Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

1 time siden, Louiah skrev:

Noen får faktisk stor mage i starten når det er barn nr. 2. Ikke hyggelig å skrive om størrelsen på gravide den ene eller andre veien. Kan ikke folk slutte med spekulasjoner og kommentarer om kropp? Hva med å bare si «du er fin», uten å tillegge «du er stor, fødsel nærmer seg vel nå» eller «du er liten, sikker på at baby har det bra?». Begge deler skaper bare negativitet for den gravide. 

Enig!

men samtidig, så legger au pairen ut video der hu nærmest er helt flat, og noen dager før la hu ut bilde der magen er stor. Så da begynner jo folk dessverre å spekulere! 
Jeg er gravid selv, og merker jo at jeg også begynner å lure på hvor mange uker hu er på vei. Uten å bry meg om hu er stor eller liten. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Karen123456789 skrev:

Om hun sier det er det jo ingen som spekulerer på hvor langt hun er på vei, og hun ønsker jo spekulering. 

Ja, nemlig. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skrev på Instagram nå at hun er i 4.trimester nå og uke 256. Litt usikker på hva det skal bety, kanskje 4 mnd på vei? 

Endret av Plengionika
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Plengionika skrev:

Hun skrev på Instagram nå at hun er i 4.trimester nå og uke 256. Litt usikker på hva det skal bety, kanskje 4 mnd på vei? 

4. trimester? Ja, det skal godt la seg gjøre siden 4. trimester betyr barnets første 3 måneder etter å ha kommet ut.
Og uke 256 er sånn ca 5 års graviditet i såfall 😛

Endret av Skrottefar
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Plengionika skrev:

Det står et kvadratrottegn foran både 4.trimester og uke 256 :) hun er i andre trimester i uke 16, hvis jeg har regnet det riktig. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Marisana skrev:

Det står et kvadratrottegn foran både 4.trimester og uke 256 :) hun er i andre trimester i uke 16, hvis jeg har regnet det riktig. 

Skjønte ikke at det var kvadratrot tegnet, her virket det bare som en strek 😅 ja, da stemmer det isåfall med 2.trimester. Mulig det bare er meg, men det syns jeg var teit måte å skrive det på. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Diamant20 skrev:

Hun har sagt tidligere at de vet kjønn. Tenkte det skulle stå 25+6 jeg?

Kjønn kan man finne ut fra uke 13 :) og om hu mente 25+6 så er jo trimesteren hennes litt off, siden 4 trimester er de 3 første mnd av babyens liv. 

Endret av Karen123456789
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PingPongRosadamm

... 4. trimester var så klart bare en tull, slik som det hele var. I beste fall var det et indirekte forsøk på å fortelle hvor langt på vei, med en "gåte". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, lamorte skrev:

... 4. trimester var så klart bare en tull, slik som det hele var. I beste fall var det et indirekte forsøk på å fortelle hvor langt på vei, med en "gåte". 

Tror heller på den her. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.7.2020 den 17.14, mumrikk1 skrev:

La nå ungen komme når den kommer, uten spekulasjoner og oppmerksomhet🙌🏼

Når det er snakk om et menneske som gjør karriere av å dele privatlivet sitt, med hovedvekt på graviditet, kan man kanskje ikke vente annet enn at følgerne spekulerer i når barnet kommer.

Folk som ikke vil ha oppmerksomhet, går som oftest litt mer stille i dørene enn disse to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står jo kvadratrot foran både "4" og "256" 🤦🏼‍♀️

2 × 2 = 4

16 × 16 = 256

Altså er hun i 2. Trimester og var akkurat 16 uker på vei når hun postet.

Da har hun termin i første halvdel av januar.

Endret av sommerfugl154
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 2.8.2020 den 16.55, sommerfugl154 skrev:

Det står jo kvadratrot foran både "4" og "256" 🤦🏼‍♀️

2 × 2 = 4

16 × 16 = 256

Altså er hun i 2. Trimester og var akkurat 16 uker på vei når hun postet.

Da har hun termin i første halvdel av januar.

Nja, blir vel ikke første halvdel av januar, jeg er 14 uker på vei og har første uke i februar. Så er vel heller slutten av januar om hu er 16 uker? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Karen123456789 said:

Nja, blir vel ikke første halvdel av januar, jeg er 14 uker på vei og har første uke i februar. Så er vel heller slutten av januar om hu er 16 uker? 

Kjenner også ei som er 14/15 uker nå, men hun har termin siste uke i januar, så regna bare to uker før det :)

Tenkte i forhold til når bildet ble postet også 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
8 timer siden, sommerfugl154 skrev:

Kjenner også ei som er 14/15 uker nå, men hun har termin siste uke i januar, så regna bare to uker før det :)

Tenkte i forhold til når bildet ble postet også 

Skjønner :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillinger, eller regner hun seg selv som ei jente i siste instapost? Som nå er slettet??

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, galmamma skrev:

Tvillinger, eller regner hun seg selv som ei jente i siste instapost? Som nå er slettet??

Ulrik som la ut det innlegget. Han har nok tellt Julianne som jente :) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...