Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 timer siden, tingi85 skrev:

Oh my!! 
Au pairen har egen YouTube-kanal. Som pilotfrue har linket til i bloggen sin 😳😳

Sirkuset tar aldri slutt. 😂

• Liker 13
Skrevet

Herregud 

Får så rare vibber av alt som har med dette å gjøre

• Liker 17
Skrevet
3 hours ago, tingi85 said:

Oh my!! 
Au pairen har egen YouTube-kanal. Som pilotfrue har linket til i bloggen sin 😳😳

Ok, da er det nok ingen grunn til å tro at hun blir utnyttet for å få opp blogglesertallet.

• Liker 8
Skrevet

Herlig 😍 Dette er jo mer en hva man kunne håpet på. Regien er jo kjempesøt i tillegg. Tror virkelig hun kom til riktig plass med egen youtube kanal i tillegg 😂 Det neste blir vel en collab på begges kanaler. Julianne blir vel en god støttespiller så lenge ikke Regien blir mer populær en henne.  

• Liker 13
Skrevet

Og så kan de samarbeide om sponsoravtaler og linke hverandre 😂

• Liker 8
Skrevet
15 timer siden, Castor Troy skrev:

Herlig 😍 Dette er jo mer en hva man kunne håpet på. Regien er jo kjempesøt i tillegg. Tror virkelig hun kom til riktig plass med egen youtube kanal i tillegg 😂 Det neste blir vel en collab på begges kanaler. Julianne blir vel en god støttespiller så lenge ikke Regien blir mer populær en henne.  

Hvem har regien her, egentlig?

:ironi:

• Liker 24
Skrevet
9 minutter siden, Miss.Wildfox skrev:

Hahaha bra ordspill

• Liker 9
Skrevet
1 time siden, Miss.Wildfox skrev:

Let nature take its course 

• Liker 8
Skrevet (endret)

Ser Regien har slått av kommentarfeltet på YT. Håper hun ikke fikk mye kritikk og dårlige kommentarer. Hun virker utrolig søt og hyggelig. Det eneste negative er at høy musikk overdøver mye av det hun sier i videoene. Håper hun fortsetter å legge ut videoer 😊

Endret av Castor Troy
  • Liker 1
Skrevet
8 timer siden, Castor Troy skrev:

Ser Regien har slått av kommentarfeltet på YT. Håper hun ikke fikk mye kritikk og dårlige kommentarer. Hun virker utrolig søt og hyggelig. Det eneste negative er at høy musikk overdøver mye av det hun sier i videoene. Håper hun fortsetter å legge ut videoer 😊

Når man skal omtale henne på denne måten,kan du vel heller lage henne en egen tråd.

Jeg har ihvertfall 0 interesse av å lese om hennes privatliv,i tråden til arbeidsgiveren hennes.

• Liker 15
Skrevet

Jeg lurer ærlig og oppriktig på hva hennes lesere/følgere får ut av hennes blogg og sosiale medier? Blir de inspirert? Det er i hovedsak reklame for ubrukelige ting i alle innlegg, på alle kanaler. Ikke en gang bursdagsfeiring kommer utenom reklame. Der er dårlige og kortfattede innlegg på bloggen, med lange opphold mellom innlegg. Det er gjenbruk av hudpleie-reklame, og egenreklame for podcast. Og selvsagt innslag av ett enormt forbruk, flashing av dyre ting og utstyr. Så hva av dette fenger hennes lesere? 

• Liker 16
Skrevet
45 minutter siden, panzerpølsa skrev:

Jeg lurer ærlig og oppriktig på hva hennes lesere/følgere får ut av hennes blogg og sosiale medier? Blir de inspirert? Det er i hovedsak reklame for ubrukelige ting i alle innlegg, på alle kanaler. Ikke en gang bursdagsfeiring kommer utenom reklame. Der er dårlige og kortfattede innlegg på bloggen, med lange opphold mellom innlegg. Det er gjenbruk av hudpleie-reklame, og egenreklame for podcast. Og selvsagt innslag av ett enormt forbruk, flashing av dyre ting og utstyr. Så hva av dette fenger hennes lesere? 

Hun er jo en av norges mest populære influenere av en eller annen grunn. Selv denne tråden er jo rimelig populær, så noe må hun jo gjøre riktig. Hun kan iallfall kunsten å gi leserne et ønske om noe å ville ha mer fra henne 😂 Hun spammer ikke akkurat bloggen full av innlegg ingen orker å lese. 

Skrevet
1 time siden, J.. skrev:

Når man skal omtale henne på denne måten,kan du vel heller lage henne en egen tråd.

Jeg har ihvertfall 0 interesse av å lese om hennes privatliv,i tråden til arbeidsgiveren hennes.

Ikke vær så bitter og sjalu da. Hvis Regien blir den neste store influenceren får hun tidsnok sin egen tråd. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Castor Troy skrev:

Ikke vær så bitter og sjalu da. Hvis Regien blir den neste store influenceren får hun tidsnok sin egen tråd. 

Faen,der tok du meg.

Sjalusien tok helt overhånd.

Beklager.

😃

• Liker 20
Skrevet
Akkurat nå, J.. skrev:

Faen,der tok du meg.

Sjalusien tok helt overhånd.

Beklager.

😃

Det går bra 😍 Julianne er et forbilde, men vi kan aldri forvente å bli like gode som henne 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Castor Troy skrev:

Det går bra 😍 Julianne er et forbilde, men vi kan aldri forvente å bli like gode som henne 

Ja der sa du det jammen meg.

• Liker 9
Skrevet

På hvilken måte er hun et forbilde?

• Liker 7
Skrevet

Så det eneste Julianne gjør som jobb, altså bloggen, har hun nå fått aupairen til å gjøre? 

• Liker 8
Skrevet

Dere er nok ferdig med å debattere dette allerede, men

jeg synes det er ironisk at Julianne og Ulrik mener at vi på KG er noen sladrekjerringer, samtidig som de selv brukte de første 15 minuttene av siste pod til å snakke dritt om Linnea Myhre...

Det var mitt bidrag i kveld😊

• Liker 49
Skrevet
På 2.2.2020 den 13.59, Castor Troy skrev:

Her har de en fremtidig forretningsidé som kan love mer enn ABIP- «bli au pairen vår og du vil bli Norges største influenser!» 👏🏼

• Liker 14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...