Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Tistelblad skrev (7 minutter siden):

Ikke på den måten pilotfrueparet og annonsørene deres ønsker, tipper jeg

Joda det tror jeg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, Aintnofun said:

Da jeg var liten og fikk en sjokoladekalender til ti kroner var det store høydepunktet hva motivet på sjokoladen var. I en alder av 31 år er det forsatt like spennende. 

Om man var ekstra heldig fikk man NRK-kalenderen og.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MoKath skrev (3 minutter siden):

Om man var ekstra heldig fikk man NRK-kalenderen og.

Ja, nå skal det tydeligvis være rampenisse, 1000 kroners kalender og forsatt er ingen fornøyde..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (1 time siden):

Joda det tror jeg! 

Vel, jeg ville ikke hatt en diskusjonstråd om meg hvor jeg ble beskrevet som "åndssvak, "nyrik russer", "tett i nøtta", "ignorant" og "lat" ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tistelblad skrev (5 minutter siden):

Vel, jeg ville ikke hatt en diskusjonstråd om meg hvor jeg ble beskrevet som "åndssvak, "nyrik russer", "tett i nøtta", "ignorant" og "lat" ;)

Nei det er en fryktelig dårlig måte å kritisere noe på. Egentlig så dårlig at det hadde jeg ikke giddet å bry meg med. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tistelblad skrev (10 timer siden):

I dag kom det en ny lekebåt i kalenderen. Badekaret var allerede fullt av leker, men likevel måtte det komme en gave. (Lurer på om barnet i det hele tatt la merke til at den var ny?). Rett etter denne utleverende og unødvendige videoen på story, kommer reklame for prisjakt, og en historie om hvordan paret bedriver slow-shopping i år, for å "unngå dyre og unødvendige spontankjøp"..

Hvis forretningsidéen til influencere handler om å reklamere for produkter og tjenester ved å vise det ekte hverdagslivet og å skape relasjoner til leserene, så burde dette livet og reklamene henge sammen. 

På prisjaktreklamen kan man se at hun leser fra et manus og ikke lever som hun lærer.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hockeypulver skrev (49 minutter siden):

På prisjaktreklamen kan man se at hun leser fra et manus og ikke lever som hun lærer.

Og dette betaler prisjakt penger for 🤦🏼‍♀️

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twistdott skrev (10 timer siden):

Hvordan kunne egentlig TV2 tro at å besøke dette paret skulle være noe som engasjerte folk. De har absolutt ingen ting å bidra med.

Gammel sak, forklarer svaret på spørsmålet ditt.

https://kampanje.com/medier/2015/11/tv-2-satser-mer-pa-bloggere/

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twistdott skrev (33 minutter siden):

Jeg er nok litt dum, for jeg forstår ikke hva du mener.

Hvis du leser saken så besvarer den hvorfor TV2 bruker Pilotfrue og andre influensere på skjermen.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for persondebatt og svar til dette. Minner om denne regelen: 

Sitat

* Persondebatt

Persondebatt er å diskutere en identifiserbar person som ikke har valgt å eksponere seg selv i f. eks. sosiale medier. Dette kan f. eks. gjelde en kjent persons barn, øvrige familiemedlemmer, tidligere kjærester eller venner.

På Kvinneguidens forum vil omtale av barn bli moderert strengt. Vi tillater ikke bruk av navn eller kallenavn på barn, omtale av barns utseende, helse eller livsførsel; følelsesliv, personlighet, meninger, fritid, samværsordninger mm. Det er tillatt å diskutere foreldres valg om eksponering av barn og hvordan dette utføres, men ikke hvordan barna opplever denne eksponeringen.

Mindreårige har et særskilt vern i norsk lov og i Vær varsom-plakaten. Uavhengig av hvordan andre velger å omtale sine egne eller andres barn, har vi i Kvinneguiden / Egmont Publishing et selvstendig ansvar for hva som publiseres på våre plattformer.

Sol, admin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke noe galt i navnevalget.

Å velge navn til barn er 100 % opp til foreldrene,de har neppe spørt om hva vi mener om dette uansett.

Vi har allerede lover og regler for hva man ikke kan kalle barnet sitt å dette er innenfor disse.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser frua skriver på IG at navnet skal uttales slik Ulrik gjør det. Det kan bli en utfordring mtp hvilken landsdel de bor i. CBE hadde vel noe lignende med sin yngste, det tok kort tid før de gikk over til å uttale slik det falt seg naturlig. 

Jeg liker den type navn når det er uttalt r. Har et slikt selv. Ingen sier det finere enn mannen min, som skarrer på r-en. Men så bor jeg nå engang på Østlandet da, så «ingen» andre enn han uttaler det slik. 

Vi velger vel alle navn vi liker, heldigvis. Og litt gøy at de ikke gikk hen og valgte noe fra toppen av topplisten eller et navn hvor det ser ut som at de bare har tatt for seg scrabble-brikkene og «funnet opp» noe. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navnet er da helt greit. Synes igrunnen det er nokså tullete at det overhodet blir diskutert på KG🙄

Foreldrene liker det, og det er det eneste som betyr noe.

Bare trist å tenke på at også dette barnet blir født inn i en av sirkusfamiliene i Norge, og skal ha sine daglige opptredener i adventstiden de kommende årene. Med bustete hår, i pysjen, med kosedyret sitt i armen. Noen ganger må han kanskje vekkes ekstra tidlig, så forestillingen kan filmes før mor skal til frisøren klokken 8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Twistdott

Jeg måtte le litt..... Piloten, eller kapteinen som han liker å bli kalt, har tatovert det nye guttenavnet på armen. Siden han satte det nye over det gamle ser det snålt ut. Navnene er ok, da 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...