Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Det viser jo bare at man trenger ikke være så intelligent hverken for å bli pilot ( men trenger litt cash) eller blogger. Man snur ikke ungene så tidlig. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, konkelimonke skrev:

Sorry, får ikke fjernet🙄🙄

Det er stor forskjell på kan og bør da det kommer til snuing av bilstol. Nå har egentlig ikke jeg peiling på hvor gammel han er sånn helt nøyaktig, men han er uansett mange år for ung. Det er 2019, alle vet at man skal ha barn bakovervendt til de er minst 4 år og helst mange år til. 

Det er så provoserende, forbannet korttenkt og livsfarlig.. Tenk å bruke så mye tid, krefter og penger på å få et barn, som liksom skal være sååå etterlengtet - for så å direkte sette barnet i fare?! 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, smalls skrev:

Lurer på om de gjør dette kun for å provosere? Da er det helt vilt!

Jeg kan ikke forstå noe annet. De kan umulig være så dumme? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, konkelimonke skrev:

husker ikke hvilket sete de har, men har de ett pluss testet sete (?) så er vel det 15 mdn regel på det før man kan snu det.

Han er uansett ikke 15 mnd. Og det er også aaltfor tidlig. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Pollen skrev:

Har piloten stengt kontoen sin på IG?

Han fisker.

Åpner kontoen - poster litt - stenger den,for å øke følgertallet,åpner igjen.

Gjenta.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, siljur skrev:

Ble det slettet igjen da eller? 

Nei, det var i storien. Skal ærlig innrømme at jeg la ikke merke til det engang, vi så han såvidt ved siden av frua. Måtte gå tilbake og kikke da jeg leste det her.

Nå vet vi jo heller ikke om dette var et bilde for - hva skal vi si - anledningen? 😏

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis de på helt på ramme alvor har snudd setet hans allerede, så fortjener de all den kritikken de kan få. Det er potensielt livsfarlig, så da fortjener de å høre det også. 

Jeg har kun sett ett bilde hvor han sitter forovervendt, og på det bildet står bilen i ro. Så vidt jeg husker, har de et sete som kan roteres, så det kan jo hende han sitter bakovervendt til vanlig, men at han satt forover av ulike årsaker akkurat når dette bildet ble tatt. Kanskje hadde de bare ikke snudd han igjen da de tok bildet. Jeg velger å iallfall håpe på at det er forklaringen, for det andre alternativet er bare trist. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Marisana skrev:

Hvis de på helt på ramme alvor har snudd setet hans allerede, så fortjener de all den kritikken de kan få. Det er potensielt livsfarlig, så da fortjener de å høre det også. 

Jeg har kun sett ett bilde hvor han sitter forovervendt, og på det bildet står bilen i ro. Så vidt jeg husker, har de et sete som kan roteres, så det kan jo hende han sitter bakovervendt til vanlig, men at han satt forover av ulike årsaker akkurat når dette bildet ble tatt. Kanskje hadde de bare ikke snudd han igjen da de tok bildet. Jeg velger å iallfall håpe på at det er forklaringen, for det andre alternativet er bare trist. 

Setet kan ikke roteres helt rundt sånn uten videre.. For at man skal kunne bruke det forovervendt, så må de fjerne roteringsplaten og de interne selene på stolen. Og de bruker da pute istedet for seler, noe som er livsfarlig. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Birdo skrev:

Setet kan ikke roteres helt rundt sånn uten videre.. For at man skal kunne bruke det forovervendt, så må de fjerne roteringsplaten og de interne selene på stolen. Og de bruker da pute istedet for seler, noe som er livsfarlig. 

Åja, skjønner. Da er det iallfall berettiget kritikk 👍🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, Birdo skrev:

Setet kan ikke roteres helt rundt sånn uten videre.. For at man skal kunne bruke det forovervendt, så må de fjerne roteringsplaten og de interne selene på stolen. Og de bruker da pute istedet for seler, noe som er livsfarlig. 

Vet ikke hvilke sete de har men vårt kan snus mot døra og det kan også snus fremovervendt på 3 sekunder. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som gleder meg stort er at hun i løpet av flere dager ikke har vært oppe blant topp 5 på blogg.no. Hvis hun forsøker å provosere for å få flere lesere har det i så fall ikke lyktes i dette forsøket 👍🏻. Hun sa selv i podkasten «Jentesnakk» at hun sjekker listen hver morgen, og at hun ønsker å være blant topp 5 slik at det blir vist et profilbilde av henne der.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar
5 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Det som gleder meg stort er at hun i løpet av flere dager ikke har vært oppe blant topp 5 på blogg.no. Hvis hun forsøker å provosere for å få flere lesere har det i så fall ikke lyktes i dette forsøket 👍🏻. Hun sa selv i podkasten «Jentesnakk» at hun sjekker listen hver morgen, og at hun ønsker å være blant topp 5 slik at det blir vist et profilbilde av henne der.

Hun har vel ikke så veldig mye igjen å ‘provosere’ med nå. Alt som kan brukes har blitt brukt, den eneste måten hun kan få overskrifter på nå er hvis hun hevder at hun og mannen har en krise på gang eller noe lignende.

Så flyfrua kommer nok til å dale ned på blogglisten til hun er *poff* borte vekk.

Den største vitsen er at hun hevder at hun «elsker» å blogge når sannheten er at hun utelukkende blogger pga pengene (ref. til at hun prøver å holde seg øverst på blogglisten med reklame og innholdsløse innlegg) og fordi det gjør at hun kan ha en behagelig livsstil uten å gjøre så mye for å få lire i kassa.

Endret av nicecar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåklokka*

Tror dere hun er gravid, eller var instastoryen til Ulrik bare for å få klikk på bloggen? Hun står og ser på drikkeflasker, så spør han om hun finner noe som passer, da holder hun fram en med 'storebror' på. Ulrik sier, den var fin. 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...