnise: 

Enig. Jeg tror at Weebs er en skjult, liten perle på forumet sånn sett. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, Sisti skrev:

Enig :laugh:

Og jeg aner ikke hvilken Facebook-gruppe det er snakk om, heller ikke hva folk heter. Dere er ganske anonyme for meg fremdeles alle sammen. For alt jeg vet kan dere være kvisete tenåringsgutter som bare later som dere er småbarnsmødre. I såfall, godt jobba! Dere lurte meg! :fnise:

Endret av Carouselle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sisti skrev:

Hvis du er redd for at folk skal koble sammen hvem du er går det jo an å slette innlegget på facebook. Kan ofte være lurt å gjøre uansett på sånne grupper, så har man litt kontroll på hva som ligger ute i ens navn. Det pleier hvertfall jeg å gjøre når det er litt personlige innlegg. Venter til diskusjonen har dødd ut da, hater folk som sletter alt midt i kampens hete. :P

Men det er jo en liten gruppe som jeg tror tiltrekker seg "snille" folk i utgangspunktet, da, så det går nok fint. ;)

Åå, går det an ja? Så greit :fnise: Som sagt ingen racer på Facebook. Du altså! Kan alltid stole på deg ;) Da er det gjort! 

1 time siden, miore skrev:

56 minutter siden, Sisti skrev:

37 minutter siden, Carouselle skrev:

Enig :laugh:

Og jeg aner ikke hvilken Facebook-gruppe det er snakk om, heller ikke hva folk heter. Dere er ganske anonyme for meg fremdeles alle sammen. For alt jeg vet kan dere være kvisete tenåringsgutter som bare later som dere er småbarnsmødre. I såfall, godt jobba! Dere lurte meg! :fnise:

You never know! Jeg har hørt de lusker i alle busker :ninja:

Teller det hvis jeg er en kvisete småbarnsmor? Jeg må virkelig up my game med tanke på hudpleie. Huden min var supersmooth i graviditeten, men nå er den blitt skikkelig nuppete! WTF :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flere her inne på snap. Husker jeg syns det var litt skummelt, men nå er det bare kjekt. Koselig å følge disse små man leser om på en litt annen måte. ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Pentu skrev:

Jeg har flere her inne på snap. Husker jeg syns det var litt skummelt, men nå er det bare kjekt. Koselig å følge disse små man leser om på en litt annen måte. ☺️

Jeg er ikke redd dere kjente og kjære. Men plutselig kommer det en Kåre-Ronny på døra og vil stjele all iskaffen min :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Weebs skrev:

Jeg er ikke redd dere kjente og kjære. Men plutselig kommer det en Kåre-Ronny på døra og vil stjele all iskaffen min :hakeslepp:

:hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Weebs skrev:

Kun til folk vi vet hvem er seff :opplyser: 

Jeg er veldig overrasket over at ingen har gjenkjent meg på div grupper :ninja: 

Ikke lag ny bruker :grine: liker Weebs :hjerte: 

Kanskje vi burde lage en egen facebook gruppe for kg folk? :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg slenger meg på den, skulle liksom være såååå anonym her inne men nå har jeg jo skrevet så mye i den dagboka mi at jeg tror til og med niesen min som er under 15 (tappert forsøk på å ikke oute enda mer der altså) ville forstått at det var meg. 
Har til og med et par her inne både på face og snap og det har gått overraskende fint, ingen Kåre-Rånny som har dukket opp på døra mi hittil iallefall.. .. så lenge svigers holder seg unna lesingen så går det vel bra. :P  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, LilleMy1989 skrev:

Kun til folk vi vet hvem er seff :opplyser: 

Jeg er veldig overrasket over at ingen har gjenkjent meg på div grupper :ninja: 

Ikke lag ny bruker :grine: liker Weebs :hjerte: 

Kanskje vi burde lage en egen facebook gruppe for kg folk? :fnise: 

Hvis du vil bli gjenkjent er trikset å skrive et langt innlegg på en gruppe, og bare kopiere innlegget inn i dagboka i tillegg :Nikke: Anbefales ;) 

Hvis du ser en ny mystisk bruker som kaller seg Weebs2 så er det ikke meg altså. Wink, wink! 

1 time siden, Beccy87 skrev:

Jeg slenger meg på den, skulle liksom være såååå anonym her inne men nå har jeg jo skrevet så mye i den dagboka mi at jeg tror til og med niesen min som er under 15 (tappert forsøk på å ikke oute enda mer der altså) ville forstått at det var meg. 
Har til og med et par her inne både på face og snap og det har gått overraskende fint, ingen Kåre-Rånny som har dukket opp på døra mi hittil iallefall.. .. så lenge svigers holder seg unna lesingen så går det vel bra. :P  

Samme her med min niese under 15 :fnise:

---------

Morn! Helg igjen, gitt. Disse ukene går altfor fort. TIDEN går altfor fort! Snart er sommeren over og jeg skal tilbake på jobb. Vil ikke tenke på det akkurat nå, hvorfor måtte jeg ta det opp? :P 

I går spurte jeg om mannen ville stå opp med M en av dagene i helga. Ja, det gikk bra. Mamma blir sliten av disse dagene som starter fem :veslejenta: I forgårs la jeg og M oss på likt :P 

I natt var det ekstreme mengder oppvåkninger og pupping (eller melking, som en av ungene sier), og jeg var såå glad jeg hadde inngått den avtalen med mannen og tenkte at dette var dagen han skulle få stå opp fem. Men hun begynte jo ikke å rulle før klokka sju! Jeg var selvsagt dødelig trøtt da mannen våknet fra snorkingen sin. "God morgen! Skal jeg stå opp da?"

:hoho: No :riste:

Glad vi ikke avtalte hvilken dag han skulle ta. Klokka sju hadde vært altfor lett. Takk, men nei takk. 

Men seriøst, i natt :daane: Hun nektet å slippe taket. Det var rett før jeg prøvde å legge meg oppi sprinkelsenga.

Frokosten bestod av leverpostei, sviskemos og Gaviscon. Hun er heldig! :P Leverpostei hadde hun ikke smakt før. Jeg skviste ut litt melk så det ble grei konsistens. "Det er ikke noe mango akkurat, men det får vel gå!" :jolie: Sviskemos var godt. Vann er fremdeles helt forferdelig. Hun ser på meg som om jeg skulle vært Kåre-Ronny himself når hun har smakt en slurk. "WTF! :raven:"

Gaviscon er heller ikke noe særlig, stakkar. Kniper igjen munnen og får frysninger. Jeg må underholde så godt jeg kan mens jeg presser sprøyta i munnen hennes og prøver å distrahere henne sånn at hun ikke spytter ut alt :P Jeg lykkes sånn halvveis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M slo til og sov til nesten sju i dag også :sFun_sleeping: I går lå hun presis én time i sprinkelsenga :fnise: Jeg flyttet henne da vi skulle legge oss. Bare for å teste. Men etter første amming var det umulig. Jeg prøvde en god stund også, men fuck it. Klokka var tusen (tolv), og jeg ville sove litt jeg også!

I dag har jeg laget en million porsjoner middag til henne. Brukte alle plastbeholderne jeg hadde. Ikke så veldig gjennomtenkt. Det er jo greit med variasjon, stakkar :P Jeg lagde den som var stor suksess sist. Kylling, gulrot og søtpotet. Kokte i en miks av vann og kraft. Det blir ganske godt altså! Men jeg må prøve en annen middag også, så kan jeg fryse ned mer. 

I morgen skal mannen få stå opp mens jeg slumrer videre. Hallepetter, jeg gleder meg :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg lover at jeg ikke heter Kåre-Jonny eller Ronny? Og at jeg ikke skal komme å ta iskaffen din, kan jeg få vite hvilken Facebookgruppe dere snakker om?:) Er foreløpig bare medlem av en termin-gruppe, men kjekt å høre om flere grupper, hvis de er bra:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Mumsy skrev:

Hvis jeg lover at jeg ikke heter Kåre-Jonny eller Ronny? Og at jeg ikke skal komme å ta iskaffen din, kan jeg få vite hvilken Facebookgruppe dere snakker om?:) Er foreløpig bare medlem av en termin-gruppe, men kjekt å høre om flere grupper, hvis de er bra:tommelsmil:

Jeg anbefaler ammehjelpsgruppa og norsk bæregruppe :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Marimba skrev:

Jeg anbefaler ammehjelpsgruppa og norsk bæregruppe :) 

Tusen takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Mumsy skrev:

Anbefaler begge de @Marimba nevner, i tillegg til TIO-tilknytningsomsorg i praksis :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...