Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stakkars :( Har fulgt med på bloggen hennes en liten stund og var så glad for at de endelig hadde fått det til. Håper det ordner seg for dem.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trudealutt

Så urettferdig livet kan være. Noen får barn bare trusene henger ved siden av hverandre på klesnora, og noen strever og strever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff stakkars :(

Begynt å lage gravidbok allerede og alt...fylt ut og limt inn graviditet osv...

Ønsker de selvfølgelig lykke til videre, men jeg håper de klarer å være litt nøkterne når neste strek dukker opp. Det har jeg bestandig vært selv om jeg ikke har slitt med å bli gravid, føler at man kun har graviditeten til "låns" de første 12 uker.

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Valetta skrev (På 23.2.2017 den 21.17):

Huff stakkars :(

Begynt å lage gravidbok allerede og alt...fylt ut og limt inn graviditet osv...

Ønsker de selvfølgelig lykke til videre, men jeg håper de klarer å være litt nøkterne når neste strek dukker opp. Det har jeg bestandig vært selv om jeg ikke har slitt med å bli gravid, føler at man kun har graviditeten til "låns" de første 12 uker.

Ekspander  

Som jeg har sagt før - en graviditet kan gå galt frem til barnet er født.

Man har desverre ingen garantier uansett uker..

Utrolig leit for de at det gikk sånn.

Endret av J..
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var hjerteskjærende lesning! Vet så alt for godt hvor vondt dette er. Unnet dem virkelig å lykkes med dette💔

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble faktisk veldig lei meg, det hadde jeg ikke trodd jeg skulle bli om folk jeg overhodet ikke kjenner...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummel34
  J.. skrev (På 23.2.2017 den 21.27):

Som jeg har sagt før - en graviditet kan gå galt frem til barnet er født.

Man har desverre ingen garantier uansett uker..

Utrolig leit for de at det gikk sånn.

Ekspander  

En graviditet kan gå galt frem til barnet er født, og etter det kan det også gå galt. Ikke eneste ting i livet er sikkert. 

Uansett, dette var leit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hummel34 skrev (På 23.2.2017 den 21.49):

En graviditet kan gå galt frem til barnet er født, og etter det kan det også gå galt. Ikke eneste ting i livet er sikkert. 

Uansett, dette var leit.

Ekspander  

Og det er jo nettopp det jeg mener.

Flåsete å si ting som at det er dumt å fortelle før uke X.

Galt kan det gå hele veien,og hva hjelper det de nå,å lese/høre slike idiotiske ting..

Endret av J..
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hummel34

Ja jeg syns det er flott at de har delt så åpent hele veien, men klart ekstra utfordrende når ting har vært frontet i tv og vg at barn er på vei. Uansett har de min største medfølelse og jeg syns det er leit at folk "hoverer" over at de har delt for mye for tidlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fromage

Huff, ble helt lei meg da jeg så overskriften via nettavisen og skjønte hva den gikk ut på. Må føles helt forferdelig ut etter så mye håp og glede. Håper neste sitter godt fast. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lulus skrev (På 23.2.2017 den 21.32):

Ser side2.no allerede har publisert en sak om at hun har spontanabortert og de har prøvd å innhente en kommentar fra henne. Kjære vene. Enkelte journalister eier ikke skam. 

Ekspander  

Sånn fungerer media, dessverre, de er gribber. Men det har man jo alltid visst. Og det er jo blant annet sånt som dette som ligger til grunn for det jeg har sagt i tråden tidligere, om det å gå igjennom denne prosessen for åpen scene. Hun gjør seg fryktelig sårbar, stakkars unge jente.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlighet, så mye uflaks de skal ha da. Det var nok ikke slik hun hadde sett for seg det første året som gift. Det er litt av noen prøvelser de skal gjennom, man får håpe de kommer styrket ut av det!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...