Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fy søren (No pun intended), men så mye hat de får på navnet. Det er mye som kan kritiseres, men navnevalg er ikke en av de. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plengionika skrev (46 minutter siden):

Fy søren (No pun intended), men så mye hat de får på navnet. Det er mye som kan kritiseres, men navnevalg er ikke en av de. 

Enig med deg i dette. 

Jeg har tenkt mer på den tatoveringen til piloten. TENK hvis de ikke syns navnet passer til barnet når han kommer ut, mange opplever jo det, eller at (er vel lav odds for det her) det plutselig kommer ut ei jente🙊

Tror ikke jeg hadde turt å tatovere navnet før ungen var ute og alt var 100% sikkert😅

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommerikkepånoebra skrev (16 minutter siden):

Enig med deg i dette. 

Jeg har tenkt mer på den tatoveringen til piloten. TENK hvis de ikke syns navnet passer til barnet når han kommer ut, mange opplever jo det, eller at (er vel lav odds for det her) det plutselig kommer ut ei jente🙊

Tror ikke jeg hadde turt å tatovere navnet før ungen var ute og alt var 100% sikkert😅

Akkurat dette er jo ganske vanlig! Så det er litt dristig å faktisk tatovere navnet før barnet er født😂

Mari Haugersveen opplevde jo dette nylig: https://www.dagbladet.no/kjendis/kalte-sonnen-charlie---angrer/73187320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trynefaktor

Synes navnet var fint jeg. Kjenner en søt, liten gutt med samme navn. 
Men litt rart at de har to navn med samme opprinnelse, selv om det selvfølgelig er opp til dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klarte ikke å bestemme meg for navn på barnet mitt før han var 3 mnd, måtte bli kjent med den lille først og se hvilket navn som passet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (På 11.10.2020 den 14.03):

Hører av og til på podcasten deres, der Ulrik tydelig preges av undertrykt raseri til haterne (noe han konsekvent kaller kritikerne), mens han samtidig godter seg over at "det e dei som held det heile i gang, og ger kroner i kassa for Julianne".

Han ser ned på "nettroll", mens han samtidig skryter av kona for at hun forstår dette spillet. At hun provoserer bevisst for engasjement. Han mener dessuten at de IKKE eksponerer barn, og forteller at han ofte etter en kritisk kommentar om tema går inn på denne brukerens Instagram, og hva får han se om ikke barnebilder?

Har en følelse av at han, i motsetning til kona, synes hele opplegget er motbydelig, men at det må til for at de skal kunne leve i luksus. Et nødvendig onde for å opprettholde livsstilen. For det går jo unektelig mye i skryt av hus, båt, vaskehjelp, au pair osv.

Jeg hadde også litt sansen for dem før, men nå er de jo bare rare, og et ekstremt harry par😂

Hadde de gått inn på min insta ville de og sett bilder av barn/barnebarn men det finnes ingen bilder der hvor en kan se barnas ansikter, at de bildene ligger der betyr da ikke at jeg ikke skal kunne kritisere deres bruk av barn som reklameplakater. Barn skal skjermes mest mulig for unødvendig eksponering.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tannbein skrev (På 22.11.2020 den 21.51):

Håper virkelig ikke at han mener de er av dem som skal få billigere barnehage. Hva gjør egentlig ungen deres i barnehage med to hjemmeværende foreldre pluss au pair sier nå jeg. 

Faglig stimuli?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest adinterim
Tough cookie skrev (5 timer siden):

Jeg klarte ikke å bestemme meg for navn på barnet mitt før han var 3 mnd, måtte bli kjent med den lille først og se hvilket navn som passet. 

Jeg var sikker på navnet tidlig i svangerskapet, og i grunn i 15 år før jeg ble gravid. Av og til bare vet man at navnet er det rette. 

Men det julebilder var noe tacky, med oppdratt genser og sløyfe på magen 😂 Men hver sin smak, og de skal ha en ting: de er tro mot seg selv, stilen sin og personligheten sin! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sol79 skrev (7 timer siden):

Dauer av bildet med oppbretta genser og sløyfe på gravidmagen.. 🙈

Sånne bilder man typisk finner på «awkward family photos» på instagram 🙈

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MaleneSola skrev (5 timer siden):

Sånne bilder man typisk finner på «awkward family photos» på instagram 🙈

Er det noen som ksn screenshote det bildet og legge her? Hun har stengt instaen sin

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Twistdott
Cissacissa skrev (4 timer siden):

Er det noen som ksn screenshote det bildet og legge her? Hun har stengt instaen sin

De åpner sikkert snart, så du får tolma deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spyflua skrev (24 minutter siden):

Tror du han bare fikk en?

strengt tatt fikk han jo 24 stk før selve julekvelden..

men nei, han fikk neppe bare en gave.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...