Gjest O.G. Skrevet 8. oktober 2019 #8441 Skrevet 8. oktober 2019 46 minutter siden, Litenoggod skrev: Er det meg eller har Ulrik fikset på utseende sitt? 🙊 Det er ikke deg.
Pæddan Skrevet 8. oktober 2019 #8442 Skrevet 8. oktober 2019 1 time siden, O.G. skrev: Det er ikke deg. Tenkte det samme da jeg så han på God Kveld Norge eller noe. Meget stram i masken han der blitt. 12
Litenoggod Skrevet 8. oktober 2019 #8443 Skrevet 8. oktober 2019 35 minutter siden, Pæddan skrev: Tenkte det samme da jeg så han på God Kveld Norge eller noe. Meget stram i masken han der blitt. Jeg så bare bildet av han fra bloggen hennes om podkasten og han har jo fikset på hele ansiktet og håret. Eller sminker han seg🙊 9
Paradisio Skrevet 8. oktober 2019 #8445 Skrevet 8. oktober 2019 (endret) Flyfrua kunne ha gjort en liten innsats og gredd håret litt før hun la ut de nye bloggbildene. Og hvem er det som pusser tenner mens de lager seg mat? Hele den fotoshooten er bare pinlig. Endret 8. oktober 2019 av Paradisio 9
Klink Skrevet 8. oktober 2019 #8446 Skrevet 8. oktober 2019 10 minutter siden, Paradisio skrev: Flyfrua kunne ha gjort en liten innsats og gredd håret litt før hun la ut de nye bloggbildene. Og hvem er det som pusser tenner mens de lager seg mat? Hele den fotoshooten er bare pinlig. Dette var virkelig flott kritikk. Omtrent som om jeg skulle gjort det selv da jeg gikk på barneskolen og baksnakket en klassekamerat. 10
vintage Skrevet 8. oktober 2019 #8447 Skrevet 8. oktober 2019 42 minutter siden, Litenoggod skrev: Jeg så bare bildet av han fra bloggen hennes om podkasten og han har jo fikset på hele ansiktet og håret. Eller sminker han seg🙊 Nå måtte jeg jammen innom og kikke, men jeg ble mest opptatt av kontakta på veggen jeg - operert vekk den også, gitt. På bilde 2 😅 13
Gjest Aqua Skrevet 8. oktober 2019 #8448 Skrevet 8. oktober 2019 Akkurat nå, vintage skrev: Nå måtte jeg jammen innom og kikke, men jeg ble mest opptatt av kontakta på veggen jeg - operert vekk den også, gitt. På bilde 2 😅 😂så det ikke før du sa det!
FruRosa Skrevet 8. oktober 2019 #8449 Skrevet 8. oktober 2019 7 minutter siden, vintage skrev: Nå måtte jeg jammen innom og kikke, men jeg ble mest opptatt av kontakta på veggen jeg - operert vekk den også, gitt. På bilde 2 😅 Herregud så pinlig 🙈 7
FruRosa Skrevet 8. oktober 2019 #8451 Skrevet 8. oktober 2019 Det er slutt på den tiden man kunne si "bilder lyver ikke" dessverre. 10
Paradisio Skrevet 8. oktober 2019 #8452 Skrevet 8. oktober 2019 36 minutter siden, vintage skrev: Nå måtte jeg jammen innom og kikke, men jeg ble mest opptatt av kontakta på veggen jeg - operert vekk den også, gitt. På bilde 2 😅 Den passert sikkert ikke inn i bilde nr 2 da🤷🏼♀️ 7
TulleJenny Skrevet 8. oktober 2019 #8453 Skrevet 8. oktober 2019 Viser jo hvor seriøst hun tar jobben 😂 7
Litenoggod Skrevet 8. oktober 2019 #8454 Skrevet 8. oktober 2019 🤣🤣🤣 redigere bort stikk kontakta🤣🤣 men seriøst jeg var inne å tittet på insta på begge to, og Ulrik har fikset på seg. Håret og brynene er hvertfall fikset 13
Minipilla Skrevet 8. oktober 2019 #8455 Skrevet 8. oktober 2019 Jeg digger når bloggere som dette ramser opp alle ting som gjør dagene sååå travle...pt timer, manikyr, pedikyr, besøk av venner, lunch...ja akk disse travle dagene altså! 48
Jordbærogfløte Skrevet 8. oktober 2019 #8456 Skrevet 8. oktober 2019 2 timer siden, Paradisio skrev: Flyfrua kunne ha gjort en liten innsats og gredd håret litt før hun la ut de nye bloggbildene. Og hvem er det som pusser tenner mens de lager seg mat? Hele den fotoshooten er bare pinlig. Ja, enig! Vil de demonstrere multitasking av øverste klasse iført badekåper fra Missoni? Nei, jeg «missonner» dem ikke en smule 😂. 18
Pæddan Skrevet 8. oktober 2019 #8457 Skrevet 8. oktober 2019 2 minutter siden, Jordbærogfløte skrev: Ja, enig! Vil de demonstrere multitasking av øverste klasse iført badekåper fra Missoni? Nei, jeg «missonner» dem ikke en smule 😂. Usaklig kritikk herfra, men gud så HESELIGE badekåper. Noe som koster flesk dette eller? Nyrike russere altså 17
Jordbærogfløte Skrevet 8. oktober 2019 #8458 Skrevet 8. oktober 2019 6 minutter siden, Pæddan skrev: Usaklig kritikk herfra, men gud så HESELIGE badekåper. Noe som koster flesk dette eller? Nyrike russere altså Ja, har aldri syntes at det mønsteret er noe pent. Håndklær, puter og nå badekåper 😂. Koster noen lapper, ja, men ligger ikke i det øverste sjiktet. 9
Snurrepurre Skrevet 8. oktober 2019 #8459 Skrevet 8. oktober 2019 (endret) Måtte inn og se den nye Ulrik - skvatt til litt, for nå minner han mest om Jan Thomas...! Endret 9. oktober 2019 av Snurrepurre 18
Snurrepurre Skrevet 8. oktober 2019 #8460 Skrevet 8. oktober 2019 59 minutter siden, Litenoggod skrev: 🤣🤣🤣 redigere bort stikk kontakta🤣🤣 men seriøst jeg var inne å tittet på insta på begge to, og Ulrik har fikset på seg. Håret og brynene er hvertfall fikset Ble sånn «Finn fem feil» feeling😂 12
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå