Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som synes det er feil at de gir smågodt til x som er under 2 år? :blink:

• Liker 19
Skrevet
23 minutter siden, Paradisio1 skrev:

Er det bare jeg som synes det er feil at de gir smågodt til x som er under 2 år? :blink:

Nei. 

• Liker 2
Skrevet
23 minutter siden, Paradisio1 said:

Nei...

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Paradisio1 skrev:

Det er vel ikke noe å henge seg opp i. 

• Liker 12
Skrevet
1 time siden, Paradisio1 skrev:

Hvor ser dere dette

Skrevet
5 minutter siden, Aidensfield skrev:

Hvor ser dere dette

Det kom frem på en snap-story som fruemannen la ut i går.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Paradisio1 skrev:

Det kom frem på en snap-story som fruemannen la ut i går.

Ok. 

Måtte spørre siden det ikke lå ute noe om dette nå

Skrevet (endret)
20 timer siden, Aidensfield skrev:

Hvor ser dere dette

Det ligger som innlegg nummer to på instaen hans. De er tidlig ute med alt der i gården :(

Endret av Moongirl
  • Liker 2
Skrevet

Nå reklamerer hun for sexleketøy på instastories med klein filtereffekt.. Lite troverdig 🙈

• Liker 9
Skrevet
6 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Nå reklamerer hun for sexleketøy på instastories med klein filtereffekt.. Lite troverdig 🙈

Begynner det å tynnes ut i reklameoppdragene, tro? Vel, vel - penga må inn, åkkesom 😅

• Liker 16
Skrevet
8 timer siden, vintage skrev:

Begynner det å tynnes ut i reklameoppdragene, tro? Vel, vel - penga må inn, åkkesom 😅

Tydelig det 🙈.

• Liker 7
Gjest Sofa0000
Skrevet

Hun kan vel tjene penger på det hun føler for vel? Hvis andre synes d er dumt/teit {fill in the blanks} so be it?

Dessuten så er det ikke forbudt å være litt kort. 

Jeg hørte faktisk på podcasten til henne & Ullrik her om dagen. Det var litt underholdene egentlig.

Hun virker både kort og usikker og jeg la merke til at begge har en litt nedlatende undertone til hverandre nå og da. Ulrik har dog - som mange andre har sagt - en meget behagelig radiostemme 😀

Så må folk huske på at de er bare mennesker og at ting kan være vanskelig mellom dem på privaten.. Særlig når de jobber så hardt for å opprettholde en flott fasade.

Men igjen - de er bare mennesker, so cut them some slack ☺️

Skrevet (endret)

Når hun retter seg ut mot et stort publikum og potensielle kunder med de annonsene hun kommer med, må hun også regne med reaksjoner og tilbakemeldinger. Enkelte av annonsene lyser av klipp-og-lim fra firmaene hun samarbeider med og virker på den måten lite personlige. Det er flere bloggere som legger mer arbeid i utformingen av annonseinnleggene sine. Derfor virker det hun gjør i denne sammenheng lite troverdig som gjenspeiles i at annonsene er lite gjennomarbeidet. 

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 13
Skrevet

..når flyfruen ikke har noe å skrive om, så hun ender opp med å dedikere et helt innlegg til omgangssyken..🤦‍♀️

• Liker 8
Skrevet

Er det bare meg eller.. synes alle bloggere klager og skriver så mange og også veldig ofte innlegg om at de er syke eller slitne. Det er da helt vanlig innimellom, spesielt når man har små barn. 

• Liker 13
Skrevet

Spesielt å dandere bilde med spybøtte og buksa på gulvet 🙈

• Liker 17
Skrevet
4 minutter siden, marthes skrev:

Idètørke?

Skrevet (endret)
16 timer siden, Paradisio1 skrev:

..når flyfruen ikke har noe å skrive om, så hun ender opp med å dedikere et helt innlegg til omgangssyken..🤦‍♀️

Som om noen er intressert i å lese om andres spysjuke....

Endret av Karen123456789
  • Liker 7
Skrevet
18 minutter siden, marthes skrev:

enkelte kaker i dåpen var ikke instagramvennlig, men spybøtta og buksa hu måtte rive av seg - det er bloggvennlig... snodig dame

• Liker 35
Skrevet
40 minutter siden, Karen123456789 skrev:

enkelte kaker i dåpen var ikke instagramvennlig, men spybøtta og buksa hu måtte rive av seg - det er bloggvennlig... snodig dame

Godt poeng 😁.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...