Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

Angående spørsmålsrunden hennes. Tydeligvis at noen tror det er anonymt. Bommert for en Gunnhild som har kommentert. Helt utrolig hva folk får seg til å skrive til andre på nett, jeg blir helt matt. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lin11
Zoo919 skrev (1 minutt siden):

Angående spørsmålsrunden hennes. Tydeligvis at noen tror det er anonymt. Bommert for en Gunnhild som har kommentert. Helt utrolig hva folk får seg til å skrive til andre på nett, jeg blir helt matt. 

Pilotfrue fremstiller seg selv som «dum», så kan man spørre seg hvorfor noen ønsker å fremstå slik. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zoo919 skrev (20 minutter siden):

Men uansett lavmål å henge ut Gunnhild. Hun publiserte jo alle som lovlig hadde sjekket skattelistene et år.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
Pippio skrev (16 timer siden):

Men uansett lavmål å henge ut Gunnhild. Hun publiserte jo alle som lovlig hadde sjekket skattelistene et år.

Hvordan var skattelistene for  pilotbloggerparet? Lønner det seg å selge ut egne mindreårige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Humoristen

Unnskyld meg men jeg kikket innom hennes instagram. Virkelig kjedelige greier... zzz Forbauser meg at folk gidder å følge en så intetsigende konto, og det forbauser meg at hun faktisk får spons og reklame.  Så dårlig. Skikkelig dårlig konto! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tivi20 skrev (På 7.6.2021 den 20.25):

Nei, dette var ikke mye troverdig. Utrolig festlig at hun bare sletter det forrige innlegget uten å nevne det. Har lyst til å tipse henne om f eks Norsk bæregruppe som en god ressurs men spørs om hun ønsker 

Riktig eller uriktig bruk av bæresele... Det er sånn det går når man bruker ungen sin som reklame plakat. Karma kalles det.. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Powerball

Jeg syns den siste posten hennes på Instagram med henne i treningstøy er kjempefin. Hun viser seg frem nøyaktig slik hun er. Ingen kroppsfiksert og fjortisaktig posering med bloggerfot, innsugd mage, gapesmil og ultrafeminine armer dandert over hodet. Jeg syns Pilotfrue er en helt super influenser når det kommer til bildene hun legger ut. Ikke er de retusjert i fillebiter heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Powerball skrev (1 time siden):

Jeg syns den siste posten hennes på Instagram med henne i treningstøy er kjempefin. Hun viser seg frem nøyaktig slik hun er. Ingen kroppsfiksert og fjortisaktig posering med bloggerfot, innsugd mage, gapesmil og ultrafeminine armer dandert over hodet. Jeg syns Pilotfrue er en helt super influenser når det kommer til bildene hun legger ut. Ikke er de retusjert i fillebiter heller. 

Veldig enig! Også cred til henne for joggeseansen, ikke superflatterende (ingenting galt, absolutt ikke), men sakte jogging i oppoverbakke, filmet bakfra var supersporty å legge ut!! 👏👏

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Powerball
Fjugur skrev (12 minutter siden):

Veldig enig! Også cred til henne for joggeseansen, ikke superflatterende (ingenting galt, absolutt ikke), men sakte jogging i oppoverbakke, filmet bakfra var supersporty å legge ut!! 👏👏

Hun er like flott som alle de andre influenserne, bortsett fra at hun ikke poserer og retusjerer seg til det ugjenkjennelige slik som de gjør. Enkelte redigerer jo til og med bort føflekker 😳😳  Akkurat når det gjelder kroppspress så heier jeg virkelig på Pilotfrue som i det minste viser frem en helt ekte kvinnekropp!

Endret av Powerball
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte på akkurat det samme da jeg så reklamen for treningsklærne! Liker at hun er så ærlig om at kroppen endres etter en graviditet, hun har ikke noe hast med å få tilbake kroppen, hun snakker om trening på det jeg mener er en sunn måte og hun redigerer seg verken tynnere eller poserer for å se tynnere ut.

Skulle hatt flere som Pilotfrue!

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Powerball
Lyckeliten skrev (7 timer siden):

Jeg tenkte på akkurat det samme da jeg så reklamen for treningsklærne! Liker at hun er så ærlig om at kroppen endres etter en graviditet, hun har ikke noe hast med å få tilbake kroppen, hun snakker om trening på det jeg mener er en sunn måte og hun redigerer seg verken tynnere eller poserer for å se tynnere ut.

Skulle hatt flere som Pilotfrue!

Hun har jo en slank og frisk kropp så hun er allerede i mål om du spør meg ☺ Hvis hun sluttet med å bruke barna som levende reklameplakater så hadde jeg vurdert sterkt å følge henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Powerball skrev (1 time siden):

Hun har jo en slank og frisk kropp så hun er allerede i mål om du spør meg ☺ Hvis hun sluttet med å bruke barna som levende reklameplakater så hadde jeg vurdert sterkt å følge henne. 

Enig! Jeg hadde fulgt henne om det ikke var for eksponering av barna 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Powerball skrev (På 17.6.2021 den 20.20):

Hun er like flott som alle de andre influenserne, bortsett fra at hun ikke poserer og retusjerer seg til det ugjenkjennelige slik som de gjør. Enkelte redigerer jo til og med bort føflekker 😳😳  Akkurat når det gjelder kroppspress så heier jeg virkelig på Pilotfrue som i det minste viser frem en helt ekte kvinnekropp!

Og hun har ikke et evinnelig fokus på at «sånn ser en kropp ut» hun bærer en kropp, trener og har en tilsynelatende sunn livsstil, det syntes jeg er fint.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Humoristen

Pilotfrue var med fest på lørdag hos en person som var nominert til Gullfjæren. Hvor kan vi diskutere rike kvinner som vil hylle seg selv og vise fram hjemmene sine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
Humoristen skrev (7 timer siden):

Pilotfrue var med fest på lørdag hos en person som var nominert til Gullfjæren. Hvor kan vi diskutere rike kvinner som vil hylle seg selv og vise fram hjemmene sine?

Avfulgte hele det sirkuset. Kvalmende hvordan enkelte i bransjen klør hverandre på ryggen og forfordeler vennskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påvirkere som lever av å pushe billigræl som ingen trenger, produsert i lavkostland (av arbeidere uten rettigheter og lønn til å leve av), og som i tillegg eksponerer umyndige - trenger hverken oppmerksomhet eller heiarop. Det er vel derfor de må klø hverandre på ryggen og lage «eventer» for hverandre - slik at de kan legge ut bilder i sosiale medier, bilder som viser hvor viktige de er og hvor mye penger de tjener på sin mangel på refleksjon.

Endret av Pust
Rettet skrivefeil
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser uansett ikke så gøy ut å være i et selskap der alle er mer opptatt av mobilen sin enn seg selv. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...