AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #1 Skrevet 1. desember 2016 (Startet denne i feil tråd i stad) Jeg vet at jenter ikke er så glade i kritiske spørsmål til sitt utsvevende sexliv, men prøv å la være å gå rett i forsvarsmodus. Jeg spør fordi jeg er oppriktig interessert. Spørsmålet er: Når dere er i rene sexforhold der menn kan ha uforpliktende sex med dere omtrent når han måtte ønske, hvorfor skal da en annen mann gidde å gå inn i et forpliktende forhold med dere? Hvorfor i all verden skal en mann gidde å bruke masse tid på å deale med PMS, mas, klaging på venninner og kollegaer etc. etc. når han bare kan ha sex med dere uten å forholde seg til alt dette? For å komprimere spørsmålet litt: Hva er det dere tilbyr i et vanlig forhold utover sex? Anonymkode: 246d6...14c 2
OppNedPåAlt Skrevet 1. desember 2016 #4 Skrevet 1. desember 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor i all verden skal en mann gidde å bruke masse tid på å deale med PMS, mas, klaging på venninner og kollegaer etc. etc. når han bare kan ha sex med dere uten å forholde seg til alt dette? For å komprimere spørsmålet litt: Hva er det dere tilbyr i et vanlig forhold utover sex? Men dette er to helt forskjellige spørsmål! Det første; hvorfor kjøpe kua når man kan få melka gratis? Den er jeg for så vidt enig i, moralen er: Ikke forvent at man kan gå fra et FF forhold til et kjærlighetsforhold. Det er en grunn til FF... Den andre: Jeg kan tilby masse kult! Der sex er en av de delene, fordi jeg ikke har FF. 10
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #5 Skrevet 1. desember 2016 Ifølge samboeren min fordi han elsker å tilbringe tid sammen med meg uavhengig av sex, jeg gjør ham glad, får ham i godt humør, hverdagen er mye morsommere når man kan dele alt, han savner meg når jeg ikke er der. Anonymkode: 789a1...1c9 9
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #6 Skrevet 1. desember 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: (Startet denne i feil tråd i stad) Jeg vet at jenter ikke er så glade i kritiske spørsmål til sitt utsvevende sexliv, men prøv å la være å gå rett i forsvarsmodus. Jeg spør fordi jeg er oppriktig interessert. Spørsmålet er: Når dere er i rene sexforhold der menn kan ha uforpliktende sex med dere omtrent når han måtte ønske, hvorfor skal da en annen mann gidde å gå inn i et forpliktende forhold med dere? Hvorfor i all verden skal en mann gidde å bruke masse tid på å deale med PMS, mas, klaging på venninner og kollegaer etc. etc. når han bare kan ha sex med dere uten å forholde seg til alt dette? For å komprimere spørsmålet litt: Hva er det dere tilbyr i et vanlig forhold utover sex? Anonymkode: 246d6...14c Tok den ikke egentlig. Mener du som f eks om vi har en fuckfriend? Anonymkode: b1799...c40
asterix Skrevet 1. desember 2016 #7 Skrevet 1. desember 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: (Startet denne i feil tråd i stad) Jeg vet at jenter ikke er så glade i kritiske spørsmål til sitt utsvevende sexliv, men prøv å la være å gå rett i forsvarsmodus. Jeg spør fordi jeg er oppriktig interessert. Spørsmålet er: Når dere er i rene sexforhold der menn kan ha uforpliktende sex med dere omtrent når han måtte ønske, hvorfor skal da en annen mann gidde å gå inn i et forpliktende forhold med dere? Hvorfor i all verden skal en mann gidde å bruke masse tid på å deale med PMS, mas, klaging på venninner og kollegaer etc. etc. når han bare kan ha sex med dere uten å forholde seg til alt dette? For å komprimere spørsmålet litt: Hva er det dere tilbyr i et vanlig forhold utover sex? Anonymkode: 246d6...14c Fordi de aller fleste menn faktisk vil ha mer enn bare sex. 21
Gjest O.G. Skrevet 1. desember 2016 #8 Skrevet 1. desember 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: (Startet denne i feil tråd i stad) Jeg vet at jenter ikke er så glade i kritiske spørsmål til sitt utsvevende sexliv, men prøv å la være å gå rett i forsvarsmodus. Jeg spør fordi jeg er oppriktig interessert. Spørsmålet er: Når dere er i rene sexforhold der menn kan ha uforpliktende sex med dere omtrent når han måtte ønske, hvorfor skal da en annen mann gidde å gå inn i et forpliktende forhold med dere? Hvorfor i all verden skal en mann gidde å bruke masse tid på å deale med PMS, mas, klaging på venninner og kollegaer etc. etc. når han bare kan ha sex med dere uten å forholde seg til alt dette? For å komprimere spørsmålet litt: Hva er det dere tilbyr i et vanlig forhold utover sex? Anonymkode: 246d6...14c Hvem er de her jentene med utsvevende sexliv lurer jeg på.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #9 Skrevet 1. desember 2016 2 minutter siden, O.G. skrev: Hvem er de her jentene med utsvevende sexliv lurer jeg på. De som til enhver tid har en eller flere fuckfriends, samtidig som de leter etter mannen i sitt liv. Dvs. en standard storbyjente i 20-årene. Anonymkode: 246d6...14c 6
Gjest antbug Skrevet 1. desember 2016 #10 Skrevet 1. desember 2016 Jeg skjønner hva du mener. Jeg tenker ganske likt. Jeg frykter at ikke det finnes en mann som kan gi meg lyst til å ta hele pakka når jeg kan få bare det positive gratis og uforpliktende, men det er kanskje best sånn for en særing som meg Men, jeg tror folk flest både trenger og ønsker seg kjærligheten, vennskapet og tryggheten som følger med det å være i et forhold. Store økonomiske fordeler er det jo også, både for kvinnen og mannen. Og hvis man ser for seg et liv med barn og familie er det veldig ok å være to om det.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #11 Skrevet 1. desember 2016 28 minutter siden, asterix skrev: Fordi de aller fleste menn faktisk vil ha mer enn bare sex. Hvorfor er det da kvinner som alltid lurer på hvorfor de alltid havner i sexforhold? Anonymkode: 246d6...14c
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #12 Skrevet 1. desember 2016 En MANN vil vel ha en KVINNE fordi han elsker henne. Dessverre er mange guttevalper formet av dagens samfunn, og tror at det er greit å ha sex, og stikke av. NOE DET IKKE ER. DET ER IKKE GREIT, DET VIL ALDRI VÆRE GREIT, DET KAN ALDRI FORSVARES. Anonymkode: 55076...343 4
Gjest O.G. Skrevet 1. desember 2016 #13 Skrevet 1. desember 2016 (endret) 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: De som til enhver tid har en eller flere fuckfriends, samtidig som de leter etter mannen i sitt liv. Dvs. en standard storbyjente i 20-årene. Anonymkode: 246d6...14c Så mennene som har en eller flere knallevenninner mens han kikker etter dama i sitt liv har ikke et utsvevende sexliv? Endret 1. desember 2016 av O.G.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #14 Skrevet 1. desember 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: En MANN vil vel ha en KVINNE fordi han elsker henne. Dessverre er mange guttevalper formet av dagens samfunn, og tror at det er greit å ha sex, og stikke av. NOE DET IKKE ER. DET ER IKKE GREIT, DET VIL ALDRI VÆRE GREIT, DET KAN ALDRI FORSVARES. Anonymkode: 55076...343 HVIS DET IKKE ER GREIT SÅ FÅR KVINNER SLUTTE Å HA FUCKFRIENDS DA, IKKE SANT? Anonymkode: 246d6...14c 4
Gjest O.G. Skrevet 1. desember 2016 #15 Skrevet 1. desember 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det da kvinner som alltid lurer på hvorfor de alltid havner i sexforhold? Anonymkode: 246d6...14c ER vel fordi de traff en fyr, trodde det førte til noe siden de gjorde alt det kjærester gjør, han var ikke helt ærlig med sine intensjoner før han var sikker på at hun ikke ville be ham om å dra til helvete og søke etter en ny fyr fordi hun hadde investert følelsesmessig i ham.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #16 Skrevet 1. desember 2016 1 minutt siden, O.G. skrev: Så mennene som har en eller flere knallevenninner mens han kikker etter dama i sitt liv har ikke et utsvevende sexliv? Jo? Men det var ikke temaet. Temaet var kvinner med utsvevende sexliv. Du må gjerne starte en annen tråd. Men jeg har aldri hørt om menn som klager på at de alltid havner i sexforhold. Anonymkode: 246d6...14c 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #17 Skrevet 1. desember 2016 12 minutter siden, O.G. skrev: ER vel fordi de traff en fyr, trodde det førte til noe siden de gjorde alt det kjærester gjør, han var ikke helt ærlig med sine intensjoner før han var sikker på at hun ikke ville be ham om å dra til helvete og søke etter en ny fyr fordi hun hadde investert følelsesmessig i ham. Men når kvinner godtar dette så kan man jo ikke forvente annet. Det er jo det som er spørsmålet mitt - hvorfor skal man gå inn i et forpliktende forhold med ei dame når man kan få de største fordelene med et forhold helt uten forpliktelser? Anonymkode: 246d6...14c
Gjest canacas Skrevet 1. desember 2016 #18 Skrevet 1. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men når kvinner godtar dette så kan man jo ikke forvente annet. Det er jo det som er spørsmålet mitt - hvorfor skal man gå inn i et forpliktende forhold med ei dame når man kan få de største fordelene med et forhold helt uten forpliktelser? Anonymkode: 246d6...14c Det du egentlig sier er at kvinner må bli flinkere til å holde igjen, slik at det faktisk blir et forhold. Eller? Du skriver i HI at du ikke vil at folk skal gå i forsvar, så prøver bare forstå hva budskapet egentlig er, eller om du faktisk vil ha en reell diskusjon.
Gjest O.G. Skrevet 1. desember 2016 #19 Skrevet 1. desember 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo? Men det var ikke temaet. Temaet var kvinner med utsvevende sexliv. Du må gjerne starte en annen tråd. Men jeg har aldri hørt om menn som klager på at de alltid havner i sexforhold. Anonymkode: 246d6...14c Men både kvinner og menn er mennesker, så sånn sett så tror jeg vi kan diskutere fenomenet utsvevende sexliv istedet for å sette ein moralsk pekefinger mot kvinnene mens vi samtidig lar menn gå fri.
Gjest O.G. Skrevet 1. desember 2016 #20 Skrevet 1. desember 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men når kvinner godtar dette så kan man jo ikke forvente annet. Det er jo det som er spørsmålet mitt - hvorfor skal man gå inn i et forpliktende forhold med ei dame når man kan få de største fordelene med et forhold helt uten forpliktelser? Anonymkode: 246d6...14c Jo, men jeg er alt for at kvinner skal holde godbitene sine for seg selv når hun vil i forhold, men min observasjon er at kvinner som aktivt søker KK opplegg er ikke ute etter annet enn sex fra menn. Det er når hun mye godt blir lurt av egne følelser for fyren og går med på å bare være KK at ting skjærer seg. Så kvinner som vil ha forhold bør ikke pule menn før de har blitt enige om å være offisielle kjærester og ikke bare ekslusive men "ingen skal vite om det".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå