Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
30 minutter siden, Macimba skrev:

Å reise med en venninne som i tillegg kan være barnevakt må da være helt innafor.

Det synes faktisk jeg og. Ikke noe jeg hever bryna over

• Liker 8
Skrevet (endret)

Sønnen har på seg en rosa pikéskjorte i det siste innlegget.. Åpnes det snart opp for «jenteleker» også da? Det sier jeg for kun fordi hun var så innmari bastant på at han ikke skulle få leke med dukker og lignende..

Og er forresten Kroatia noe i forhold til Italia, Sør-Frankrike eller Spania? Trodde hun var så «fin» på det..

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 9
Skrevet

Det er da virkelig ikke galt å ha med seg ei venninne på tur som også kan sitte barnevakt en kveld eller to? Det er jo viktig å også unne seg litt kjærestetid, enten man er på ferie eller ei. Regner med venninna og sønnen er trygge på hverandre, og da ser jeg ikke helt problemet? 

• Liker 2
Gjest nicecar
Skrevet
1 time siden, Jordbærogfløte skrev:

Sønnen har på seg en rosa pikéskjorte i det siste innlegget.. Åpnes det snart opp for «jenteleker» også da? Det sier jeg for kun fordi hun var så innmari bastant på at han ikke skulle få leke med dukker og lignende..

Og er forresten Kroatia noe i forhold til Italia, Sør-Frankrike eller Spania? Trodde hun var så «fin» på det..

Nei fy og fy. Rosa pique kun fordi det er "godkjent" blant nyrike, i tillegg har den den viktige Ralph Lauren logoen strategisk plassert på brystet.

Skrevet (endret)
24 minutter siden, nicecar skrev:

Nei fy og fy. Rosa pique kun fordi det er "godkjent" blant nyrike, i tillegg har den den viktige Ralph Lauren logoen strategisk plassert på brystet.

😂 Så lenge logoen er riktig, er alt greit 😉

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 8
Skrevet (endret)

.

Endret av konkelimonke
  • Liker 3
Gjest nicecar
Skrevet
3 minutter siden, konkelimonke skrev:

snap: 

vise jeg shopper igjen. Money money money! 

Jeg synes hun skrev noe om at de hadde bestilt ferien til Kroatia på egenhånd, men utifra IG-storien ser det ut som et influensermøte med flere kjente personer. Må ikke slikt isåfall markeres som annonse/reklame eller noe?

Skrevet (endret)

.

Endret av konkelimonke
  • Liker 8
Skrevet

Lukter sponset tur som skulle vært merket... 

• Liker 8
Skrevet
51 minutter siden, marthes skrev:

Lukter sponset tur som skulle vært merket... 

Treningsfrue har i hvert fall merket det som reklame på Instagram. I bildet med pilotfrue 😊

• Liker 10
Skrevet (endret)
7 timer siden, listefyll skrev:

Treningsfrue har i hvert fall merket det som reklame på Instagram. I bildet med pilotfrue 😊

Hmmmmmm... 🤔 Og jeg som tenkte at hun ikke hadde valgt Kroatia som reisemål selv... 

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 5
Skrevet (endret)

Ser ut som det er et vannsportfirma som sponser Treningsfrue. Siden pilotparet benytter seg av disse kjøretøyene, begynner det å lukte spons lang vei.. Julianne sitter i en stol der logoen til firmaet står på. Siste instabildet på profilen hennes.

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 11
Gjest Macimba
Skrevet
12 timer siden, konkelimonke skrev:

Og hva går Ulrik i?  Kjole? 😂🤷🏻‍♀️

Det er trolig siden han giftet seg i en flagrende gevant,  og stil-longs.

Skrevet
1 minutt siden, Macimba skrev:

Det er trolig siden han giftet seg i en flagrende gevant,  og stil-longs.

😂

• Liker 1
Skrevet (endret)

Den såkalte «kjolen» til Ulrik har også firmalogoen på seg.. Link til tipsskjema;

https://www.forbrukertilsynet.no/tips-oss

Håper flere kan sende inn, for dette er ikke bra!

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 11
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig å merke med reklame!!! 

• Liker 18
Gjest nicecar
Skrevet
2 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Ser ut som det er et vannsportfirma som sponser Treningsfrue. Siden pilotparet benytter seg av disse kjøretøyene, begynner det å lukte spons lang vei.. Julianne sitter i en stol der logoen til firmaet står på. Siste instabildet på profilen hennes.

Da burde hun merke bildene og blogginnlegget med spons, fremfor å brife med at hun har bestilt reisen på egenhånd.

Gjest nicecar
Skrevet
10 minutter siden, marthes skrev:

Skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig å merke med reklame!!! 

Gud forby om vi får inntrykk av at de er så useriøse at alt de tar på seg, bruker og benytter seg er kjøpt og betalt :sarkasme:

Skrevet

Hun la ut samme bilde som treningsfrue, men uten merking🙈

• Liker 6
Skrevet

Hun har merket det siste bildet på insta som reklame nå, tok veeeeeldig lang tid....skjønner ikke at det er så vanskelig. Jeg kunne aldri blitt blogger, for jeg klarer å skrive #reklame ..... noe som enkelte finner veeeeeeeeeldig vanskelig. Noen som bør sponse henne med skrivekurs, slik at hun lærer å skrive det? ;) 

• Liker 15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...