miore Skrevet 3. mars 2017 #501 Del Skrevet 3. mars 2017 Her hjalp det bittelitt å kjøpe ny bil da snuppis var ca 19 måneder Der satt hun høyt og vinduene var store, så hun ser en del mer ut. Men hun rekker fremdeles å bli lei på de 700 m hjem fra barnehagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 3. mars 2017 #502 Del Skrevet 3. mars 2017 Vil hun sitte i bilstolen utenfor bilen da? Kan den være vond å sitte i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 3. mars 2017 Forfatter #503 Del Skrevet 3. mars 2017 17 timer siden, Sisti skrev: Vi har byttet til neste bilstol nå i håp om at det skal øke biltrivselen. Det var ikke noen gedigen suksess akkurat. Gi beskjed hvis du finner mirakelkuren! Jeg syns de er så søte når de bare sover videre etter noen sekunder med pupp. Altså, snakk om å leve det gode liv! Bare ligge i senga og rope på litt kos, og så sove trygt videre. Skulle ønske jeg kunne gjøre det samme hvis jeg våknet og ikke fikk sove igjen (sånn som nå ). De har det godt! Gutten min har begynt å virkelig vise at han vet hva som kommer når han våkner. Han skriker/sutrer til jeg kommer ned på rommet, gliser, og legger seg på siden og gaper, klar for å puppes. Så sover han straks videre. For et liv. Ååå, så søt. Ligger klar og venter Når jeg hører at hun våkner til så går jeg på soverommet. Da har hun allerede klart å kave seg en meter inn mot midten der jeg liksom ligger "Hvor er puppeeen??" Jeg skal si i fra hvis uroen er kuren for bilskrekk 12 timer siden, miore skrev: Her hjalp det bittelitt å kjøpe ny bil da snuppis var ca 19 måneder Der satt hun høyt og vinduene var store, så hun ser en del mer ut. Men hun rekker fremdeles å bli lei på de 700 m hjem fra barnehagen... 19 måneder ja. Det er jo snart! Men det å se litt mer... Vi har den solskjermingen (eller hva det er) på hele veien. Kanskje det hjelper å ta den bort. Hun får ikke sett så ekstremt mye uansett, men verdt å prøve! 11 timer siden, Beccy87 skrev: Vil hun sitte i bilstolen utenfor bilen da? Kan den være vond å sitte i? Jeg har tenkt tanken, men hun takler godt å sitte i den på vaskerommet når jeg henger opp klær. Da kan hun finne på å smile og hele pakken ---- I dag har M hatt to blunder på 50 minutt! Det er helt ekstremt mye! Tenk så mye jeg kunne gjort hvis hun ikke var klistret til meg Det er faktisk en stund siden jeg forsøkte meg på vugga nå. Tenkte å teste i morgen da mannen er hjemme. Akkurat nå blir den brukt til lagringsplass for det andre som heller ikke virker. Babynest og bæresele Jeg tror jeg må skaffe en lekematte. Nå legger jeg et teppe på gulvet hver gang vi skal "leke", men det funker jo ikke i lengden. En eller annen gang skal hun lære å krabbe også? Da jeg var gravid hadde jeg sinnsykt lyst på den dyre puslematta fra Sebra. 600-700 kroner Mjaa.. Må vel finnes noe billigere? Google Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 3. mars 2017 #504 Del Skrevet 3. mars 2017 22 timer siden, Weebs skrev: I dag har bolla vår vært så snakkesalig at hun ikke har hatt tid til å spise. Hun spiser litt før hun kikker opp på meg, gliser, og babler i vei. Jeg smelter helt Blir hun søtere nå så vet jeg ikke om jeg takler det. Etter at hun begynte med masse ulike lyder så er hun enklere å tyde. Jeg kjenner igjen lyden som kommer rett før hun blir skikkelig lei av noe f.eks. Det eneste som er blitt vanskeligere å forstå er når hun er sulten. Så nå bare tipper jeg Hun pleier ikke å takke nei Bilkjøring er fremdeles helvete på jord så jeg kjører kun når jeg må. Det meste må vente til mannen kommer hjem. Rart at det er såååå grusomt I dag fikk jeg en uro i posten fra eBay som kan henge på bilstolen. Jeg har ikke så store forhåpninger om at det er magisk, men det er lov å prøve. Det hjelper null prosent hvis jeg sitter bak med henne. Tullejente. Akkurat nå er det ammings. Hun tok kveld klokka åtte i dag. Våknet nettopp og trengte litt kos. Det skulle ikke mange sekunder med pupp før hun sovnet igjen Nå må jeg stå opp, pusse tenner og legge meg igjen. Vi har null planer i morgen. Det er digg! Hvilken bilstol har dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 3. mars 2017 #505 Del Skrevet 3. mars 2017 39 minutter siden, Weebs skrev: Ååå, så søt. Ligger klar og venter Når jeg hører at hun våkner til så går jeg på soverommet. Da har hun allerede klart å kave seg en meter inn mot midten der jeg liksom ligger "Hvor er puppeeen??" Jeg skal si i fra hvis uroen er kuren for bilskrekk 19 måneder ja. Det er jo snart! Men det å se litt mer... Vi har den solskjermingen (eller hva det er) på hele veien. Kanskje det hjelper å ta den bort. Hun får ikke sett så ekstremt mye uansett, men verdt å prøve! Jeg har tenkt tanken, men hun takler godt å sitte i den på vaskerommet når jeg henger opp klær. Da kan hun finne på å smile og hele pakken ---- I dag har M hatt to blunder på 50 minutt! Det er helt ekstremt mye! Tenk så mye jeg kunne gjort hvis hun ikke var klistret til meg Det er faktisk en stund siden jeg forsøkte meg på vugga nå. Tenkte å teste i morgen da mannen er hjemme. Akkurat nå blir den brukt til lagringsplass for det andre som heller ikke virker. Babynest og bæresele Jeg tror jeg må skaffe en lekematte. Nå legger jeg et teppe på gulvet hver gang vi skal "leke", men det funker jo ikke i lengden. En eller annen gang skal hun lære å krabbe også? Da jeg var gravid hadde jeg sinnsykt lyst på den dyre puslematta fra Sebra. 600-700 kroner Mjaa.. Må vel finnes noe billigere? Google Matte på xxl. Ca 500 tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 3. mars 2017 Forfatter #506 Del Skrevet 3. mars 2017 @LilleMy1989: Vi har Maxi-Cosi Cabriofix. Og den matten hadde jeg faktisk bokmerket Ikke på lager, verken butikken vår eller på nett Har du den? Er du fornøyd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porcelain Skrevet 3. mars 2017 #507 Del Skrevet 3. mars 2017 Bokstavmatte på nille til 249, vi var fornøyd med den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leviora Skrevet 4. mars 2017 #508 Del Skrevet 4. mars 2017 Vi har også matte fra Nille Ingenting negativt å si om den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 4. mars 2017 #509 Del Skrevet 4. mars 2017 Har tallmatte fra Nille, er egentlig veldig fornøyd med den. Er ganske statisk da, så det er alltid en haug med hår fra meg og katten klistra på undersiden Men det er sikkert et problem med alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 4. mars 2017 Forfatter #510 Del Skrevet 4. mars 2017 9 timer siden, Porcelain skrev: Bokstavmatte på nille til 249, vi var fornøyd med den. 1 time siden, Leviora skrev: Vi har også matte fra Nille Ingenting negativt å si om den. 47 minutter siden, A4-livet skrev: Har tallmatte fra Nille, er egentlig veldig fornøyd med den. Er ganske statisk da, så det er alltid en haug med hår fra meg og katten klistra på undersiden Men det er sikkert et problem med alle. Nille, ja! Men den er det vel litt styr med å legge fram og ta vekk? Må pusle hver gang Vi har ingen gulvplass i stua som ikke gås på døgnet rundt ("Skal vi kjøpe den største sofaen i verden? Jaaa!") så den må tas vekk noen ganger til dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porcelain Skrevet 4. mars 2017 #511 Del Skrevet 4. mars 2017 Tallmatte selvsagt ikke bokstav. 9 brikker + de der pynten rundt kantene som kanskje kan droppes. Men gymmatte er kanskje enklere å rulle ut og inn? @A4-livet hadde glemt hvor statisk den er. Lurer på om jeg modererer anbefalinga pga den. Jeg hadde forøvrig glatt gått for den fra zebra nå tror jeg, den er veldig fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carouselle Skrevet 4. mars 2017 #512 Del Skrevet 4. mars 2017 18 timer siden, Weebs skrev: ---- I dag har M hatt to blunder på 50 minutt! Det er helt ekstremt mye! Tenk så mye jeg kunne gjort hvis hun ikke var klistret til meg Det er faktisk en stund siden jeg forsøkte meg på vugga nå. Tenkte å teste i morgen da mannen er hjemme. Akkurat nå blir den brukt til lagringsplass for det andre som heller ikke virker. Babynest og bæresele Jeg tror jeg må skaffe en lekematte. Nå legger jeg et teppe på gulvet hver gang vi skal "leke", men det funker jo ikke i lengden. En eller annen gang skal hun lære å krabbe også? Da jeg var gravid hadde jeg sinnsykt lyst på den dyre puslematta fra Sebra. 600-700 kroner Mjaa.. Må vel finnes noe billigere? Google Jeg måtte ha den fra Sebra selv om vi har en sånn fra Nille med tall på.. Blir bare så "stressa" av å se på den. Den fra Sebra er litt mer "behagelig" for øyet. Fant den på tilbud hos Mimmis.no! Men altså, ingenting feil på "tallmatten" fra Nille heller, men jeg synes det er nok farger med alle lekene.. ville ha noe som kunne ligge der uten at jeg blir sliten i hodet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 4. mars 2017 Forfatter #513 Del Skrevet 4. mars 2017 12 timer siden, Porcelain skrev: Tallmatte selvsagt ikke bokstav. 9 brikker + de der pynten rundt kantene som kanskje kan droppes. Men gymmatte er kanskje enklere å rulle ut og inn? @A4-livet hadde glemt hvor statisk den er. Lurer på om jeg modererer anbefalinga pga den. Jeg hadde forøvrig glatt gått for den fra zebra nå tror jeg, den er veldig fin. Jeg vet - kjempefin! Selv om den også må pusles Gymmatte hadde nok vært best... 8 timer siden, Carouselle skrev: Jeg måtte ha den fra Sebra selv om vi har en sånn fra Nille med tall på.. Blir bare så "stressa" av å se på den. Den fra Sebra er litt mer "behagelig" for øyet. Fant den på tilbud hos Mimmis.no! Men altså, ingenting feil på "tallmatten" fra Nille heller, men jeg synes det er nok farger med alle lekene.. ville ha noe som kunne ligge der uten at jeg blir sliten i hodet Den er absolutt behagelig for øyet Jeg har veeeeldig lyst på. Men det blir mye pusling for mammaen ---- Braaa dag i dag. Det var ikke en veldig bra kveld/natt i går, men det tok vi igjen i dag Den var ikke dårlig-dårlig, bare lite søvn Men etter to kjempestore bleier i morges roet hun seg veldig, og vi tok dagens første hvil i senga begge to. Deilig! Neste hvil ble på trilletur, deretter på puppen, så i senga igjen Leggetid funket også utmerket. Jeg fikk et skikkelig rush på kvelden der jeg følte at alt bare var supert. Mannen hadde laget sin berømte pizza og i dag var den ekstra god! Ah. Det skal ikke så mye til alltid M våknet da jeg stod i dusjen så nå ligger jeg her og psyker meg opp til å pusse tenner selv om det frister å bare sovne. Hadde klart på det tre elefanter! (Jeg bruker En elefant kom marsjerende som "nå må du sove"-sangen når jeg vandrer rundt på dagtid. Jeg er veldig fornøyd hvis hun sovner på 12-15 ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 5. mars 2017 Forfatter #514 Del Skrevet 5. mars 2017 (endret) Nå er vi på dagens andre lur i senga Under en av nattammingene kikket jeg innom Instagram. Interiør, trening osv osv. Jeg ble selvsagt i skikkelig ryddehumør og kunne sikkert stått opp og shinet over huset. På dagtid er det jo klin umulig. En venninne var nettopp og leverte masse greier til en bruktbutikk og jeg har lyst å gjøre det samme. Jeg har mange filmer og CD-er de kunne fått av meg. Så det har jeg vært opphengt i de siste dagene. Selv om det er mye annet jeg burde prioritert Men det er typisk meg. Liker å sitte på gulvet og dille og dalle med sånne småting Men nå vurderer jeg sterkt å gå ned i kjelleren å finne frem eskene og sortere. Lurer på hva mannen sier da Jeg gjør det. Endret 5. mars 2017 av Weebs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 5. mars 2017 #515 Del Skrevet 5. mars 2017 3 timer siden, Weebs skrev: Nå er vi på dagens andre lur i senga Under en av nattammingene kikket jeg innom Instagram. Interiør, trening osv osv. Jeg ble selvsagt i skikkelig ryddehumør og kunne sikkert stått opp og shinet over huset. På dagtid er det jo klin umulig. En venninne var nettopp og leverte masse greier til en bruktbutikk og jeg har lyst å gjøre det samme. Jeg har mange filmer og CD-er de kunne fått av meg. Så det har jeg vært opphengt i de siste dagene. Selv om det er mye annet jeg burde prioritert Men det er typisk meg. Liker å sitte på gulvet og dille og dalle med sånne småting Men nå vurderer jeg sterkt å gå ned i kjelleren å finne frem eskene og sortere. Lurer på hva mannen sier da Jeg gjør det. Haha, det er akkurat der jeg er om dagen også! Har fire svære poser bak i bilen som skal på bruktbutikken akkurat nå. De har lagt der i over en uke da. Det er så befriende å smårydde og kvitte seg med ting. Skulle ønske vasking var like gøy. Mannen min syntes forøvrig jeg er gal... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 5. mars 2017 #516 Del Skrevet 5. mars 2017 På 3.3.2017 den 22.04, Weebs skrev: @LilleMy1989: Vi har Maxi-Cosi Cabriofix. Og den matten hadde jeg faktisk bokmerket Ikke på lager, verken butikken vår eller på nett Har du den? Er du fornøyd? Da har jeg ingen tips Jeg kan varmt anbefale den! Den er myk og god, ikke statisk og i ett stykke som kan brettes/rulles. Med min erfaring ville jeg derfor ikke gått for en slik med tall eller lignende, de er nemlig ganske mye hardere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 5. mars 2017 Forfatter #517 Del Skrevet 5. mars 2017 7 timer siden, Chandra skrev: Haha, det er akkurat der jeg er om dagen også! Har fire svære poser bak i bilen som skal på bruktbutikken akkurat nå. De har lagt der i over en uke da. Det er så befriende å smårydde og kvitte seg med ting. Skulle ønske vasking var like gøy. Mannen min syntes forøvrig jeg er gal... Du har vel hatt ryddekick i månedsvis nå Er det fremdeles noe igjen i huset deres altså?? Åh, ja. Enig. Vasking burde vært like tilfredsstillende som det er å kvitte seg med saker. Vanligvis er mannen sånn "det er jo greit å ha, sånn i tilfelle?" Men i dag var han enig med meg. Jeg trengte ikke å spare på Smurfehits og Britney Spears Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 5. mars 2017 Forfatter #518 Del Skrevet 5. mars 2017 5 timer siden, LilleMy1989 skrev: Da har jeg ingen tips Jeg kan varmt anbefale den! Den er myk og god, ikke statisk og i ett stykke som kan brettes/rulles. Med min erfaring ville jeg derfor ikke gått for en slik med tall eller lignende, de er nemlig ganske mye hardere Så bra! Da må jeg sjekke XXL med jevne mellomrom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønselouisa Skrevet 5. mars 2017 #519 Del Skrevet 5. mars 2017 Foreldrene mine har matta fra xxl, mens vi selv har fra Barnas hus. Den er jæklig dyr (800....), men personlig liker jeg den bedre enn xxl sin. Veldig behagelig å være på og lett å rulle sammen. Den er mørkeblå da, men så har ikke jeg noe imot farger. Og så kan du jo babyyoga'e på den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 6. mars 2017 #520 Del Skrevet 6. mars 2017 Jeg hadde spart på smurfehits og britney spears... Er kjempe sær der og kanskje egentlig en bitteliten hoarder. Flaks for meg og min egen fremtid at pappa solgte barndomshjemmet vårt mens jeg var på andre siden av jorden så jeg ikke fikk pakket ned noe selv og de bare tok med det jeg kom på der og da via telefon ellers hadde jeg nok sittet på et lass av gamle leker, bøker og klær bare fordi ''det er jo så koselig med alle minnene''. Har flyttet ofte etter at jeg ble voksen da og flytting er en ekstrem effektiv måte å rydde og få kastet ting på. Men det er kanskje en litt drastisk løsning dersom mannen din blir litt for ''kjekt å ha''.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå