Aidensfield Skrevet 31. desember 2019 #8841 Del Skrevet 31. desember 2019 44 minutter siden, Nussepus skrev: For det viktigste for dem er faktisk å skryte av det. Og det sier litt om hvor enkle de er. Nå følger ikke jeg alle bloggere i Norge men er det noen andre av de store som har lagt ut hva de får å har gitt i gave? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 31. desember 2019 #8842 Del Skrevet 31. desember 2019 Jeg er vokst opp med at slike flashy ting er harry. Og jeg trodde Guccilogobelte allerede er ute? Men så bor ikke jeg på Vollen, kanskje de ligger 1 år etter motebildet i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nobile Skrevet 31. desember 2019 #8843 Del Skrevet 31. desember 2019 4 minutter siden, loveli skrev: Jeg er vokst opp med at slike flashy ting er harry. Og jeg trodde Guccilogobelte allerede er ute? Men så bor ikke jeg på Vollen, kanskje de ligger 1 år etter motebildet i Oslo. Tror egentlig ikke bostedet er skyld i disse harry, “nyrik russer” holdningene dessverre. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 31. desember 2019 #8844 Del Skrevet 31. desember 2019 52 minutter siden, loveli skrev: Jeg er vokst opp med at slike flashy ting er harry. Og jeg trodde Guccilogobelte allerede er ute? Men så bor ikke jeg på Vollen, kanskje de ligger 1 år etter motebildet i Oslo. Tenåringsmote kan knapt kalles mote.. Og joda,tenåringsjenter bruker beltene sine enda. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 31. desember 2019 #8845 Del Skrevet 31. desember 2019 5 timer siden, J.. skrev: Tenåringsmote kan knapt kalles mote.. Og joda,tenåringsjenter bruker beltene sine enda. Isabell Raad gav et sånt belte til tenåringsbroren sin nå.... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 31. desember 2019 #8846 Del Skrevet 31. desember 2019 43 minutter siden, Moongirl skrev: Isabell Raad gav et sånt belte til tenåringsbroren sin nå.... Første gang jeg har sett gutt/menn bruke/få slike belter. De er jo veldig feminine (beltene..),de er både veldig smale og har liten spenne. "Damedesign". 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 31. desember 2019 #8847 Del Skrevet 31. desember 2019 (endret) Enig...men, Ulrik er jo feminim..... Endret 31. desember 2019 av Moongirl 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BuffaloDuck Skrevet 31. desember 2019 #8848 Del Skrevet 31. desember 2019 Synes det er ganske spesielt av voksne folk å skrive innlegg på blogg eller SoMe om julegaver de har fått. Mener å huske de fleste slutter med det i tidlig tenår. Tror ikke noen i min vennegjeng sammenlignet/fortalte om hva vi hadde fått etter fylte 16. Men det er vel en av grunnene til at det er underholdende å følge disse bloggerne, de tar gjerne andre valg enn oss «vanlige» mennesker. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosasko Skrevet 1. januar 2020 #8849 Del Skrevet 1. januar 2020 Gucci sko til en 40 åring 😳🤭 flaut 🙈 merkelig at han ikke fekk rød løper i julegave og 🤤 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 1. januar 2020 #8850 Del Skrevet 1. januar 2020 (endret) De beltene finnes for menn. Ikke at jeg hadde kjøpe verken det, veska eller skoene, men han går altså ikke rundt med et damebelte. Endret 1. januar 2020 av Kollontaj 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ikkevoksen Skrevet 1. januar 2020 #8851 Del Skrevet 1. januar 2020 Hvorfor er det ingen som snakker om at hun stolt viser frem at hun har kjøpt SELSKINNSKO? Altså😭💔 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hotwife Skrevet 1. januar 2020 #8852 Del Skrevet 1. januar 2020 Så mye penger de har brukt på julegaver, kunne de i det minste kjøpt noe pent 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ikkevoksen Skrevet 1. januar 2020 #8853 Del Skrevet 1. januar 2020 Jeg la igjen en kommentar om de dumme selskoene, med om hvor utrydningstruet selen er. Ikke at hun bryr seg, men jeg håpet at om noen leste kommentaren så ble de ikke "influencet" til å kjøpe de også. Men kommentaren må så klart godkjennes... det forklarer hvorfor hun ikke har noen kommentarer i det hele tatt... 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 1. januar 2020 #8854 Del Skrevet 1. januar 2020 Tråden er ryddet for personangrep. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 1. januar 2020 #8855 Del Skrevet 1. januar 2020 45 minutter siden, ikkevoksen skrev: Jeg la igjen en kommentar om de dumme selskoene, med om hvor utrydningstruet selen er. Ikke at hun bryr seg, men jeg håpet at om noen leste kommentaren så ble de ikke "influencet" til å kjøpe de også. Men kommentaren må så klart godkjennes... det forklarer hvorfor hun ikke har noen kommentarer i det hele tatt... Hun bryr seg jo ikke. Bare det er kult og inn. Hun aner sikkert ikke hva en sel er en gang. Mulig hun tror selskinn er heklet. Hun er like reflektert som en gråstein. 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 1. januar 2020 #8856 Del Skrevet 1. januar 2020 Selskinn faktisk... Motsetningen til klimaaktivister er hun i alle fall! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 1. januar 2020 #8857 Del Skrevet 1. januar 2020 Har ikje fått med meg motstanden mot selskinnsko, så kan noen opplyse meg? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 1. januar 2020 #8858 Del Skrevet 1. januar 2020 Akkurat nå, LilleSnupp skrev: Har ikje fått med meg motstanden mot selskinnsko, så kan noen opplyse meg? Selene blir klubbet ihjel,så flådd på stedet.. Noe de færreste vil være med på å støtte oppunder. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 1. januar 2020 #8859 Del Skrevet 1. januar 2020 33 minutter siden, J.. skrev: Selene blir klubbet ihjel,så flådd på stedet.. Noe de færreste vil være med på å støtte oppunder. Kilde på dette? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 1. januar 2020 #8860 Del Skrevet 1. januar 2020 (endret) 7 minutter siden, Kollontaj skrev: Kilde på dette? "Ved bruk av hakapik skal selen slås i hodeskallen. Unger slås først med redskapets butte ende eller hammer, slik at skalletaket knuses. Deretter slås piggen inn i hjernen på dyret før det blodtappes. Alle skutte dyr skal snarest mulig slås med hakapik og blodtappes. Skutte dyr slås bare med den spisse enden." https://no.m.wikipedia.org/wiki/Slakting#Selslakting https://www.tv2.no/a/2652273/ Osv osv.. Endret 1. januar 2020 av J.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå