Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 10.6.2020 den 21.03, Justlooking skrev:

Kom over denne. Var på denne tiden jeg ble oppmerksom på bloggen fordi en nettavis trykket en tilsvarende sak fra henne om at hun var sammen med mange gifte menn.

https://pilotfrue.blogg.no/1422563041_29012015.html

Skummet gjennom kommentarene på dette innlegget, fy søren så mye stygt folk skriver! Kanskje dette innlegget fikk ekstra med kommentarer siden det var linket til en sak, men likevel...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nysgjerrig på hva de kommer til å svare når guttungen lurer på hvorfor pappa har tatovering av mamma som kler av seg.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sausedyret
7 timer siden, Maneo skrev:

Jeg er nysgjerrig på hva de kommer til å svare når guttungen lurer på hvorfor pappa har tatovering av mamma som kler av seg.

Tja.. Noe som "Pappa er glad i mamma", "Pappa synes mamma er pen" eller noe lignende? Serr.. Men hva du vil om tatoveringen hans, men er det verdt å diskutere akkurat det inne her? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Sausedyret skrev:

Tja.. Noe som "Pappa er glad i mamma", "Pappa synes mamma er pen" eller noe lignende? Serr.. Men hva du vil om tatoveringen hans, men er det verdt å diskutere akkurat det inne her? 

Jeg kan da diskutere hva jeg vil, det er det et forum er til. 

Og jeg tenker at en seksåring ikke ville nøye seg med den forklaringen, gir jo ingen mening at moren kler av seg, det er jo ikke et selvportrett i den forstand. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sausedyret
15 timer siden, Maneo skrev:

Jeg kan da diskutere hva jeg vil, det er det et forum er til. 

Og jeg tenker at en seksåring ikke ville nøye seg med den forklaringen, gir jo ingen mening at moren kler av seg, det er jo ikke et selvportrett i den forstand. 

Da misforstod jeg. Trodde dette forumet var ment for å gi saklig og konstruktiv kritikk av bedriftene, og ikke om hva vi personlig mener om bedriftseierne eller tatoveringene deres :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Sausedyret skrev:

Da misforstod jeg. Trodde dette forumet var ment for å gi saklig og konstruktiv kritikk av bedriftene, og ikke om hva vi personlig mener om bedriftseierne eller tatoveringene deres :sjenert:

Hvilken bedrift? Reklamebyrået hun driver?

Spøk til side. Jeg stilte et åpent spørsmål. Enten svar eller rapporter. 😉

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
På 17.6.2020 den 9.24, Maneo skrev:

Jeg har en sexy og naken dame tatovert, så langt er det bare ekle og fremmede mannfolk som har kommentert den, standardfrasen er "er det selvportrett eller?" Ikke mine barn, ikke mine bonusbarn, ikke mine tantebarn, ikke naboens barn, ikke damer heller, ingen har sagt eller spurt om noe som helst, den bare er der og ingen bryr seg. 

Er ganske sikker på at guttungen står det over uten at det setter spor eller traumer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Dævendøtte skrev:

Jeg har en sexy og naken dame tatovert, så langt er det bare ekle og fremmede mannfolk som har kommentert den, standardfrasen er "er det selvportrett eller?" Ikke mine barn, ikke mine bonusbarn, ikke mine tantebarn, ikke naboens barn, ikke damer heller, ingen har sagt eller spurt om noe som helst, den bare er der og ingen bryr seg. 

Er ganske sikker på at guttungen står det over uten at det setter spor eller traumer. 

Jeg har aldri påstått barnet kommer til å få påført varige spor eller traumer. Jeg er nysgjerrig på hva de kommer til å svare.  Det er forskjell på en sexy og naken dame, og en sexy og halvnaken dame som også er moren. 

Storm i vannglass. Jeg er bare nysgjerrig.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
12 timer siden, Maneo skrev:

Jeg har aldri påstått barnet kommer til å få påført varige spor eller traumer. Jeg er nysgjerrig på hva de kommer til å svare.  Det er forskjell på en sexy og naken dame, og en sexy og halvnaken dame som også er moren. 

Storm i vannglass. Jeg er bare nysgjerrig.

Poenget er at ingen bryr seg, min tatovering er jo nettopp et selvportrett. Jeg har en naken Dævendøtte på kroppen min og så langt er det kun ekle mannfolk som har spurt om den. Ungene bare konstaterer at det er en dame, er du som lager storm i vannglass. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Dævendøtte skrev:

Poenget er at ingen bryr seg, min tatovering er jo nettopp et selvportrett. Jeg har en naken Dævendøtte på kroppen min og så langt er det kun ekle mannfolk som har spurt om den. Ungene bare konstaterer at det er en dame, er du som lager storm i vannglass. 

Men så bra du har fasiten på hva alle barn i hele verden bryr seg om og ikke, da fikk jeg jo svar.

Takk skal du ha. 😊

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lin11
På 19.6.2020 den 8.06, Dævendøtte skrev:

Hvorfor har du en tatovering av deg selv? Hvor du er naken? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Lin11 skrev:

Hvorfor ikke.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
10 timer siden, Lin11 skrev:

Si det. Det viktigste her er jo at barn ikke spør om det. Er visst bare vi voksne som bryr oss. 🤷🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sausedyret
17 minutter siden, Maneo skrev:

Si det. Det viktigste her er jo at barn ikke spør om det. Er visst bare vi voksne som bryr oss. 🤷🏼‍♀️

Det er godt mulig at han kommer til å spørre om det, men det blir jo uansett bare spekulasjoner. Hvis han fortsatt er veldig ung når han spør så tror jeg ikke han kommer til å bry seg mer enn at det er "mamma" eller "dame". Da er han jo forsåvidt for ung til å kunne knytte nakenhet med noe seksuelt. Hva han kommer til å mene når han blir eldre er jo helt usikkert for noen å kunne si, men jeg synes egentlig det er uvesentlig hva han eller andre måtte mene om en annen persons tatovering, selvom det er faren. Det er et bilde av hans nåværende partner, ikke et hakekors. Så lenge det ikke er noe hatefult eller slemt tatovert så er det ikke så viktig egentlig. 

Jeg har selv tatoveringer og jeg er helt enig i det som er blitt skrevet over her, at det er ytterst få som kommenterer dem med untak av enten folk som bare vil si at de er fine, eller ekle gamle grisemenn som prøver seg på harry sjekkereplikker. Barn pleier ikke å kommentere noe særlig i det hele tatt, og jeg har en del store så er nesten mer overrasket over at barn som har mindre sperre ikke har kommentert dem. Grunnen til at vi reagerer mer er fordi vi er gamle nok til å knytte tatoveringen hans til noe seksuelt og spesifikt som kona. Personlig ser jeg ikke på tatoveringen hans som noe problematisk eller flaut fordi jeg har selv stor interesse for tatoveringer og hva han velger å ha på sin kropp er faktisk hans valg, ikke mitt eller noen andres. Om sønnen ikke liker tatoveringen når han er eldre så må han faktisk bare deale med at den er der. Det er ikke hans beslutning, og faren har den jo på et sted hvor den kun er synlig når han har bar overkropp så når sønnen er gammel nok til å ha en ordentlig mening om den så kommer den jo ikke til å være så veldig eksponert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ikke ute etter et fasitsvar, guttungen ble nettopp to år, derfor regnet jeg med det ville komme spekulasjoner. Jeg regnet derimot ikke med å åpne en dør fullt av tatoverte mennesker (som dere presiserer) som absolutt ikke ser noen form for humor i innlegget mitt.

Det er meg revnende likegyldig om du har null eller trettitusen tatoveringer. Jeg stilte et åpent spørsmål på hva Piloten eller Pilotfruen kom til å svare dersom gutten spurte: "Hvorfor er mamma naken/hvorfor kler mamma av seg?"

That is all. Puh!

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...