Gjest Gazpacho Skrevet 28. november 2019 #8781 Del Skrevet 28. november 2019 Det verste er jo at Julianne skriver at hun vil ha et barn til. Hun og Ulrik trenger allerede vaskehjelp, klesvaskehjelp, takeaway middager, full barnehageplass og au pair til ETT barn... Jeg lurer på hva Julianne egentlig bruker dagene til. Det kan neppe gå mer enn én time til blogginga slik den har sett ut det siste året hvert fall. Snakk om vanvittig timelønn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 28. november 2019 #8782 Del Skrevet 28. november 2019 Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 29. november 2019 #8783 Del Skrevet 29. november 2019 Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 1. desember 2019 #8784 Del Skrevet 1. desember 2019 Tråden er ryddet for spekulasjoner og krenkende innlegg, med svar. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liinnam Skrevet 3. desember 2019 #8785 Del Skrevet 3. desember 2019 Denne spørsmålsrunden, er det noen som får spørsmålene sine besvart? Er det samme hver gang, hvordan går det med deg, kroppen din, ferier, ønsker, hva koster det etc... og nå hvorfor selger du så masse ting? Hvem har fått med seg det? Før nå da, for plutselig så skulle hun selge ting? Altså hvem prøver hun å lure, tror hun virkelig at folk holder seg oppdatert på finn.no på hva og når hun selger noe.. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SigridElise Skrevet 3. desember 2019 #8786 Del Skrevet 3. desember 2019 Ingen av mine 3 spørsmål ble besvart - denne gangen heller😂😂 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet_me Skrevet 3. desember 2019 #8787 Del Skrevet 3. desember 2019 10 timer siden, Liinnam skrev: Denne spørsmålsrunden, er det noen som får spørsmålene sine besvart? Er det samme hver gang, hvordan går det med deg, kroppen din, ferier, ønsker, hva koster det etc... og nå hvorfor selger du så masse ting? Hvem har fått med seg det? Før nå da, for plutselig så skulle hun selge ting? Altså hvem prøver hun å lure, tror hun virkelig at folk holder seg oppdatert på finn.no på hva og når hun selger noe.. Det er mest sannsynlig hennes egne spørsmål. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet_me Skrevet 3. desember 2019 #8788 Del Skrevet 3. desember 2019 Jeg venter fortsatt på at hun gir noe som helst til veldedighet mtp at hun er så rik som hun er. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boletta Skrevet 3. desember 2019 #8789 Del Skrevet 3. desember 2019 Det er lite snakk om eksponering av barn når det gjelder dette paret. Men instastory i dag, med syk og sovende sønn på sofaen? Jeg reagerer når nære venner sender slikt på snap. Her ser mange fremmede han i en sårbar situasjon der han burde være trygg hos mammaen sin. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 4. desember 2019 #8790 Del Skrevet 4. desember 2019 Den matbeauty reklamen er hysterisk morsom. Det ser så innmari vondt ut... Hvorfor reklame for det der? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plengionika Skrevet 4. desember 2019 #8791 Del Skrevet 4. desember 2019 1 time siden, kahaki skrev: Den matbeauty reklamen er hysterisk morsom. Det ser så innmari vondt ut... Hvorfor reklame for det der? Fordi hun tjener penger på det. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 4. desember 2019 #8792 Del Skrevet 4. desember 2019 På 28.11.2019 den 18.30, Gazpacho skrev: Hun skrev at en au pair vil gjøre henne mer fleksibel i jobben sin. Så hun har vel tenkt til å overlate levering, henting og kveldsstell til au pairen da, for å være mer tilgjengelig på mail eller noe? 😂 Ler og ler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 5. desember 2019 #8793 Del Skrevet 5. desember 2019 På 4.12.2019 den 11.16, Plengionika skrev: Fordi hun tjener penger på det. Det gjør hun sikkert, men er det noen som har talt hvor mange ganger hun egentlig har reklamert for poreplaster/-strips? Synes det er reklame for det hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plengionika Skrevet 5. desember 2019 #8794 Del Skrevet 5. desember 2019 1 time siden, ti10 skrev: Det gjør hun sikkert, men er det noen som har talt hvor mange ganger hun egentlig har reklamert for poreplaster/-strips? Synes det er reklame for det hele tiden. Altfor mange. Det er gjerne denne som går igjen. Nesten så jeg begynner å mistenke at de er en av få som fortsatt tror det er noe verdier å hente ved å la fruen reklamere. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegserdeg Skrevet 6. desember 2019 #8795 Del Skrevet 6. desember 2019 Klart lille dukken er veldig skuffet! Hun ville jo ha mer fritid slik hun kan være seg igjen. Altfor mye eksponering av barnet i sårbare situasjoner, jeg synes jeg hører has skrik da barnet fikk vaksine enda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
galmamma Skrevet 9. desember 2019 #8796 Del Skrevet 9. desember 2019 På 6.12.2019 den 20.40, Jegserdeg skrev: Klart lille dukken er veldig skuffet! Hun ville jo ha mer fritid slik hun kan være seg igjen. Altfor mye eksponering av barnet i sårbare situasjoner, jeg synes jeg hører has skrik da barnet fikk vaksine enda! seriøst? filmet de da? sjokkert! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fridakahlo Skrevet 10. desember 2019 #8797 Del Skrevet 10. desember 2019 På 5.12.2019 den 19.36, ti10 skrev: Det gjør hun sikkert, men er det noen som har talt hvor mange ganger hun egentlig har reklamert for poreplaster/-strips? Synes det er reklame for det hele tiden. Reklamerer hun for noe annet? 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 11. desember 2019 #8798 Del Skrevet 11. desember 2019 Etter et visst antall episoder er det på sin plass å gratulere ekteparet med Norges mest navlebeskuende podkast 😒. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Regine. Skrevet 12. desember 2019 #8799 Del Skrevet 12. desember 2019 Hva snakket de om? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 12. desember 2019 #8800 Del Skrevet 12. desember 2019 (endret) 4 timer siden, Regine. skrev: Hva snakket de om? Kun om seg selv og sitt. Julegaver, julekalender, juleferie og sykdom. Endret 12. desember 2019 av Jordbærogfløte 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå