Gå til innhold

Maser videre

Weebs

Anbefalte innlegg

På 18.3.2017 den 20.27, miore skrev:

Mitt tips: forlat huset og la mannen ha henne alene en stund rett etter at hun har spist masse mat ;) Griner hun får han takle det. Ingen andre tar henne hvis hun blir misfornøyd på matta. Jeg tror det er programmert inn i menn hvor lett det er å coaste på damene i den situasjonen, eneste som funker er om man ikke er tilgjengelig etter min erfaring. En liten kort periode uten tilgang på melk tåler hun finfint, og du får gjort noe annet - f.eks tatt deg en lur hos foreldrene dine eller fiksa øyenbrynene :ler:

Jeg kunne forklare til jeg ble blå i trynet, men han skjønte det ikke ORDENTLIG før han følte det på kroppen - og så lenge jeg var tilstede ble det på magisk vis jeg som hadde hovedansvaret uansett hva vi avtalte.

Når jeg forlater huset er det mye lettere. Da slipper jeg å høre etter hele tiden :P Og øyenbryn skulle absolutt vært stylet igjen snart :lur: Det er veldig dumt å si det, men med sånne "lengre" perioder borte, for eksempel frisør, så liker jeg best at mamma passer på :flau: Da vet jeg hundre prosent at med en gang M lager en lyd så er hun på saken :ler: Nei, huffameg :P 

På 18.3.2017 den 21.00, A4-livet skrev:

Nettopp! Her i stad stod jeg og ordna med noen kaker, M var misfornøyd i tripptrappen. Ba mannen ta henne, ja han skulle bare vaske ferdig benken. Men gjør han det? Nei, han vasker benken, tørker godt av den og går opp i andre etasje med den skitne kluten og håndkleet og blir borte såpass lenge at jeg da må avslutte det jeg holder på med for å løfte henne opp og trøste! Selv når vi spiser middag og han er ferdig før meg skjønner han ikke at han kan plukke opp en sutrete baby selv, da drar han heller fram mobilen. Klarer aldri ta initiativ selv. Argh, jeg klikker :sinna: 

Hva er det med disse mannfolka? Får ikke de vondt av å høre at babyen ikke har det topp? Synes det er triste greier jeg :sukk: 

På 18.3.2017 den 21.17, Chandra skrev:

Mannfolk altså! :dany:

Nå skal jeg ikke klage da mannen min heldigvis er veldig flink til å ta mini. MEN vi har hatt noen runder allikevel. Typisk når det er helg og jeg endelig tenker at jeg kan få litt avlastning og han brått nevner at han skal spille bortekamp og blir borte hele dagen, eller at han må hjelpe broren med å grave i hagen etc... :P Om jeg klager da er jeg egoistisk for det er jo såå viktig å hjelpe andre. Joda, er enig i den - men det hadde jo vært hyggelig å fått litt hjelp her hjemme også liksom. :bond: 

Tror ikke alltid at de har forståelse for hvor intenst det er å ha ansvaret for en baby konstant. Vi har forresten laget en deal nå på at vi har hver vår dag på å sove ut i helgen. Det er digg! 

Jeg tenker også at helg blir digg med avlastning. Men initiativ finnes visst ikke, uansett ukedag :P 

Nå som M er begynt å starte dagen klokka sju hørtes det veldig deilig ut med en sovemorgen! Ah. Den må jeg snart :biggrin:

6 timer siden, Carouselle skrev:

Seriøst?! Det er AKKURAT slik min mann er også. Hver gang han har ansvaret for lillebror, så skal han på død og liv trene han i å klare seg selv. Men når jeg først ber om og trenger avlastning, så er det fordi jeg er heeeelt på felgen. Det som da får meg enda mer på felgen er jo å høre hans intense gråt fordi mannen ikke gidder å vie han oppmerksomhet og nærhet som han ber om.

Det er trist å lese at flere har det sånn. Men samtidig greit å vite at min mann ikke er en unik latsabb :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag er M fire måneder og det er helt vilt. Tenk at det går så fort :ohmy: 

Akkurat nå ligger jeg i senga og gir litt sovepupp. Hun la seg klokka syv og jeg har vært kjempeeffektiv! Kastet en full bærepose av greier i skapene på badet. Selv om jeg gikk gjennom de skapene før M kom til verden for å få plass til babygreier så var det fremdeles masse greier som det var deilig å kvitte seg med. Jeg trenger ikke å spare på sminke jeg ikke bruker kun fordi det er et dyrt merke. Og jeg har ikke brukt falske øyenvipper "på byn" siden jeg var ca. 19, så det er på tide å kvitte seg med det :fnise: Jeg har også satt på noen vaskemaskiner og brettet klær. Nå hadde jeg akkurat satt meg ned i sofaen med en bok da M våknet :tongue: Men det går fint, hun sovner alltid kjapt igjen. Nå skal jeg snike meg ut! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Weebs skrev:

Når jeg forlater huset er det mye lettere. Da slipper jeg å høre etter hele tiden :P Og øyenbryn skulle absolutt vært stylet igjen snart :lur: Det er veldig dumt å si det, men med sånne "lengre" perioder borte, for eksempel frisør, så liker jeg best at mamma passer på :flau: Da vet jeg hundre prosent at med en gang M lager en lyd så er hun på saken :ler: Nei, huffameg :P 

Hva er det med disse mannfolka? Får ikke de vondt av å høre at babyen ikke har det topp? Synes det er triste greier jeg :sukk:

Det er akkurat derfor det er mannen som bør gjøre det, så han lærer! Når ingen andre magisk plukker henne opp tipper jeg han gjør det, han er jo egentlig en flink pappa og lar henne jo garantert ikke ligge og skrike sårt lenge. Mens når du er hjemme, så VET han at det ordner seg. Mulig hun må ligge i 30 sek (og 30 sek med babygråt er faktisk uendelig lenge for en mamma - da har vi jo sluppet det vi driver med og plukket babyen opp for lengst), men så skjønner han nok at han må trå til ;) Jeg tror ikke at disse mennene er tafatte bevisst, men det er nok en blanding av å a) være litt usikker på om man gjør det "riktig", det er jo mødrene som er hjemme og kjenner babyene best i starten, b) vite at mamma og pupp er beste trøst, og c) ok da, være litt lat/tafatt og tenke "jeg skal bare" i et lite hemmelig håp om at du skal fikse det.

Mannen min hadde litt samme tendenser, selv om han var enda mer gira enn meg når det gjaldt å få barn, og dattera vår virkelig har ham rundt lillefingeren - han er ganske tussete, og er stort sett en kjempeflink pappa. Fremdeles er det likevel ham som "glemmer seg" og slenger seg på sofaen med mobilen mens jeg herjer rundt med henne til tross for at vi har avtalt at han skal ta henne siden jeg er en del kvalm og trøtt for tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, miore skrev:

Det er akkurat derfor det er mannen som bør gjøre det, så han lærer! Når ingen andre magisk plukker henne opp tipper jeg han gjør det, han er jo egentlig en flink pappa og lar henne jo garantert ikke ligge og skrike sårt lenge. Mens når du er hjemme, så VET han at det ordner seg. Mulig hun må ligge i 30 sek (og 30 sek med babygråt er faktisk uendelig lenge for en mamma - da har vi jo sluppet det vi driver med og plukket babyen opp for lengst), men så skjønner han nok at han må trå til ;) Jeg tror ikke at disse mennene er tafatte bevisst, men det er nok en blanding av å a) være litt usikker på om man gjør det "riktig", det er jo mødrene som er hjemme og kjenner babyene best i starten, b) vite at mamma og pupp er beste trøst, og c) ok da, være litt lat/tafatt og tenke "jeg skal bare" i et lite hemmelig håp om at du skal fikse det.

Mannen min hadde litt samme tendenser, selv om han var enda mer gira enn meg når det gjaldt å få barn, og dattera vår virkelig har ham rundt lillefingeren - han er ganske tussete, og er stort sett en kjempeflink pappa. Fremdeles er det likevel ham som "glemmer seg" og slenger seg på sofaen med mobilen mens jeg herjer rundt med henne til tross for at vi har avtalt at han skal ta henne siden jeg er en del kvalm og trøtt for tida.

Jeg vet at du har rett. Og ja, 30 sekunder kunne like godt vært 30 minutter :fnise: I dag skal jeg vurdere å bytte en bukse hun har fått (hvorfor lages det dongeri uten stretch til babyer?). Da blir jeg borte i minst 50 minutt! Da skal han få prøve seg ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn! 

I går hentet mannen noen Disney-filmer fra boden som jeg kan ha på om dagen. Jeg får ikke med meg noe av det som foregår på TV uansett, da kan det like gjerne være noe fargerikt på skjermen som kanskje M synes er fascinerende. Jeg vet babyer yngre enn henne liker å se på TV, men til nå er hun ikke interessert så lenge om gangen. Jeg får snapper av ei der ungen er helt trollbundet og kan sitte i vippestol å glo mens mammaen sover. Jeg har litt blandede følelser om akkurat den delen, men :fnise: 

Katten vår som er "vet ikke, 13 kanskje?" år gammel har glemt å gjøre knipeøvelsene sine og er blitt litt slapp nedentil. Jeg har måttet vaske teppet hans et par ganger nå på grunn av tissedråper. I dag hadde han lurt seg og lagt seg på teppet til M (det jeg strikket helt selv!) og jeg så det hadde dryppet i sofaen (skinnsofa heldigvis) da han hadde gått bort til det :( Så det må jeg vaske senere. Han har også lurt seg inn på rommet til ungene og tisset i sengene to ganger. Gjennom dyne og overmadrass... Dette gjør han selv om jeg er hjemme og kan slippe han ut når som helst! Vet ikke om han begynner å bli gammel og tullete eller hva som skjer. Det er i hvert fall frustrerende. 

Klokka ett skal vi på helsestasjonen. Håper det klaffer sånn ca. med soving slik at hun er våken og opplagt :) Jeg er fremdeles tett i pappen og må holde inne nyser og trangen til å snufse mens M sover. Det er hardt arbeid :fnise: Nå må jeg benytte sjansen til å se Big Little Lies! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meeen først skrive ned hvor søt jeg synes mannen var i går. M lå på magen (seff, det er hobby number one) og kikket på noen leker foran seg. Hun bare lå der og chillet uten å lage klagelyder. Jeg sa at hun var blitt så sterk i forhold til hva hun var for en måned siden da hun begynte å puste stresset med en gang hun ble plassert på magen. "Ja, kjempesterk. Tenk på hvordan hun har forandret seg denne måneden. Hva skjer neste måned mon tro??" Dette er noe han kunne funnet på å sagt sarkastisk når jeg blir overivrig hver gang hun har et nytt påfunn. Men dette mente han hundre prosent. Søting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har vi vært på helsestasjonen og imponert hs ;) M var uthvilt og fresh så hun rullet i vei. Hs sa det samme som jeg har prøvd å forklare mannen disse dagene. At det er såpass tidlig, så hun blir frustrert fordi hun skjønner ikke hva hun skal gjøre når hun er kommet over på magen. Han har nemlig kommentert "hvorfor ruller hun over hele veien når hun bare blir sur??" :P Vi skulle bare fortsette å rulle henne forsiktig tilbake, og i tillegg rulle henne andre veien så hun kanskje forstod at det også gikk an :)  Det er skumle tider på stellebordet for tiden. Den veien hun ruller nå er heldigvis inn mot veggen, så vet ikke om jeg gidder å lære henne den andre :fnise:

Vi har sett Skjønnheten og Udyret, Robin Hood, Mulan, og nå har vi akkurat satt på Basil Mus :essen2: La rullefesten begynne! 

Nei, det var visst Sove på puppen-tid. Hun veide 6,6 kg i dag. Altså gått opp 0,4 på litt over tre uker. Det var bra greier, så selv om M er begynt å ha mye kortere måltider enn før så betyr bare det at hun spiser mer effektivt. Flink baby :Nikke:

Endret av Weebs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At katter drypper og plutselig tisser inne er ofte ett sikkert tegn på sykdom. Ta han med til veterinær og få sjekket :jepp: kan bære noe så ufarlig (og farlig) som uvi ;) Det blir fort alvorlig så lurt å bare gjøre det. 

Flinke M! Travelt Når de er litt for tidlig ute altså :fnise: om kjempesnart så storkoser hun seg på magen :strix:

Enig med deg angående tv og Vippestol greiene. Babyer skal faktisk ikke se på tv. Det er alt for mye for dem og for intens stimuli. For ikke å snakke om at det er veldog passiviserende :( 

Det ER så digg når måltidene tar kortere og kortere tid! :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.3.2017 den 19.31, LilleMy1989 skrev:

At katter drypper og plutselig tisser inne er ofte ett sikkert tegn på sykdom. Ta han med til veterinær og få sjekket :jepp: kan bære noe så ufarlig (og farlig) som uvi ;) Det blir fort alvorlig så lurt å bare gjøre det. 

Flinke M! Travelt Når de er litt for tidlig ute altså :fnise: om kjempesnart så storkoser hun seg på magen :strix:

Enig med deg angående tv og Vippestol greiene. Babyer skal faktisk ikke se på tv. Det er alt for mye for dem og for intens stimuli. For ikke å snakke om at det er veldog passiviserende :( 

Det ER så digg når måltidene tar kortere og kortere tid! :nigo: 

Vi ble enige om det samme i går. Enten uvi eller Tena for menn :tongue: Mannen pigger til dyrlege i morgen, så håper vi at litt antibiotika gjør susen :) 

Ja, det er litt travelt om dagen ;) Men tenk når hun begynner å krype :ohmy: Barnesikring og greier :klo:

Jeg er kanskje rar, men jeg har kost meg med de lange måltidene hennes jeg. Det var liksom telefontiden min :fnise:

13 timer siden, Beccy87 skrev:

Enig med @LilleMy1989, ville tatt med katta til legen. ;) 

Gøy med skryt fra hs og hurra for effektive måltider. :nori:

Will do :biggrin: Skryt er alltid gøy! Selv om det ikke er min fortjeneste så blir jeg likevel sykt stolt :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå rulles det begge veier her! Ikke tilbake igjen da. Hun må snus fra magen hele tiden :ler: 

I dag hadde mannen ansvaret for M mens jeg byttet klær og handlet noe garderobegreier. Da jeg gikk hadde hun akkurat spist og var klar for en hvil. Så jeg var rimelig sikker på at dette skulle ordne seg fint. Det gikk sånn halvveis fint. M sover lettere enn en fjær på dagtid. Tror jeg har skrevet det før. Hun sover greit i konstant "bråk", som for eksempel lyd fra TV eller hvis hun sovner mens vi har en samtale. Men hvis det kommer en ny lyd inni det bråket så spretter hun opp. Så da han fikk en melding våknet hun. Rookie mistake. Alltid ha telefon på lydløs når M sover! Etter dette hadde det ikke vært så topp :P Men, men. Jeg var heldigvis på vei hjem da han sendte melding om at stemningen var dårlig. Litt pupp og vandring frem og tilbake i stua så sovnet hun igjen. 

I dag fikk jeg ikke spist middag før etter at M hadde lagt seg for kvelden så mellommåltidet mitt ble kjeks. Sånne store myke. Fire i en pakke. Mannen fikk bare én, stakkar. I tillegg droppet jeg min planlagte trening. Men jeg har vært så trøtt i dag! Selv om vi tok en halvtimes lur sammen så var jeg fremdeles like skutt da hun vekket meg. Akkurat da skulle jeg ønske at jeg ikke ammet så jeg kunne ha bøttet nedpå med Red Bull :P Mitt kjæreste minne fra fødselen (bortsett fra det øyeblikket jeg kikket ned mellom beina mine og så et hode stikke ut) er den Red Bullen mannen gav meg mens jeg hang over prekestolen. Jeg tenker på den av og til :hjerte: Nå må jeg sove så morgendagen blir litt mer opplagt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å kommentere litt på det som er skrevet tidligere her, så er jeg nesten litt glad for å høre at andre pappaer er lik han her. Har nesten lurt på om det er bare han som er totalt idiot som ikke hører at babyen klager. Noen ganger venter jeg litt for å se om han faktisk plukker han opp. Får nesten dårlig samvittighet nå for at jeg venter, men det er ikke snakk om veldig lenge. Noen ganger skjønner han greia, andre ganger må jeg avslutte det jeg driver med for å ta babyen selv. 

Å, jeg husker da storesøster her startet med kortere måltider. Hun var rundt 3 måneder, og jeg var SÅ sikker på at noe var galt for hun tullet så fælt i tillegg under amming. Haha. Fikk hun sjekket hos manuellterapeut og greier. Jaja. Ingenting var galt, var nok bare den tremånederskrisa som blir snakket om, men som jeg ikke visste om da. Er veldig deilig når man slipper å sitte lenket til sofaen, men enig med deg også - amming er også min telefontid :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sisti

Jeg savner også de lange, rolige måltidene hvor jeg kunne surfe på mobilen eller se en episode med Skam. :ler: Nå må jeg ha full fokus på baby som absolutt skal stjele brillene mine, og jeg kan hvertfall ikke amme offentlig. Så nå skjønner jeg veldig godt poenget med ammerom. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff kjedelig med katt som lekker, men altså.. jeg måtte le litt av at han hadde glemt å gjøre knipeøvelsene sine altså :fnise: Du skriver så levende at jeg får så mange fine, komiske bilder i hodet. Lyser opp dagen litt :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Shiver skrev:

For å kommentere litt på det som er skrevet tidligere her, så er jeg nesten litt glad for å høre at andre pappaer er lik han her. Har nesten lurt på om det er bare han som er totalt idiot som ikke hører at babyen klager. Noen ganger venter jeg litt for å se om han faktisk plukker han opp. Får nesten dårlig samvittighet nå for at jeg venter, men det er ikke snakk om veldig lenge. Noen ganger skjønner han greia, andre ganger må jeg avslutte det jeg driver med for å ta babyen selv. 

Å, jeg husker da storesøster her startet med kortere måltider. Hun var rundt 3 måneder, og jeg var SÅ sikker på at noe var galt for hun tullet så fælt i tillegg under amming. Haha. Fikk hun sjekket hos manuellterapeut og greier. Jaja. Ingenting var galt, var nok bare den tremånederskrisa som blir snakket om, men som jeg ikke visste om da. Er veldig deilig når man slipper å sitte lenket til sofaen, men enig med deg også - amming er også min telefontid :fnise: 

Det er alltid en trøst å tenke på at andre "sliter" med det samme. Det har i hvert fall hjulpet veldig på min irritasjon :Nikke:

Det er ikke en rolig affære med amming lenger, nei! Hun skal kikke rundt seg og styre på :P Jeg har faktisk tenkt tanken selv. At kanskje hun har vondt. Men det er tydeligvis bare sånn de skal være :fnise:

4 timer siden, Sisti skrev:

Jeg savner også de lange, rolige måltidene hvor jeg kunne surfe på mobilen eller se en episode med Skam. :ler: Nå må jeg ha full fokus på baby som absolutt skal stjele brillene mine, og jeg kan hvertfall ikke amme offentlig. Så nå skjønner jeg veldig godt poenget med ammerom. :P

Jeg har bestilt et såkalt ammesmykke på eBay så hun forhåpentligvis kan fikle litt med. Nå driver hun å drar genseren min i alle retninger :P Og det går jo så fort at jeg ikke får tid til å gjøre noe "nyttig" imens :tongue:

5 timer siden, Carouselle skrev:

Huff kjedelig med katt som lekker, men altså.. jeg måtte le litt av at han hadde glemt å gjøre knipeøvelsene sine altså :fnise: Du skriver så levende at jeg får så mange fine, komiske bilder i hodet. Lyser opp dagen litt :laugh:

Ja, kattetiss er ikke yndlingen liksom :P 

Så bra at jeg lyser opp dagen din :fnise: Skal prøve å fortsette å skrive om knipeøvelser ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har motsatt minne av deg fra fødselen. Sånn angående Red Bull. Ikke helt motsatt da, men vi hadde nemlig pakket en stoooor kjøleveske full av all verdens godsaker innen drikkevarer. Kjøleelementene lå klare i fryseren og jeg gledet meg nesten til fødselen for å skulle fråtse i alt fra Red Bull til Farris. Så kom riene. Vi kjørte. Og glemte hele kjølebagen :grine: Eneste jeg fikk under fødselen var pisslunkentvann. Vondt minne, begynner nesten å grine bare av å tenke på det nå :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har mannen vært hos dyrlegen med gamlingen. Da hun tok urinprøve var den så lys at hun mistenkte nyresvikt. Det er sånn typisk gammel katt-sykdom. Så da tok hun blodprøve med det samme, og den viste at han hadde det. Dette kunne han kanskje levd med i noen måneder, men lekkasjene ville bare fortsatt. Så da fikk han sovne stille inn :hjerte: Selv om han var en gammel mann så fikk jeg plutselig noe i begge øynene. 

Og plutselig har vi ingen dyr lenger. Det har jeg ikke opplevd siden jeg var liten. Det blir nok en vane det også, men det vil være tomt en stund. Selv om han ikke gjorde så mye utav seg. Han ville sjelden ha kos. Aller helst bare ligge ved siden av oss. Nei, søren. Nå fikk jeg det støvet på øyet igjen.

Glad jeg har søte lille M. Selv om hun har vært i litt dårlig humør i dag :vetikke: Jeg synes nesten hun blir vanskeligere å lese jo eldre hun blir. Tidligere suttet hun på alt i nærheten når hun var sulten, men nå skal hun ha alt i munnen uansett, så det betyr liksom ingenting lenger. Heldigvis har jeg Baby Tracker, der legger jeg inn amming, bleieskift og søvn. Så kan jeg kikke der når jeg ikke forstår hvorfor hun ikke er fornøyd :) Selv om hun har kortere måltider så spiser hun ganske hyppig. Det går oftest bare halvannen time mellom hver gang. 

Vi hadde en svært vellykket trilletur i dag uten en eneste tåre. Hun åpnet øynene bittelitt da mannen foran oss i køen på butikken brukte hundre år. Han skulle kjøpe atten forskjellige typer rundstykker som han hadde i samme posen. "Jeg aner ikke hvor mange jeg har av hver. Du får telle." Og stakkaren i kassen var en kvisete nybegynner som garantert var redd for å telle feil, så det tok ikke akkurat ti sekunder. "Det skal skrives på idrettslaget, nummer bla bla..." Jeg var der kun for å kjøpe konvolutter så jeg kan svare at vi takker ja til barnehageplass :fnise: Heldigvis gikk det fint og M bare sov videre. På vei hjem våknet hun av at det kjørte en bil forbi. Det er helt utrolig :rolleyes: Jeg har alltid trodd at vogn var magiske greier som babyer bare sov og sov i. Nope :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Carouselle skrev:

Jeg har motsatt minne av deg fra fødselen. Sånn angående Red Bull. Ikke helt motsatt da, men vi hadde nemlig pakket en stoooor kjøleveske full av all verdens godsaker innen drikkevarer. Kjøleelementene lå klare i fryseren og jeg gledet meg nesten til fødselen for å skulle fråtse i alt fra Red Bull til Farris. Så kom riene. Vi kjørte. Og glemte hele kjølebagen :grine: Eneste jeg fikk under fødselen var pisslunkentvann. Vondt minne, begynner nesten å grine bare av å tenke på det nå :grine:

Jeg hadde sikkert grått litt selv. Jeg hadde Powerade, Vitamin Water (eller noe sånt?) og Red Bull. Det var fantastisk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, her babler jeg om energidrikk og katten din er død :grine: Altså, jeg så ikke det siste innlegget da jeg klagde min nød om dårlig bevartning på fødestuen. Huff, det var fryktelig dramatisk vending fra en katt med blærekatarr til ingen katt :sad: Godt du har M å kose litt ekstra på! Skjønner at det føles rart å plutselig ha et dyrefritt hjem! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei! :( Da jeg leste det du hadde skrevet om lekkasjene og tissing i sengene ble jeg veldig redd for om det kanskje var nyresvikt, det er jo som du sier en typisk gammel katt-sykdom. Når gamle katter begynner å tisse inne er det sjelden det ender godt, dessverre. Utrolig trist at det endte sånn :( Det er lov å felle tårer når man mister husdyr :klem:Det er mye godt selskap i de selv om de ikke gjør så mye utav seg :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...