Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

NÅR har denne dama termin? Synes hun har vært gravid i en evighet! 🤣

• Liker 12
Gjest Twistdott
Skrevet
Clara80 skrev (7 timer siden):

NÅR har denne dama termin? Synes hun har vært gravid i en evighet! 🤣

Tror det er den 13. som er datoen for keisersnittet. 

Skrevet

Viste frem sitt glittrende munnbind til 550 kroner. 🥴 snork

• Liker 15
Skrevet

Silkepute og lexingtontøfler😂

• Liker 11
Skrevet

Har nettopp tilbragt noen dager på barsel, og silkepute og myke tøfler var vel det siste jeg tenkte på. Sykehusputene var riktignok ikke mye å skryte av, men de ble brukt til mye annet enn søvn. Jeg måtte låne tøflene jeg hadde tatt med til mannen min, da føttene mine aldri har vært så fulle av vann som etter fødsel. 

Vi måtte bruke munnbind når vi beveget oss utenfor rommet, men da var det kirurgiske munnbind som gjaldt. Medbrakte munnbind måtte byttes ut ved døra med kirurgiske som sykehuset delte ut. 

Jeg pakket alt for mye selv, stort sett for mye klær og for mye mat. Jeg hadde ikke ork til å spise under fødsel, og på barsel klarte vi oss lenge med brødskive og middagen vi fikk der. 

Men hver sin lyst, det kan godt hende hun får brukt silkeputa og øyemasken for det det er verdt. 

• Liker 18
Skrevet

Munnbindet er nok like greit å la ligge hjemme. Hun må nok bytte munnbind ut og inn av rommet😅

• Liker 6
Skrevet

Tror ikke hun vet /bryr seg om at det skal vaskes etter HVERT bruk🙈

Godt hun ikke er redd for sykehusbakterier.. Jeg tok med tøfler jeg kunne kaste etterpå😍

• Liker 8
Gjest Twistdott
Skrevet

Det barnet som kommer om et par dager blir nok en god inntektskilde sammen med storebror. De reklamerer Allerede for bilsete og barnevogn. 
Jeg trodde de bestemte seg for at barnet, han eldste, ikke skulle brukes i reklame - det har visst snudd.

Skrevet
Twistdott skrev (12 timer siden):

Det barnet som kommer om et par dager blir nok en god inntektskilde sammen med storebror. De reklamerer Allerede for bilsete og barnevogn. 
Jeg trodde de bestemte seg for at barnet, han eldste, ikke skulle brukes i reklame - det har visst snudd.

De sa i en podcast episode at de hadde ombestemt ang det å bruke ungene i reklame tror jeg. At de kom til å gjøre mer av det i tiden fremover.

• Liker 2
Skrevet

Vedder på at hun lukker insta-profilen igjen innen morgendagen.

Alt for å selge begivenheten og få flere følgere.

Noen som vedder imot?

• Liker 14
Gjest Twistdott
Skrevet
Anonym-bruker skrev (2 timer siden):

De sa i en podcast episode at de hadde ombestemt ang det å bruke ungene i reklame tror jeg. At de kom til å gjøre mer av det i tiden fremover.

Tenk å tjene penger på ungene sine. Kanskje minstemann tjener inn til en dyr toalettveske med en gang. 

Skrevet
5 hours ago, Blålilla said:

Noen som vedder imot?

Jeg beklager men så spennende er denne ungen ikke, hvertfall ikke for andre enn familien.

De snakket vel om stengt profil på podden, fordi de ikke ville ha noen som "snoket".

Bare bestem deg, ha den åpen eller lukket.

Jeg tenker uansett at jeg ikke vil trykke følg på noen (ukjente) om jeg ikke kan se noe av innholdete dere og vite at jeg liker det. Og om jobben din er reklame, tenker jeg at de som kjøper annonseplass ønsker å nå ut til flest mulig, altså åpen profil.

• Liker 4
Skrevet
Blålilla skrev (6 timer siden):

Noen som vedder imot?

Den er stengt alt nå 🤣

• Liker 12
Skrevet

Hvor lenge var den åpen mellom offentliggjøring av navn til fødsel?

2-3 dager?

Og det var selvsagt reklameinnlegg postet i denne tiden.

• Liker 3
Annonse
Skrevet

Hun må nok åpne den iht avtale med enkelte annonsører. 

• Liker 5
Skrevet

Meget meget spesielt å legge ut så mye i underveis, nesten overrasket over at det ikke er filmet «live» fra føden! 

Rart de ikke vil bevare de øyeblikkene for seg selv. Ett av de beste minnene mine er fra kjøreturen til sykehuset, når vi var to som var så spent på den lille som snart kommer. De fine øyeblikkene rett før, de ville jeg aldri delt med noen andre en mannen min! 

• Liker 16
Skrevet (endret)
Mariiihøna skrev (12 timer siden):

Meget meget spesielt å legge ut så mye i underveis, nesten overrasket over at det ikke er filmet «live» fra føden! 

Rart de ikke vil bevare de øyeblikkene for seg selv. Ett av de beste minnene mine er fra kjøreturen til sykehuset, når vi var to som var så spent på den lille som snart kommer. De fine øyeblikkene rett før, de ville jeg aldri delt med noen andre en mannen min! 

Så enig!

Og forrige fødsel ble jo vist i "bloggerne".

Endret av FruRosa
Tastefeil
  • Liker 6
Skrevet

Hjertet mitt knuses for disse små barna.. De utnyttes og brukes så grovt for å opprettholde foreldrenes karriere og økonomi at det gjør meg fysisk kvalm. Vet de ikke at det finnes mennesker der ute som lagrer bildene av barna deres? Gudene vet hvor de bildene har havnet innen nå. Før eller siden møter de på noen som ikke er friske, og hva skjer da? Når en gal dame oppsøker sønnen hos frisøren? Stakkars barn! De har ikke bedt om å bli satt til verden eller å bli offentliggjort på denne måten. Det er foreldrenes ansvar å beskytte dem, ikke bruke dem! 

• Liker 39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...