Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Selvfølgelig er det bedre å reklamere for trening og sunt kosthold enn botox, fillers og klinikker..? Veldig god argumentasjon. 

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg reagerer mest på er overskriften, den var litt uheldig. 

• Liker 2
Skrevet
18 minutter siden, TulleJenny skrev:

Enig! Bedre å fokusere på generell helse og trivsel i hverdagen. Jeg er lei av ord som «super» og «perfekt». I tillegg synes jeg at de i videoen fokuserte på hvordan man kan spise akkurat den samme maten og trene på den samme måten som Julianne.. 

• Liker 4
Skrevet

Og kan hun ikke få noen til å lese gjennom innleggene hennes før hun publiserer? Opperere = operere

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Og kan hun ikke få noen til å lese gjennom innleggene hennes før hun publiserer? Opperere = operere

Jaaa!! Herregud 😐

• Liker 1
Skrevet (endret)

Beklager om dette er et smålig innlegg, men seriøst Julianne, har du studert journalistikk??

Opperasjoner, opperere, stramere.. eller den beste:

«utallige hundrevis av studier» og «Kildene og referansene til utsagn og påstander hun kommer med er hentet rett fra kildene, ikke fra mellomkilder».. Ehh.. Hæ? 🤔😅

Endret av Milio
  • Liker 23
Skrevet (endret)

Tilføyelse: 

Hvorfor er det slik at språket i bloggverden stagnerer jo lengre man blogger? Ikke bare er det mye skrivefeil, men setningsoppbyggingen er på ville veier.. 

Jeg kan forstå unge bloggere i 20-årene som ikke har studert lengre enn VGS, men når man har studert journalistikk (som samtlige bloggere) så er det kritikkverdig og litt skuffende. 

Endret av Milio
  • Liker 16
Skrevet

Jeg tviler på at Julianne kommer til å droppe eventuelle injeksjoner (ref. mannens) og evt operasjoner i framtiden av den grunn. Dette synes jeg er lavmål sånn rett etter fødsel og gjett om dette legger press på andre nybakte mødre. Nei, gidder ikke lese bloggen mer. 

• Liker 12
Skrevet (endret)
3 timer siden, TulleJenny skrev:

Det er vel for å trekke oppmerksomhet da... innlegget i seg selv syntes jeg var helt ok, overskriften var noe dramatisk, men det er da intet nytt.

Endret av Puny
  • Liker 2
Skrevet

Jeg ble nysgjerrig på det annonserte onlinekurset, og måtte sjekke ut linken. Siden så rimelig amatøraktig ut med masse farger, blinking og lovnad om at dette er det beste som kan skje «akkurat deg».. I tillegg stod det at man mot en ekstra «liten sum» kunne motta enda mer snadder for å oppnå den ideelle kroppen. Nei takk! I skrivende stund ser jeg på en bozuball og slitt treningsstrikk på gulvet, og tenker at det er mer enn bra nok 😉.

• Liker 16
Skrevet
14 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Jeg ble nysgjerrig på det annonserte onlinekurset, og måtte sjekke ut linken. Siden så rimelig amatøraktig ut med masse farger, blinking og lovnad om at dette er det beste som kan skje «akkurat deg».. I tillegg stod det at man mot en ekstra «liten sum» kunne motta enda mer snadder for å oppnå den ideelle kroppen. Nei takk! I skrivende stund ser jeg på en bozuball og slitt treningsstrikk på gulvet, og tenker at det er mer enn bra nok 😉.

Og jeg bare ligger her og scroller blogger mens jeg eser ut... haha.

Jeg syns reklamen var veldig jalla og skrikete, og syns det virket uprofft. Men syns utover det at det var en helt ok annonse fra PF.

• Liker 5
Skrevet (endret)

Begrepet «supermamma» må ha blitt veldig utvanna... Ser for meg alenemødre med flere barn, mødre som har barn med spesielle behov etc. 

Endret av Hummingbird2
  • Liker 17
Gjest Snusen
Skrevet

Seriøst tror folk virkelig på det bloggere reklamerer for?  Over min forstand iallefall.

Skrevet
10 timer siden, Snusen skrev:

Seriøst tror folk virkelig på det bloggere reklamerer for?  Over min forstand iallefall.

Sikkert en god del siden bloggere kan leve av annonsering. Når det er sagt så er det store forskjeller på hvor kjente de firmaene er for folk flest. Mange av de bedriftene Julianne annonserer for har jeg knapt hørt om.

• Liker 2
Skrevet
11 timer siden, Hummingbird2 skrev:

Begrepet «supermamma» må ha blitt veldig utvanna... Ser for meg alenemødre med flere barn, mødre som har barn med spesielle behov etc. 

Samme tenker jeg. 

• Liker 5
Skrevet

Ser det kommer en del tyn på instagraminnlegget også. Den videoen var bare cringe.

• Liker 7
Skrevet

Hvordan kan man få vite at den PTen har hatt 20 000 fornøyde kunder? Eller er det bare å slenge ut den påstanden? Har aldri hørt om henne.

• Liker 13
Skrevet
21 minutter siden, Maskopi skrev:

Ser det kommer en del tyn på instagraminnlegget også. Den videoen var bare cringe.

Ja, enig.. Før var det «misunnelseskortet” som ble dratt opp hvis man var kritisk eller uenig, og nå er det «mammapolitikortet» som kommer opp.. Begrunn heller hva en mener, sier nå jeg.. 

• Liker 8
Skrevet

Nei. Bare...nei.

og kommentarene som: "trening gir meg alenetid som er viktig for meg slik at jeg kan bli en bedre mamma! Derfor startet jeg to uker etter fødselen!"

nå er jeg voldsomt ny i dette gamet, og fødte halvannen måned for tidlig. Det har snart gått 2 uker siden fødsel, men jeg har virkelig ikke bruk for alenetid enda, det er en ny sjef i huset og fokuset ligger på så mye nærhet og omsorg som jeg har. Det er helt andre ting som gjør meg til en supermamma - og ingen av de tingene har noe med hvordan kroppen min ser ut. 

• Liker 32
Skrevet

Jeg synes lille S blir eksponert mye, mye mer enn jeg hadde forventet. Mener pilotfrue at det ikke er eksponering så lenge ansiktet ikke vises?? Jeg mener i såfall det motsatte...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...