Gå til innhold

Du som er feminist: Tror du på patriarkatet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Jeg har dokumentasjonen, jeg vil bare ikke vise den" Dette begynner jo å ligne mer og mer på en sekt. 

Anonymkode: 0bcb0...3f3

Ja, det er ganske ekstemt at jenter har selvestendige meninger, må jo betyr at de har slått seg sammen for å pønske ut noe. 

Anonymkode: 914aa...669

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er ganske ekstemt at jenter har selvestendige meninger, må jo betyr at de har slått seg sammen for å pønske ut noe. 

Anonymkode: 914aa...669

Det ekstreme er den manglende evnen til å argumentere for meningene. "Jeg har dokumentasjonen, jeg vil bare ikke vise den" er jo ikke akkurat veldig overbevisende. 

Men klart er man først i feministsekten så har man jo ikke behov for å se dokumentasjonen.

Anonymkode: 0bcb0...3f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

asså for all del om DU vil definere deg selv som en jentete-jentejente, som bare er feminin til all tid og ikke har noe spillerom i det hele tatt. for all del vær den persjonen, ta oppvaska, ta deg av barneoppdragelse, ha kvinneyrkene, ha alltid middagen klar lev som om det var 1945. for all del gjør det, ingen nekter deg, guttene blir sikkert kjempe kåte av det, gratulerer! da har du vel oppnådd noe? men jeg sier gjerne nei takk til den livsstilen, jeg vil leve opp til mitt fulle potensial som MENNESKE ikke bare som kvinne. jeg er ingen omsorgspersjon, jeg digger ikke å vaske, ingen av de tinga kommer naturlig for meg, så prøv gjerne å fortelle meg igjen hvem jeg er og hva jeg vil og hva jeg tydeligvis ikke forstår, siden jeg tydeligvis ikke kan ta valga mine selv. 

Anonymkode: 914aa...669

Hva i alle dager er galt med deg, dine personlige problemer kan du holde for deg selv. Om du ikke vasker eller hva enn du gjør, så er dette ikke debatten. Jeg bryr meg døyt om dine problemer eller hva du prøver å formilde. 

Jeg sier at jenter og kvinner generelt ikke ønsker å ta sånne jobber og det kommer tydelig frem uni og på hvilken type jobber kvinner velger. Jeg sier også at kvinner generelt har 36% mindre muskelmasse sammenlignet med menn, og ca 12 cm lavere som gruppe, jeg vet ikke om feminisme gir det det da.       

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, ElinX0Xpoliti skrev:

Hva i alle dager er galt med deg, dine personlige problemer kan du holde for deg selv. Om du ikke vasker eller hva enn du gjør, så er dette ikke debatten. Jeg bryr meg døyt om dine problemer eller hva du prøver å formilde. 

Jeg sier at jenter og kvinner generelt ikke ønsker å ta sånne jobber og det kommer tydelig frem uni og på hvilken type jobber kvinner velger. Jeg sier også at kvinner generelt har 36% mindre muskelmasse sammenlignet med menn, og ca 12 cm lavere som gruppe, jeg vet ikke om feminisme gir det det da.       

interessant at du set på mine egenskaper som problemer. 

som sakt så er det mange grunner til at jenter ikke velger disse jobbene, du fremstår som ganske trangsynt med ganske mye av det du sier her. 

Anonymkode: 914aa...669

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det ekstreme er den manglende evnen til å argumentere for meningene. "Jeg har dokumentasjonen, jeg vil bare ikke vise den" er jo ikke akkurat veldig overbevisende. 

Men klart er man først i feministsekten så har man jo ikke behov for å se dokumentasjonen.

Anonymkode: 0bcb0...3f3

jeg skal ta opp dette i neste feministsektsmøte der vi skal ha deg, anonymbruker som tema fordi vi synes postene dine er så ineressante og innholdsrike.  

Anonymkode: 914aa...669

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må jo nesten vise at det er en diskriminering som skjer. Det er jo bare en påstand fra din side. Det er kanskje nettopp derfor man mener at dette patriarkatet bare er en konspirasjonsteori. Ingen påpeker noe konkret, de sier bare at det er noe diskriminering som skjer som ingen vet om utenom feministene.

Anonymkode: 0bcb0...3f3

Som påpekt tidligere så ligger nok mye av effekten til begrepet "patriarkatet" i at det er en innøvd del av feministisk tankegang, samtidig som det er en tilstrekkelig vag og udefinert størrelse til at man kan skylde alt som ikke er som en vil på den, uten å bevise det ytterligere. På samme måte ser vi andre skylde alt som går dem imot på "internasjonal jødedom/jødestyrt media" osv. mye på samme måte. Feministiske miljøer er avhengige av å rettferdiggjøre egen eksistens, både for seg selv og for å få penger til det de driver med, og når norske kvinner tross alt har det så bra og har alle de samme rettighetene som menn velger en del å ty til disse vage størrelsene. Heldigvis er de fleste kvinner oppegående nok til å snu dem ryggen så vi får håpe det forsvinner med tiden. 

edit.
ryddet opp en setning

Endret av herzeleid
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg skal ta opp dette i neste feministsektsmøte der vi skal ha deg, anonymbruker som tema fordi vi synes postene dine er så ineressante og innholdsrike.  

Anonymkode: 914aa...669

Du må gjerne ty til sarkasme, men du gjør det jo fordi du ikke klarer å dokumentere påstandene dine.  Så får du skyte av at det på feminstmøtet ditt. Ser for meg at slikt står høyere i kurs i sektmiljøer enn utenfor.

Anonymkode: 0bcb0...3f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ja fordi jeg sitter i ring i feministgrupper hele dagen tydeligvis.

keep telling yourself that. jeg kan tydeligvis ikke interessere meg for hva jeg vil.

Anonymkode: 914aa...669

Du må jo få disse fikse ideene dine fra et sted. Hvor har du fått for deg at kvinner og menn ikke er forskjellige fra naturens side?

Er det noe du har funnet på helt selv? Det tror jeg ikke. 

Anonymkode: 57a44...c0a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, herzeleid skrev:

Som påpekt tidligere så ligger nok mye av effekten til begrepet "patriarkatet" i at det er en innøvd del av feministisk tankegang, samtidig som det er en tilstrekkelig vag og udefinert størrelse til at man kan skylde alt som ikke er som en vil på den, uten å bevise det ytterligere. På samme måte ser vi andre skylde alt som går dem imot på "internasjonal jødedom/jødestyrt media" osv. mye på samme måte. Feministiske miljøer er avhengige av å rettferdiggjøre egen eksistens, både for seg selv og for å få penger til det de driver med, og når norske kvinner tross alt har det så bra og har alle de samme rettighetene som menn velger en del å ty til disse vage størrelsene. Heldigvis er de fleste kvinner oppegående nok til å snu dem ryggen så vi får håpe det forsvinner med tiden. 

Patriarkatet er dominansen av menn i ledende posisjoner/ maktposisjoner i samfunnet. Dette er mest uttalt i det private næringslivet, men også i det politiske Norge er det menn som dominerer i viktige stillinger. Kvinner er blitt tildelt enkelte funksjoner som gallionsfigurer i regjeringen, men også bak disse er det menn som står bak og trekker i trådene. Mannsdominansen i maktposisjoner fører til at jobber der menn dominerer, premieres med de høyeste lønningene. For å redde familieøkonomien fører dette til at menn er mer ute i arbeidslivet mens kvinnene overlates det ulønnede slavearbeidet i hjemmet. Patriarkatet fører således til at menn får sine privilegier både i yrkeslivet og på hjemmebane. Dette trenger vi straks en reaksjon mot, og denne kampen må kjempes og ledes av kvinner (selv om menn også kan få være med på laget).

Mennenes ustanselige seksuelle overgrep og annen vold mot kvinner kan også ses på som en frukt av at menn er vant til å se på seg selv som maktfigurer, noe patriarkatet støtter opp om. Rettsapparatets stilltiende aksept for menns misbruk av kvinner er atter et eksempel på konsekvenser av patriarkalske strukturer gjennomsyrer samfunnet. Det at systematisk misbruk av kvinners kropp i reklamen fortsatt er lovlig, er at annet eksempel på at samfunnet tillater at kvinner reduseres til kropper som er til for å tilfredsstille maktsyke, dominerende mannsgriser.

Kvinnekampen er således like viktig som før, det er langt fram før mannsbastionene er revet ned.

Anonymkode: bbdea...b35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

interessant at du set på mine egenskaper som problemer. 

som sakt så er det mange grunner til at jenter ikke velger disse jobbene, du fremstår som ganske trangsynt med ganske mye av det du sier her. 

Anonymkode: 914aa...669

Jesus, biologiske fakta om dimorfisme (menn og kvinner) og evolusjonær adferd er trangsynt? Tror ikke det jeg er som er trangsynt, du har virkeligheten og du har konstruert virkelighet som du finner på kjønnsforskning blant uniene i Norge. Dette har ført til helt bisarre ting som kvinner som er kvotert inn når vi er mindre egnet til visse jobber og plikter, og menn som får skylden siden "patrakiet" eller manne dominans når det feiler eller noe sånt annet tull. Det er sub grupper av kvinner som liker manne-jobber og trives der, men vi har klare fysiske grenser som slår ut i hardt krevende jobber som krever muskler og utholdenhet. Dette reflekteres i jobbmarkedet som er naturlig og "kreve" at kvinner skal jobbe som skogsarbeider som en liten del av kvinner klarer på samme nivå som menn. Viser at man er pålegger en byrde på kvinner pga ideologi, eller idioti som jeg vil kalle det.

Feminister har blitt skadelig for kvinner og ekstremt urettferdig for menn. Det vil komme en tid der kalle seg en feminist er det samme som kalle seg en radikal idiot. De rasjonelle feministene ble igjen på 90 tallet og idag så er de verste manne haterne som blir idolisert av feministene. Og ja dine personlige problemer er ikke noen andre problemer, og det er helt merkelig at kvinner som gruppe skal påvirkes av dine personlige problemer, syn eller følelser.                           

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Patriarkatet er dominansen av menn i ledende posisjoner/ maktposisjoner i samfunnet. Dette er mest uttalt i det private næringslivet, men også i det politiske Norge er det menn som dominerer i viktige stillinger. Kvinner er blitt tildelt enkelte funksjoner som gallionsfigurer i regjeringen, men også bak disse er det menn som står bak og trekker i trådene. Mannsdominansen i maktposisjoner fører til at jobber der menn dominerer, premieres med de høyeste lønningene. For å redde familieøkonomien fører dette til at menn er mer ute i arbeidslivet mens kvinnene overlates det ulønnede slavearbeidet i hjemmet. Patriarkatet fører således til at menn får sine privilegier både i yrkeslivet og på hjemmebane. Dette trenger vi straks en reaksjon mot, og denne kampen må kjempes og ledes av kvinner (selv om menn også kan få være med på laget).

Mennenes ustanselige seksuelle overgrep og annen vold mot kvinner kan også ses på som en frukt av at menn er vant til å se på seg selv som maktfigurer, noe patriarkatet støtter opp om. Rettsapparatets stilltiende aksept for menns misbruk av kvinner er atter et eksempel på konsekvenser av patriarkalske strukturer gjennomsyrer samfunnet. Det at systematisk misbruk av kvinners kropp i reklamen fortsatt er lovlig, er at annet eksempel på at samfunnet tillater at kvinner reduseres til kropper som er til for å tilfredsstille maktsyke, dominerende mannsgriser.

Kvinnekampen er således like viktig som før, det er langt fram før mannsbastionene er revet ned.

Anonymkode: bbdea...b35

Kvinne kampen ble vunnet på 70 tallet, i dag så torturerer feminister menn. Det er en skam at feminismen gikk ifra, vi er like smarte som menn og vi kan gjøre det. Til idag så er alt menn sin feil siden: wage gap (som er debunket 100vis av ganger), patrakiet (som ingen kan definere), og mannlige priviligerer (som eksisterer teoretisk om man sjonglerer fakta og vinkler ord her og der.)

Å si at menn har det så bra forhold til kvinner krever bevis og villighet debattere om det, noe som feminister i stor grad ikke gjør.      

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.12.2016 den 17.42, AnonymBruker skrev:

Er du enig eller uenig at vi lever i et samfunn som er bedre tilrettelagt for menn?

Jeg har hovedsaklig stilt spørsmål og vist til rene faktaopplysninger. Jeg kan se hvordan det kan tolkes til at jeg er feminist, men kjønnet mitt har jeg vel strengt tatt ikke sagt et pip om.

Ellers tror jeg @Lunasama har noen gode poeng. Nivået på debatten blir så lavt og grumsete at folk flest ikke gidder å engasjere seg.

Menn har mange privilegier. I jobbene de tilbys, lønna de får og taletiden de tildeles. Det er ingen som syns en mann gjør en dårligere jobb om han bommer på kleskoden i selskapslivet. En mann som gjør så godt han kan, kommer utrolig mye lengre enn en kvinne. Hvilke privilegier tenker du at en kvinne har i dagens Norge i forhold til menn?

Anonymkode: b4d9a...ccf

Jeg er HELT 100% UENIG. Samfunnet vi lever i den dag i dag er derimot bedre tilrettelagt for kvinner.

Kjønnet ditt spiller ingen rolle for om du er feminst eller ikke, begge kjønne greier fint å diskriminere andre på kjønn, det er ikke forbeholdt kun kvinnelige feminster.

Kvinner har mange privilegier. I jobbene de tilbys, i lønnen de får, og i diverse goder de får fra samfunnet. Det er ingen som synes en kvinne gjør en dårligere jobb om hun bommer på kleskoden i selskapslivet. En kvinne som gjør så godt hun kan kommer utrolig mye lengre enn en mann.

Anonymkode: 29401...e4f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Patriarkatet er dominansen av menn i ledende posisjoner/ maktposisjoner i samfunnet. Dette er mest uttalt i det private næringslivet, men også i det politiske Norge er det menn som dominerer i viktige stillinger. Kvinner er blitt tildelt enkelte funksjoner som gallionsfigurer i regjeringen, men også bak disse er det menn som står bak og trekker i trådene.

[...]

Anonymkode: bbdea...b35

Sier feminister mens forsvarsminister, utenriksminister, leder for et stort antall partier, samt statsministeren er alle kvinner.

DETTE er grunnen til at ingen tar dere feminister seriøst. Dere er blitt så vant til å lyve at dere selv tror på løgnen dere har skapt, mens vi andre bare står rundt og synes synd på, og lurer på hvordan noen har greid å skaffe seg såpass seriøse vrangforestillingen og et slikt hat mot det motsatte kjønn.

Anonymkode: 29401...e4f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sier feminister mens forsvarsminister, utenriksminister, leder for et stort antall partier, samt statsministeren er alle kvinner.

DETTE er grunnen til at ingen tar dere feminister seriøst. Dere er blitt så vant til å lyve at dere selv tror på løgnen dere har skapt, mens vi andre bare står rundt og synes synd på, og lurer på hvordan noen har greid å skaffe seg såpass seriøse vrangforestillingen og et slikt hat mot det motsatte kjønn.

Anonymkode: 29401...e4f

Lederen for begge regjeringspartiene, inkl. statsministeren er kvinner. 

Men bak disse står det så klart en hemmelig gruppe MENN som styrer - det mystiske patriarkatet! :laugh:

Anonymkode: 57a44...c0a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Patriarkatet er dominansen av menn i ledende posisjoner/ maktposisjoner i samfunnet.

Jeg vet ikke helt hva du legger i dette. Er det et patriarkat så lenge det er flere menn enn kvinner i ledende stillinger? Hvor omtrent mener du grensen går?

Sitat

Dette er mest uttalt i det private næringslivet, men også i det politiske Norge er det menn som dominerer i viktige stillinger. Kvinner er blitt tildelt enkelte funksjoner som gallionsfigurer i regjeringen, men også bak disse er det menn som står bak og trekker i trådene.

Det hørs unektelig litt konspiratorisk ut at alle disse mektige kvinnene egentlig er styrt av menn som "står bak og trekker i trådene".

 

Sitat

Mannsdominansen i maktposisjoner fører til at jobber der menn dominerer, premieres med de høyeste lønningene.

Da er vi nok også over i "sammensvergelsesverden" som bidrar til at forestillingene om "patriarkatet" gjerne les litt av. Det er rett og slett lite som støtter denne påstanden.

 

Sitat

For å redde familieøkonomien fører dette til at menn er mer ute i arbeidslivet mens kvinnene overlates det ulønnede slavearbeidet i hjemmet. Patriarkatet fører således til at menn får sine privilegier både i yrkeslivet og på hjemmebane. Dette trenger vi straks en reaksjon mot, og denne kampen må kjempes og ledes av kvinner (selv om menn også kan få være med på laget).

Det flotte med dette er at her kan kvinner velge helt fritt selv. De kan velge å gå for de best betalte jobbene, de kan velge partner, de kan velge når de sal ha barn og de kan velge om de vil være hjemme eller ikke. For mange feminister virker sikkert det å være hjemme med barn som "slavearbeid", men kvinner som velger dette er så heldige å få dette privilegiet å få gå hjemme med barnet mens mannen, og samfunnet, forsørger dem. Sånn sett er det ikke snakk om menns privilegier i dette tilfellet, men kvinner og menn sine valg. Eneste reaksjonen som er nødvendig er å velge annerledes om man vil ha en annen situasjon. Problemet for mange feminister virker å være at kvinner ikke velger slik feministene vil.

 

Sitat

Mennenes ustanselige seksuelle overgrep og annen vold mot kvinner kan også ses på som en frukt av at menn er vant til å se på seg selv som maktfigurer, noe patriarkatet støtter opp om.

Om det er noe vi ikke aksepterer, eller skal akseptere, er det vold og seksuelle overgrep mot kvinner.

Sitat

 Rettsapparatets stilltiende aksept for menns misbruk av kvinner er atter et eksempel på konsekvenser av patriarkalske strukturer gjennomsyrer samfunnet. 

Her er vi igjen over i noe av grunnene til at dette kalles konspirasjonsteorier som det er vanskelig å se har noen rot i virkeligheten.

Sitat

 

 

 

Det at systematisk misbruk av kvinners kropp i reklamen fortsatt er lovlig, er at annet eksempel på at samfunnet tillater at kvinner reduseres til kropper som er til for å tilfredsstille maktsyke, dominerende mannsgriser.

 

 

Igjen illustrerer du godt hvorfor feministenes teorier ofte fremstår på nivå med (andre)konspirasjonsteorier og kvinner flest ikke ønsker å være med på deres tankegods. At man er så ekstrem at man ønsker å ty til sensur og kontrollere hva kvinner kan gjøre med sine kropper mens man ellers påstår å stå for det motsatte sier også noe om hvor ekstrem man er.


 

Sitat

 

Kvinnekampen er således like viktig som før, det er langt fram før mannsbastionene er revet ned.

Anonymkode: bbdea...b35

 

Mange vil nok heller si den har et noe komisk preg over seg, og fremstår som en blanding av overfølsomhet, kamp mot vindmøller og bitterhet. De aller fleste kvinner er heldigvis alt for oppegående for slikt :)

Endret av herzeleid
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.12.2016 den 12.36, AnonymBruker skrev:

:P Smartheten sjøl her ser jeg. 

Anonymkode: 95184...326

Feminismen sjøl, ser jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 5.12.2016 den 12.34, AnonymBruker skrev:

Kvinner har alltid vert det andre kjønn. Derfor har man fotball, og kvinnefotball, boksing og kvinneboksing. Vi er fortsatt det andre kjønnet i min mening. Bare se i media.. normale mennesker (menn) og sexsymboler (kvinner)

Anonymkode: 914aa...669

Slik som overgriper har blitt synonymt med voldtektsmann mener du?

Anonymkode: 6a46a...331

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Cuntzilla skrev:

Mange definerer det nok så enkelt som et samfunn som formelt sett styres av menn, altså at menn er de aller øverste lederne som har den politiske makten. Andres definisjon er nærmere hverdagsmannen og -kvinnen, og handler om at det er far som bestemmer i familien, som tjener pengene og eier huset osv. Og andre igjen ser mer på det mer som en kultur som gjennomsyrer et samfunn, hvor menn får definere hvilke verdier som er riktige osv.

 

Men hvor er patriarkatet i dagens Norge? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Summers skrev:

Men hvor er patriarkatet i dagens Norge? 

Det kan vel kanskje du fortelle meg, siden det er du som påstår det er her et sted?

Jeg har aldri brukt ordet patriarki om Norge. Om det er noen andre feminister eller venstreradikale som gjør det så kan jeg nesten ikke stå til ansvar for det, men som sagt kan definisjonen være både vag og vid og handle om makt som ligger mer i diskursene enn typisk ovenfra-og-ned, så det kan sikkert brukes av noen om Norge ut fra f.eks. kjønnsdelingen i arbeidsliv og lønn, eller i porno og prostitusjon, eller i språk og kultur osv.

Men DRIT seriøst i og begynn og diskuter dette med meg som ikke har sagt det er et patriarki i Norge engang, jeg skriver nå om hvorfor jeg kan tenke meg andre bruker ordet om Norge (hvis de gjør det) for å lære deg noe nytt, ikke fordi jeg gidder å bruke ett eneste sekund på en fruktesløs diskusjon med deg om patriarki i Norge. Finn deg en annen å plage, den diskusjonen kommer ikke til å gi meg noe annet enn grå hår, kommer sannsynligvis til å miste et par hjerneceller av det.

Endret av Cuntzilla
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, herzeleid skrev:

Som påpekt tidligere så ligger nok mye av effekten til begrepet "patriarkatet" i at det er en innøvd del av feministisk tankegang, samtidig som det er en tilstrekkelig vag og udefinert størrelse til at man kan skylde alt som ikke er som en vil på den, uten å bevise det ytterligere. På samme måte ser vi andre skylde alt som går dem imot på "internasjonal jødedom/jødestyrt media" osv. mye på samme måte. Feministiske miljøer er avhengige av å rettferdiggjøre egen eksistens, både for seg selv og for å få penger til det de driver med, og når norske kvinner tross alt har det så bra og har alle de samme rettighetene som menn velger en del å ty til disse vage størrelsene. Heldigvis er de fleste kvinner oppegående nok til å snu dem ryggen så vi får håpe det forsvinner med tiden. 

edit.
ryddet opp en setning

Liker også argumentene som "Menn er usikre på seg selv og kompenserer for egen udugelighet om de stiller spørsmål ved patriarkatets eksistens" og "Er ikke noe vits å dokumentere patriarkatets eksistens til de som ikke allerede tror på patriarkatets eksistens".:biggrin:

Ja, heldigvis er de fleste kvinner for oppegående til å tro på dette våset. De aller fleste kvinner forstår at likestillingskampen er vunnet for lengst. Og de forstår at menn ikke har noen ønsker om å diskriminere kvinner. 

Klart det er beleilig å tro på patriarkatet, eller om man ikke selv tror så å bruke det som argument i håp om at andre tror på det. Samtidig er det ens borgerplikt å latterliggjøre ideen om patriarkatet. Konspirasjonsteorier skal latterliggjøres. Demokratiet rakner om de som tror på konspirasjonsteorier blir mange nok. 

Sånn sett er det bare å ta hatten av for mennene og kvinnene på forumet som passer på at KG ikke blir et rottereir og et ekkokammer hvor man prøver å gjøre ideen om patriarkatet stueren. Ideen om patriarkatet skal være like uønsket på KG som "jødestyrt media".

Anonymkode: adf06...96f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...