Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

Maskopi skrev (8 minutter siden):

Såvidt jeg kan se følger ikke paret henne på Instagram, mulig de aldri har gjort det?

Joda, det gjør de 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maskopi skrev (10 minutter siden):

Såvidt jeg kan se følger ikke paret henne på Instagram, mulig de aldri har gjort det?

De følger henne begge to, og i dag har piloten lagt ut en fin takk til henne. Hun skal til en ny familie. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reagerer litt på Juliane sin formulering «Det er derfor vemodig å sende henne videre»😳 Man sender ting, mennesker reiser/drar. Ellers en fin hilsen og logisk at tre hjemmeværende er litt i overkant.

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Carrosen said:

Reagerer litt på Juliane sin formulering «Det er derfor vemodig å sende henne videre»😳 Man sender ting, mennesker reiser/drar. Ellers en fin hilsen og logisk at tre hjemmeværende er litt i overkant.

Jeg har sendt hjem barn, sendt over en kollega, sendt en venn over med noe...tror ikke det gjør meg til et dårlig menneske. 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tannbein

Jeg syns at Ulrik forklarte på en veldig fin måte. Det var jo som vi alle trodde, at tre hjemmeværende voksne ble i meste laget. Og han har vel gått på NAV i snart et år, det er jo klart at det betyr en helt annen økonomi. Selv om de fremdeles viser frem pengesløseri av en annen verden 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Humoristen

Podcasten Internettets venner prater om de i siste episode. Forresten hørte jeg halve Interiørpodden med henne som gjest... omg, ammetåka. Hun husket ikke mye av hvor ting kom fra og sengen deres, var sånn lav japansk ... husker ikke hva det heter, men noe på fuuuu...

f u t o n g

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Humoristen skrev (På 31.3.2021 den 17.55):

Podcasten Internettets venner prater om de i siste episode. Forresten hørte jeg halve Interiørpodden med henne som gjest... omg, ammetåka. Hun husket ikke mye av hvor ting kom fra og sengen deres, var sånn lav japansk ... husker ikke hva det heter, men noe på fuuuu...

f u t o n g

F u t o n 🙈

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte skal de egentlig filme fra brygga opp til huset, eller motsatt..........? Med zoom inn, så alle kan se det flotte huset eller båten. Begynner å bli så oppbrukt den «show-off» væremåten at det er litt til å brekke seg av....

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan skal se klare seg med to på fulltid hjemme med et småbarn og ikke tre 😅 Får de en ny?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (5 timer siden):

Hvor mye koster det i måneden å ha en au-pair?

Minstepris er 5900 i mnd pluss dekket kost, losji og norskkurs.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Justlooking skrev (17 timer siden):

Men hvordan skal se klare seg med to på fulltid hjemme med et småbarn og ikke tre 😅 Får de en ny?

Nei, de får ikke en ny. De har jo selv valgt og avslutte avtalen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvordan er det persondebatt å skrive at hun legger ut ting for å provosere? Hun har jo til og med innrømmet det selv tidligere. 😳

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilde444 skrev (På 4.4.2021 den 23.58):

Det blir slik når man må kompensere for andre ting. Som f.eks lykke.

Hva mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Powerball

Artig å høre podcasten deres. De snakker som om de omtales rikelig i mediene (hvor da? 🤔) og at de får drøssevis med tilbakemeldinger fra følgere/lyttere. Tråden deres her inne er jo så godt som død, men de får vel alle disse tilbakemeldingene andre steder, da. Syns bare det høres litt merkelig ut at de får drøssevis med tilbakemeldinger fra navngitte følgere men ingenting her inne.

Ellers bærer de sterkt preg av å befinne seg i sin egen boble. Piloten har jo vært permittert det siste året og det er fascinerende hvor navlebeskuende de blir av å bare henge hjemme. De kan snakke i ti minutter om det at de har kjøpt julebrus på butikken f eks. Hva Jeg har angår eksponering av ungene så forteller de at DE føler ikke at de utleverer barna. Nei det skjønner jeg godt at DE ikke føler, de som til og med har lagt ut bilder av Julianne sprikende i gynekologistol, og ammende på 2 babyer med begge brystene godt synlig. De har jo et VELDIG annet syn på hva som er privat enn 99,99 % av den øvrige befolkningen. Rart at de ikke skjønner at barna deres kan ha en annen mening om privatlivet sitt enn dem selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...