Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

Gjest Gazpacho

Det verste er jo at Julianne skriver at hun vil ha et barn til. Hun og Ulrik trenger allerede vaskehjelp, klesvaskehjelp, takeaway middager, full barnehageplass og au pair til ETT barn... Jeg lurer på hva Julianne egentlig bruker dagene til. Det kan neppe gå mer enn én time til blogginga slik den har sett ut det siste året hvert fall. Snakk om vanvittig timelønn.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne spørsmålsrunden, er det noen som får spørsmålene sine besvart? Er det samme hver gang, hvordan går det med deg, kroppen din, ferier, ønsker, hva koster det etc... og nå hvorfor selger du så masse ting? Hvem har fått med seg det? Før nå da, for plutselig så skulle hun selge ting? 

Altså hvem prøver hun å lure, tror hun virkelig at folk holder seg oppdatert på finn.no på hva og når hun selger noe.. 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Liinnam skrev:

Denne spørsmålsrunden, er det noen som får spørsmålene sine besvart? Er det samme hver gang, hvordan går det med deg, kroppen din, ferier, ønsker, hva koster det etc... og nå hvorfor selger du så masse ting? Hvem har fått med seg det? Før nå da, for plutselig så skulle hun selge ting? 

Altså hvem prøver hun å lure, tror hun virkelig at folk holder seg oppdatert på finn.no på hva og når hun selger noe.. 

Det er mest sannsynlig hennes egne spørsmål.

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lite snakk om eksponering av barn når det gjelder dette paret. Men instastory i dag, med syk og sovende sønn på sofaen? Jeg reagerer når nære venner sender slikt på snap. Her ser mange fremmede han i en sårbar situasjon der han burde være trygg hos mammaen sin. 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kahaki skrev:

Den matbeauty reklamen er hysterisk morsom. Det ser så innmari vondt ut... Hvorfor reklame for det der?

Fordi hun tjener penger på det. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.11.2019 den 18.30, Gazpacho skrev:

Hun skrev at en au pair vil gjøre henne mer fleksibel i jobben sin. Så hun har vel tenkt til å overlate levering, henting og kveldsstell til au pairen da, for å være mer tilgjengelig på mail eller noe? 😂

Ler og ler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.12.2019 den 11.16, Plengionika skrev:

Fordi hun tjener penger på det. 

Det gjør hun sikkert, men er det noen som har talt hvor mange ganger hun egentlig har reklamert for poreplaster/-strips? Synes det er reklame for det hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, ti10 skrev:

Det gjør hun sikkert, men er det noen som har talt hvor mange ganger hun egentlig har reklamert for poreplaster/-strips? Synes det er reklame for det hele tiden.

Altfor mange. Det er gjerne denne som går igjen. Nesten så jeg begynner å mistenke at de er en av få som fortsatt tror det er noe verdier å hente ved å la fruen reklamere. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegserdeg

Klart lille dukken er veldig skuffet! Hun ville jo ha mer fritid slik hun kan være seg igjen. Altfor mye eksponering av barnet i sårbare situasjoner, jeg synes jeg hører has skrik da barnet fikk vaksine enda! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.12.2019 den 20.40, Jegserdeg skrev:

Klart lille dukken er veldig skuffet! Hun ville jo ha mer fritid slik hun kan være seg igjen. Altfor mye eksponering av barnet i sårbare situasjoner, jeg synes jeg hører has skrik da barnet fikk vaksine enda! 

seriøst? filmet de da? sjokkert!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Fridakahlo
På 5.12.2019 den 19.36, ti10 skrev:

Reklamerer hun for noe annet? 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter et visst antall episoder er det på sin plass å gratulere ekteparet med Norges mest navlebeskuende podkast 😒.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Regine. skrev:

Hva snakket de om? 

Kun om seg selv og sitt. Julegaver, julekalender, juleferie og sykdom.

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...