Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

13 timer siden, marthes skrev:

Var så stort trykk på spørsmål om håret hennes så hun måtte dusje og vaske håret samtidig med alle andre bloggere som også i disse dager får like mange spørsmål om det samme... 

Seriøst?🤦‍♀️😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser at hun har høyre lesertall men jeg skjønner det virkelig ikke... det er jo bare reklame? Jeg leser blogger innimellom, mest for å le litt (inni meg selvsagt! 😉), men i pilotfruens blogg er det jo ingenting å le av engang! Bare shampoo og sånne dingser som hun fjerner svarte prikker med... 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Pås skrev:

Jeg ser at hun har høyre lesertall men jeg skjønner det virkelig ikke... det er jo bare reklame? Jeg leser blogger innimellom, mest for å le litt (inni meg selvsagt! 😉), men i pilotfruens blogg er det jo ingenting å le av engang! Bare shampoo og sånne dingser som hun fjerner svarte prikker med... 

Ja det er litt tragikomisk, og hun er herlig sjarmerende, søt og klønete 🥴 Hun har den sjarmen jeg savner hos CBE

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Uglesjel skrev:

Seriøst?🤦‍♀️😅

Bloggerreklamer er ikke akkuratt noe jeg «tror» på for å si det sånn ;) 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Castor Troy skrev:

Ja det er litt tragikomisk, og hun er herlig sjarmerende, søt og klønete 🥴 Hun har den sjarmen jeg savner hos CBE

Seriøst? Sjarmerende og søt? Pilotfrue? 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SigridElise skrev:

Seriøst? Sjarmerende og søt? Pilotfrue? 

Det er noe sjarmerende over at hun er klønete, og innrømmer og viser hun er usikker. Særlig gjennom podden hvor Ulrik gir henne noen low balls og ufine kommentarer noen ganger, får litt vondt av henne. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gazpacho
2 timer siden, Castor Troy skrev:

Det er noe sjarmerende over at hun er klønete, og innrømmer og viser hun er usikker. Særlig gjennom podden hvor Ulrik gir henne noen low balls og ufine kommentarer noen ganger, får litt vondt av henne. 

Jeg syns hun virker lat og lite opplyst. Hun orker ikke å vaske sitt eget hus eller sine egne klær, hun har full barnehageplass og til og med au pair selv om hun bare har ett barn og absolutt null tidsklemme. Og ikke liker hun å lage mat heller. Ulrik virker ofte oppgitt over latskapen og kunnskapsnivået hennes, men han setter vel pris på andre kvaliteter som hun har da (relativt ung og meget blond?). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Gazpacho skrev:

Jeg syns hun virker lat og lite opplyst. Hun orker ikke å vaske sitt eget hus eller sine egne klær, hun har full barnehageplass og til og med au pair selv om hun bare har ett barn og absolutt null tidsklemme. Og ikke liker hun å lage mat heller. Ulrik virker ofte oppgitt over latskapen og kunnskapsnivået hennes, men han setter vel pris på andre kvaliteter som hun har da (relativt ung og meget blond?). 

Alt du nevner er grunner til at jeg ler og koser meg med den bloggen. Ulrik har gjentatte ganger  sagt han liker jenter som er naturlige, som ikke pynter eller sminker seg, merkelig han endte opp med henne egentlig. Hun viser heller ingen tegn på å endre seg å tilpasse seg den stilen 😂

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gazpacho
Akkurat nå, Castor Troy skrev:

Alt du nevner er grunner til at jeg ler og koser meg med den bloggen. Ulrik har gjentatte ganger  sagt han liker jenter som er naturlige, som ikke pynter eller sminker seg, merkelig han endte opp med henne egentlig. Hun viser heller ingen tegn på å endre seg å tilpasse seg den stilen 😂

Han tar jo botox mot rynker og restylane i leppene og har også fått utført hårtransplantasjon. Han er en selvbevisst jålebukk. Julianne er MYE mer naturlig enn ham. Hun har naturlige store lepper og naturlige store pupper f eks. Men også hun falt på botox-vogna tidlig i 20-årene. De er i det hele tatt veldig åpne om at de liker å få utført inngrep for å føle seg mer vel. Og det er skremmende å normalisere slike unaturlige, kunstige inngrep. Botox er jo f eks nervegift. Slik sett så er de faktisk farlige forbilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Gazpacho skrev:

Han tar jo botox mot rynker og restylane i leppene og har også fått utført hårtransplantasjon. Han er en selvbevisst jålebukk. Julianne er MYE mer naturlig enn ham. Hun har naturlige store lepper og naturlige store pupper f eks. Men også hun falt på botox-vogna tidlig i 20-årene. De er i det hele tatt veldig åpne om at de liker å få utført inngrep for å føle seg mer vel. Og det er skremmende å normalisere slike unaturlige, kunstige inngrep. Botox er jo f eks nervegift. Slik sett så er de faktisk farlige forbilder.

Hvilke influencere er egentlig gode forbilder 😂

har han fikset leppene, de er jo veldig tynne? Vet han har snakket om det, men visste ikke han hadde gjort det. 

Endret av Castor Troy
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gazpacho
4 minutter siden, Castor Troy skrev:

Jeg syns at disse selvutnevnte "influenserne" skulle fått kuttet alt av internettilgang i fem år. Egosentrisitet, narsissisme og fordumming av samfunnet er det eneste de har å by på. Pluss utlevering av barn og kroppspress. Ikke rart at KG er omtrent de eneste som tar disse hønsa seriøst. Men jeg syns det er fælt at de tjener millioner på å ødelegge andres selvfølelse og lommebøker. Men noe jeg liker med Julianne er at hun ikke rosemaler alt. Hun er åpen om at hun av og til sliter, at det er tøft med små barn og at det kan være vanskelig å komme seg på trening. Hun gir ikke andre dårlig samvittighet for slike ting og akkurat det er jo bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gazpacho
4 minutter siden, Castor Troy skrev:

har han fikset leppene, de er jo veldig tynne? Vet han har snakket om det, men visste ikke han hadde gjort det. 

https://www.vg.no/rampelys/i/Onqg6l/bloggerne-profil-ulrik-nygaard-ble-mobbet-til-aa-forstoerre-leppene

Kjekt å ha noen å skylde på. Alle influensere skylder jo alltid på hatere når de ønsker å operere/forstørre/forminske deler av kroppen sin. Syns han var fin som han var jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gazpacho skrev:

https://www.vg.no/rampelys/i/Onqg6l/bloggerne-profil-ulrik-nygaard-ble-mobbet-til-aa-forstoerre-leppene

Kjekt å ha noen å skylde på. Alle influensere skylder jo alltid på hatere når de ønsker å operere/forstørre/forminske deler av kroppen sin. Syns han var fin som han var jeg.

Ja han er en stilig mann, han har ingen grunn til å tenke noe annet. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

45 minutter siden, Susseblass skrev:

Snap fra Aviva helse i dag. Plastikkirurgi. Da blir det vel mer nakenhet og dildoreklamer fremover? 

Slettet snap så får ikke med meg det styret. Avslørte hun hva hun skulle få utført?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LOL morsomme øyeblikk i ukens POD, Ulrik sier blant annet mange tror Julianne er helt hjernedød, men endrer heldigvis oppfatning når de møter henne 😂 Det ble litt pinlig stillhet før hun svarte han. 

Julianne fortalte også at det er utrolig harry å si man skal på ferie til syden, det går jo ikke an. Man sier jo navnet på landet man skal til.  

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri lest bloggen til Julianne, men hørt alle poddene. Hun virker som et utrolig snilt, klokt og sympatisk menneske. Derfor er det utrolig trist å høre hvordan hun blir snakket til av Ulrik. Han lar det henge i lufta hele tiden at han mener hun ikke: Har en ordentlig jobb, er fornuftig nok. 
Julianne roser Ulrik mye, tar også mye selvkritikk. Ulrik snakker nedsettende til henne («Jeg husker ikke førsteinntrykket av deg, eller jo, jeg trodde du var lett på tråden, det var ikke mye motstand der», hvem faen sier sånt til kjæresten sin???), sier han liker naturlige jenter best (implisitt at han ikke liker henne best), og vil ALDRI gi Julianne ros eller rett, bare i de tilfellene hvor det setter Julianne i dårlig lys («ja, du er kostbar og ufornuftig, det har du helt rett i») osv osv

noen andre enn meg som får ekle vibber av dette? Han virker ikke som en god ektemann i det hele tatt...bryter jo henne ned:(

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Lamoramp skrev:

Jeg har aldri lest bloggen til Julianne, men hørt alle poddene. Hun virker som et utrolig snilt, klokt og sympatisk menneske. Derfor er det utrolig trist å høre hvordan hun blir snakket til av Ulrik. Han lar det henge i lufta hele tiden at han mener hun ikke: Har en ordentlig jobb, er fornuftig nok. 
Julianne roser Ulrik mye, tar også mye selvkritikk. Ulrik snakker nedsettende til henne («Jeg husker ikke førsteinntrykket av deg, eller jo, jeg trodde du var lett på tråden, det var ikke mye motstand der», hvem faen sier sånt til kjæresten sin???), sier han liker naturlige jenter best (implisitt at han ikke liker henne best), og vil ALDRI gi Julianne ros eller rett, bare i de tilfellene hvor det setter Julianne i dårlig lys («ja, du er kostbar og ufornuftig, det har du helt rett i») osv osv

noen andre enn meg som får ekle vibber av dette? Han virker ikke som en god ektemann i det hele tatt...bryter jo henne ned:(

Han var verst mot henne i de første episodene, noe de tok opp i siste pod. I de siste episodene synes jeg faktisk Julianne har kommet med de mest nedsettende kommentarene mot Ulrik. Kanskje hun har lest tilbakemeldingene og bestemt seg for å ta litt mer styring? Det at begge behandler hverandre på denne måten gjør jo at forholdet fremstår blottet for kjærlighet og respekt for hverandre. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Castor Troy skrev:

Han var verst mot henne i de første episodene, noe de tok opp i siste pod. I de siste episodene synes jeg faktisk Julianne har kommet med de mest nedsettende kommentarene mot Ulrik. Kanskje hun har lest tilbakemeldingene og bestemt seg for å ta litt mer styring? Det at begge behandler hverandre på denne måten gjør jo at forholdet fremstår blottet for kjærlighet og respekt for hverandre. 

Synes dem virker veldig falsk mot hverandre uansett. Han har fått seg ei ung kone som han  kan vise fram. Hun har fått seg en mann som tjerner godt til fylle opp garderoben hennes med dyre merker. Begge prøver for hardt. Hva med p bare la det gå naturlig for seg. Har hørt litt av podden og ikke noe mer. Klarte ikke å høre på sytingen til J om mannen.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...